Υ.Γ το πρωτο αφιερωμενο στον Καταραμενο που μετα απο καιρο θα ερθει να σε καμαρωσει
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αντε ρε Στεφανακο.....αντε ρε λεβεντη μου αντε να ξεμπουκωσεις.....παστελωσε τα γατακια απο την Τριπολιτσα
Υ.Γ το πρωτο αφιερωμενο στον Καταραμενο που μετα απο καιρο θα ερθει να σε καμαρωσει
Υ.Γ το πρωτο αφιερωμενο στον Καταραμενο που μετα απο καιρο θα ερθει να σε καμαρωσει
-
Dimg4
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δυστυχως για μας ειναι ο πιο πιθανος για πωληση και μπορει να μας φερει καλο ποσο.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αθανασιαδη.. ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ..
ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΛΕ ΚΑΝΑ ΚΙΛΟ.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΓΚΟ ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΦΕΤΟΣ.
ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΑΣΙΜΟΣ, ΝΑ ΤΟ ΞΕΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΛΕ ΚΑΝΑ ΚΙΛΟ.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΓΚΟ ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΦΕΤΟΣ.
ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΑΣΙΜΟΣ, ΝΑ ΤΟ ΞΕΣ.
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Τι λέτε ρε, ο Κλάους δε γίνεται να πουληθεί!
Πως θα πάει εξωτερικό την ώρα που υπηρετεί στα ελληνικά στρατά?
Ποιος θα κάνει τις σκοπιές του?
(Λέμε και καμιά μλκια να περνά η ώρα)
Πως θα πάει εξωτερικό την ώρα που υπηρετεί στα ελληνικά στρατά?
Ποιος θα κάνει τις σκοπιές του?
(Λέμε και καμιά μλκια να περνά η ώρα)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Σε περίπτωση που δεν προκριθούμε στο Champions League, πιστεύω πως η πώλησή του θεωρείται αναπόφευκτη...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Έχει τελειώσει το θέμα με τον Κλάους έχει πωληθεί ήδη, αν δεν γίνει κάτι δραματικό, δηαλδή να βρεθεί κάποιος χοσάδας απ το πουθενά.
Κλάους και Μαλεζάς πακέτο.
Κλάους και Μαλεζάς πακέτο.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν είναι θέμα πηγών, είναι θέμα κοινή λογικής.
Ο ΠΑΟΚ θέλει λεφτά που δεν μπορεί να έχει αν δεν πουλήσει παίχτες. (Είπα εκτός κι αν έχει ο Σάχπα τα μύρια κι αρχίσει να τα χώνει).
Αφού λοιπόν δεν έχει πρέπει να πουλήσει παίχτες. (Βλεπε Βιεϊρίνια).
Οι ελκυστικοί παίχτες προς πώληση είναι σε πρώτη θέση οι Κλάους-Μαλεζάς-Σάλπι, σε 2η ο Φωτάκης.
Elementary dear Argonaut4.
Ο ΠΑΟΚ θέλει λεφτά που δεν μπορεί να έχει αν δεν πουλήσει παίχτες. (Είπα εκτός κι αν έχει ο Σάχπα τα μύρια κι αρχίσει να τα χώνει).
Αφού λοιπόν δεν έχει πρέπει να πουλήσει παίχτες. (Βλεπε Βιεϊρίνια).
Οι ελκυστικοί παίχτες προς πώληση είναι σε πρώτη θέση οι Κλάους-Μαλεζάς-Σάλπι, σε 2η ο Φωτάκης.
Elementary dear Argonaut4.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Με σκλαβώνεις με το ιγγλέζικο σου να ούμε!
Αλλά δε πιστεύω οτι θα γίνει αυτό το σενάριο γιατι μετά βλέπω πετροπόλεμο.
Αλλά δε πιστεύω οτι θα γίνει αυτό το σενάριο γιατι μετά βλέπω πετροπόλεμο.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Όπως έγινε και με τον Βιεϊρίνια (και Κοντρέρας) που δεν άνοιξε μύτη;
Φίλε, ο ΠΑΟΚ έχει φαληρίσει. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο.
Φίλε, ο ΠΑΟΚ έχει φαληρίσει. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Karelias έγραψε:Οι ελκυστικοί παίχτες προς πώληση είναι σε πρώτη θέση οι Κλάους-Μαλεζάς-Σάλπι, σε 2η ο Φωτάκης.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Που θα φέρει τα λεφτά που απαιτούντα μέχρι το καλοκαίρι; Μάξιμουμ 300 χιλιάρικα; Οι πωλήσεις πρέπει να γίνουν άμεσα. Οι μόνοι παίχτες που μπορούν να φέρουν ένα σεβαστό ποσό είναι νομίζω αυτοί που ανέφερα.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αν πωληθει παιχτης θα ψαχνουμε τη καυλα παλι.
Καλυτερα κανας ερανος, δεν μπορει παλι μια 5ετη προσπαθεια.
Ας κρατησουμε και τιποτα απ τις θυσιες που καναμε εχει τοσα χρονια.
Ενα χρονο νοικια φαγαμε στον ΠΑΟΚ εδω και 5 χρονια.
Καλυτερα κανας ερανος, δεν μπορει παλι μια 5ετη προσπαθεια.
Ας κρατησουμε και τιποτα απ τις θυσιες που καναμε εχει τοσα χρονια.
Ενα χρονο νοικια φαγαμε στον ΠΑΟΚ εδω και 5 χρονια.