Νέος προπονητής

embuji
Δημοσιεύσεις: 4315
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από embuji »

abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:13
embuji έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:10
abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:07 Γιατί....μπερδεύουμε...την ρήτρα με την απόλυση;

Η ρήτρα μπήκε εαν γινει αυτο που έγινε και την προηγούμενη φορά...

Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο....

Πως μπορεί να μπει ρήτρα για....απολυση...

Προφανως και θα προβλέπετε αποζημίωση αλλα Τι σχέση έχει αυτή η αποζημίωση με την...ρητρα...
Σε ενα συμβολαιο μπορουν και οι 2 πλευρες να βαλουν ρητρες για διαφορα πραγματα για να προστατευονται. Εννοειται οτι θα ειχε ρητρα αποδεσμευσης ο Ρασβαν. Σπας το συμβολαιο του και τον αφηνεις σε αβεβαιοτητα. Πρεπει να τον αποζημιωσεις. Εκτος αν οπως εγινε τωρα υπαρξει συμφωνια να μην τηρηθει η ρητρα. Αυτο ειναι η απο κοινου αποφαση για λυση συνεργασιας.
Διαβάζουμε εδώ μέσα ότι...δεν υπάρχουν λεφτά για την ρήτρα...

Η οποία...ρήτρα..δεν έχει καμία σχέση με την...αποζημίωση...απόλυσης
Αμα η ρητρα ηταν 2 ειναι ουσιαστικα το συμβολαιο του. Ακομα και να επρεπε να την πληρωσουν οτι τι, εχουν για τον μισθο του αλλα δεν εχουν για την ρητρα; Δεν υπαρχει αυτο
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από gika »

abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:13
embuji έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:10
abc_o_ karpouzas έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:07 Γιατί....μπερδεύουμε...την ρήτρα με την απόλυση;

Η ρήτρα μπήκε εαν γινει αυτο που έγινε και την προηγούμενη φορά...

Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο....

Πως μπορεί να μπει ρήτρα για....απολυση...

Προφανως και θα προβλέπετε αποζημίωση αλλα Τι σχέση έχει αυτή η αποζημίωση με την...ρητρα...
Σε ενα συμβολαιο μπορουν και οι 2 πλευρες να βαλουν ρητρες για διαφορα πραγματα για να προστατευονται. Εννοειται οτι θα ειχε ρητρα αποδεσμευσης ο Ρασβαν. Σπας το συμβολαιο του και τον αφηνεις σε αβεβαιοτητα. Πρεπει να τον αποζημιωσεις. Εκτος αν οπως εγινε τωρα υπαρξει συμφωνια να μην τηρηθει η ρητρα. Αυτο ειναι η απο κοινου αποφαση για λυση συνεργασιας.
Διαβάζουμε εδώ μέσα ότι...δεν υπάρχουν λεφτά για την ρήτρα...

Η οποία...ρήτρα..δεν έχει καμία σχέση με την...αποζημίωση...απόλυσης
Το ίδιο πράγμα λέμε.

Το συμβόλαιο δεν θα σπάσει μονομερώς γιατί ο ΠΑΟΚ δεν πήρε κύπελλο από τον ΟΦΗ.

Υπάρχει ρήτρα σπασίματος συμβολαίου και από τις δύο πλευρές. Θες Ράζβαν να σπάσεις το συμβόλαιο και να πας σε άλλη ομάδα; 3 εκατομμύρια. Θες Ιβάν να σπάσεις το συμβόλαιο και να φέρεις άλλον; 2 εκατομμύρια. Τυχαία τα νούμερα.

Προφανώς για να τραβάει το θέμα ένα μήνα τώρα το ποσό δεν είναι αμελητέο και όταν υπάρχουν hard feelings κανένας δεν κάνει πίσω.

Να θυμίσω ότι και με Δώνη στα δικαστήρια τρέχαμε και χάσαμε.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από barlow4 »

ο πουσιτς ειναι κλασσικη περιπτωση ανθρωπου που τον περιμενεις στο αεροδρομιο για ξυλο.
These users thanked the author barlow4 for the post (total 6):
Maxpaok, tsachou, astral, Montrealiotis, Maedhros4, M o r b i u S
Ilka4
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2025, 13:07

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Ilka4 »

astral έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:03
nothu έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 14:56
Σουριναμέζος έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 14:47

Ρε τους βλάκες της ραγιο
Ρε τους βλακες
Ρε
ㅤㅤㅤ
These users thanked the author Ilka4 for the post (total 2):
astral, nothu
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από paokkerkir »

barlow4 έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:24 ο πουσιτς ειναι κλασσικη περιπτωση ανθρωπου που τον περιμενεις στο αεροδρομιο για ξυλο.


