33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Και γω δε συμφωνω οτι εχει περασει το επιπεδο του ΠΑΟΚ..Εφτιαξε καποια πραγματα αλλα θελει παρα πολυ δουλεια ακομα.Μην ξεφευγουμε αποτομα..
Πρωτη ολοκληρη σεζον κανει και του λειπουν στοιχεια.Του χρονου θα δουμε αν μπορει να τα προσθεσει..
Πρωτη ολοκληρη σεζον κανει και του λειπουν στοιχεια.Του χρονου θα δουμε αν μπορει να τα προσθεσει..
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ώπα ρε φίλε, είπαμε να μη τον συγκρίνουμε με τον Παπάζογλου αλλά εσύ το γ@μησες. Ντάξει γνώμες είναι αυτές αλλά το βασικό επιχείρημα είναι αυτό που λέει κι ο slidar παραπάνω, ότι μόλις βγει από το κουτί κάτι παθαίνει.MANIAKOS έγραψε:το ξαναγραφω με εχει πιασει χαρμολυπη για κλαους...εχει ξεπερασει το επιπεδο της ομαδας...και θ ατραβηξει το δρομο του/
Πάντως και γω χαίρομαι πολύ με τον Κλάους και εύχομαι να μη πάρουν τα μυαλά του αέρα.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Eγώ θα συμφωνήσω με το Μανιακό αλλά ανάποδα:έχει πέσει τόσο το επίπεδο της ομάδας που ο Κλάους παρά τις αδυναμίες του ξεχωρίζει!
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Η πραγματικότητα είναι κάπου στη μέση. Είναι τόπ παίκτης για Ελλάδα αλλά δε μου έχει δώσει διαπιστευτήρια για Ευρώπη ακόμη. Αν το κάνει κι αυτό θα πω με βεβαιότητα ότι δεν είναι παίκτης για τον ΠΑΟΚ πλέον.sourmenetes έγραψε:Και γω δε συμφωνω οτι εχει περασει το επιπεδο του ΠΑΟΚ..Εφτιαξε καποια πραγματα αλλα θελει παρα πολυ δουλεια ακομα.Μην ξεφευγουμε αποτομα..
Πρωτη ολοκληρη σεζον κανει και του λειπουν στοιχεια.Του χρονου θα δουμε αν μπορει να τα προσθεσει..
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Τρόμος έγραψε:Eγώ θα συμφωνήσω με το Μανιακό αλλά ανάποδα:έχει πέσει τόσο το επίπεδο της ομάδας που ο Κλάους παρά τις αδυναμίες του ξεχωρίζει!
αυτο
και πραγματι εχει πολλες αδυναμιες δεν εχει προσωπικη ενεργεια και αλλα αλλα ειναι φορ...παστελωτης..δεν υποχρεουται να χει τοσο προσ ενεργεια...βεβαια οσα βελτιωσει θα ναι στα συν του...
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν θα λεγα ότι με χαλάει η συμμετοχή του στο παιχνίδι. Ίσα ίσα που σπαέι μπάλες γρήγορα και σωστά και μοιράζει και έξυπνες ασσιστ. Για μένα αυτό που χρειάζεται βελτίωση είναι η τρίπλα και το σουτ εκτός περιοχής για να μην χάνεται απέναντι σε κλειστές άμυνες
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
tragic! ρε Κλάους..ούτε μια πάσα ρε γμτ;;; τί πράγμα είναι αυτό ρε; είναι αυτό που λέμε..με εξαίρεση τα γκολ, δεν κάνει τίποτα άλλο... και όταν δε βάζει γκολ, είναι ο χειρότερος παίκτης της ομάδας..
-
Dimg4
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αδερφε βλεπεις γιατι δεν πρεπει να βιαζομαστε να υπερτιμουμε τον παικτη η να ριχνουμε την ομαδα τοσο?MANIAKOS έγραψε:το ξαναγραφω με εχει πιασει χαρμολυπη για κλαους...εχει ξεπερασει το επιπεδο της ομαδας...και θ ατραβηξει το δρομο του/
Εγω περιμενω τα πλει οφ, εκει θα φανουν ολα γιατι οι τελευταιες αγωνιστικες ειναι παντα η ξεφτιλα
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Το ειπα και την προηγουμενη εβδομαδα.. οταν φευγει απο το κουτακι .. ειναι ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ.
ΔΕν εχει ουτε το ξεπεταγμα ουτε την τριπλα ουτε το σουτ απο μεση και μακρινη αποσταση.
Ειναι για μεσα στο τετραγωνο να τον τροφοδοτεις και να παστελωνει. Αυτο ομως προυποθετει να εχεις χαφ-εχτρεμ που να οργωνουν. ΚΑτι τετοιο στον ΠΑΟΚ σημερα τουλαχιστον δεν υπαρχει.
Προσωπικα μιλωντας αμα ερθει καλη προταση το καλοκαιρι ειμαι θετικος στο να πωληθει.
