Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
μεγαλο πουλεν ο μακαρονε τον ειχα αναφερει και περυσι στο συγκεκριμενο τοπικ...31 χρονων επιθετικος απο τα φυτωρια της milan γρηγορος μπουκαδορος και με φοβερο σουτ δεξι αλλα και αριστερο καλο...παιζει στη σιενα οπου εχε κανει και τις καλυτερες χρονιες του ενω χαιλαιτ της καρριερας του η μεταγραφη στη μιντλεσμπρο οπου εμεινε 4 χρονια...εχει αγωνιστει και στην εμπολι...riegel έγραψε:http://www.youtube.com/watch?v=uwGvKfLnSMk&feature=related
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Θεός! Maccarone τα σπάει, αλλά είναι λίγο μεγάλος.
Siena, από τις πιο άτυχες ομάδες του campionato, με πολύ καλούς παίχτες (Calaio, Chezal, Vergassola, Brandao, Del Grosso, Curci, Codrea), αλλά ρε Malesani που πας με Τζιόλη??
Συμπαθέστατη Siena, δυστυχώς από του χρόνου στην serie b.
Siena, από τις πιο άτυχες ομάδες του campionato, με πολύ καλούς παίχτες (Calaio, Chezal, Vergassola, Brandao, Del Grosso, Curci, Codrea), αλλά ρε Malesani που πας με Τζιόλη??
Συμπαθέστατη Siena, δυστυχώς από του χρόνου στην serie b.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εγω θέλω το πουλέν μου τον Ντ'αλεσσάντρο
[youtube]2RB8FqlcQag[/youtube]
[youtube]2RB8FqlcQag[/youtube]
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ενταξει ρε ιταλε εχει 3 καλα χρονια τουλαχιστον στα 31 ειναι...yiannisPAOKitalia έγραψε:Θεός! Maccarone τα σπάει, αλλά είναι λίγο μεγάλος.
Siena, από τις πιο άτυχες ομάδες του campionato, με πολύ καλούς παίχτες (Calaio, Chezal, Vergassola, Brandao, Del Grosso, Curci, Codrea), αλλά ρε Malesani που πας με Τζιόλη??
Συμπαθέστατη Siena, δυστυχώς από του χρόνου στην serie b.
παντως θα ηταν σαν ονειρο να τον δω στον ΠΑΟΚ μιλαμε για παιχτη που αδικηθηκε καταφορα ηταν για μεγαλα πραγματα...
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4KMvtUW9ke0&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4KMvtUW9ke0&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
έλος ο Ανδριόλας
02 Ιουν, 19:51 Από sportdogteam
a- a+
Τέλος ο Ανδριόλας
Παρελθόν αποτελεί απ’ τον Πανιώνιο ο Κώστας Ανδριόλας.
Ο Έλληνας τερματοφύλακας, ο οποίος είχε ενταχθεί πριν από δύο χρόνια στους «κυανέρυθρους», έλυσε κοινή συναινέσει το συμβόλαιό του με την ομάδα της Νέας Σμύρνης και πλέον ψάχνει νέα ποδοσφαιρική στέγη.
«Πέρασα δύο πολύ όμορφα χρόνια στον Πανιώνιο. Για κάποιους λόγους δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε μαζί για την καινούργια σεζόν. Πραγματικά αγάπησα αυτή την ομάδα. Ευχαριστώ τον κόσμο του Πανιωνίου για την αγάπη που μου έδειξε και εύχομαι στον Πανιώνιο όλο επιτυχίες και ό,τι καλύτερο», τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα των «κυανέρυθρων» ο Ανδριόλας. http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=135155
Καλη περιπτωση νομιζω......
02 Ιουν, 19:51 Από sportdogteam
a- a+
Τέλος ο Ανδριόλας
Παρελθόν αποτελεί απ’ τον Πανιώνιο ο Κώστας Ανδριόλας.
Ο Έλληνας τερματοφύλακας, ο οποίος είχε ενταχθεί πριν από δύο χρόνια στους «κυανέρυθρους», έλυσε κοινή συναινέσει το συμβόλαιό του με την ομάδα της Νέας Σμύρνης και πλέον ψάχνει νέα ποδοσφαιρική στέγη.
«Πέρασα δύο πολύ όμορφα χρόνια στον Πανιώνιο. Για κάποιους λόγους δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε μαζί για την καινούργια σεζόν. Πραγματικά αγάπησα αυτή την ομάδα. Ευχαριστώ τον κόσμο του Πανιωνίου για την αγάπη που μου έδειξε και εύχομαι στον Πανιώνιο όλο επιτυχίες και ό,τι καλύτερο», τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα των «κυανέρυθρων» ο Ανδριόλας. http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=135155
Καλη περιπτωση νομιζω......
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τι να τον κανουμε ρε τρελε με χαλκια και κρεσιτς???κατα τα αλλα μετριος τερματοφυλακας κατα τη γνωμη μου...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
οσες φορες τον εχω δει καλες εντυπωσεις μ αφησεγ ια τη μετα χαλκια εποχη..... αν και ειμαστε γεματοι οντως...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Kardozo θα ήθελα γιατί είναι δυνατό μηχανάκι...
Μαρκο Αντόνιο
Να μείνει ο Σαβίνι
και ένα δεξί μπακ...
Μαρκο Αντόνιο
Να μείνει ο Σαβίνι
και ένα δεξί μπακ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καρντόσο θέλω κι εγώ, συν Μανιάτη. Από εκεί και πέρα...ένα δεκάρι (πχ τον Καρλίτο) και ένα γκολτζή φορ (πχ αυτός ο Ντιαρά...ή ο Ουμπέρτο Σουάζο ας πούμε).
Αααα...κι ένα αριστερό μπακ...!!!!
Αααα...κι ένα αριστερό μπακ...!!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Βλέπω οι παλιές συμπάθειες δεν ξεχνιούνται με τίποτα,ε Πλάτωνα??Platon έγραψε: Από εκεί και πέρα...ένα δεκάρι (πχ τον Καρλίτο)
Μας πούλησε για τα πετροδόλλαρα ο προδότης..
-
leojamaica4
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Παρ 28 Μάιος 2010, 12:49
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
maniati,diarra,markos antonio,dekari,savini boulo kai eimaste komple !