Και αν δεν ξερουμε εμεις γιατι, ξερει αυτός
These users thanked the author paokkerkir for the post (total 5):
barlow4, astral, Montrealiotis, Apil44, Maxpaok
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από tsachou »

Καθώς περνάει και η σημερινή μερα χωρίς να φαίνεται να έχουμε προπονητή..Έχω κανει εναν συνειρμό

Η κατάσταση θυμίζει λίγο αυτά που βιώνουμε ως υπάλληλοι εταιριών.
Παραιτείται ή απολύεται κάποιος απο την δουλειά, η διοίκηση διαβεβαιώνει οτι θα φέρει άμεσα ικανό αντικαταστάτη και περνάει ο καιρός χωρις να γίνεται κάτι..Μέχρι που σου λένε οτι αφου βγαίνει η δουλειά, παγώσαμε την διαδικασία εύρεσης ατόμου.

Λέτε να μην πάρουμε προπονητή για φετος και να λειτουργουν οι παίκτες με λαΐκή βάση? :opaokara:
These users thanked the author tsachou for the post (total 3):
aivas19, george188, Maxpaok
DonnieMcGrath
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από DonnieMcGrath »

rade paprica έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:17
DonnieMcGrath έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:03
rade paprica έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 14:58 δεν ξέρω αν με προδίδει η μνήμη μου ρε παιδιά,
αλλά θυμάστε άλλη χρονιά να τό΄χουμε λούσει τόσο πολύ;
Στα γρήγορα, με Μπερέτα που έγινε τρελό μαναφουκι στην προετοιμασία με παίχτες να κάνουν ανταρσία, με Παράσχο που έφτασαν ξημερώματα Γερμανία, έφαγαν μακαρονάδα δεκατιανο και παίξαν στα καπάκια με Μπράουνσβαϊγκ (7 στην πλάτη), και προφανώς με Στανογιεβιτς που εκτασε ένα μηνα (πήρε και μια πρόκριση) και τον έφαγε ο Ραζβαν για να φάμε το κουτουλιδι από την Εστερσουντ.
Πάντως, σε όλες αυτές τις φάσεις που λες,
4 μέρες πριν ξεκινήσει η προετοιμασία,
είχαμε κάποιον για προπονητή...
Σωστα. Αλλά στις 2 περιπτώσεις των ξένων οι προπονητές είχαν έρθει την ίδια χρονιά και άντεξαν +-1 μήνα. Οπότε σίγουρα σχετίζονται με αυτό που ζούμε φέτος, και συγκεκριμένα θα πρέπει να αποτελέσουν παραδείγματα προς αποφυγή. Ήταν προπονητές που δεν απηχουσαν απολυτης αποδοχής; Είχαν βιαστεί να τους φέρουν? Ας δούνε τι πήγε στραβά τότε ώστε να το γλυτώσουμε (στο μετρό του δυνατού) φετος
embuji
Δημοσιεύσεις: 4315
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από embuji »

Free for all μαγκες επαγγελματιες ειστε βρειτε τα μονοι σας και μπειτε παιξτε :lol:
These users thanked the author embuji for the post (total 3):
Equalizer, aivas19, Maxpaok
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6619
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Special 4 »

Καμία ρήτρα δεν πιστεύω ότι ευθύνεται για την καθυστέρηση ανακοίνωσης λύσης της συνεργασίας του Λουτσέσκου.

Αυτό που βγαίνει είναι ότι ήταν κοινή συναινέσει η λύση συνεργασίας, ο Λουτσέσκου την έχει ήδη υπογράψει και ουσιαστικά ο Ραζβάν "χάρισε" τα 2 εκατομμύρια της ρήτρας στην ομάδα.

Πιστεύω ότι καθυστερεί γιατί θέλουν παράλληλα με τη λύση, να ανακοινώσουν την πρόσληψη του νέου προπονητή.

Προφανώς, μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι για την οριστική επιλογή του Πούσιτς, γι' αυτό υπάρχει η καθυστέρηση.
These users thanked the author Special 4 for the post (total 4):
tsachou, Ριαν_Καπαγιαννιδης, embuji, george188
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Σίγουρα κατι συμβαίνει. Μπορεί να αργεί το edit στο βιντεακι παρουσίασης του Πούσιτς.
These users thanked the author GI4NNEN4 for the post:
Maxpaok
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Equalizer »

embuji έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:30 Free for all μαγκες επαγγελματιες ειστε βρειτε τα μονοι σας και μπειτε παιξτε :lol:
Γαμάει το σενάριο :lol:

Αντε ναουμε χαϊδεμένα όλα από εμάς τα περιμένετε. Ορίστε, μπείτε παίξτε. Σκατόπαιδα
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
embuji, Kourdos
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Special 4 έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:31 Καμία ρήτρα δεν πιστεύω ότι ευθύνεται για την καθυστέρηση ανακοίνωσης λύσης της συνεργασίας του Λουτσέσκου.

