15. Pablo Andrés Contreras Fica

Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

o βερον στον παοκ τον επαιζε..πληρωσε την απραξια του

ο μπουσαιντι στη ρωσσια παιρνει παραπανω απο οτι στον ΠΑΟΚ

ο λινο ιδιο συμβολαιο βρισκει σιγουρα στην κορινθιανς ,ενω για τα εμιρατα ειναι μεχρι τωρα οτι και του σαβινι..πιπες του μανατζερ

ο ζλαταν εχει συμφωνησει με ομαδα της ρωσσιας με περισσοτερα.το αν θα παει με λιγοτερα προς γερμανια ή τουρκια ειναι δικια του επιλογη

ο φιλομενο ηταν λαθος του ζηση..ποτε δεν ειχε τετοιο συμβολαιο..


ΥΣΤ:τη ΄΄προταση ΄΄ απο ναπολι σταματηστε να την λετε..ημαρτον...ποιος σαν λεει τετοιες πιπες???
και που ακριβως δεν ικανοποιηθηκε ο ΠΑΟΚ???


απο τον Παπαζογλου και τον Κλαους μεχρι και φυσικα τον Τσιριλο ολοι βρισκουν ευκολα συμβολαια καλα...εξαιρεσεις στο ροστερ ειναι 1-2 και αυτο λογω δικια τους μαλακιας
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

το καλο και κακο παραλληλα της υποθεσης ειναι πως αν θελουμε να διωξουμε καποιον θα φυγει τρεχοντας..Δεν ειμαστε ο ΠΑΟΚ πριν 3 τιας που ειμασταν ελκυστικοι..οποτε κανενας δεν θα κατσει με το ζορι.


και τουλαχιστον με ολους εκτος του φιλομενο υπαρχει μια καλη σχεση.ο λουσιο ομως δνε εχει συμβολαιο οποτε ευτυχως δεν χρειαζεται διαπραγματευση
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από xristos14 »

Ναπολι για Σαβινι 30/8/2010

http://www.inews.gr/12/thelei-savini-i- ... n-paok.htm

Όσο για τα υπόλοιπα που λες σε γενικές γραμμές δνε έχεις άδικο..αλλά μιλάμε για έναν παίκτη 33 και έναν άλλον 35 χρονών..ξέρεις στο ποδόσφαιρο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ένα πράγμα που λέγεται ηλικία..αν νομίζεις ότι η Κολο Κολο θα δώσει σε 33χρονο όσα του δίνουμε εμείς μάλλον εσύ έχεις βαθιά μεσάνυχτα και αν νομίζεις ότι σφάζεται η Ιταλία για τον Τσιριλο που η καριέρα του πλην ΠΑΟΚ και ΑΕΚ είναι σε Β Ιταλίας και Β Ισπανίας στα 35 του τότε τι να πω...no comment
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19014
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από gika »

Αν και αμφιβάλω για αρκετά από τα γραφόμενα σου, βλέπεις κάτι;

Ότι για Μπουσαιντί και Ζλάταν, μιλάς για Ρωσία. Για Λίνο μιλάς για Κορίνθιανς. ο Βερόν στον ΟΦΗ. Ο Φιλομένο πουθενά.

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν πήγε σε μεγαλύτερη ομάδα από τον ΠΑΟΚ. ΚΑΝΕΝΑΣ.

Ο ΠΑΟΚ για τους περισσότερους είναι το ταβάνι τους, και για μας αυτοί το δάπεδο μας.

Σνάουτσνερ, Ετό, Τσιρίλο, Μαλεζάς, Σακελαρίου, Γεωργίου, Λίνο, Κουτσια, Ελ Ζαρ, Τσουκαλας, Μπαλάφας, Ίβιτς, Φωτάκης, Μουσλίμοβιτς, Φιλομένο κτλ κτλ...

Θα βρίσκανε συμβόλαιο σε ομάδα Α εθνικής μεγάλου πρωταθλήματος (Αγγλία, Γαλλίας, Γερμανίας, Ισπανίας, Ιταλίας) ή στο δικό μας πρωτάθλημα σε ομάδες όπως Βάζελος, γαύρος, κούλα;; Με τα ίδια ή περισσότερα λεφτά;

ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ;)
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Federacion »

xristos14 έγραψε:Σ
Στην τελική αυτοί τόσο καιρό δεν το παίζουν Παοκάρχες και δεμένοι με την ομάδα?Καιρός να κάνουν τα λόγια τους πράξη..από 600 αν πάρει 400 δε θα πάθει κάτι, και σίγουρα θα'ναι πολλά παραπάνω από αυτά που θα δώσει η Κολο Κολο
ο Κοντρέρας δεν το παίζει ΠΑΟΚ-άρχης φιλαράκο...
ΠΟΤΕ δεν εδωσε τέτοια δικαιώματα.
Σοβαρέψου.

