Σελίδα 15 από 61

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιούλ 2010, 00:55
από free4
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=""></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιούλ 2010, 01:20
από paok nafplio
fireblade4 έγραψε:
paok nafplio έγραψε:
fireblade4 έγραψε:dream μηχανακι με την καλη την εννοια,και εγω τo cbr1000rr που εχω μηχανακι το λεω
:D :D :D

Kαι γω το ΧΤ μηχανακι το λεω...αλλα δεν θα εχω για πολυ καιρο ακομα ΧΤ..θα αναβαθμιστω σε R6 μαλλον...


αντε με το καλο αδερφε και παντα ορθιος
Mακαρι το επομενο καλοκαιρι να πανε καλα τα πραγματα κ να το εχω...ευχαριστω παντως!!ολοι να μαστε παντα ορθιοι!!

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιούλ 2010, 21:54
από free4
"Έφυγε" ο Συνιώρης

Πολύ φτωχότερη έγινε σήμερα η οικογένεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού και του μοτοσικλετισμού ειδικότερα. Ένας γνωστός και αγαπημένος αναβάτης, ο Άλκης Συνιώρης άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο

Σύμφωνα με τα στοιχεία λίγο μετά τις 09:00 ο Άλκης Συνιώρης κινούνταν στην λεωφόρο Βάρης – Κορωπίου. Στο ύψος της Αγίου Ιωάννου φορτηγό παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη, τραυματίζοντας θανάσιμα τον μοτοσικλετιστή.

Οι πληροφορίες θέλουν τον γνωστό οδηγό να χτυπά με δύναμη το φορτηγό και η μοτοσικλέτα να παίρνει φωτιά.

Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η Τροχαία Ελληνικού.

Ο 38χρονος Άλκης Συνιώρης είχε συνεργαστεί με αρκετά περιοδικά αλλά και με τηλεοπτικές εκπομπές (MotoGP και TRACTION) ενώ από το 1996 έως το 2008 συμμετείχε σε πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας ταχύτητας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

http://news247.gr/ellada/penthei_h_oiko ... 12891.html

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 09:23
από ΑποστόληςΑ
Παραθέτω από το δικτυακό τόπο 4troxoi.gr

Car Of The Year 2011: Oι υποψήφιοι

Ανακοινώθηκαν από την Επιτροπή Car Of The Year τα 33 νέα μοντέλα της αγοράς, που στη συνέχεια θα διεκδικήσουν τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2011».
Όπως είναι γνωστό, η Επιτροπή COTY (ακρωνύμιο του Car Of The Year) αποτελείται από επιλεγμένους Ευρωπαίους δημοσιογράφους του αυτοκινητιστικού τύπου που ψηφίζουν διαδοχικά για να αναδείξουν το νικητή. Ανάμεσά τους συμπεριλαμβάνεται εδώ και λίγα χρόνια και ο διευθυντής των «4Τροχών» κ. Στράτης Χατζηπαναγιώτου. Η πρώτη ανάλογη ψηφοφορία έγινε το 1964 και από τότε πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι, με αποτέλεσμα σήμερα η κατάκτηση του τίτλου ή η διάκριση στην κατάταξη να θεωρείται ένα πολύ σοβαρό avantage για την εμπορική σταδιοδρομία κάθε αυτοκινήτου. Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμπεριληφθούν τα νέα μοντέλα ανάμεσα στους υποψήφιους για τον τίτλο είναι να έχει αρχίσει η διάθεσή τους σε τουλάχιστον πέντε ευρωπαϊκές χώρες και να αριθμούν 5.000 μονάδες. Tις περισσότερες επιτυχίες στο θεσμό έως τώρα έχουν η Fiat (9), η Renault (6) και η Ford (5).

Μέσα στο πρώτο 15ήμερο του Οκτωβρίου θα ξέρουμε ποια θα είναι τα 7 από τα 33 αυτοκίνητα που ψηφίστηκαν για να διεκδικήσουν σε δεύτερη φάση τον τίτλο. Το όνομα του τελικού νικητή θα ανακοινωθεί στις 29 Νοεμβρίου, ταυτόχρονα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. _Σπ.Χατ.

