Αμα η ρητρα ηταν 2 ειναι ουσιαστικα το συμβολαιο του. Ακομα και να επρεπε να την πληρωσουν οτι τι, εχουν για τον μισθο του αλλα δεν εχουν για την ρητρα; Δεν υπαρχει αυτοabc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:13Διαβάζουμε εδώ μέσα ότι...δεν υπάρχουν λεφτά για την ρήτρα...embuji έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:10Σε ενα συμβολαιο μπορουν και οι 2 πλευρες να βαλουν ρητρες για διαφορα πραγματα για να προστατευονται. Εννοειται οτι θα ειχε ρητρα αποδεσμευσης ο Ρασβαν. Σπας το συμβολαιο του και τον αφηνεις σε αβεβαιοτητα. Πρεπει να τον αποζημιωσεις. Εκτος αν οπως εγινε τωρα υπαρξει συμφωνια να μην τηρηθει η ρητρα. Αυτο ειναι η απο κοινου αποφαση για λυση συνεργασιας.abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:07 Γιατί....μπερδεύουμε...την ρήτρα με την απόλυση;
Η ρήτρα μπήκε εαν γινει αυτο που έγινε και την προηγούμενη φορά...
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο....
Πως μπορεί να μπει ρήτρα για....απολυση...
Προφανως και θα προβλέπετε αποζημίωση αλλα Τι σχέση έχει αυτή η αποζημίωση με την...ρητρα...
Η οποία...ρήτρα..δεν έχει καμία σχέση με την...αποζημίωση...απόλυσης
Νέος προπονητής
Re: Νέος προπονητής
Re: Νέος προπονητής
Το ίδιο πράγμα λέμε.abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:13Διαβάζουμε εδώ μέσα ότι...δεν υπάρχουν λεφτά για την ρήτρα...embuji έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:10Σε ενα συμβολαιο μπορουν και οι 2 πλευρες να βαλουν ρητρες για διαφορα πραγματα για να προστατευονται. Εννοειται οτι θα ειχε ρητρα αποδεσμευσης ο Ρασβαν. Σπας το συμβολαιο του και τον αφηνεις σε αβεβαιοτητα. Πρεπει να τον αποζημιωσεις. Εκτος αν οπως εγινε τωρα υπαρξει συμφωνια να μην τηρηθει η ρητρα. Αυτο ειναι η απο κοινου αποφαση για λυση συνεργασιας.abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:07 Γιατί....μπερδεύουμε...την ρήτρα με την απόλυση;
Η ρήτρα μπήκε εαν γινει αυτο που έγινε και την προηγούμενη φορά...
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο....
Πως μπορεί να μπει ρήτρα για....απολυση...
Προφανως και θα προβλέπετε αποζημίωση αλλα Τι σχέση έχει αυτή η αποζημίωση με την...ρητρα...
Η οποία...ρήτρα..δεν έχει καμία σχέση με την...αποζημίωση...απόλυσης
Το συμβόλαιο δεν θα σπάσει μονομερώς γιατί ο ΠΑΟΚ δεν πήρε κύπελλο από τον ΟΦΗ.
Υπάρχει ρήτρα σπασίματος συμβολαίου και από τις δύο πλευρές. Θες Ράζβαν να σπάσεις το συμβόλαιο και να πας σε άλλη ομάδα; 3 εκατομμύρια. Θες Ιβάν να σπάσεις το συμβόλαιο και να φέρεις άλλον; 2 εκατομμύρια. Τυχαία τα νούμερα.
Προφανώς για να τραβάει το θέμα ένα μήνα τώρα το ποσό δεν είναι αμελητέο και όταν υπάρχουν hard feelings κανένας δεν κάνει πίσω.
Να θυμίσω ότι και με Δώνη στα δικαστήρια τρέχαμε και χάσαμε.
Re: Νέος προπονητής
ο πουσιτς ειναι κλασσικη περιπτωση ανθρωπου που τον περιμενεις στο αεροδρομιο για ξυλο.
- These users thanked the author barlow4 for the post (total 6):
- Maxpaok, tsachou, astral, Montrealiotis, Maedhros4, M o r b i u S
Re: Νέος προπονητής
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Νέος προπονητής
barlow4 έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:24 ο πουσιτς ειναι κλασσικη περιπτωση ανθρωπου που τον περιμενεις στο αεροδρομιο για ξυλο.
