Σελίδα 144 από 498
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 00:53
από Kostas85
novito έγραψε:Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι, απλά να σημειώσω ότι ο Πάμπλο την Τετάρτη έψαχνε να αγοράσει κάποια έπιπλα από γνωστό εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.....
Απλά έσπασε όλα τα έπιπλα όταν είδε τον ...Κολίνα να κοκκινιζει το Σορλέν....
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 00:55
από Kostas85
Hideguti έγραψε:Η μεγαλυτερη "μεταγραφη" θα ειναι αυτη.
Κρατηστε το μεγαλυτερο (σε ποιοτητα οχι σε προσφορα) αμυντικο χαφ στην ιστορια του ΠΑΟΚ, τα τελευταια 30 χρονια, στην Τουμπα και δωστε του να "καταλαβει" καποια πραγματα. Μην επηρεαζεστε απο τον Καρπετοπουλισμο.
Συμφωνώ, δείτε ξανά το πρώτο ημίχρονο με βάζελους για τα πλευ-οφ και το πρώτο με ολυμπιακό πριν τη μπουνιά.
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 00:57
από khaledfreepaok
ρε ο ανθρωπος ειναι ναρκοπεδιο.
παυλο φερε μας λιγο απο το ινδιανικο το τσαι που πινεις να δουμε τι φρουτα βγαζετε κ εκει!!!!!
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 09:23
από savvas53
metropolis.... παταγος για κουτσια.
η εξηγηση ζαγορακη ειναι μουρλια.
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 09:33
από DimisK
O Γκαρσία μένει και επίσημα. Με δήλωση Ζαγοράκη...Πάμε για άλλα.
Μακάρι τη νέα χρονιά να είναι ήρεμος και να βοηθήσει με το 100% των δυνατοτήτων του...Τον καλό Γκαρσία τον χρειαζόμαστε απίστευτα, δεν τίθεται θέμα...
Πάντως η διοίκηση σε θέματα πειθαρχίας θα πρέπει γενικά να σκληρήνει τη στάση της. Ισως η ατιμωρισία να φταίει περισσότερο για τις φετινές απώλειες παικτών, παρά π.χ. ο ίδιος ο Γκαρσία ή ο Σέρτζιο...
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 09:37
από diniko80
και καπου εδω τελειωνει η παραφιλολογια
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ συζητώντας μαζί τους (με φιλαθλους του ΠΑΟΚ στο Ηρακλειο), είπε ορθά κοφτά πως ο παίκτης δεν δίνεται και ποτέ δεν προτάθηκε σαν πιθανό αντάλλαγμα: «Είναι δυνατόν να δώσουμε τον Πάμπλο Γκαρσία;» απάντησε στις απορίες των φίλων της ομάδας ο πρόεδρος της ΠΑΕ. «Ο Γκαρσία είναι παίκτης του ΠΑΟΚ και θα μείνει γιατί η ψυχή και το πάθος του, χρειάζονται στον ΠΑΟΚ. Απλά θα τον θέλαμε πιο νηφάλιο και ψύχραιμο, κάτι που θα γίνει στο νέο πρωτάθλημα» είπε στους αδημονούντες φιλάθλους του ΠΑΟΚ στην Κρήτη ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Ο τελευταίος απόλαυσε μια μέρα ξεκούρασης με την οικογένεια του και αργά το βράδυ πήρε το αεροπλάνο της επιστροφής. Στην Κρήτη απολάμβανε το καφεδάκι του σε κεντρικό καφέ και ο Βασίλης Γκαγκάτσης, που είχε ουσιαστική συνεισφορά στην ολοκλήρωση της απόκτησης του Κουτσιανικούλη, όπως ομολόγησε και ο κ. Τζώρτζογλου.
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 09:58
από kos
ναι ρε παιδια αλλα δεν παταει περιοχη
παντως το θεμα ηταν και ειναι ανυπαρκτο. δημοσιογραφικο κατασκευασμα. με ολα αυτα που εχουν γινει φετος αρκει να διαβασει καποιος τις δηλωσεις του σαντος μετα το ματς με τον βαζελο.
