Τμήματα Υποδομής & Ανάπτυξης ΠΑΟΚ

Γενική συζήτηση για όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα νέων...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Τμήματα Υποδομής & Ανάπτυξης ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από episimos73 »

Πέτυχα τον Ομάρ (Ελ Καντουρί) πριν από λίγο μπροστά στο σπίτι μου. Welcome back του λέω. Oh thank you thank you μου λέει. Ορεξάτο τον είδα, αλλιώς τον είχα συνηθίσει τον μπαγάσα. Πάει, χάλασε ο κόσμος!
These users thanked the author episimos73 for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ομάδα Νέων”