33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Και γω δε συμφωνω οτι εχει περασει το επιπεδο του ΠΑΟΚ..Εφτιαξε καποια πραγματα αλλα θελει παρα πολυ δουλεια ακομα.Μην ξεφευγουμε αποτομα..
Πρωτη ολοκληρη σεζον κανει και του λειπουν στοιχεια.Του χρονου θα δουμε αν μπορει να τα προσθεσει..
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

MANIAKOS έγραψε:το ξαναγραφω με εχει πιασει χαρμολυπη για κλαους...εχει ξεπερασει το επιπεδο της ομαδας...και θ ατραβηξει το δρομο του/
Ώπα ρε φίλε, είπαμε να μη τον συγκρίνουμε με τον Παπάζογλου αλλά εσύ το γ@μησες. Ντάξει γνώμες είναι αυτές αλλά το βασικό επιχείρημα είναι αυτό που λέει κι ο slidar παραπάνω, ότι μόλις βγει από το κουτί κάτι παθαίνει.
Πάντως και γω χαίρομαι πολύ με τον Κλάους και εύχομαι να μη πάρουν τα μυαλά του αέρα.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

Eγώ θα συμφωνήσω με το Μανιακό αλλά ανάποδα:έχει πέσει τόσο το επίπεδο της ομάδας που ο Κλάους παρά τις αδυναμίες του ξεχωρίζει!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

sourmenetes έγραψε:Και γω δε συμφωνω οτι εχει περασει το επιπεδο του ΠΑΟΚ..Εφτιαξε καποια πραγματα αλλα θελει παρα πολυ δουλεια ακομα.Μην ξεφευγουμε αποτομα..
Πρωτη ολοκληρη σεζον κανει και του λειπουν στοιχεια.Του χρονου θα δουμε αν μπορει να τα προσθεσει..
Η πραγματικότητα είναι κάπου στη μέση. Είναι τόπ παίκτης για Ελλάδα αλλά δε μου έχει δώσει διαπιστευτήρια για Ευρώπη ακόμη. Αν το κάνει κι αυτό θα πω με βεβαιότητα ότι δεν είναι παίκτης για τον ΠΑΟΚ πλέον.
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τρόμος έγραψε:Eγώ θα συμφωνήσω με το Μανιακό αλλά ανάποδα:έχει πέσει τόσο το επίπεδο της ομάδας που ο Κλάους παρά τις αδυναμίες του ξεχωρίζει!

αυτο :D αλλα ξεχωριζει πολυ τελευταια...

και πραγματι εχει πολλες αδυναμιες δεν εχει προσωπικη ενεργεια και αλλα αλλα ειναι φορ...παστελωτης..δεν υποχρεουται να χει τοσο προσ ενεργεια...βεβαια οσα βελτιωσει θα ναι στα συν του...
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από monopaokre »

Δεν θα λεγα ότι με χαλάει η συμμετοχή του στο παιχνίδι. Ίσα ίσα που σπαέι μπάλες γρήγορα και σωστά και μοιράζει και έξυπνες ασσιστ. Για μένα αυτό που χρειάζεται βελτίωση είναι η τρίπλα και το σουτ εκτός περιοχής για να μην χάνεται απέναντι σε κλειστές άμυνες
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Χωρικός »

tragic! ρε Κλάους..ούτε μια πάσα ρε γμτ;;; τί πράγμα είναι αυτό ρε; είναι αυτό που λέμε..με εξαίρεση τα γκολ, δεν κάνει τίποτα άλλο... και όταν δε βάζει γκολ, είναι ο χειρότερος παίκτης της ομάδας..
Dimg4

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

MANIAKOS έγραψε:το ξαναγραφω με εχει πιασει χαρμολυπη για κλαους...εχει ξεπερασει το επιπεδο της ομαδας...και θ ατραβηξει το δρομο του/
Αδερφε βλεπεις γιατι δεν πρεπει να βιαζομαστε να υπερτιμουμε τον παικτη η να ριχνουμε την ομαδα τοσο?
Εγω περιμενω τα πλει οφ, εκει θα φανουν ολα γιατι οι τελευταιες αγωνιστικες ειναι παντα η ξεφτιλα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από slidar »

Το ειπα και την προηγουμενη εβδομαδα.. οταν φευγει απο το κουτακι .. ειναι ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ.

ΔΕν εχει ουτε το ξεπεταγμα ουτε την τριπλα ουτε το σουτ απο μεση και μακρινη αποσταση.