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

1. Alfa Romeo Giulietta
2. Audi A1
3. Audi A8
4. BMW 5 Series
5. BMW X3
6. Chevrolet Spark
7. Citroen C3
8. Citroen C4
9. Citroen DS3
10. Dacia Duster
11. Fiat Doblo
12. Ford C-Max/Grand C-Max
13. Honda CR-Z
14. Hyundai ix35
15. Jaguar XJ
16. Kia Sportage
17. Kia Venga
18. Lexus CT 200h
19. Mazda5
20. Mini Countryman
21. Mitsubishi ASX
22. Nissan Juke
23. Nissan Leaf
24. Nissan Micra
25. Opel Meriva
26. Renault Wind
27. Saab 9-5
28. Seat Alhambra
29. Suzuki Kizashi
30. Suzuki Swift
31. Volkswagen Touareg
32. Volkswagen Sharan
33. Volvo S60/V60


Πηγή: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11660

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιούλ 2010, 23:39
από free4
Οικονομία καυσίμου

Το AUTO 24 σας δείχνει το δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να μειώσετε τις πολυέξοδες επισκέψεις στο βενζινάδικο της γειτονιάς σας… κυρ Γιώργο sorry!

Καταρχήν, ό,τι αποκλίνει από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή αυτομάτως σημαίνει πως αλλάζουν και οι τιμές που έχει δώσει για την κατανάλωση του μοντέλου σας.


Περιφερειακές προσθήκες

Οτιδήποτε αλλάζει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου σας, αυξάνει και την κατανάλωση. Όπως, φτερούγες σιδερώστρες, τερατόμορφα body kits, σχάρες ποδηλάτου, μπαγαζιέρες και γενικότερα πράγματα που προεξέχουν και διαφοροποιούν την αρχική αεροδυναμική του αυτοκινήτου.


Βελτίωση κινητήρα (Tuning)

Κάθε είδους μετατροπή του κινητήρα έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση του αυτοκινήτου σας. Γι’ αυτό εάν ο γιος σας επιμένει να πηγαίνει μόνος του το αυτοκίνητο στο συνεργείο για service, καλύτερα να το σκεφτείτε διπλά. Γιατί μικρομετατροπές του τύπου φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση και μεγαλύτερες ζάντες έχουν συνήθως μεγαλύτερο αντίκτυπο στην κατανάλωση πάρα στις επιδόσεις (ανάλογα το μοτέρ και τη μετατροπή).


Διατροφή αυτοκινήτου

Τα περιττά κιλά δεν κάνουν ποτέ καλό και σε κανέναν. Όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος του αυτοκινήτου σας, τόσο περισσότερο καύσιμο θα καταναλώσει ο κινητήρας σας. Ακόμη, τα περιττά βάρη ισοδυναμούν με χειρότερες επιδόσεις, οπότε ξεφορτωθείτε εκείνα τα άδεια καφάσια από το χωριό και τα χαρτιά που θέλετε να πάτε στην ανακύκλωση και αντί αυτού τα πηγαίνετε απλά πέρα δώθε. Σύμφωνα με έρευνες τα 100 κιλά παραπάνω αυξάνουν την κατανάλωση κατά ένα λίτρο. Θα σας λέγαμε να ξεφορτωθείτε και την ρεζέρβα έχοντας μαζί σας το κιτ επισκευής με τον αφρό, αλλά ίσως είναι λίγο υπερβολικό.


Σωστή συντήρηση

Ο βρώμικος και κακοσυντηρημένος κινητήρας συμβαδίζει με την υψηλή κατανάλωση…! Κάντε τακτικές επισκέψεις στο συνεργείο για έναν καθαρισμό φίλτρου και μπουζί. Ο κινητήρας που λειτουργεί σωστά αποδίδει καλύτερα και καίει λιγότερο.


Πίεση ελαστικών

Η λάθος πίεση των ελαστικών προκαλεί την γρηγορότερη φθορά τους και την αύξηση της κατανάλωσης. Προσθέστε αέρα πριν κάνετε το ταξίδι με το αυτοκίνητο φορτωμένο και αφαιρέστε τον όταν ξεφορτώσετε. Για το πόσος αέρας απαιτείται για το κάθε μοντέλο συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο.


Μην προθερμαίνετε τον κινητήρα

Τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας δεν χρειάζονται το κλασσικό ζέσταμα του κινητήρα που απαιτούταν στα μοντέλα συμβατικής τεχνολογίας (καρμπιρατέρ). Θέστε σε λειτουργία τον κινητήρα και ξεκινήστε αμέσως για τον προορισμό σας, αυτό δε σημαίνει βέβαια πως θα πρέπει να ανεβαίνουν και οι στροφές μέχρι τα κόκκινα (όσο είναι κρύο το μοτέρ).