δεν θα βρει ουτε μια λεξη που να φανερωνει δυσαρεσκεια απεναντι στον παμπλο. ειπε οτι το συζητησαν και οτι θα το ξανασυζητησουν.
ο ζαγορακης με τον βρυζα το περασμενο καλοκαιρο ηθελαν να βαλουν στην ομαδα τσαμπουκα. γιατι δεν αντεχαν αυτο που εβλεπαν. αυτο που ειπε και ο σαντος. η ομαδα να χανει και οι παικτες να πινουν καφε στην αριστοτελους σαν να μην εγινε τιποτα.
δεν ηταν δυνατον να ξεδοντιασουν τωρα την ομαδα επειδη το θελει ο κακος και ο καθε κακος.
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 10:26
από Isaak the Greek
Ευχαριστο το οτι μενει , μιας και αγωνιστικα δεν υπαρχει κανενας πιστευω που να μην αναγνωριζει την αξια του.
Αν γινει κι αυτο που ειπε ο Ζαγορακης , τοτε πιστευω οτι ολα θα πανε μια χαρα.
Tranquilo Pablo , Tranquilo....
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 10:38
από axl4
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 11:13
από thrix
diniko80 έγραψε:και καπου εδω τελειωνει η παραφιλολογια
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ συζητώντας μαζί τους (με φιλαθλους του ΠΑΟΚ στο Ηρακλειο), είπε ορθά κοφτά πως ο παίκτης δεν δίνεται και ποτέ δεν προτάθηκε σαν πιθανό αντάλλαγμα: «Είναι δυνατόν να δώσουμε τον Πάμπλο Γκαρσία;» απάντησε στις απορίες των φίλων της ομάδας ο πρόεδρος της ΠΑΕ. «Ο Γκαρσία είναι παίκτης του ΠΑΟΚ και θα μείνει γιατί η ψυχή και το πάθος του, χρειάζονται στον ΠΑΟΚ. Απλά θα τον θέλαμε πιο νηφάλιο και ψύχραιμο, κάτι που θα γίνει στο νέο πρωτάθλημα» είπε στους αδημονούντες φιλάθλους του ΠΑΟΚ στην Κρήτη ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Ο τελευταίος απόλαυσε μια μέρα ξεκούρασης με την οικογένεια του και αργά το βράδυ πήρε το αεροπλάνο της επιστροφής. Στην Κρήτη απολάμβανε το καφεδάκι του σε κεντρικό καφέ και ο Βασίλης Γκαγκάτσης, που είχε ουσιαστική συνεισφορά στην ολοκλήρωση της απόκτησης του Κουτσιανικούλη, όπως ομολόγησε και ο κ. Τζώρτζογλου.
Όπερ μεθερμηνευόμενον όλες οι αιτιάσεις όσων είχαν πρόβλημα με την συμπεριφορά του Γκαρσία εδώ μέσα, αντανακλούν πλήρως τις σκέψεις της διοίκησης και κυρίως του σκύλου που έχει και την ευθύνη και εν πάση περιπτώσει κάτι παραπάνω ξέρει.
Αν, όπως φαίνεται τα πανε και τα συζήτησαν και τα ξεκαθάρισαν ότι κύριε Πάμπλο σε γουστάρουμε και σε θέλουμε αλλά αν μας ξανακρεμάσεις δεν θα περάσει έτσι και μην τρως τον πρόλογο της εξέδρας περί τσε, τρομοκρατίας τιμής και δόξας κλπ ....
...αλλά σε θέλουμε γιατί είσαι παιχταράς και χωρίς εσένα το κέντρο μας είναι παιδική χαρά όπου κόβει βόλτες ο κάθε τυχάρπαστος καρατάδε...
προσωπικά πιστεύω ότι η διοίκηση έκανε μια μεγάλη πραγματικά μετεγγραφή ποιότητας και ουσίας.
Είμαι από αυτούς που είχαν πρόβλημα με τη συμπεριφορά του Πάμπλο αλλά σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό που διάβασα.