είναι ο αρχηγός μας σωστα τιμια κ αξιοκρατικά.
Betonieras
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Betonieras »

Δυσκολα ο Contreras θα βρισκε στη Λ.Αμερικη συμβολαιο πανω απο 350-400 ειναι αληθεια, αλλα 300 σιγουρα απο οσο παρακολουθω τα συμβολαια τους. Ο Τσιριλος καμια 150-200 σε Serie B ή μικρομεσαια της Serie A αντε 250 σε κανα νεωφοτιστο ή μικρομεσαιο δικο μας αυτη ειναι η αληθεια. Κ οι 2 παντως με 400-300 αντιστοιχα νομιζω οτι δν θα χουν προβλημα να παιξουν στον ΠΑΟΚ οπου με μια καλη πορεια Ευρωπη κ πρωταθλημα (που εξασφαλιζουν πριμ) + οτι θα παιζουν σε μια ομαδα που γουσταρουν να ειναι κ βρισκεται σε ανεκτα υψηλό επιπεδο.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από xristos14 »

Εννοώ για τις κατά καιρούς δηλώσεις του πόσο γουστάρει που είναι στον ΠΑΟΚ, κλείσιμο καριέρας στον ΠΑΟΚ, στη Θεσσαλονίκη κτλ κτλ..κατάλαβες τώρα τι εννοώ?

Ποτέ δεν είπα φιλαράκο ότι έγινε αρχηγός άτιμα και αναξιοκρατικά, ίσα ίσα τον έχω σε μεγάλη εκτίμηση και σαν παίκτη και σαν χαρακτήρα..εγώ εξήγησα με αριθμούς μια κατάσταση γιατί κάποιοι λένε άλλα αντ'άλλα

ΥΓ.Τσο σχόλια πάει για τον federacion
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Hideguti »

Ματαιοτης ματαιοτητων τα παντα ματαιοτης.
Για τα πιο χοντρα μονο :
Η Κορινθιανς δεν ειναι μικροτερη ομαδα απο τον ΠΑΟΚ (ελεος, θα πεσει φωτια να μας πλακωσει).
Ο Τσιριλο εκτος απο τον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ δεν "επαιξε μονο σε β'Ιταλιας και β' Ισπανιας". Εχει παιξει καμποσες σαιζον Α' Ιταλιας και σε οτι αφορα δε τη β' Ισπανιας, ποτε του δεν επαιξε εκει.
Ο Κοντρερας συμπληρωνει τα 33 φετος τον Σεπτεμβριο και ο Τσιριλο τα 35 του χρονου τον Μαρτιο.
Ο Κοντερας δεν ειναι καποιος "παοκαρχης" της πλακας για να στραβοστομιαζουμε μαζι του λες και εχουμε να κανουμε με κανα ταγαρι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από gash04 »

Πρόταση ανανέωσης συμβολαίου κατέθεσε στον Πάμπλο Κοντρέρας η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ώστε ο 33χρονος άσος να μείνει ως το τέλος της καριέρας του στην Τούμπα!

Η πρόταση που κατατέθηκε στον Κοντρέρας αφορά τριετές συμβόλαιο αλλά με μειωμένες αποδοχές. Κάτι που σημαίνει πως ο Χιλιανός αμείβεται με 650.000 ευρώ και στο πλαίσιο της μείωσης του μπάτζετ της νέας χρονιάς ο ΠΑΟΚ του πρότεινε οι νέες του απολαβές να είναι κοντά στα 400.000 ευρώ.

Ο Κοντρέρας θα αναχωρήσει την Πέμπτη για την πατρίδα του, ενώ αναμένεται να απαντήσει άμεσα, ίσως και μετά το ματς του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό Βόλου.
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Hideguti »

Mακαρι να πανε ολα καλα.
Ο Παμπλο ειναι εντελως απαραιτητος.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από gash04 »

Για να κάνεις 3 ετές συμβόλαιο πρόταση σε παίχτη τέτοιας ηλικίας δείχνεις ότι τον θέλεις πάρα πολύ.
Νομίζω πως καλά κάνουν για τα λεφτά που προτείνουν.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

xristos14 έγραψε:Ναπολι για Σαβινι 30/8/2010

http://www.inews.gr/12/thelei-savini-i- ... n-paok.htm

Όσο για τα υπόλοιπα που λες σε γενικές γραμμές δνε έχεις άδικο..αλλά μιλάμε για έναν παίκτη 33 και έναν άλλον 35 χρονών..ξέρεις στο ποδόσφαιρο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ένα πράγμα που λέγεται ηλικία..αν νομίζεις ότι η Κολο Κολο θα δώσει σε 33χρονο όσα του δίνουμε εμείς μάλλον εσύ έχεις βαθιά μεσάνυχτα και αν νομίζεις ότι σφάζεται η Ιταλία για τον Τσιριλο που η καριέρα του πλην ΠΑΟΚ και ΑΕΚ είναι σε Β Ιταλίας και Β Ισπανίας στα 35 του τότε τι να πω...no comment

