Αν χρειάζεται να κάνει βάρη, τότε θα τα κάνει..
Αν πάλι δεν χρειάζεται γιατί να τα κάνει??
Δεν είναι στο χέρι του να πει, θα πάω σήμερα γυμναστήριο να σηκώσω κανα 100αρι...
Δεν είναι καθόλου γρήγορος.Κανονικός είναι.ABOLEYTOI έγραψε:θα διαφωνήσω για τα βάρη. Είναι σούπερ γρήγορος και αδύναμος. Γιατί να γίνει μετριος και στα 2;
... ο Κλάους και ο κάθε επιθετικός.Τρόμος έγραψε:Συμφωνώ αλλά με ανύπαρκτο κέντρο τι να κάνει κι ο Κλάους;