Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από tad »

Δεν γίνονται ρε αδέρφια αυτά τα πράγματα !!!

Από εχθές στις 2300 μέχρι σήμερα ήρθε ο κόσμος ανάποδα ....

Ή για να το πω καλύτερα ήρθε ο κόσμος στην θέση του !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο Βρύζας με το τρυφύλλι διοικητικό στέλεχος και υπάλληλος του ΣΠΑΝΑΘΑ που πέρσι του έβαλε κωλοδάχτυλο.
Καλά κάναμε κάποιοι από εμάς και πάθαμε πλάκα μόνο στην σκέψη.
Δεν το χωρούσε ο νούς μας και για αυτό το λόγο τα εκπληκτικά κείμενα όπως του Τεράτιου για αυτό και λέγαμε δεν είναι δυνατόν.

Και ξαφνικά προκύπτει ότι έχουν συναντηθεί οι ΖΖ από την Πέμπτη και τα έχουν πει ...
Και την ίδια ώρα όλες οι βαζελοφυλάδες του ΠΟΚ έκαναν και τα πλάνα τους για την συνεργασία με την διοίκηση και τον Βέλιτς ....

Αν δεν είνα όλα αυτά γαμό τις ταινίες του κινηματόγραφου τότε τι ΕΙΝΑΙ ???

Δεν μπορώ να πιστέψω ποτέ ότι όλα αυτά είναι τυχαία !!!! Δεν γίνεται ...

Αν το έχουν σχεδιάσει οι δύο τους τότε μπράβο τους .... Υποκλίνομαι ...

Με εναν σμπάρο πετυχαίνουν :

1. Να βάλουν τεράστιο εξωαγωνιστικό κολοδάχτυλο στον βάζελο και να πάρουν εν μέρει το αίμα τους πίσω ...
2. Να ξεσηκώσουν όσους από εμάς έχουμε πιστέψει το όραμα ΟΛΩΝ ΜΑΣ το οποίο σε μεγάλο βαθμό είδε σάρκα και οστά στον Ζαγόρ στην αρχή και στον Ζήση στην συνέχεια.
3. Να κάνουν όσους αντιρισίες να λουφάξουν

Αν το έχουν σχεδιάσει δεν υπάρχει ....

Τελειώνουμε ως παόκια επαναλαμβανόμενα ... Να δω τι θα γράψει η κωλο sport day !!!
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Zorro4 »

Την ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ έστω και την τελευταία στιγμή ... ΑΛΛΟΣ πρέπει να την κάνει. ;)
Το καλό που τον θέλω. Το ξέρει ότι τον αγαπάμε και τον περιμένουμε.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Έχει αργήσει ήδη ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ να απαντήσει... και ακόμα και αυτό... εμένα με έχει στραβώσει πολύ!


ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΖΗΣΗ ... ΑΡΓΕΙΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από eorptol »

Δυστυχώς συζητήσεις με τα βαζελια έκανε άρα σκεφτόταν να παει .....αλλα κάλιο αργά παρα ποτέ .....
Τεράστια κίνηση ζαγορ που θα δώσει ειδικά αν επιστρέψει ο Ζήσης ώθηση σε όλα τα επίπεδα τον σύλλογο μας....
Να πω και την κακιά μου ο Χάρβαρντ αρνήθηκε αλλα τι να κάνουμε μην τα θελουμε όλα δικα μας lol: :lol: :lol: ;)
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από navigator11 »

mpafos4 έγραψε:Κωλοτουμπα?Τι λετε?...........μαλλον καπου μπερδευτηκατε!

Ο μονος λογος,για τον οποιο μπορει να μην παει-και να αθετησει τη συμφωνια του-στον Παναθηναϊκο ειναι οι αντιδρασεις του κοσμου......ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ!Εαν ενοιωθε ετσι δεν θα συζητουσε καν.

Ποτε δεν καταλαβα τη θεοποιηση αυτου του ανθρωπου.....Μουσλιμοβιτς,τα βλεπεις?.....Μελετησε την περιπτωση Βρυζα και σε βλεπω σε 3-4 χρονια τεχνικο διευθυντη στον ΠΑΟΚ.........

