Σελίδα 136 από 169
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2025, 23:23
από sourmenetes
gk.box16 έγραψε: Σάβ 09 Αύγ 2025, 12:18
Επιστροφή μετά από αποκλεισμό 15-20 ημερών λόγω "διασποράς ψευδών αρνητικών ειδήσεων"
Υπάρχει ακόμη το post μου στην σελίδα 111 αυτού του τοπικ.
Ότι έγραψα ισχύει γιατί τα άκουσα εγώ ο ίδιος.
Δεν έχω κάτι με τον Ιβάν Σαββίδη ίσα ίσα έχουμε μιλήσει για την ομάδα για τον Πόντο για δουλειά.
Είναι καλός χαρακτήρας, Άνθρωπος με Α και αγαπάει την ομάδα.
Θα σας πω κάτι για να καταλάβετε αν δεν ήταν ο Γκαγκατσης να μιλήσει με τον Ιβάν και να του εξηγήσει ακριβώς τι γίνεται στην περίπτωση του Κωσταντελια ο Γιάννης θα ήταν ήδη Στουτγκάρδη και εμείς εδώ θα είχαμε εμφύλιο.
Παρόμοιες περιπτώσεις πολλές Ίβιτς, Λουτσεσκου δις, Γκαρσία, Μαουρίτσιο, Κρέσπο , μεταγραφές που χαλάνε για το τίποτα κλπ
Εκεί είναι η αδυναμία του οργανισμού, γι'αυτό ο Ιβάν είχε πει ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να δημιουργήσει στελέχη διοικητικά και στελέχη με ποδοσφαιρική εμπειρία,γι'αυτό όπου υπάρχουν αυτά τα στελέχη πχ ακαδημίες πχ βίντεο παρουσίασης πχ γραφιστικά είμαστε άπιαστοι.
Δες λίγο το Mail σου
Βασικά στείλε μου ένα Mail στο
sourmenetes@hotmail.com γιατί το δικό σου δε λειτουργεί.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 07:24
από Taseos
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 08:27
από gianantho
Από τη μία σαν οπαδός του Π.Α.Ο.Κ θα ήθελα να ξέρω αν
η επανεμφάνιση του Ιβαν στην Τούμπα και οι μεταγραφές που γίνονται
οφείλονται στον κίνδυνο
Μυστακίδη και Α.Σ ή ήταν μία υπέρβαση που
εξ αρχής είχε σκοπό να κάνει για τα
100 χρόνια του συλλόγου.
Από την άλλη τι μας νοίαζει το αποτέλεσμα μετράει
ΖΑΦΕΙΡΗΣ λέμε

Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 08:30
από eorptol1
13 χρόνια υπήρχε τελης και έκανε αυτά που έκανε ο Σαββίδης?
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 10:20
από soigol
Στις «ράγες» η νέα σιδηροδρομική σύνδεση του ΟΛΘ και ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης
Άννα-Μαρία Μακρή
12.08.2025
Μετά από μια περίοδο παρατεταμένων καθυστερήσεων, μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης ένα ακόμη έργο που θα αλλάξει τον χάρτη των σιδηροδρομικών υποδομών στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για τη νέα σύνδεση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, μαζί με την ανάπτυξη του Δυτικού Προαστιακού, ένα διπλό πακέτο παρεμβάσεων, συνολικού προϋπολογισμού 77,1 εκατομμυρίων ευρώ, που φιλοδοξεί να δώσει νέα πνοή τόσο στην εμπορευματική κίνηση του λιμανιού όσο και στην αστική κινητικότητα της δυτικής πλευράς της πόλης. Το έργο που ωριμάζει και υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ προχωράει με την κατάρτιση των μελετών, ώστε εντός του 2025 να προχωρήσει η υποβολή δεσμευτικής οικονομικής προσφοράς και στο α’ εξάμηνο του 2026 η ολοκλήρωση του διαγωνισμού και η έναρξη του έργου, με εκτιμώμενη διάρκεια κατασκευής τα τέσσερα έτη.
