Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ηρθε προσφερε πολλα και φευγει με ψηλα το κεφαλι στεναχωρηθηκαμε πολυ αλλα δεν αφησε πισω του συντριμμια
και αφησε και τον ζηση που ειναι της ιδιας φιλοσοφιας με αυτον.....
και αφησε και τον ζηση που ειναι της ιδιας φιλοσοφιας με αυτον.....
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Aδερφέ ειλικρινά κούρασε το μοιρολόι....και επιπροσθέτως αρχίζετε κάποιοι και το κάνετε φαιδρό....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Parasandale χαλάρωσε αδελφέ...δεν τελειώσαμε..ο Ζήσης είναι το ίδιο αν οχι καλύτερος από τον Τέο όσον αφορά τις γνώσεις του στο ποδόσφαιρο...Υπομονή και το κυριότερο...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ!!!!!

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ράκος ο Ζαγοράκης με την απάτη της "ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ"
Ο Παύλος Ψωμιάδης είναι ο λόγος που έχει γίνει ράκος ο Θεόδωρος Ζαγοράκης καθώς σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες είχε επενδύσει πολλά χρήματα απ' όσα είχε βγάλει στο ποδόσφαιρο στην συγκεκριμένη εταιρεία.
Μιλάμε για την "ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ" που...
κατέστρεψε αρκετές χιλιάδες κόσμου και τους άφησε στον αέρα. Ο Ζαγοράκης είχε επενδύσει πολλά χρήματα εκεί και δεν ξέρει αν θα τα ξαναπάρει ποτέ. Είναι τρέλα όλο αυτό που γίνεται και με πλαστή εγγυητική να είναι έξω ο Ψωμιάδης.
http://troktiko.blogspot.com/2009/10/bl ... _9817.html
Ο Παύλος Ψωμιάδης είναι ο λόγος που έχει γίνει ράκος ο Θεόδωρος Ζαγοράκης καθώς σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες είχε επενδύσει πολλά χρήματα απ' όσα είχε βγάλει στο ποδόσφαιρο στην συγκεκριμένη εταιρεία.
Μιλάμε για την "ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ" που...
κατέστρεψε αρκετές χιλιάδες κόσμου και τους άφησε στον αέρα. Ο Ζαγοράκης είχε επενδύσει πολλά χρήματα εκεί και δεν ξέρει αν θα τα ξαναπάρει ποτέ. Είναι τρέλα όλο αυτό που γίνεται και με πλαστή εγγυητική να είναι έξω ο Ψωμιάδης.
http://troktiko.blogspot.com/2009/10/bl ... _9817.html
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μετά απο την σφαλιάρα που δεχτήκαμε όλοι μας με την παραίτηση του ηγέτη... είχα μπει κ εγώ στο τρυπάκι κ νευριασα με την πάρτη του, ώστε να πω δυο λόγια παραπάνω. Αν με διαβάζει, θέλω όσο γίνεται δημόσια απο εδώ μέσα να του ζητήσω συγνώμη.. Έκανε πολλά για την ομάδα μου κ τον ευχαριστώ πάρα πολύ.. Μου έδειξε τον δρόμο κ μου είπε μην σταματάς εσύ ΛΑΕ ΤΟΥ ΠΑΟΚ.. Μόνο εσύ μπορείς το ακατόρθωτο.. Σου αφήνω κ τους συνεργάτες να σε βοηθήσουν, εγώ έφτασα στα όριά μου.. Σ'ευχαριστώ κ πάλι ΑΡΧΗΓΕ..
Εύχομαι όταν θα ξανανιώσεις δυνατός, να γυρίσεις.. Εγώ το βλέπω σαν να είσαι τραυματίας κ θα μείνεις για λίγο εκτός, αλλά μετά θα ρθεις πιο δυνατός κ πιο αποφασισμένος..
Προς το παρών απόλυτη στήριξη στον νέο ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, τον ΖΗΣΑΡΟ.. Τον πιστεύω πάρα πολύ κ είμαι σίγουρος ότι μπορεί να τα καταφέρει αν όχι καλύτερα, εξίσου καλά.. Φουλ επίθεση πλέον
Γιάννης
Εύχομαι όταν θα ξανανιώσεις δυνατός, να γυρίσεις.. Εγώ το βλέπω σαν να είσαι τραυματίας κ θα μείνεις για λίγο εκτός, αλλά μετά θα ρθεις πιο δυνατός κ πιο αποφασισμένος..
Προς το παρών απόλυτη στήριξη στον νέο ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, τον ΖΗΣΑΡΟ.. Τον πιστεύω πάρα πολύ κ είμαι σίγουρος ότι μπορεί να τα καταφέρει αν όχι καλύτερα, εξίσου καλά.. Φουλ επίθεση πλέον
Γιάννης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αν πρεπει να σηκωσουμε ενα πανο αυτο θα πρεπει να γραφει:θοδωρε σε ευχαριστουμε!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αδερφέ δεν χρειάζεται πανό για να καταλάβει οτι τον θέλουμε πίσω. Έτσι και αλλιώς το είχε πει οτι δεν θέλει να γίνει παράγοντας και απλά μπήκε στην ΠΑΕ να την νοικοκυρέψει. Το παλικάρι τα τελευταία χρόνια είναι στην τσίτα συνεχώς. Απο ποδοσφαιριστής μπήκε στα βαθιά και έγινε πρόεδρος του ΠΑΟΚ. Έχει και μία οικογένεια να ασχοληθεί και πρέπει να το σεβαστούμε. Το να τον παρακαλάμε γύρνα πίσω είναι τραγικό. Ο ΠΑΟΚ υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει και μετά τον κάθε Ζαγοράκη. Το έδαφος που αφήνει στον Ζήση, ένα εξίσου έμπιστο άτομο, είναι 100 φορές καλύτερο από αυτό που ανέλαβε. Οπότε στήριξη στην καινούργια προεδράρα μας και τα καλύτερα έρχονται!!

- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
για καπιους βασικα που λενε οτι μονο γκρινιαζαμε,καναμε ρεκορ διαρκειας με τον ζαγο,2 ΧΡΟΝΙΕΣ,ΑΜΚ ΜΕ 10.000 ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ 2.000.000
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ρε παιδιά έλεος! Θέλετε να μου πείτε οτι ο Ζαγόρ δεν ξέρει οτι τον θέλουμε πίσω? Οτι δεν τον αγαπάμε ακόμα? Οτι δεν τον στηρίζουμε? Σε άλλο πλανήτη ζει? Δηλαδή θέλει πανό για να καταλάβει οτι τον θέλουμε πίσω??
ΥΣ: Ενα πανο να τον ευχαριστήσουμε οκ το καταλαβαίνω..
ΥΣ: Ενα πανο να τον ευχαριστήσουμε οκ το καταλαβαίνω..
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
PARASANDALOS έγραψε:φιλε pablo το ποστ με την γκομενα δεν παει για σενα....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Και στο κάτω κάτω με βάση το παράδειγμα με την γκόμενα ο Ζαγόρ δεν μας χώρισε 
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03