Στον ΠΑΟΚ θελω διαφορετικο στυλ επιθετικο.. βλεπε αιλτον μιραλας ( προσαρμοσμενο βεβαια στα δικα μας οικονομικα δεδομενα).
ΔΕν εχει ουτε το ξεπεταγμα ουτε την τριπλα ουτε το σουτ απο μεση και μακρινη αποσταση.
Ειναι για μεσα στο τετραγωνο να τον τροφοδοτεις και να παστελωνει. Αυτο ομως προυποθετει να εχεις χαφ-εχτρεμ που να οργωνουν. ΚΑτι τετοιο στον ΠΑΟΚ σημερα τουλαχιστον δεν υπαρχει.
Προσωπικα μιλωντας αμα ερθει καλη προταση το καλοκαιρι ειμαι θετικος στο να πωληθει.
Στον ΠΑΟΚ θελω διαφορετικο στυλ επιθετικο.. βλεπε αιλτον μιραλας ( προσαρμοσμενο βεβαια στα δικα μας οικονομικα δεδομενα).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος slidar την Δευ 09 Απρ 2012, 11:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Που να τη δώσει; Στον Λίνο που δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του;Χωρικός έγραψε:tragic! ρε Κλάους..ούτε μια πάσα ρε γμτ;;; τί πράγμα είναι αυτό ρε; είναι αυτό που λέμε..με εξαίρεση τα γκολ, δεν κάνει τίποτα άλλο... και όταν δε βάζει γκολ, είναι ο χειρότερος παίκτης της ομάδας..
Στον Φωτάκη που δεν έπαιζε;
Στον Λάζαρ που ψιλοπερπατούσε;
Στον Γκαρσία που ήταν καμιά 30αρια μέτρα πίσω του;
Στον Σαλπι που;
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Εγω αυτο που ειδα ειναι οτι ηταν απο τους λιγους που μαρκαραν με την μεγαλυτερη ορεξη, επιθετικα μηδεν αλλα αν δεν εχεις μεταβιβασεις δεν κανεισ τπτ,ο Μητρογλου χθεσ εκανε τπτ δλδ?το θεμα στον επιθετικο ειναι κατα ποσο θα σε ψαξουν οι συμπαικτες σου και αυτο χθες δεν υπηρχε....το ξερουμε οτι δεν ειναι παιχτης με τριπλα και μακρινο σουτ η πολυ γρηγορος....μακαρι να κατσει και του χρονου,ειχαμε καιρο να δουμε φορ με 15γκολ....οσοι ψαχνουν ενα φορ διαφορετικο αυτο κοστιζει και διαφορετικα....η θα ρισκαρεις και θα πληρωνουμε παλι σαν μακακες....σαν κοστος και αποδοση ο Κλαους ειναι λαχειο
-
Dimg4
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Συμφωνω απολυταslidar έγραψε:Το ειπα και την προηγουμενη εβδομαδα.. οταν φευγει απο το κουτακι .. ειναι ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ.
ΔΕν εχει ουτε το ξεπεταγμα ουτε την τριπλα ουτε το σουτ απο μεση και μακρινη ατμοσφαιρα.
Ειναι για μεσα στο τετραγωνο να τον τροφοδοτεις και να παστελωνει. Αυτο ομως προυποθετει να εχεις χαφ-εχτρεμ που να οργωνουν. ΚΑτι τετοιο στον ΠΑΟΚ σημερα τουλαχιστον δεν υπαρχει.
Προσωπικα μιλωντας αμα ερθει καλη προταση το καλοκαιρι ειμαι θετικος στο να πωληθει.
Στον ΠΑΟΚ θελω διαφορετικο στυλ επιθετικο.. βλεπε αιλτον μιραλας ( προσαρμοσμενο βεβαια στα δικα μας οικονομικα δεδομενα).
-
Dimg4
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Εγω πιστευω οτι αν δεν πουληθει, τοτε ΠΡΕΠΕΙ να τον αξιοποιησουμε φερνοντας εναν επιτελικο με εφεση στο κουβαλημα και στις καθετες μπαλιες... εναν ιβιτς στα καλα του δηλαδη. Να μην πω καναν ιμπαγασα για ενα χρονο λογω εμπειριας και πεσετε ολοι πανω μου 
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
αν φέρουμε τέτοιο συμβόλαιο είτε επιθετικό τύπου αΐλτον είτε επιτελικό τύπου ίβιτς-στα-καλά-του δεν θα παίζουμε πουθενά του χρόνου.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ρε τι έχετε πάθει όλοι???Και ο Κλάους μας φταίει??Βρήκαμε τα κουσούρια του και αμέσως να τον πουλήσουμε???Πόσα χρόνια έχει να βάλει επιθετικός του ΠΑΟΚ 10 γκόλ και πάνω στο πρωτάθλημα???Απλή ερώτηση δλδ...Τέλοσπαντων, της κοντής ψω#$ς της φταίνε οι τρίχες...