Και αν δεν ξερουμε εμεις γιατι, ξερει αυτός
- These users thanked the author paokkerkir for the post (total 5):
- barlow4, astral, Montrealiotis, Apil44, Maxpaok
Re: Νέος προπονητής
Καθώς περνάει και η σημερινή μερα χωρίς να φαίνεται να έχουμε προπονητή..Έχω κανει εναν συνειρμό
Η κατάσταση θυμίζει λίγο αυτά που βιώνουμε ως υπάλληλοι εταιριών.
Παραιτείται ή απολύεται κάποιος απο την δουλειά, η διοίκηση διαβεβαιώνει οτι θα φέρει άμεσα ικανό αντικαταστάτη και περνάει ο καιρός χωρις να γίνεται κάτι..Μέχρι που σου λένε οτι αφου βγαίνει η δουλειά, παγώσαμε την διαδικασία εύρεσης ατόμου.
Λέτε να μην πάρουμε προπονητή για φετος και να λειτουργουν οι παίκτες με λαΐκή βάση?
Η κατάσταση θυμίζει λίγο αυτά που βιώνουμε ως υπάλληλοι εταιριών.
Παραιτείται ή απολύεται κάποιος απο την δουλειά, η διοίκηση διαβεβαιώνει οτι θα φέρει άμεσα ικανό αντικαταστάτη και περνάει ο καιρός χωρις να γίνεται κάτι..Μέχρι που σου λένε οτι αφου βγαίνει η δουλειά, παγώσαμε την διαδικασία εύρεσης ατόμου.
Λέτε να μην πάρουμε προπονητή για φετος και να λειτουργουν οι παίκτες με λαΐκή βάση?
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 469
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Νέος προπονητής
Σωστα. Αλλά στις 2 περιπτώσεις των ξένων οι προπονητές είχαν έρθει την ίδια χρονιά και άντεξαν +-1 μήνα. Οπότε σίγουρα σχετίζονται με αυτό που ζούμε φέτος, και συγκεκριμένα θα πρέπει να αποτελέσουν παραδείγματα προς αποφυγή. Ήταν προπονητές που δεν απηχουσαν απολυτης αποδοχής; Είχαν βιαστεί να τους φέρουν? Ας δούνε τι πήγε στραβά τότε ώστε να το γλυτώσουμε (στο μετρό του δυνατού) φετοςrade paprica έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:17Πάντως, σε όλες αυτές τις φάσεις που λες,DonnieMcGrath έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:03Στα γρήγορα, με Μπερέτα που έγινε τρελό μαναφουκι στην προετοιμασία με παίχτες να κάνουν ανταρσία, με Παράσχο που έφτασαν ξημερώματα Γερμανία, έφαγαν μακαρονάδα δεκατιανο και παίξαν στα καπάκια με Μπράουνσβαϊγκ (7 στην πλάτη), και προφανώς με Στανογιεβιτς που εκτασε ένα μηνα (πήρε και μια πρόκριση) και τον έφαγε ο Ραζβαν για να φάμε το κουτουλιδι από την Εστερσουντ.rade paprica έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 14:58 δεν ξέρω αν με προδίδει η μνήμη μου ρε παιδιά,
αλλά θυμάστε άλλη χρονιά να τό΄χουμε λούσει τόσο πολύ;
4 μέρες πριν ξεκινήσει η προετοιμασία,
είχαμε κάποιον για προπονητή...
Re: Νέος προπονητής
Καμία ρήτρα δεν πιστεύω ότι ευθύνεται για την καθυστέρηση ανακοίνωσης λύσης της συνεργασίας του Λουτσέσκου.
Αυτό που βγαίνει είναι ότι ήταν κοινή συναινέσει η λύση συνεργασίας, ο Λουτσέσκου την έχει ήδη υπογράψει και ουσιαστικά ο Ραζβάν "χάρισε" τα 2 εκατομμύρια της ρήτρας στην ομάδα.
Πιστεύω ότι καθυστερεί γιατί θέλουν παράλληλα με τη λύση, να ανακοινώσουν την πρόσληψη του νέου προπονητή.
Προφανώς, μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι για την οριστική επιλογή του Πούσιτς, γι' αυτό υπάρχει η καθυστέρηση.
Αυτό που βγαίνει είναι ότι ήταν κοινή συναινέσει η λύση συνεργασίας, ο Λουτσέσκου την έχει ήδη υπογράψει και ουσιαστικά ο Ραζβάν "χάρισε" τα 2 εκατομμύρια της ρήτρας στην ομάδα.
Πιστεύω ότι καθυστερεί γιατί θέλουν παράλληλα με τη λύση, να ανακοινώσουν την πρόσληψη του νέου προπονητή.
Προφανώς, μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι για την οριστική επιλογή του Πούσιτς, γι' αυτό υπάρχει η καθυστέρηση.