Οικονομία στο... ηλεκτρικό

Συσκευές που απαιτούν ηλεκτρικό ρεύμα για τη λειτουργία τους αυξάνουν την κατανάλωση. Ο κλιματισμός, τα ηχοσυστήματα που απαιτούν μεγάλη κατανάλωση ρεύματος, οι προβολείς ομίχλης και οι λοιπές συσκευές αυτού του είδους, προκαλούν τη συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία του δυναμό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το ζόρισμα του κινητήρα και κατ’ επέκταση τη μεγαλύτερη κατανάλωση. Όλα τα παραπάνω μαζί μπορούν να φτάσουν και τα δύο παραπάνω λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα.


Συνθετικά λιπαντικά

Τα καλά συνθετικά λιπαντικά κοστίζουν πιο ακριβά, αλλά παίζουν βασικό ρόλο στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Το γεγονός αυτό βοηθά στην οικονομία καυσίμου αλλά δίνει και στον κινητήρα σας περισσότερα χρόνια ζωής.


Το γκάζι στο πάτωμα

Όταν θέλετε να προσπεράσετε το προπορευόμενο όχημα κάντε το σβέλτα (εξαιρούνται τα μοντέλα με καρμπιρατέρ, αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και με πετρελαιοκινητήρες). Η απότομη επιτάχυνση με δυνατό πάτημα του γκαζιού έως τις 2.000 σ.α.λ. εξοικονομεί από 5% έως 10% βενζίνη. Αντίθετα, όταν πατάμε συνεχώς απαλά το γκάζι και επιταχύνουμε αργά και προοδευτικά, στέκεται η πεταλούδα σε λάθος γωνία στον αυλό εισαγωγής, οπότε αυξάνει η κατανάλωση. Διαφορετικά είναι τα πράγματα για όσους οδηγούν ένα μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή πετρελαιοκινητήρα, αφού εδώ απαιτείται άκρως προοδευτική επιτάχυνση για εξοικονόμηση καυσίμου.


Αλλαγή ταχυτήτων

Όταν ο δείκτης του στροφόμετρου φλερτάρει συχνά με τα κόκκινα τότε η κατανάλωση αυξάνεται κατακόρυφα! Αλλάζοντας νωρίς τις σχέσεις στον επιλογέα των ταχυτήτων επιτυγχάνουμε χαμηλότερη κατανάλωση. Για παράδειγμα ένα μοντέλο 1.800 κ. εκ. απαιτεί μόλις 4 λίτρα βενζίνης για να καλύψει απόσταση 100 χλμ. με ταχύτητα 50 χλμ/ώρα και πέμπτη ταχύτητα, ενώ το ίδιο αυτοκίνητο καταναλώνει 8,7 λίτρα ανά 100 χλμ. με δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων.


Αφήστε το αυτοκίνητο να ρολάρει

Ο συνδυασμός "απότομη εκκίνηση-δυνατό φρενάρισμα" αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή. Αντίθετα συνιστάται να παίρνουμε έγκαιρα το πόδι μας από το γκάζι και να αφήνουμε το αυτοκίνητο να ρολάρει. Πάντα βέβαια με ταχύτητα στο σαζμάν και ποτέ με νεκρά. Σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα συνδυάζεται το ρολάρισμα με ταχύτητα στο σαζμάν με μηδενική κατανάλωση καυσίμου.


Ο καταλύτης μειώνει την κατανάλωση της βενζίνης και την ισχύ του κινητήρα;

Όχι! Ούτε η ισχύς, ούτε η κατανάλωση βενζίνης θα επηρεαστεί από τον καταλυτικό μετατροπέα. Αυτό που πράγματι θα επηρεαστεί είναι η ποσότητα των εκπεμπόμενων ρυπαντών από την εξάτμιση του οχήματός σας. Οι καταλυτικοί μετατροπείς εγκαθίστανται για να καθαρίσουν αυτή την εξάτμιση και να μειώσουν τις βλαβερές εκπομπές. Αποτελούν ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος της συμβολής κάθε αυτοκινητιστή στη μείωση της ρύπανσης του αέρα.


