Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
george188
Δημοσιεύσεις: 5680
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από george188 »

Αυτοί που έρχονται δηλαδή έρχονται με στραγάλια? Αρχίζει λίγο κ κουράζει αυτή η ειρωνεία. Ακόμα κ οι ελεύθεροι με sign fee έρχονται όχι τζάμπα
These users thanked the author george188 for the post (total 9):
nunies4, Dimitris_L4, paok apo epilogi, Unpsofable78, Ally Samagoal, Мир, gergeo4, margas, Newgen9
Άβαταρ μέλους
nkoss
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nkoss »

MikeStr4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:03 Αυτός έχει ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο κ την σεζόν που πέρασε έκανε αρκετές συμμετοχές….θα ζητήσουν λεφτά οι αλήτες πάμε παρακάτω…
Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.
These users thanked the author nkoss for the post (total 2):
eorptol1, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12012
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από eorptol1 »

Κάθε καλοκαίρι τα ίδια από τούς ίδιους δεν περιμένουν καν να δουν που θα καταλήξουμε και όταν έρχονται Κρέσπο η ειρωνεία φουλ για τον παίκτη..όπου πάει οι ομάδες τού πέφτουν κλπ αυτές τίς ανοησίες εδώ τίς διαβάζαμε μην τα φορτώνουμε μόνο στον κολκα
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 7):
nkoss, paok apo epilogi, Unpsofable78, Aigle_Noir, Newgen9, Ally Samagoal, margas
embuji
Δημοσιεύσεις: 4346
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

COME TO PAOK 🦅🦅🦅🦅
These users thanked the author embuji for the post:
Dimitris_L4
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6508
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

dimitris7777 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:58 Aπό την Πορτογαλία επανέρχεται στο προσκήνιο το όνομα του Βίτορ Καρβάλιο. Σύμφωνα με δημοσίευμα της «O Jogo», ο ΠΑΟΚ συγκαταλέγεται στις ομάδες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον 28χρονο Βραζιλιάνο μέσο της Μπράγκα

https://www.transfermarkt.gr/vitor-carv ... ler/553062
Το κεντρικό στόπερ στην τριάδα μας θα είναι αυτός .
Και όταν γυρίζει σε 4αδα ο αμυντικός μας μέσος
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 425
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από dimitris7777 »

gk.box16 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:13
-Δεν έχει λογική να ζητάμε μικρούς από την ακαδημία στην πρώτη ομάδα άσχετα αν το αξίζουν μόνο και μόνο για να πούμε ότι προωθούμε νεαρούς.
-Δεν έχει επίσης λογική επειδή τα έχεις κάνει θάλασσα σαν διοίκηση με τον προγραμματισμό των μεταγραφών να προωθείς με το στανιό πιτσιρικάδες για να δείξεις τι; ότι εμπιστεύεσαι τις ακαδημίες.;

Όποιος αξίζει θα παίξει.
Δε ζητάμε να είναι όλοι Κωνσταντέλιες αλλά υπάρχουν πολλά παιδιά που είναι καλά για το ροτέϊσιον. Που έχουν το επίπεδο να έχουν τη θέση του Σάστρε στο ρόστερ, του Βολιάκου, του Μπιανκο, του Λόβρεν, του Τέϋλορ, του Μούργκ, κτλ.
Ένας νέος παίκτης χρειάζεται στήριξη και εμπιστοσύνη. Εδώ ολόκληρος Κωνσταντέλιας και ο Γκαρσία τον έβαζε έστω και σαν αλλαγή στα 17 του. Ήρθε ο Λουτσέσκου και δεν τον έβαζε γιατί δεν ήταν "έτοιμος". Τον στείλαμε δανεικό, όπου δεν ακούμπησε, κοντέψαμε να τον χάσουμε.
Να μη θυμήσω την πορεία του Μιχαηλίδη. Δίπλα του υπήρχε ο πολύ μπαλάτος Διαμαντής. Ποτέ δε στηρίχθηκε. Μετά φεύγουν δανεικοί, ίσως χάνουν και την όρεξη τους και δεν κάνουν την εξέλιξη που θα μπορούσαν.
Ε, αυτή η διαδικασία έχει κόστος. Κανένας παίκτης δε γεννιέται έτοιμος, τον ετοιμάζεις. Ακόμα και ο Κουλιεράκης (και ο κάθε Κουλιεράκης) έχει κόστος (αγωνιατικό) στην αρχή. Θα κάνει τα λάθη του αλλά θα τον στηρίξεις γιατί βλέπεις δυνατότητες.