Αυτό που βγαίνει είναι ότι ήταν κοινή συναινέσει η λύση συνεργασίας, ο Λουτσέσκου την έχει ήδη υπογράψει και ουσιαστικά ο Ραζβάν "χάρισε" τα 2 εκατομμύρια της ρήτρας στην ομάδα.

Πιστεύω ότι καθυστερεί γιατί θέλουν παράλληλα με τη λύση, να ανακοινώσουν την πρόσληψη του νέου προπονητή.

Προφανώς, μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι για την οριστική επιλογή του Πούσιτς, γι' αυτό υπάρχει η καθυστέρηση.
Έτσι ακριβώς. Είναι τρομερό ότι τον κοιτάνε 1,5 χρόνο τουλάχιστον, προσπάθησαν 2 φορές να τον φέρουν, και πάλι δεν είναι σίγουροι. Και μετά φταίμε εμείς που δεν τον καλοδεχτήκαμε.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
Special 4
embuji
Δημοσιεύσεις: 4315
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από embuji »

Equalizer έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:35
embuji έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:30 Free for all μαγκες επαγγελματιες ειστε βρειτε τα μονοι σας και μπειτε παιξτε :lol:
Γαμάει το σενάριο :lol:

Αντε ναουμε χαϊδεμένα όλα από εμάς τα περιμένετε. Ορίστε, μπείτε παίξτε. Σκατόπαιδα
Μια χαρα ειναι και ο πελκας στο ροστερ να ξερουμε ποιος φταιει λουκουμι.
These users thanked the author embuji for the post:
Maxpaok
Άβαταρ μέλους
rade paprica
Δημοσιεύσεις: 1486
Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από rade paprica »

tsachou έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:27 Καθώς περνάει και η σημερινή μερα χωρίς να φαίνεται να έχουμε προπονητή..Έχω κανει εναν συνειρμό

Η κατάσταση θυμίζει λίγο αυτά που βιώνουμε ως υπάλληλοι εταιριών.
Παραιτείται ή απολύεται κάποιος απο την δουλειά, η διοίκηση διαβεβαιώνει οτι θα φέρει άμεσα ικανό αντικαταστάτη και περνάει ο καιρός χωρις να γίνεται κάτι..Μέχρι που σου λένε οτι αφου βγαίνει η δουλειά, παγώσαμε την διαδικασία εύρεσης ατόμου.

Λέτε να μην πάρουμε προπονητή για φετος και να λειτουργουν οι παίκτες με λαΐκή βάση? :opaokara:
Πάντως, τα πρώτα χρόνια της Σοβιετικής Ένωσης,
υπήρχε ορχίστρα χωρίς μαέστρο... :opaokara:



και ο Αντρέ, κομισάριος αθλητικών υποθέσεων :opaokara:
These users thanked the author rade paprica for the post:
Maxpaok
embuji
Δημοσιεύσεις: 4315
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από embuji »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:35
Special 4 έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 15:31 Καμία ρήτρα δεν πιστεύω ότι ευθύνεται για την καθυστέρηση ανακοίνωσης λύσης της συνεργασίας του Λουτσέσκου.

Αυτό που βγαίνει είναι ότι ήταν κοινή συναινέσει η λύση συνεργασίας, ο Λουτσέσκου την έχει ήδη υπογράψει και ουσιαστικά ο Ραζβάν "χάρισε" τα 2 εκατομμύρια της ρήτρας στην ομάδα.

Πιστεύω ότι καθυστερεί γιατί θέλουν παράλληλα με τη λύση, να ανακοινώσουν την πρόσληψη του νέου προπονητή.

Προφανώς, μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι για την οριστική επιλογή του Πούσιτς, γι' αυτό υπάρχει η καθυστέρηση.
Έτσι ακριβώς. Είναι τρομερό ότι τον κοιτάνε 1,5 χρόνο τουλάχιστον, προσπάθησαν 2 φορές να τον φέρουν, και πάλι δεν είναι σίγουροι. Και μετά φταίμε εμείς που δεν τον καλοδεχτήκαμε.
Εχουν αλλαξει προσωπα απο τοτε μεσα στην ΠΑΕ. Μπορει να βγαζουν αβεβαιοτητα οι Ματος και Βιερινια. Μπορει βεβαια απλα να ειναι για τα τυπικα η καθυστερηση. Γενικα αρκετα το σκαλιξαμε. Θα μαθουμε συντομα οτι και να γινει, η ομαδα φευγει στα κοντα για προετοιμασια. Οποιος και να ειναι θα ερθει.
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, george188
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”