4. Alessandro Vogliacco

Απάντηση
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2424
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: 4. Alessandro Vogliacco

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Τιμιος παιχτης. Και εδω η γενικη μου αποψη δε θα αλλαξει.
Μια χαρα ηταν για τεταρτος. Τον κρατας γιατι ειναι τουλαχιστον
αξιοπρεπης. Αλλιως πας για νεα στοιχηματα......
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 4. Alessandro Vogliacco

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Καλή συνέχεια μπρο
Άβαταρ μέλους
WeWillRockYou
Δημοσιεύσεις: 3561
Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52

Re: 4. Alessandro Vogliacco

Δημοσίευση από WeWillRockYou »

Καλή συνέχεια στον συμπαθή Alessandro.
Δεν νομίζω πως η συνθήκη του δανεισμού σε συνδυασμό με την μη εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του βόηθησαν στο να δούμε το 100% του παίκτη, παρά το γεγονός πως δεν είναι κάποια τοπ επιλογή.
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1493
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: 4. Alessandro Vogliacco

Δημοσίευση από don PAOK »

Από την αρχή φάνηκε ότι δεν είναι το στυλ του σεντερ μπακ που ψάχνει ο ΠΑΟΚ και όσο έπαιξε το επιβεβαίωσε. Σίγουρα δεν ήταν τουρίστας.

Καλή συνέχεια στην καριέρα σου Βολιακο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 4. Alessandro Vogliacco

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Shivaspace έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:39 έβαλε και γκολάκι..άντε κι άλλο ένα ο Μιχαηλίδης, αυτά απ τους αμυντικούς μας φέτος, ισως και κανένα ακόμα..πολύ φτωχός απολογισμός
2 γκολ έβαλε ο Βολιάκος, στο λίγο που έπαιξε.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16679
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 4. Alessandro Vogliacco

Δημοσίευση από Equalizer »

Στο πρώτο ευρωπαϊκό ματς που έπαιξε στην Ισπανία ειλικρινά με τρόμαξε και με απογοήτευσε

Έβγαινε απ' την άμυνα να μαρκάρει δίχως ιδέα τι γίνεται πίσω του

Αργότερα βελτιώθηκε κάπως, όμως και πάλι το πέρασμα του ήταν μάλλον αδιάφορο

Χρεωνω και στην τεχνική ηγεσία ένα ποσοστό ευθύνης, αλλά όχι το μεγαλύτερο

Στο καλό και να μας γραφει

Τέτοιου επιπέδου παίκτες διαχρονικά επιμένω ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να τους έχει έτοιμους στην ακαδημία του. Τα λεφτά να πηγαίνουν αλλου
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5811
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: 4. Alessandro Vogliacco

Δημοσίευση από marsantos »

Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:18 Στο πρώτο ευρωπαϊκό ματς που έπαιξε στην Ισπανία ειλικρινά με τρόμαξε και με απογοήτευσε

Έβγαινε απ' την άμυνα να μαρκάρει δίχως ιδέα τι γίνεται πίσω του
Το κακο είναι πως το τελευταίο ευρωπαϊκό ματς που έπαιξε ,με τον ίδιο αντίπαλο, δεν έβγαινε από την άμυνα, αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο και στα 2 γκολ αρνήθηκε σοκαριστικά να αμυνθεί.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”