προσωπικά αδερφέ στα παπάκια μου,που λέει κι η διαφήμιση,αν είναι,νοιώθει,το παίζει ή τι άλλο παοκτσής ο ζήσης.αυτά τα πράγματα είναι επουσιωδέστατα για μένα.μπορεί να βοηθήσει,αν επιστρέψει;αν ναί,δεν υπάρχει έδαφος για αντιπαράθεση.κι αυτό ισχύει για τον οποιονδήποτε (στο μέτρο της ανθρώπινης λογικής νοείται).μ'έχει παλαβώσει τόσους ... αιώνες αυτή η μιζέρια."ναι μεν,αλλά,απ'την άλλη πάλι όμως,λίγη αξιοπρέπεια μωρέ,μην τολμήσεις,θα σε κυνηγάμε μέχρι να πατήσεις μαύρο χιόνι κλπ" φίφες.ΜΟΝΟΙ μας ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ,ΜΟΝΟΙ μας ΑΦΟΡΙΖΟΥΜΕ.ΑΝΑΙΤΙΑ σχεδόν ΠΑΝΤΑ.ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ γύρω από τις ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ μας και την ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ μας και οπαδικά μένουμε ΣΤΑΣΙΜΟΙ στο ίδιο σημείο.να συζητάμε για ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ,ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ,ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ,ΠΡΟΔΟΤΕΣ,ΠΑΟΚΟΜΕΤΡΑ,ΔΙΑΝΥΣΗ ... ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ,ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΥΣ και ΝΕΟΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ κοκ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Σάβ 04 Ιουν 2011, 09:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από cristiano4 »

ακόμα Ζήση;για 50-50 το βλέπω και να το σκεφτεται.....αν το σκεφτεται ακομα(πράγμα που ελπιζω να μην ισχυει )καλυτερα να μην γυρισει,αν γυρισει πρέπει να ειναι 100% απόφαση δική του (και όχι μονο μετα την προταση του ζαγορ) μετά απο ώριμη σκέψη,δεν μου λέει κάτι να έρθει με μιση καρδιά και ελπιζω να μην γινει αυτο γιατι πάλι θα ειναι θέμα χρονου να φυγει
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από mpafos4 »

navigator11 έγραψε:
mpafos4 έγραψε:Κωλοτουμπα?Τι λετε?...........μαλλον καπου μπερδευτηκατε!

Ο μονος λογος,για τον οποιο μπορει να μην παει-και να αθετησει τη συμφωνια του-στον Παναθηναϊκο ειναι οι αντιδρασεις του κοσμου......ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ!Εαν ενοιωθε ετσι δεν θα συζητουσε καν.

Ποτε δεν καταλαβα τη θεοποιηση αυτου του ανθρωπου.....Μουσλιμοβιτς,τα βλεπεις?.....Μελετησε την περιπτωση Βρυζα και σε βλεπω σε 3-4 χρονια τεχνικο διευθυντη στον ΠΑΟΚ.........

προσωπικά αδερφέ στα παπάκια μου,που λέει κι η διαφήμιση,αν είναι,νοιώθει,το παίζει ή τι άλλο παοκτσής ο ζήσης.αυτά τα πράγματα είναι επουσιωδέστατα για μένα.μπορεί να βοηθήσει,αν επιστρέψει;αν ναί,δεν υπάρχει έδαφος για αντιπαράθεση.κι αυτό ισχύει για τον οποιονδήποτε (στο μέτρο της ανθρώπινης λογικής νοείται).μ'έχει παλαβώσει τόσους ... αιώνες αυτή η μιζέρια."ναι μεν,αλλά,απ'την άλλη πάλι όμως,λίγη αξιοπρέπεια μωρέ,μην τολμήσεις,θα σε κυνηγάμε μέχρι να πατήσεις μαύρο χιόνι κλπ" φίφες.ΜΟΝΟΙ μας ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ,ΜΟΝΟΙ μας ΑΦΟΡΙΖΟΥΜΕ.ΑΝΑΙΤΙΑ σχεδόν ΠΑΝΤΑ.ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ γύρω από τις ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ μας και την ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ μας και οπαδικά μένουμε ΣΤΑΣΙΜΟΙ στο ίδιο σημείο.να συζητάμε για ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ,ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ,ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ,ΠΡΟΔΟΤΕΣ,ΠΑΟΚΟΜΕΤΡΑ,ΔΙΑΝΥΣΗ ... ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ,ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΥΣ και ΝΕΟΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ κοκ.
Θεωρω πως το να συζηταμε για περιφανεια και αξιοπρεπεια,δεν ειναι κακο.Στα υπολοιπα συμφωνω απολυτα.Εκει που εχω τρελαθει,σχεδον,ενα χρονο τωρα ειναι πως υπηρχαν συνδεσμοι του ΠΑΟΚ,που πονταραν στην επιστροφη Βρυζα.Τωρα,γιατι και πως.......καλα ειναι καποια στιγμη,αντι να μπουκαρουν χωρις λογο-λιγο πολυ τον ξερουμε ολοι,το λογο-στο γηπεδο,να μας το εξηγησουν.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από niko70 »

Τι να απαντήσει ρε παιδιά...Είπε μετά το ματς με την εθνική...Άρα βράδυ ή αύριο...Από τη στιγμή που συναντήθηκε με Ζαγόρ και είπαν ό,τι είπαν, (για μένα) έχει τελειώσει το θέμα...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από moican4 »

Τι εγινε ο "επαγγελματιας" μπορει να γυρισει πισω?
Κοιτα κατι πραγματα που γινονται...!!!

Αν γυρισει, ειναι "ενας απο εμας" και οχι "επαγγελματιας" αλλα αν αρνηθει θα ειναι πουστης και "επαγγλεματιας"...

