Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]5HeheLUXWfo&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
odynet
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Τρί 15 Ιουν 2010, 21:38

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από odynet »

[youtube]Gz3Cc7wlfkI&feature=related[/youtube]
Μπα...Τώρα που το σκέφτομαι,χλωμό να ξέρουν οι Τσουκαλάδες τον Κόπολα και τον Βάγκνερ...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]NR12StoWYiY&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]ddqW7LJPfVI&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

[youtube]GqT_Na2m0QE[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]cnL0nwZfQww&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από xlebouras »

ΜΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠθΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!!
Εικόνα
ΓΑΥΡΕ ΘΥΜΙΣΟΥ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΟΡΑΣ...ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΜΑΜΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥ ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ
ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟΥΜΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΟΚΑΡΑΣ ΜΑΣ
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ


Βαρατε προσοχη Απογονοι!
Τα μέτρα τάξης που θα ισχύσουν είναι τα εξής:

1. Θα χρησιμοποιηθούν περισσότεροι από 1.700 αστυνομικοί, ανάμεσά τους και διμοιρίες που θα μετακινηθούν από την Αθήνα, τμήματα της ομάδας «Δ», με την παρουσία εισαγγελικών αρχών, μεταξύ των οποίων και ο αθλητικός εισαγγελέας Θεσσαλονίκης.(Ποιος θα τα πληρωσει ολα αυτα....Αλλα τι λεω ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!)

2. Στα μέτρα περιλαμβάνεται και η χρήση ελικοπτέρου που θα υπερίπταται του γηπέδου της Τούμπας τις ώρες πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα.(Ρε παιδια αυτα τα λεμε απο νωρις...αντε να βρω καμοια μπαζουκα ελευθερη τωρα)

3. Το πλάνο της συνοδείας της αποστολής του Ολυμπιακού, περιλαμβάνει ισχυρή προστασία με αυτοκινούμενη πομπή αστυνομικών οχημάτων και κλείσιμο των κάθετων δρόμων μέχρι το γήπεδο.(ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ και δε το ξερω?!!ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ)

4. Θα υπάρχει «νεκρή ζώνη» σε απόσταση 200 μέτρων περιμετρικά του γηπέδου της Τούμπας.(Το RPG να το παρω?)

5. Δεν θα λειτουργήσει η λαϊκή αγορά που λειτουργεί κάθε Τετάρτη ως τις πρώτες απογευματινές ώρες.(Τι σου φταιει η Λαικη αγορα....??)

Και μεις φυσικα τα γραφουμε αυτα στα αρχ$%^* μας!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]KNGOD7mDp-c&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

Αυτό νομίζω πως θα ακούγεται απο έξω απο το γήπεδο


[youtube]BGzleRNeJr4&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]fyhxBlADa0M&feature=related[/youtube]


ΟΛΟΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΧΗΣ

ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥΜΠΑΣ

ΩΡΑ 18:00




ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΔΙΚΕΦΑΛΕ
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από tsachou »

Α ρε ΠΑΟΚΑΡΑ μου σαν εμας κανεις!!!βάλαν εληκοπτερο να εποπτευει την προπονηση,ανεβαζουν μπατσους απο αθηνα,ανεβενει ο υπαρχηγος της αστυνομιας....και αλλα τοσο θα μας κανουν(πιστευω τα τανκς δεν θα αργησουν) αλλα εμεις δεν καταλαβαινουμε απο τετοια!!!!ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΡΕ!!!!!!καντε μας και αλλα!!!οτι και να κανετε θα ειμαστε εκει οπως σημερα στην προπονηση και θα πουλαμε τρελα!!!

Η προκριση δεν χανεται αλλα και να χαθει ξερω οτι μετα το σημερινο οι παικτες μας εχουν πωροθει ακομα περισοτερο και θα δοσουν το 150% των δυναμεων...αυτο μονο μου φτανει...

ΥΓ. Δεν μπορω να το πιστεψω αυτο με το ελικοπτερο στην προπονηση........
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από teod1980 »

Πρόκληση αδερφέ...Εδώ η δουλειά μου είναι πάνω στην Κ. Καραμανλη απ' όπου περνάει το γκέυ λεωφορείο και στο πίσω παράλληλο στενό μας έχουν απαγορεύσει να παρκάρουμε αύριο. Λες κι αν βάλω το αμάξι μου εκεί θα εμποδίσω κανέναν.
Γ@μώ το κράτος σας και την ύπαρξή σας, πουστρ@κια....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gika »

tsachou έγραψε:Α ρε ΠΑΟΚΑΡΑ μου σαν εμας κανεις!!!βάλαν εληκοπτερο να εποπτευει την προπονηση,ανεβαζουν μπατσους απο αθηνα,ανεβενει ο υπαρχηγος της αστυνομιας....και αλλα τοσο θα μας κανουν(πιστευω τα τανκς δεν θα αργησουν) αλλα εμεις δεν καταλαβαινουμε απο τετοια!!!!ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΡΕ!!!!!!καντε μας και αλλα!!!οτι και να κανετε θα ειμαστε εκει οπως σημερα στην προπονηση και θα πουλαμε τρελα!!!

Η προκριση δεν χανεται αλλα και να χαθει ξερω οτι μετα το σημερινο οι παικτες μας εχουν πωροθει ακομα περισοτερο και θα δοσουν το 150% των δυναμεων...αυτο μονο μου φτανει...

ΥΓ. Δεν μπορω να το πιστεψω αυτο με το ελικοπτερο στην προπονηση........
Μόνο εμάς φοβούνται και αποδείχθηκε περίτρανα.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από eorptol »

Φέρτε αστυνομία φέρτε και στρατό εμείς θα τον γαμισουμε τον ολυμπιακο..... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από paok87 »

Στους αγώνες του ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΛΛΑ-ΑΣ ΟΠΑΠ οι διαγωνιζόμενες Ομάδες θα περιλαμβάνουν
υποχρεωτικά 1) στην 18άδα για τις ομάδες SUPER LEAGUE και Β΄ ΕΘΝΙΚΗΣ που δηλώνουν στο
εκάστοτε Φύλλο Αγώνα, δύο (2) ποδοσφαιριστές ηλικίας κάτω των είκοσι ενός (21) ετών
Ο Μάκης Χάβος επέλεξε τους εξής ποδοσφαιριστές: Χαλκιάς, Κρέσιτς, Αθανασιάδης, Μαλεζάς, Μπαλάφας, Σαλπιγγίδης, Σταφυλλίδης, Τσουκαλάς, Aρίας, Τσιρίλο, Ελ Ζαρ, Γκαρσία, Ιβιτς, Λίνο, Μουσλίμοβιτς, Πετρίσεβιτς, Σαβίνι, Σνάουτσνερ, Βιεϊρίνια.
Η αποστολή του Ολυμπιακού αποτελείται από τους: Νικοπολίδης Πάρντο, Τοροσίδη, Α. Παπαδόπουλο, Μέλμπεργκ, Ρ. Μπράβο, Χολέμπας, Μανιάτη, Μοντέστο, Ιμπαγάσα, Φετφατζίδη, Φουστέρ, Ζαϊρί, Ρόμενταλ, Γ. Παπαδόπουλο, Πάντελιτς, Μιραλάς, Τζιμπούρ.
Αν δεν κάνω λάθος ο γιάννης ο παπαδόπουλος τα έχει κλείσει τα 21. :?: :?:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”