Θα μεταφέρω για πρώτη φορά ένα τροχόσπιτο με το αυτοκίνητό μου

Σαφώς θα αυξηθεί η κατανάλωση και είναι πιθανό, αν το όχημα σας ρυμουλκήσει ένα τροχόσπιτο ενός τόνου μέχρι 2,5 τόνων (2.200 μέχρι 5.500 λίβρες), η θερμοκρασία του κινητήρα να ανέβει πάνω από τα φυσιολογικά της επίπεδα, ειδικά αν οδηγείτε σε λοφώδη ή ορεινή περιοχή. Ανάλογα με το μέγεθος του κινητήρα, ο κλιματισμός θα μπορούσε να αποτελέσει μία επιπλέον επιβάρυνση, αλλά και να αυξήσει τη θερμοκρασία του κινητήρα. Τέλος, συστήνουμε να πραγματοποιήσετε μία καλή ρύθμιση, αλλαγή λαδιών, αντικατάσταση φίλτρου λαδιού και επιθεώρηση του συστήματος ψύξης, των ιμάντων και των ελαστικών, πριν την αναχώρησή σας.

Πηγές: Mitsubishi-Motors, Shell

http://www.auto24.gr/html/ent/824/ent.13824.asp

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 08:34
από ΑποστόληςΑ
Αυτό που δεν έχω καταλάβει ποτέ είναι πώς επηρεάζει ο κλιματισμός την κατανάλωση, αφού δεν επεμβαίνει στον κινητήρα. Παλαιότερα έλεγαν ότι ο κλιματισμός "κόβει" από την ισχύ του αυτοκινήτου, οπότε αναγκάζεται ο οδηγός να ανεβάζει στροφές και συνεπώς αυξάνεται η κατανάλωση. Στο δικό μου αυτοκίνητο πάντως (Corolla 1.600 cc) δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αντίθετα, το καλοκαίρι, παρ' όλο τον κλιματισμό, έχω πάντοτε τις μικρότερες καταναλώσεις, πράγμα που μου φαίνεται λογικό, γιατί λόγω αυξημένης θερμοκρασίας έχω λιγότερες - θερμικές - απώλειες από τον κινητήρα.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 20:38
από free4
Προφανώς επηρρεάζει την μπαταρία που αυτή επηρρεάζει τον κινητήρα!

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 22:12
από free4
Αυστηρές οι Ελβετικές αρχές
Κλήση 789.000 ευρώ επειδή έτρεχε με… 290 χιλιόμετρα!



Απίστευτο κι όμως αληθινό. Ένας 37χρονος οδηγός από τη Σουηδία καλείται να πληρώσει μια ολόκληρη περιουσία για να εξοφλήσει ένα εξώδικο ύψους 789.000 ευρώ που του έκοψε η Αστυνομία. Το άλλο αξιοσημείωτο στην υπόθεση είναι ότι ο οδηγός συνελήφθη να τρέχει με ταχύτητα 290 χιλιομέτρων την ώρα!

Η είδηση έχει κάνει τον γύρο του κόσμου και όπως όλα δείχνουν πρόκειται για παγκόσμιο ρεκόρ τόσο για το ύψος του εξωδίκου όσο και για την ταχύτητα με την οποία έτρεχε ο οδηγός.

Το περιστατικό συνέβη την περασμένη Παρασκευή στην Ελβετία και το ανακοίνωσε επίσημα τη Δευτέρα η τοπική Αστυνομία.

Ο 37χρονος Σουηδός οδηγούσε σε αυτοκινητόδρομο, με ταχύτητα υπερδιπλάσια του επιτρεπτού ορίου, με μια μαύρη Mercedes SLS AMG των 570 ίππων.

Το όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο ήταν 120 χλμ/ώρα.

Μάλιστα, λόγω της υπερβολικής ταχύτητας με την οποία πήγαινε, τα ραντάρ δεν μπορούσαν να καταγράψουν τίποτα, αφού πολύ απλά δεν τον προλάβαιναν και εξάλλου δεν μπορούν να μετρήσουν έτσι κι αλλιώς τις ταχύτητες άνω των 200 χλμ/ώρα.

Τελικά η «ζημιά» για τον Σουηδό που την είδα Σούμαχερ, έγινε από ένα ραντάρ νέας τεχνολογίας που μέτρησε αυτά τα περίφημα 290 χλμ!

Μάλιστα, οι αστυνομικοί ισχυρίζονται πως για να μπορέσει να σταματήσει στο σήμα τους χρειάστηκε πάνω από μισό χιλιόμετρο μέχρι να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.