ε,αφου το εγραψε η inews τοτε μαλιστα...φιλε,μη δινεις σημασια σε δημοσιευματα..προσπαθησε να φιλτραρεις την αληθεια..ο τσιριλο δνε χρειαζεται να παει στη μιλαν..στη σεριε Β παντως θα σφαχτουν..και σε ομαδα που παλευει να σωθει παλι ανετα παει..Αν νομιζεις πως νοιαζονται στην ιταλια για τις ηλικιες ,δεν μπορω να συνεχιζω την κουβεντα.Στο ποδοσφαιρο δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο η ηλικια..Αυτο υπαρχει μονο στην ελλαδα..πουθενα αλλου..εκτος αν μια ομαδα εχει σαν φιλοσοφια να αναδυκνυει παικτες και μετα να τους πουλαει...

δεν χρειαζεται να αναφερω γεγονοτα πδοσφαιριστων ''μεγαλων'' που πηγαν σε τεραστια σωματια.

Φυσικα η ηλικια παιζει τον μεγαλυτερο ρολο σε ενα αλλο ποδοσφαιρο.στο ποδοσφαιρο του μανατζερ.Δυστυχως πολλοι μαθανε απο εκει την μπαλα και γιαυτο θα δουμε ενα καρο φιλοσοφιες που ειναι ιδανικες για το μανατζερ αλλα οχι και για το αληθινο ποδοσφαιρο.Φυσικα και δεν θελω μια ομαδα με μεσο ορο 50 χρονων αλλα καποιοι 30+ σε ενα ροστερ δεν εβλαψαν,ποτε,κανεναν.

οσο για τα αλλα ,για να μην παρεξηγηθω..φυσικα υπαρχουν πολλα + για να επιλεξει καποιος τον ΠΑΟΚ..απλα θελω να τονισω οτι το οικονομικο δεν ειναι το + του ΠΑΟΚ για να πεισει εναν παικτη.


νομιζω παντως πως το 1,2 για τα επομενα 3 χρονια ειναι σοβαρη προταση..το θεμα ποσο ο παμπλο θελει να συνεχισει εδω για 3 χρονια..αν του ανακοινωσουν μεθαυριο τον αγκιρε,παραμεθαυριο θα συμφωνησει και με λιγοτερα.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από kos »

gash04 έγραψε:Για να κάνεις 3 ετές συμβόλαιο πρόταση σε παίχτη τέτοιας ηλικίας δείχνεις ότι τον θέλεις πάρα πολύ.
Νομίζω πως καλά κάνουν για τα λεφτά που προτείνουν.
ειμαι σιγουρος οτι εχεις ακουσει στο παρελθον την εκφραση "δεν ανανεωνει και τον πουλαω για να μην φυγει του χρονου ελευθερος"?

κατι μου λεει οτι θα την ξανακουσεις.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από giapas »

kos , δε ξερω τι σε κάνει να λες αυτό.

Εγώ συμφωνω με τους άλλους ότι 4 κατοσταρικα για κλειστο 3ετες ειναι παρα πολύ σοβαρη και αξιοπρεπης πρόταση.
Και εκτιμω οτι ειναι ταβανι αυτων που μπορουμε να διαθέσουμε για τη θεση του σεντερ μπακ.


Μακάρι να δώσει το σύνθημα και να μείνει !
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

''Κοντρέρας για πάντα Παοκτσής!

Τετάρτη, 25 Μαϊου 2011 15:26

Πρόταση ανανέωσης συμβολαίου κατέθεσε στον Πάμπλο Κοντρέρας η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ώστε ο 33χρονος άσος να μείνει ως το τέλος της καριέρας του στην Τούμπα!

Η πρόταση που κατατέθηκε στον Κοντρέρας αφορά τριετές συμβόλαιο αλλά με μειωμένες αποδοχές. Κάτι που σημαίνει πως ο Χιλιανός αμείβεται με 650.000 ευρώ και στο πλαίσιο της μείωσης του μπάτζετ της νέας χρονιάς ο ΠΑΟΚ του πρότεινε οι νέες του απολαβές να είναι κοντά στα 400.000 ευρώ.

Ο Κοντρέρας θα αναχωρήσει την Πέμπτη για την πατρίδα του, ενώ αναμένεται να απαντήσει άμεσα, ίσως και μετά το ματς του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό Βόλου.''

http://www.gazzetta.gr/article/item/196 ... a-paoktses
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”