Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]MYE7GXKa4zo&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από Makis4444 »

Απο τα κορυφαια σολο ολων των εποχων.........

[youtube]z2nQZPC2uTs[/youtube]
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από dimitris1408 »

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xiDRPUurDsY&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xiDRPUurDsY&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Γιατι εδω το λενε βαλκανια
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από Hideguti »

The Liberation Music Orchestra - "Sandino"

[youtube]_-kCoy4e6Ik[/youtube]
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από magiktigra »

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dPd0HPh4jrY&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dPd0HPh4jrY&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]dKm8TuEVPZQ&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

Ο Tsi Paoktsi http://89.238.146.146:7630/listen.pls ΠΑΟΚ ΡΕ !!! Paokmania web radio by Tsi.
ΠΑΟΚ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
olivares
Δημοσιεύσεις: 702
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος 2008, 12:54
Τοποθεσία: Άνδεις

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από olivares »

Εν όψει του αγώνα ακούω το λόγο του Ριχάρδου του τρίτου προς τους στρατιώτες του τη βραδιά πριν την τελευταία μάχη του Πολέμου των Ρόδων μεταξύ των Lancaster και των Yorke στο Bosworth Field όπως τον κατέγραψε ο William Shakespeare στο ομώνυμο έργο του και τον εκφώνησε ο Al Pacino. Άιντε αετόπουλα Amaze the Welken with your Broken Staves.
[youtube]s8WG1OVBAHk[/youtube]
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από pilotos »

Από χτες ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ!!!

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2Kjh9lQXLWk&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2Kjh9lQXLWk&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

και επειδή ΜΑΚΡΑΝ η κορυφαία κερκίδα των τελευταίων ετών ήταν αυτή, στη συνέχεια...

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4iTHL6R8Rus&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4iTHL6R8Rus&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]2PuD3XrF9Hg[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από gash04 »

Και ένα για τον kass4 για καλημέρα μιας και του έχει κλείσει η φωνή απο χθες :P

[youtube]DyOSx62c2Ic&feature=channel[/youtube]
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από teod1980 »

Έχουμε πόλεμο αύριο...

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gbxfe7DMxVo&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gbxfe7DMxVo&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

...και όλοι θα είμαστε σαν παρανοϊκοί....

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CBWcRMonvWA&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CBWcRMonvWA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

...γιατί μπορούμε να κάνουμε δική μας τη νίκη...

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HEmvV_AwRk8&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HEmvV_AwRk8&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ARMY »

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cMnwRnhyr0Y&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cMnwRnhyr0Y&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ARMY την Σάβ 20 Φεβ 2010, 11:41, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ARMY »

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x93LwzZz0xs&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x93LwzZz0xs&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από teod1980 »

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4smim2MNvF8&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4smim2MNvF8&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μουσική”