Μη χειροτερα...
Αυτο ειναι Διοικηση?
+++++τρελαg4 έγραψε:Τι γίνεται ρε παιδιά; Πάλι "κοιμάται" ορθός ο πρόεδρός μας;Τι θα γίνει με την πάρτη του;
![]()
Πότε επιτέλους θα μας ικανοποιήσει ΌΛΟΥΣ;
Γ...ώ την τρέλα μου γ...ώ!
![]()
Μια ζέστη - μία κρύο. Μια καλός - μια άχρηστος. Μια τίμιος - μια αρχιλαμόγιο. Μια έξυπνος - μια μπούφος (αλλά μάλλον μπούφος ήταν όταν δέχτηκε να μας αναλάβει,λες και δεν μας ήξερε;)Τι να πω;
Πριν λαλήσει ο πετεινός , τον έχουμε απαρνηθεί χίλιες δέκα τρεις.Ποιος Ζαγοράκης τον παλιο.... , εμείς έναν βαρβάτο πρόεδρο θέλουμε σαν τον Μαρινάκη να περπατεί και να σείονται τα όρη , τα βουνά και να πονούν οι κάμποι.
Άντε ΓΕΙΑ!