Ειναι για μεσα στο τετραγωνο να τον τροφοδοτεις και να παστελωνει. Αυτο ομως προυποθετει να εχεις χαφ-εχτρεμ που να οργωνουν. ΚΑτι τετοιο στον ΠΑΟΚ σημερα τουλαχιστον δεν υπαρχει.

Προσωπικα μιλωντας αμα ερθει καλη προταση το καλοκαιρι ειμαι θετικος στο να πωληθει.

Στον ΠΑΟΚ θελω διαφορετικο στυλ επιθετικο.. βλεπε αιλτον μιραλας ( προσαρμοσμενο βεβαια στα δικα μας οικονομικα δεδομενα).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος slidar την Δευ 09 Απρ 2012, 11:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Χωρικός έγραψε:tragic! ρε Κλάους..ούτε μια πάσα ρε γμτ;;; τί πράγμα είναι αυτό ρε; είναι αυτό που λέμε..με εξαίρεση τα γκολ, δεν κάνει τίποτα άλλο... και όταν δε βάζει γκολ, είναι ο χειρότερος παίκτης της ομάδας..
Που να τη δώσει; Στον Λίνο που δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του;
Στον Φωτάκη που δεν έπαιζε;
Στον Λάζαρ που ψιλοπερπατούσε;
Στον Γκαρσία που ήταν καμιά 30αρια μέτρα πίσω του;
Στον Σαλπι που;
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από cristiano4 »

Εγω αυτο που ειδα ειναι οτι ηταν απο τους λιγους που μαρκαραν με την μεγαλυτερη ορεξη, επιθετικα μηδεν αλλα αν δεν εχεις μεταβιβασεις δεν κανεισ τπτ,ο Μητρογλου χθεσ εκανε τπτ δλδ?το θεμα στον επιθετικο ειναι κατα ποσο θα σε ψαξουν οι συμπαικτες σου και αυτο χθες δεν υπηρχε....το ξερουμε οτι δεν ειναι παιχτης με τριπλα και μακρινο σουτ η πολυ γρηγορος....μακαρι να κατσει και του χρονου,ειχαμε καιρο να δουμε φορ με 15γκολ....οσοι ψαχνουν ενα φορ διαφορετικο αυτο κοστιζει και διαφορετικα....η θα ρισκαρεις και θα πληρωνουμε παλι σαν μακακες....σαν κοστος και αποδοση ο Κλαους ειναι λαχειο
Dimg4

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

slidar έγραψε:Το ειπα και την προηγουμενη εβδομαδα.. οταν φευγει απο το κουτακι .. ειναι ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ.

ΔΕν εχει ουτε το ξεπεταγμα ουτε την τριπλα ουτε το σουτ απο μεση και μακρινη ατμοσφαιρα.

Ειναι για μεσα στο τετραγωνο να τον τροφοδοτεις και να παστελωνει. Αυτο ομως προυποθετει να εχεις χαφ-εχτρεμ που να οργωνουν. ΚΑτι τετοιο στον ΠΑΟΚ σημερα τουλαχιστον δεν υπαρχει.

Προσωπικα μιλωντας αμα ερθει καλη προταση το καλοκαιρι ειμαι θετικος στο να πωληθει.

Στον ΠΑΟΚ θελω διαφορετικο στυλ επιθετικο.. βλεπε αιλτον μιραλας ( προσαρμοσμενο βεβαια στα δικα μας οικονομικα δεδομενα).
Συμφωνω απολυτα
Dimg4

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Εγω πιστευω οτι αν δεν πουληθει, τοτε ΠΡΕΠΕΙ να τον αξιοποιησουμε φερνοντας εναν επιτελικο με εφεση στο κουβαλημα και στις καθετες μπαλιες... εναν ιβιτς στα καλα του δηλαδη. Να μην πω καναν ιμπαγασα για ενα χρονο λογω εμπειριας και πεσετε ολοι πανω μου :D
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αν φέρουμε τέτοιο συμβόλαιο είτε επιθετικό τύπου αΐλτον είτε επιτελικό τύπου ίβιτς-στα-καλά-του δεν θα παίζουμε πουθενά του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

Ρε τι έχετε πάθει όλοι???Και ο Κλάους μας φταίει??Βρήκαμε τα κουσούρια του και αμέσως να τον πουλήσουμε???Πόσα χρόνια έχει να βάλει επιθετικός του ΠΑΟΚ 10 γκόλ και πάνω στο πρωτάθλημα???Απλή ερώτηση δλδ...Τέλοσπαντων, της κοντής ψω#$ς της φταίνε οι τρίχες...
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”