Το καλύτερο απ’ όλα ήταν η δικαιολογία του όταν συνελήφθη και του κόπηκε η κλήση των 789.000 ευρώ: «Νομίζω ότι ο μετρητής ταχύτητας του αυτοκινήτου είναι ελαττωματικός!».

http://www.protothema.gr/world/article/?aid=77370

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Αύγ 2010, 11:54
από ΑποστόληςΑ
Τέλος εποχής για το Civic Type-R

Όπως ανακοίνωσε και επίσημα η ιαπωνική εταιρεία, το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Civic πρόκειται να κλείσει τον κύκλο του για την ευρωπαϊκή αγορά στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς.
Δεν πρόκειται για μια «προσχεδιασμένη» κίνηση της ιαπωνικής εταιρείας, αλλά για μια υποχρεωτική απόφασή της, που υπαγορεύεται από τις ισχύουσες στη Γηραιά Ήπειρο προδιαγραφές ρύπων. Και αυτό, γιατί ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 201 ίππων με τον οποίο εξοπλίζεται το «καυτό» χάτσμπακ της Honda δεν πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, τις οποίες πρέπει υποχρεωτικά να πληρούν βάση της ισχύουσας νομοθεσίας όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται από 1/1/2011 και εξής στην ευρωπαϊκή αγορά. Όπως ανακοινώθηκε από τους ιθύνοντες της Honda, η παραγωγή των ευρωπαϊκών Type-R θα σταματήσει στις αρχές Οκτωβρίου, ενώ κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου θα διακοπεί και η διάθεσή του στις κατά τόπους αγορές της Γηραιάς Ηπείρου. Ωστόσο, το εργοστάσιο της Honda στην Αγγλία θα συνεχίζει την κατασκευή του μοντέλου, το οποίο θα συνεχίσει να διατίθεται στις αγορές της Ν. Αφρικής και της Αυστραλίας. _Χ.Α.


Πηγή: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11736

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Αύγ 2010, 12:00
από ΑποστόληςΑ
Οι πωλήσεις τον Ιούλιο

Ούτε ο Ιούλιος εμφανίστηκε διαφοροποιημένος από τους προηγούμενους μήνες της τρέχουσας χρονιάς, εμφανίζοντας και αυτός μεγάλη πτώση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα, στη διάρκειά του πωλήθηκαν σε όλη την επικράτεια 11.539 νέα οχήματα, αντί των 28.304 που αντιστοιχεί στο μέσο όρο των αντίστοιχου χρονικού διαστήματος των ετών 2004-2009 (πτώση 59,2% σε επίπεδο μήνα). Όσο για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2010, αυτή κατέγραψε 110.070 πωλήσεις, αντί των 179.133 του μέσου όρου του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος 2004-2009 (πτώση 38,6%).

ΙΟΥΛΙΟΣ 2010

ΟΙ 5 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Hyundai 1.266
2. Opel 1.168
3. Toyota 1.106
4. Volkswagen 912
5. Fiat 814

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 2010

ΟΙ 5 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Toyota 13.805
2. Volkswagen 10.161
3. Opel 9.633
4. Ford 7.899
5. Hyundai 7.373

Σπ.Χατ.


Πηγή: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11721


Tα best sellers του 2010

Μπορεί η ελληνική αγορά αυτοκινήτου να διανύει μια πολύ δύσκολη περίοδο, όμως αυτό δε σημαίνει πως στερείται πρωταγωνιστών. Ας δούμε ποια είναι τα μοντέλα που καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των αγοραστών.

Από το Hyundai i20 ως το SkodaYeti

Ο Ιούλιος του 2010 έληξε με «πρωταθλητή» στο στίβο των πωλήσεων το Ηyundai i20. Στο σύνολο του έτους όμως εξακολουθεί να προηγείται το Toyota Yaris, ακολουθούμενο σχεδόν κατά πόδας από το περισυνό best seller, που δεν είναι άλλο από το Ford Fiesta. Καταλυτική παραμένει η πορεία του VW Scirocco στην κατηγορία των Sport Coupe, όπου το μερίδιό του αγγίζει το επιβλητικό 70%, ενώ είναι σχεδόν το μόνο μοντέλο που μέχρι στιγμής έχει περισσότερες πωλήσεις από το 2009. Aξιοσημείωτη είναι επίσης η πορεία της Porsche Panamera στη μεγάλη κατηγορία, όπου με 17 ταξινομήσεις βρίσκεται στη δεύτερη θέση της κατάταξης πίσω από την S-Class, αφήνοντας πίσω της την «επτάρα» της BMW. Όσο για την κατηγορία των SUV παρακολουθούμε μια εντυπωσιακή μάχη στην πρώτη τετράδα της εμπορικής κατάταξης, στην οποία ο πρώτος από τον τέταρτο απέχει μόλις 31 μονάδες. Κυριότερος υπεύθυνος γι αυτή την «αναστάτωση» είναι το Skoda Yeti (ο τέταρτος που προαναφέραμε), καθώς με τις όλο και περισσότερες (τηρουμένων πάντα των αναλογιών της κρίσης) πωλήσεις του αλλάζει τους συσχετισμούς.