- These users thanked the author Special 4 for the post (total 4):
- tsachou, Ριαν_Καπαγιαννιδης, embuji, george188
Re: Νέος προπονητής
Γαμάει το σενάριοembuji έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:30 Free for all μαγκες επαγγελματιες ειστε βρειτε τα μονοι σας και μπειτε παιξτε![]()
Αντε ναουμε χαϊδεμένα όλα από εμάς τα περιμένετε. Ορίστε, μπείτε παίξτε. Σκατόπαιδα
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Νέος προπονητής
Έτσι ακριβώς. Είναι τρομερό ότι τον κοιτάνε 1,5 χρόνο τουλάχιστον, προσπάθησαν 2 φορές να τον φέρουν, και πάλι δεν είναι σίγουροι. Και μετά φταίμε εμείς που δεν τον καλοδεχτήκαμε.Special 4 έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:31 Καμία ρήτρα δεν πιστεύω ότι ευθύνεται για την καθυστέρηση ανακοίνωσης λύσης της συνεργασίας του Λουτσέσκου.
Αυτό που βγαίνει είναι ότι ήταν κοινή συναινέσει η λύση συνεργασίας, ο Λουτσέσκου την έχει ήδη υπογράψει και ουσιαστικά ο Ραζβάν "χάρισε" τα 2 εκατομμύρια της ρήτρας στην ομάδα.
Πιστεύω ότι καθυστερεί γιατί θέλουν παράλληλα με τη λύση, να ανακοινώσουν την πρόσληψη του νέου προπονητή.
Προφανώς, μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι για την οριστική επιλογή του Πούσιτς, γι' αυτό υπάρχει η καθυστέρηση.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
- Special 4
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1486
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Νέος προπονητής
Πάντως, τα πρώτα χρόνια της Σοβιετικής Ένωσης,tsachou έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:27 Καθώς περνάει και η σημερινή μερα χωρίς να φαίνεται να έχουμε προπονητή..Έχω κανει εναν συνειρμό
Η κατάσταση θυμίζει λίγο αυτά που βιώνουμε ως υπάλληλοι εταιριών.
Παραιτείται ή απολύεται κάποιος απο την δουλειά, η διοίκηση διαβεβαιώνει οτι θα φέρει άμεσα ικανό αντικαταστάτη και περνάει ο καιρός χωρις να γίνεται κάτι..Μέχρι που σου λένε οτι αφου βγαίνει η δουλειά, παγώσαμε την διαδικασία εύρεσης ατόμου.
Λέτε να μην πάρουμε προπονητή για φετος και να λειτουργουν οι παίκτες με λαΐκή βάση?![]()
υπήρχε ορχίστρα χωρίς μαέστρο...
και ο Αντρέ, κομισάριος αθλητικών υποθέσεων
- These users thanked the author rade paprica for the post:
- Maxpaok
Re: Νέος προπονητής
Εχουν αλλαξει προσωπα απο τοτε μεσα στην ΠΑΕ. Μπορει να βγαζουν αβεβαιοτητα οι Ματος και Βιερινια. Μπορει βεβαια απλα να ειναι για τα τυπικα η καθυστερηση. Γενικα αρκετα το σκαλιξαμε. Θα μαθουμε συντομα οτι και να γινει, η ομαδα φευγει στα κοντα για προετοιμασια. Οποιος και να ειναι θα ερθει.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:35Έτσι ακριβώς. Είναι τρομερό ότι τον κοιτάνε 1,5 χρόνο τουλάχιστον, προσπάθησαν 2 φορές να τον φέρουν, και πάλι δεν είναι σίγουροι. Και μετά φταίμε εμείς που δεν τον καλοδεχτήκαμε.Special 4 έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:31 Καμία ρήτρα δεν πιστεύω ότι ευθύνεται για την καθυστέρηση ανακοίνωσης λύσης της συνεργασίας του Λουτσέσκου.
Αυτό που βγαίνει είναι ότι ήταν κοινή συναινέσει η λύση συνεργασίας, ο Λουτσέσκου την έχει ήδη υπογράψει και ουσιαστικά ο Ραζβάν "χάρισε" τα 2 εκατομμύρια της ρήτρας στην ομάδα.
Πιστεύω ότι καθυστερεί γιατί θέλουν παράλληλα με τη λύση, να ανακοινώσουν την πρόσληψη του νέου προπονητή.
Προφανώς, μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι για την οριστική επιλογή του Πούσιτς, γι' αυτό υπάρχει η καθυστέρηση.
- These users thanked the author embuji for the post (total 2):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, george188