Είναι θέμα νοοτροπίας μυαλού (όχι του χαλασμένου που έγραψα πιο πάνω)....του σωστού, φτιαγμένου μυαλού......αυτό είναι το αληθινό στρόνγκ μεντάλιτι που λέει και μια ψυχή!!!
These users thanked the author dimitris7777 for the post (total 8):
Ettien26, paok apo epilogi, Unpsofable78, Andrew R, Newgen9, anaximandros4, Ally Samagoal, geobila
xpek20
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από xpek20 »

Εικόνα

Αποκλειστικό: Βλέποντας το ελικόπτερο, ρώτησα ένα φιλαράκι που δουλεύει στον πύργο ελέγχου Παρθενώνα και μου είπε πως είχε 4 επιβάτες.
Ρωτώντας και στην Τούλα του Μαρμαρά μου είπαν πως παίχτηκε πριβέ δείπνο και ένα αυτί άκουσε πως από Δευτέρα σκάνε 4 μεταγραφές μαζί.
These users thanked the author xpek20 for the post:
Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 7001
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Taseos »

tolis14 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:48
ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.

Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
Έλα ρε αδελφε με το ωραίο νικ πες την αλήθεια. Αφού δεν σε ενδιαφέρουν οι μεταγραφές ούτε ποιος είναι προπονητής. Ο Σαββίδης να φύγει και όλα τ άλλα τα βρίσκουμε.
Ούτε αυτό τον ενδιαφέρει. Σιγά μη διαβάσει και τι γράφει
These users thanked the author Taseos for the post:
george188
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tolis14 »

nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:14
MikeStr4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:03 Αυτός έχει ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο κ την σεζόν που πέρασε έκανε αρκετές συμμετοχές….θα ζητήσουν λεφτά οι αλήτες πάμε παρακάτω…
Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.
Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tolis14 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4617
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ettien26 »

Εγώ λέω ναι στους νεαρούς και στις ουσιαστικές (και όχι στις δήθεν) συμμετοχές και στην ομάδα αλλά κυρίως στην αρχική εντεκάδα. Εκ περιτροπής και αναλόγως με την σημασία και την δυσκολία των παιχνιδιών.
Αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να υφίσταται μια βασική προϋπόθεση. Να έχει φτιάξει η ομάδα ήδη έναν πολύ καλό κορμό 18-19 παικτών που θα στηρίξουν από πλευράς δυναμικής τους μικρούς και θα κάνουν πιο εύκολη την προσπάθεια για την ανάδειξή τους.
Σε ένα καλό ρόστερ είναι πιο εύκολο θα δείξουν οι μικροί τις δυνατότητές τους και να σταδιακά να καθιερωθούν.
Αντίθετα σε μια μέτρια ομάδα είναι πολύ πιθανό η μετριότητα να τους τραβήξει προς τα κάτω.
These users thanked the author Ettien26 for the post (total 2):
paokspren, PaokFiesta
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

xpek20 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:31 Εικόνα

Αποκλειστικό: Βλέποντας το ελικόπτερο, ρώτησα ένα φιλαράκι που δουλεύει στον πύργο ελέγχου Παρθενώνα και μου είπε πως είχε 4 επιβάτες.
Ρωτώντας και στην Τούλα του Μαρμαρά μου είπαν πως παίχτηκε πριβέ δείπνο και ένα αυτί άκουσε πως από Δευτέρα σκάνε 4 μεταγραφές μαζί.
Αυτό τώρα είναι χιούμορ ή πληροφορία;

Γιατί το χιούμορ κάποιων στο ποδόσφαιρο σε αντίθεση με του μπάσκετ έχει ανέβει επίπεδα και μερικοί αδυνατουμε να το συλλάβουμε.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3249
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 00:51
renegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:16 Όσο ακόμα δεν έχουμε εικόνα το τι θέλει να παίξει ο καινούργιος προπονητής δεν μπορούμε να κάνουμε καμία κρίση ούτε καν ακόμα και για παίκτες όπως ο Τσαλοφ.