Πολύ απλά γιατί τον παίχτουρα Γκαρσία τον θέλω όπως και δίποδε στην ομάδα, αλλά θέση για αυτόν στο εικονοστάσι των "αγίων" του ΠΑΟΚ δεν υπάρχει (κατ'εμε πάντα). Θέση δίπλα σε έναν Κούδα και έναν Σαράφη δεν παίρνεις φίλε μου έτσι. Θέλει πολλή και ουσιαστική προσφορά και όχι μπουνίδι και κλωτσίδι. Δεν θα σε βάλω δίπλα σε αυτόν που επέρδετω στα μούτρα του ΠΟΚ και τους διεμήνυσε να τοποθετήσουν τα αργύρια τους στον προκτό τους (Σαράφης) γιατί υπάρχει και ψυχή και αυτή του είπε ΠΑΟΚ. Εσύ κ. Γκαρσία έχεις τα προσόντα και την ευκαιρία να προσφέρεις απρόσκοπτα για 2 ακόμα χρονάκια και με το πέρας της περιόδου αυτής θα σε αξιολογήσουμε για τη συνολική σου προσφορά και θα καταταχθείς στις καρδιές μας σε ανάλογο μέρος.
Αν έφευγες σήμερα να ξέρεις ότι παρόλα όσα σου έχουν τραγουδήσει, σε 2 χρόνια δεν θα σε θυμόταν ή μνημόνευε κανένας.
Είμαι σίγουρος ότι τα κατάλαβες όλα αυτά (σίγουρα στα εξήγησαν) και ξαναλέω είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που μένεις κοντά μας.
Ραντεβού στο Ναό Pablo Gabriel Garcia Perez.
A.
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 11:15
από obanebane
ενας ειναι ο αρχηγος αδερφε αυτος που εχεις φωτο στα αριστερα και ομως καποιοι τον αμφσβητουν.ειμαι εκτος θεματος το ξερω αλλα πιαστηκα απο την λεξη αρχηγος που ειπες και μου ηρθε
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 11:37
από axl4
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 14:08
από Falegkos
Του χρόνου με ενα βοτολο-γκαρσια θα είμαστε τρένο.
Και βερον απο πισω
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 14:09
από gash04
diniko80 έγραψε:και καπου εδω τελειωνει η παραφιλολογια
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ συζητώντας μαζί τους (με φιλαθλους του ΠΑΟΚ στο Ηρακλειο), είπε ορθά κοφτά πως ο παίκτης δεν δίνεται και ποτέ δεν προτάθηκε σαν πιθανό αντάλλαγμα: «Είναι δυνατόν να δώσουμε τον Πάμπλο Γκαρσία;» απάντησε στις απορίες των φίλων της ομάδας ο πρόεδρος της ΠΑΕ. «Ο Γκαρσία είναι παίκτης του ΠΑΟΚ και θα μείνει γιατί η ψυχή και το πάθος του, χρειάζονται στον ΠΑΟΚ. Απλά θα τον θέλαμε πιο νηφάλιο και ψύχραιμο, κάτι που θα γίνει στο νέο πρωτάθλημα» είπε στους αδημονούντες φιλάθλους του ΠΑΟΚ στην Κρήτη ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Ο τελευταίος απόλαυσε μια μέρα ξεκούρασης με την οικογένεια του και αργά το βράδυ πήρε το αεροπλάνο της επιστροφής. Στην Κρήτη απολάμβανε το καφεδάκι του σε κεντρικό καφέ και ο Βασίλης Γκαγκάτσης, που είχε ουσιαστική συνεισφορά στην ολοκλήρωση της απόκτησης του Κουτσιανικούλη, όπως ομολόγησε και ο κ. Τζώρτζογλου.
Ισχύει αυτό ή απλά είναι φήμη?
Για να μπορέσω να κοιμάμαι ποιο χαλαρός τα βράδυα??
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 14:16
από Platon
Κοιμησου ανετα και χαμογελαστα Gash...σαν αγγελουδι...