Σημειώνεται, πως ο αρχικός διαγωνισμός το 2022 είχε εξασφαλίσει το ενδιαφέρον των σχημάτων ΑΚΤΩΡ – Μυτιληναίος, AVAX – Alstom, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Ειδικότερα, η πρόσφατη τροποποίηση της Περιβαλλοντικής Μελέτης έβαλε στο τραπέζι συγκεκριμένες τεχνικές προσαρμογές που θα επιτρέψουν την κατασκευή και λειτουργία μιας σύγχρονης, ηλεκτροκινούμενης και σηματοδοτούμενης διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και ενσωματώνει σημαντικές αλλαγές στον αρχικό σχεδιασμό. Το έργο περιλαμβάνει αύξηση του πλάτους της υποδομής, τόσο στη στέψη των χωματουργικών έργων όσο και στη γέφυρα, η οποία σύμφωνα με την προκαταρκτική μελέτη θα έχει μήκος 1.023 μέτρα. Όπως είχε επισημάνει στο παρελθόν και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Νίκος Ταχιάος, υπογραμμίζοντας τον στρατηγικό χαρακτήρα του έργου για το λιμάνι και την πόλη, η κατασκευή της διπλής σιδηροδρομικής γέφυρας αποτελεί «υπέρβαση» σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, αλλά κρίνεται απαραίτητη για να μπορέσει ο ΟΛΘ να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες διακίνησης φορτίων.
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα η χάραξη, στην περιοχή σύνδεσης με τη γραμμή Θεσσαλονίκης – Ειδομένης, θα απαιτήσει μικρής έκτασης παραλλαγή, ενώ το νέο τμήμα θα εισέρχεται στον λιμένα μέσω της Πύλης 16, καταργώντας τη σημερινή σιδηροδρομική πρόσβαση από την Πύλη 11. Αυτή η αλλαγή θεωρείται κρίσιμη για την αποσυμφόρηση της οδού 26ης Οκτωβρίου, ιδίως ενόψει της ανέγερσης του Μουσείου Ολοκαυτώματος και της αστικής αξιοποίησης του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού.
Το έργο εντάσσεται στο Master Plan του Λιμένα Θεσσαλονίκης, το οποίο προβλέπει την ανάπτυξη εμπορευματικού σιδηροδρομικού σταθμού και την ενίσχυση των υποδομών του 6ου προβλήτα. Παράλληλα με την κατασκευή της γραμμής, θα εγκατασταθούν σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης και ελέγχου κυκλοφορίας.
Η σηματοδότηση θα επεκτείνει το υπάρχον δίκτυο με μικρό αριθμό φωτοσημάτων, τα οποία θα ελέγχονται από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Θεσσαλονίκης, ενώ θα τοποθετηθεί και εξοπλισμός ανίχνευσης θέσης συρμών. Το έργο περιλαμβάνει επίσης την εγκατάσταση του συστήματος ETCS, που θα επιτρέψει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και επιχειρησιακή διαλειτουργικότητα, με ραδιοφάρους, μονάδες γραμμής και προγραμματισμό που λαμβάνει υπόψη ταχύτητες, κλίσεις και μήκη πέδησης.
Η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα θα έχει μήκος περίπου δύο χιλιομέτρων, εκ των οποίων 1,2 χιλιόμετρα βρίσκονται εκτός της λιμενικής ζώνης. Παρά το μικρό μήκος, η υλοποίηση είναι τεχνικά απαιτητική, κυρίως λόγω της ανάγκης συνδυασμού υπέργειων και υπόγειων έργων σε αστικό περιβάλλον. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών προγραμματίζεται για το 2025, η ανάδειξη αναδόχου για το πρώτο εξάμηνο του 2026 και η έναρξη κατασκευής για το δεύτερο τρίμηνο του ίδιου έτους. Η διάρκεια των εργασιών εκτιμάται σε περίπου τέσσερα χρόνια. Από την άλλη ο Δυτικός Προαστιακός θα έχει προτεραιότητα και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2028, ενώ η σύνδεση του ΟΛΘ προβλέπεται να παραδοθεί την περίοδο 2029-2030.
Η στρατηγική σημασία του έργου είναι αδιαμφισβήτητη. Η νέα σιδηροδρομική σύνδεση αποτελεί συμβατική υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου βάσει της σύμβασης παραχώρησης του λιμανιού και εντάσσεται στο πρόγραμμα υποχρεωτικών επενδύσεων ύψους 180 εκατομμυρίων ευρώ. Η λειτουργία της θα επιτρέψει την καθημερινή δρομολόγηση εμπορικών αμαξοστοιχιών από και προς τα βόρεια σύνορα, επιταχύνοντας τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και ενισχύοντας τον ρόλο της Θεσσαλονίκης ως κεντρικού logistics hub για τα Βαλκάνια.
Υπενθυμίζεται, πως ο αρχικός διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2021 με τη συμμετοχή των σχημάτων ΑΚΤΩΡ – Μυτιληναίος, AVAX – Alstom, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ωστόσο, παρά τις προσδοκίες για ανάδοχο στις αρχές του 2023, ο ανταγωνιστικός διάλογος διήρκεσε πάνω από τρία χρόνια, παγώνοντας ουσιαστικά την πρόοδο.
Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης
Αντίστοιχα, και ο Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης εισέρχεται σε φάση υλοποίησης, με στόχο να συνδέσει τα δυτικά προάστια με το κέντρο της πόλης και να εξυπηρετήσει χιλιάδες πολίτες, κυρίως φοιτητές του ΔΙΠΑΕ και εργαζόμενους στη Βιομηχανική Περιοχή Σίνδου
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 13:09
από abc_o_ karpouzas
Ποντιακή Κοινότητα: «Επιχείρηση συκοφάντησης του Σαββίδη, ενός ευεργέτη που προσπαθούν να αποδομήσουν»
ωχ ωχ ωχ.....
οι δεξαμενες ψηφων αρχιζουν και περνουν θεση.............
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 13:17
από eorptol1
καιρος ηταν να παρουν θεση προσφερει πολλα ο Ιβαν στον ποντιακο ελληνισμο πολλα χρονια τωρα πολυ πριν παρει τον ΠΑΟΚ....
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 13:19
από Vet_eranos
Είχες καθαρίσει όλη τη κοπριά χρόνων και τους είχες στο πάτωμα με το γόνατο στο λαιμό με αήττητο νταμπλ κ 8αδα ευρωπαϊκή..
Ήσουν εκεί που ήθελες να είσαι κ να το πας κ ένα βήμα παρακάτω..
Ήρθαν κορονοιοι, μαρουπες, Ουκρανίες σου πάτησαν φρένο όταν ακόμα κ να μαζευοσουν θα είχες δίκιο..
Απλά πάτησες φρένο κ έμεινες στο περιμένετε..
Ήρθε η ώρα να συνεχίσεις από εκεί που τους είχες στο πάτωμα κ με το γόνατο, αήττητος νταμπλουχος κ στους 8, από εκεί..
*φέρ τους κι ένα κωλοχαρτο να σταματήσουν να μας ζαλίζουν.. Κι οχι 250 προοφ οφ φαντς κ τρίχες... 400 εγγυητική κι ας μην έγινε η κοστολόγηση... Έτσι να τους βλέπω με στόμα ανοιχτό...
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2025, 13:46
από theo-drama
eorptol1 έγραψε: Τρί 12 Αύγ 2025, 13:17
καιρος ηταν να παρουν θεση προσφερει πολλα ο Ιβαν στον ποντιακο ελληνισμο πολλα χρονια τωρα πολυ πριν παρει τον ΠΑΟΚ....
Ίσως και άργησαν θα πω..?
ΔΕΝ ΞΕΧΝΆΜΕ.....
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2025, 16:16
από loukas karadimos
EΣΥ και μονο ΕΣΥ ξαναεφερες την χαρα στην ΤΟΥΜΠΑ
ειμαστε ολοι πισω σου, διπλα σου, και μαζι σου
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2025, 16:28
από makednoss
Όσοι μίλησαν για άφραγκο πρόεδρο, είτε βαλτοί είτε απλώς φελλοί, σας έγραψα ένα κείμενο στα ρωσικά
"Πραστίτιε γκασπαντίν Ιβάν, γιά νιέ ζντιέλαγιου έτου χουινιού γισό ράζ"
Μετάφραση
"Συγγνώμη κύριε Ιβάν, δε θα το ξανακάνω"
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2025, 16:32
από paok_athens_g4
Σου έκανα κριτική στις αρχές καλοκαιριού, (οχι γιατί δε σε πίστευα) αλλά χίλια μπράβο για αυτή την κίνηση...για άλλη μια φορά απέδειξες ότι αγαπάς παθολογικά την ομάδα γίγαντα Ιβάν
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2025, 16:40
από theo-drama
Εγώ ούτε χρειαζόμουν τον Ζαφείρη, γα να το διαπιστώσω αυτό.... το ποσό αγαπάει τον ΠΑΟΚ παθολογικά....
Τώρα το νου σου Γιαννε, πισον τη δουλιας, με ατον που εσεβεν, ασ σο μπαλκονι την πόρταν.... και με τσι αλλ ντο εχνε τον ΑΣ
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2025, 17:26
από Taseos
Εκάεν και το Τσάμπασιν
Και επέμναν τα τουβάρια γιαρ γιαρ αμάν
Και ρούξαν σο χουρτάρεμαν
Το Ορτούς τα παλληκάρια γιαρ γιαρ αμάν
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2025, 19:24
από prist64
κεν εκάεν κ΄εμανίεν
τ΄Ορτους το παρχάρ
κεν εκει τιδέν κι επέμνεν
μαναχόν σαχτάρ