Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Armagedonas »

ΛΙΓΟΣ Ο ΛΑΖΛΟ ΜΠΟΛΟΝΙ,φάνηκε ΚΑΙ σήμερα

δεν είναι μακριά η μέρα που θα τεθεί θέμα προπονητή
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από theoPAOK »

Πω ρε φίλε, όσα πόστ σου είδα τον Λαζλο κράζεις..
Γιατί δεν πας εσύ να γίνεις προπονητής??
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από nikolasf »

Τα πλει οφφ αρχίσαν από τώρα... κοιτάξτε να σώσουμε την Ευρώπη!!! Τσάμπα οι μεταγραφές!!!! Δεν με νοιάζει η ήττα!!! Με νοιάζει που δεν βλεπόμαστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
markos4
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από markos4 »

Και πλακιτσα μας κανει ο βαζελος...

Σιγουρα τα νευρα ειναι τεντωμενα.αλλα....

Τι σχεση εχουμε εμεις με τον βαζελο;

Λογικα και ρεαλιστικα να το παρουμε καμμια.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Argonaut4 »

´Ελεος ....με τη μια λίγος ο Μπολόνι!


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Falegkos »

οποιος κραζει την ομαδα ειναι σκουλήκι και αντιΠΑΟΚτσις και δεν αγαπαει την ομαδα.
Μην κραζετε τους παικτες μας φωρανε τα τιμημένα ασπρόμαυρα.....

κληστε τα στοματα και ολα θα πανε καλα....

Αυτο ειναι ο ΠΑΟΚ τα τελευταια χρονια. Καληνυχτες.
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Santana4 »

τι? δε παμε για πρωταθλημα;;;
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από theoPAOK »

Πέναλτυ...
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

ναι ρε ελεος μια χαρα ειναι ο μπολονι αμαν πια!
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από theoPAOK »

Παιδιά δεν φταίει ο Μπολόνι αν τρώμε τέτοια γκολ...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Falegkos »

στειλτο επίτηδες εξω αν εχεις @@ ΠΑΟΚτσιδικα...

ΥΓ. δεν εχεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Falegkos την Κυρ 30 Οκτ 2011, 21:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4891
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Τρόμος »

ΓΓΓΚΚΟΟΟΟΟΛΛΛΛ!!!!
εντάξει πλάκα κάνω.
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από interted »

έχουμε και τον γιάννου να παίζει μόνος του... πόσο πιο εκνευριστικό πια
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Besuch »

ΡΕ ΑΡΜΑΓΕΔΟΝΑ.............ΠΑΩ ΠΙΣΩ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΑ ΠΟΣΤ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ...ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ! ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Κ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ 4 ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ...........
ΜΠΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ (ΕΣΤΩ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΡΦΩΝΕΣΑΙ.
(ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΣ ΠΑΝΤΩΣ, ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΖΕΡΟΣ)
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από TylerDurden »

Falegkos έγραψε:στειλτο επίτηδες εξω αν εχεις @@ ΠΑΟΚτσιδικα...

ΥΓ. δεν εχεις.
Ελα ρε φιλε δεν ειναι λογικη και αυτη.σκεψου τι θα γινοταν στην Τουμπα αν χαναμε και το πεναλντυ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”