Οι νεοφώτιστοι…

Μια πολύ σύντομη ματιά στο ξεκίνημα που έκαναν στην αγορά μας τα εντελώς νέα μοντέλα που κατέφθασαν πολύ πρόσφατα στην Ελλάδα.
Alfa Romeo Giulietta 118
Audi A1 19
Citroen DS3 244
Dacia Duster 41
Fiat Punto Evo 189
Honda Insight 260
Honda CR-Z 52
Mitsubishi ASX 17
Peugeot 5008 41
Peugeot RCZ 10
Renault Fluence 115

ΙΟΥΛΙΟΣ 2010

ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1. Ηyundaii20 496
2. OpelCorsa 485
3. ToyotaYaris 461
4. Hyundaii10 456
5. OpelAstra 388
6. VW Polo 384
7. Nissan Micra 362
8. Ford Fiesta 338
9. Fiat Panda 325
10. Skoda Octavia 318

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 2010

ΤΑ 20 ΠΡΩΤΑΜΟΝΤΕΛΑ
1. ToyotaYaris 4.751
2. Ford Fiesta 4.355
3. Opel Corsa 3.961
4. VW Polo 3.812
5. Fiat Panda 3.421
6. Toyota Auris 3.367
7. Opel Astra 3.131
8. VW Golf 2.821
9. Hyundai i10 2.734
10. Skoda Octavia 2.724
11. Nissan Qashqai 2.435
12. Hyundai i20 2.115
13. Opel Insignia 1.867
14. Hyundai i30 1.790
15. Seat Ibiza 1.768
16. Citroen C3 1.739
17. Nissan Micra 1.723
18. Toyota Aygo 1.711
19. Fiat Grande Punto 1.647
20. Ford Focus 1.609

ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

Mini: Fiat Panda 3.421
Supermini: Toyota Yaris 4.751
Μικρομεσαία: Toyota Auris 3.367
Μεσαία: Opel Insignia 1.867
Μεγάλα: Mercedes E-Class 468
MPV: Mercedes A-Class 649
4X4 ATV: Daihatsu Terios 1.036
4X4 SUV: Toyota RAV4 1.061
Sport Cabrio: VW Eos 128
Sport Roadster: Audi TT 73
Sport Coupe: VW Scirocco 1.215
Πολυτελείας: Mercedes S-Class 31

Σπ.Χατ.


Πηγή: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11725

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Σεπ 2010, 00:58
από DC
Ξεφτυλίζοντας τον χρόνο και την βαρύτητα.

[youtube]k13QFKgNtxg[/youtube]

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 02:14
από DC
[youtube]KnXffWvzCgc[/youtube]

Μάλλον το έχει κοντά γραναζωμένο.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 03:18
από free4
Η ακριβότερη Mercedes του κόσμου. Δείτε την (να την αγοράσετε, λιγάκι δύσκολο...)

Εικόνα

έχει κινητήρα V10, πιάνει τα 100 χλμ, σε 2 δευτερόλεπτα (!!!!) κι έχει 1.600 άλογα (!!!). Μα πώς τα ταϊζει ο πού.....;
Φάτε μάτια ψάρια! Αν δεν είστε Άραβας σεϊχης, δεν μπορείτε να την αποκτήσετε, απλά δείτε την:
Ξέρετε από τι υλικό είναι φτιαγμένη; Δείτε την απάντηση στο τέλος
This is not stainless steel... (see explanation at bottom)

Recession? What recession?
So, it seems that this "global recession" has not impacted negatively on everyone.
Check this out!
It's a Mercedes Benz owned by an Abu Dhabi oil billionaire (naturally).
Featuring the newly developed V10 quad turbo with 1,600 horsepower and 2800nm of torque
0-100km/h in less than 2secs, 1/4 mile in 6.89 seconds, running on biofuel.
That is NOT stainless steel, people, it is WHITE GOLD!
I'm sure you'll sleep better tonight, knowing that the exorbitant prices you're paying for petrol these days are at least going to a good cause...
Είναι λοιπόν φτιαγμένη από Λευκόχρυσο !!!!!!!!