Ετσι ειναι η λογικη του ΠΑΟΚτση...Απλα πραγματα ..

υγ. Ολοι μαζι οι ντεμεκ ρομαντικοι πιαστειτε χερι χερι και ριξε ενα .......... τσαμικο (για αρχη και κατοπιν βλεπουμε)

«Γύρνα πίσω. Ο ΠΑΟΚ σε έχει ανάγκη. Μπορούμε και πρέπει να ξανασυνεργαστούμε για το καλό του ΠΑΟΚ. Ό,τι έγινε, έγινε. Γύρισε και θα είσαι εσύ ο απόλυτα υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος», ήταν τα λόγια του Θοδωρή Ζαγοράκη στον Ζήση Βρύζα.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από cristiano4 »

Νικο,πάντα σε τέτοιες περιπτωσεις υπάρχουν διαρροές απο ΑΡΔ όπως βγήκαν όλα και για τον βάζελο και για την συνάντηση Ζαγόρ,θα έχει βρωμίσει το πράγμα προς τα που πάει απο πριν.... από μία απο τις 3 πλευρές που εμπλέκονται,μακάρι να ειναι τελειωμένο το θέμα
VAGGOS4
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ 03 Οκτ 2010, 21:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από VAGGOS4 »

Όλα είναι στον αέρα αυτή την στιγμή.δεν ξέρουμε καν αν ο Ζήσης έχει πάρει την απόφασή του..και ας μην ξεχνάμε το ενδεχόμενο να παραμείνει στην εθνική.Δεν είπε ότι θα φύγει

Το μόνο σίγουρο για Ζήση είναι οτι βάζελος του δίνει 250-350 χιλιάρικα το χρόνο ενώ ο ΠΑΟΚ συμβόλαιο με χαμηλότερες αποδοχές αλλά με άλλα κέρδοι..

Όλα λοιπόν μέχρι το βράδυ και αύριο είναι θεωρίες
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από niko70 »

Cristiano, oι αρδ, είχαν έτοιμο και το πρόγραμμα του Βρύζα, το πρωϊνό, προάριστο, γεύμα και δείπνο, τις γιορτές και τις αργίες ... Εντάξει
Άβαταρ μέλους
Kostas_Ptolemaios
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 23:01

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kostas_Ptolemaios »

Και ξαναλέω..καλό είναι να κάνουμε εικασίες..όλοι ξέρουμε τι θα γίνει αν πάει στον βαζελο..ΑΛΛΑ αν δεν ανακοινωσει οποιοσδήποτε (Βρύζας, παο) κάτι μη λέμε μεγάλες κουβέντες...όπως έλεγε και o Braveheart..Hoooooold..Hoooooold...Hooooooooold..Noooowwww (και έγινε της πουτάνας). :twisted:
Άβαταρ μέλους
ΑΛΕΧΑΝΔΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:40

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από ΑΛΕΧΑΝΔΡΟΣ »

η γνώμη μου είναι να μην γυρίσει αν είναι να έχω πάλι κόντρα σε κάνα χρόνο ζαγοράκη βρίζα γιατί δεν τα βρίσκουν, γιατί και καλά είναι δυο χαρακτήρες δυναμική (έτσι έλεγαν τα ραδιόφωνα) και δεν μπορούν να συνυρπάξουν μαζί κτλ προτιμώ σβούρα που είναι και ήσυχος και κάνει τη δουλειά του χωρίς προβλήματα
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Falegkos »

ο ζαγορ την πειρε πρεφα και σου πετάει σκοινί να σωθείς απο τον βουρκο, ελπιζω να μην πας να πνιχτής στα σκατα αυτου του βουρκου.
Για μενα επεσε πολυ στα ματια μου....... σαν άνθρωπος παντα.
Άβαταρ μέλους
die8nhs
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 02:03

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από die8nhs »

Πολύ έξυπνη η κίνηση Ζαγοράκη. Του βγάζω το καπέλο.

Κάνει την πρόταση και περιμένει τι θα αποφασίσει ο Βρύζας. Εϊναι μια win-win situation πουλένε και τα αμερικανάκια.

Αν ο Βρύζας απαντήσει αρνητικά, τότε ο Ζαγοράκης έχει άλλοθι προς εμάς ότι έκανε τα πάντα να τον φέρει πίσω.
Αν ο Βρύζας απαντήσει θετικά, τότε καρπώνεται την επιστροφή του Βρύζα και το "κλέψιμο" του απο τους λαγούς.

Προσωπικά ούτε κρύο ούτε ζέστη.
Έρχεται ένας επαγγελματίας με όλη τη σημασία της λέξης να αναλάβει μια νευραλγική θέση έχοντας μάλιστα περάσει απο αυτή τη θέση με επιτυχία.

Εγώ πάντως κρατάω μικρό καλάθι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”