Προσωπικά είναι αλήθεια θα ήθελα να δω και ένα 4-3-3 με εσωτερικους μέσους Ζαφείρη και ζίφκοβιτς
Βρε τρελέ, θέλεις αναγέννηση Καμαρά και δεν τον βάζεις σε ένα από τα 2 εσωτερικά χαφ. Με Μπουχαλακη (πισω) και Γκιγιερμε (Ζαφείρη) δίπλα έκανε τα καλύτερα παιχνίδια ο Μαντί.

Υγ. Εσωτερικά χαφ Αντρίγια και Ζαφ φαντάζομαι τα θες με τα καλά τους πόδια στις πλευρές. Γιατί με ανάποδα θα είναι δυσλειτουργικο ειδικά για τον Αντρίγια.

Υγ2. Για όσους θέλουν γενικότερα το 4-3-3, με αυτούς που έχουμε τώρα, ένα φορ τύπου Τσαλοφ ισως είναι καταλληλοτερο από τύπου Γιακουμάκη.
Έχει καιρό που σκέφτομαι κι εγώ τον Ζίφκοβιτς ως 8αρι/false 10. Αριστερά στην 3αδα με Κωνσταντελια να συγκλίνει κι αυτός να δίνει πλάτος, και Γιαννούλη από πίσω, κάνεις μια τρομακτική πτέρυγα.
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 580
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από MagdiTolba »

Eπειδη έχουμε να κάνουμε με εταιρεία κ τη Μαρία. Ξέρουμε που θα παίζουμε φέτος εντός? Καυταντζογλειο? Γιατί από τα έσοδα θα προκύψουν κ τα έξοδα.
Κατά τ άλλα πρέπει να παρθούν πολύ καλοί, οχι μέτριουι. Αν δεν μπει το χέρι στην τσέπη πο 3οι φέτος πάμε για 4οι γιατί ο βαζελος ξοδεύει αδρά.
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5432
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Σε πιθανή τριάδα στην άμυνα, δεν θα πάρει όλη την δεξιά πλευρά ο Ζιφκοβιτς; Εκεί δεν παίζει και στην εθνική Σερβίας;
These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
Unpsofable78, Ally Samagoal
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1899
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Χωρίς να είμαι και σίγουρος, πριν από χρόνια ο Διαμαντής στην κ19 είχε φέρει πρόταση 2 εκατομμύρια από Αγγλία. Το ότι στα 26 πήρε μεταγραφή από Καρδίτσα σε Χανιά, δείχνει ότι δεν είχε εξέλιξη. Ο ΠΑΟΚ είναι πίεση, μουρμούρα από την κερκίδα και γερό στομάχι. Έχουν περάσει δεκάδες ταλέντα, όμως οι απαιτήσεις εκτός γηπέδου δεν παλεύονται. Ο Ντέλιας πρόσφατα με την Εθνική, ο Μιχαηλίδης έκλεισε τα σοσιαλ, ο Τζιόλης το κατάλαβε νωρίς και ενώ στην μισή χρονιά ήταν μαγικός, μετά απλά περπατούσε. Οι ακαδημίες δεν είναι εύκολο να προωθούν παιδιά που δεν έχουν τα άντερα για τον ΠΑΟΚ. Πριν από 3 χρόνια το ρόστερ είχε τους αρχηγούς Σερβίας, Βουλγαρίας, Νιγηρίας, Τανζανίας, Γκάμπιας άσχετα αν πέτυχαν οι επιλογές.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”