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://taxalia.blogspot.com/2011/02/mercedes.html

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 22:50
από free4
[youtube]H5EyOnccJLg&feature=player_embedded[/youtube]

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2011, 03:33
από free4
Γλύτωσε κλήση μέσω Smart Phone

Μια εφαρμογή, η οποία καταγράφει την κίνηση, αλλά και την ταχύτητα κάθε στιγμή, αποδείχθηκε πολύ χρήσιμη για έναν νεαρό στις ΗΠΑ. Δείτε πώς χρησιμοποιώντας το τηλέφωνό του έπεισε δικαστήριο να του σβήσει κλήση από την τροχαία

Στις άπειρες χρήσεις των Smart Phone, προστέθηκε ακόμα μία. Ένας νεαρός στις ΗΠΑ κατάφερε να σβήσει κλήση της τροχαιας χρησιμοποιώντας το τηλέφωνό του.

Πρόκειται για τον Sahas Katta, ο οποίος μέσω της τεχνολογίας απέδειξε στο δικαστήριο, ότι ο αστυνομικός που τον έγραψε, έκανε λάθος.

Ο νεαρός είχε κατεβάσει για το καινούργιο του κινητό, την εφαρμογή "My Tracks by Google". Η συγκεκριμένη υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν τις κινήσεις τους και να δημιουργούν αρχείο με δεδομένα σχετικά με την ταχύτητά τους κάθε στιγμή, όπου και αν κινούνται και όποιο μέσο και αν χρησιμοποιούν.

Ο Katta οδηγούσε, έχοντας μαζί του κινητό του οδηγούσε αμέριμνος, όταν ένας αστυνομικός τον σταμάτησε και του έκοψε κλήση για υπερβολική ταχύτητα. Το όριο ήταν 25 μίλια την ώρα και σύμφωνα με τον αστυνομικό ο νεαρός πήγαινε με 40.



Ο "παραβάτης" πανικοβλήθηκε και χωρίς να διαμαρτυρηθεί, πήρε την κλήση και γύρισε στο σπίτι. Εκεί, άρχισε να μελετά τα στοιχεία της εφαρμογής και διαπίστωσε ότι τη στιγμή που τον σταμάτησε η τροχαία, έτρεχε με μόλις 26 μίλια.

Όταν παρουσιάστηκε στο δικαστήριο της πόλης Yolo (Καλιφόρνια), ο Katta πήγε με αυτοπεποίθηση και έχοντας το κινητό του μαζί με όλα τα στοιχεία.

Όπως περιγράφει στο μπλογκ του ήταν απόλυτα ήρεμος, ωστόσο ανησυχούσε, διότι πριν από αυτόν όλοι έφευγαν με πρόστιμα στην πλάτη.

Όταν έφτασε η στιγμή της απολογίας, είπε στον δικαστή ότι δεν έτρεχε και του παρουσίασε λεπτομερή στοιχεία για τις κινήσεις του και την ταχύτητα του οχήματός του. Αποδείχθηκε ότι το ραντάρ του περιπολικού δεν είχε καταγράψει με ακρίβεια την ταχύτητα σε σύγκριση με το κινητό.



Ο δικαστής ρώτησε πώς και είχε τόσο λεπτομερή στοιχεία και ο νεαρός παρουσίασε τα δεδομένα από το Smart Phone, τα οποία τα είχε εκτυπώσει!

Ο δικαστής εξετάζοντας τα στοιχεία, δέχθηκε ότι ο αστυνομικός είχε κάνει λάθος και αθώωσε τον νεαρό, σβήνοντας την κλήση.

Πάντως για την τιμή των όπλων, τόνισε ότι το λάθος του οργάνου της τάξης οφειλόταν στο ότι ο αστυνομικός παραπλανήθηκε από την τεχνολογία, καθώς το ραντάρ του περιπολικού δεν ήταν τόσο ακριβές, όσο η εφαρμογή!

Κώδικας: Επιλογή όλων

 
http://news247.gr/kosmos/technology/efarmogh_toy_google_athwwse_nearo.789500.html