Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Μάλλον θε πρέπει να επικεντρωθούμε στην εναλλακτική του Βλάντο!
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paoki_sweden »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 6636052.ab

This player played in Hammarby in Sweden for some ears ago and than villareal took him to spain were he made some very good seasons! No I dont know why he doesnt play, new coach etc. but I realy think this is a very good situation for us!

He wants to play good so he will be in the squad, uruguay national team. PABLO´s friend :)

Sebastian Eguren, for sure you know him. The only problem is that he is 30, but he can still play good for 2-3 years I think.

Whats your oponion my brothers?
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok nafplio »

Το μιρκο Βουσινιτς για τη κυριακη μονο να πατελωσει αλλο ενα τετοιο σαν αυτο που τους εβαλε πριν λιγο...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Ο Εντίνιο δεν είχε βάλει παρόμοιο γκολ με την αεκ?? :pano:
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από peris »

αλεσαντρο ελα στο λαο σου
Άβαταρ μέλους
Alienaras
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 22:42
Τοποθεσία: Again$t Mod€rn Football

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Alienaras »

Θα ηθελα πάρα πολύ να δω στ'ασπρόμαυρα τον Dieumerci Mbokani,ακριβώς μεν,αλλά μεγάλος παίχτης!!
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από thrix »

paoki_sweden έγραψε:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article6636052.ab

This player played in Hammarby in Sweden for some ears ago and than villareal took him to spain were he made some very good seasons! No I dont know why he doesnt play, new coach etc. but I realy think this is a very good situation for us!

He wants to play good so he will be in the squad, uruguay national team. PABLO´s friend :)

Sebastian Eguren, for sure you know him. The only problem is that he is 30, but he can still play good for 2-3 years I think.

Whats your oponion my brothers?
Σουηδέ, αυτόν την τελευταία φορά που τον είδε η μάνα του τον ρώτησε: "Είστε ο υδραυλικός που φώναξα να έρθει?"
οπότε είναι προφανές ότι δεν θα σου πει κανείς τη γνώμη του γιατί δεν ξέρει.
Ακολουθεί μετάφραση και στα Σουηδικά:
Sverige, som han senast såg sin mor frågade honom: "Du är rörmokaren komma ropade;"
så uppenbart att du inte skulle säga sin åsikt eftersom han inte vet.
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok nafplio »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Ο Εντίνιο δεν είχε βάλει παρόμοιο γκολ με την αεκ?? :pano:
Nαι οντως αλλα πιο δυσκολο γιατι ειχε περασει κανα δυο κ τον πιεζαν..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Photis »

peris έγραψε:αλεσαντρο ελα στο λαο σου
Με κάλυψες πλήρως...Τεράστιος παίκτης!!!

:pano:
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Kevin »

Αυτόν τον Vucinic πολύ τον πάω!!! Έχει 2-3 χρόνια που ανεμίζει! Ζήση κάνε τα κονέ σου και φέρ' τον σε παρακαλώ! :roll:
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από dimitris1408 »

thrix έγραψε:
paoki_sweden έγραψε:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article6636052.ab

This player played in Hammarby in Sweden for some ears ago and than villareal took him to spain were he made some very good seasons! No I dont know why he doesnt play, new coach etc. but I realy think this is a very good situation for us!

He wants to play good so he will be in the squad, uruguay national team. PABLO´s friend :)

Sebastian Eguren, for sure you know him. The only problem is that he is 30, but he can still play good for 2-3 years I think.

Whats your oponion my brothers?
Σουηδέ, αυτόν την τελευταία φορά που τον είδε η μάνα του τον ρώτησε: "Είστε ο υδραυλικός που φώναξα να έρθει?"
οπότε είναι προφανές ότι δεν θα σου πει κανείς τη γνώμη του γιατί δεν ξέρει.
Ακολουθεί μετάφραση και στα Σουηδικά:
Sverige, som han senast såg sin mor frågade honom: "Du är rörmokaren komma ropade;"
så uppenbart att du inte skulle säga sin åsikt eftersom han inte vet.
Εμενα μ αρεσει ο Εγουρεν. Καλος παικτης, εργατικος αν και πιστευω οτι ειναι αρκετα ακριβος για τον ΠΑΟΚ. Περισυ ειχε κανει πολυ καλη σεζον, φετος παιζει περισσοτερο ο Φουστερ παρα αυτος. Αλλα μιας και πιασαμε τους ουρουγουανους αμυντικοθς χαφ, φοβερος παιχτουρας ειναι ο γκαργκανο. Αλλα δεν παιζει με τπτ δυστυχως
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Παρ 19 Φεβ 2010, 15:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: με κεφαλαια λεμε... ΠΑΟΚ ειναι!!!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gika »

Εμένα το πουλέν μου είναι κοντός, αλά το "εμένα η νύφη μου είναι κοντή"... :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Τι είπες ρε?
Παρέα με Τζονυ κάνεις? :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Alastor »

onouatsi ρε μαγκες.....απτην αφρικη το παιδι,2 πιατα ρυζι θελει και τιποτα αλλο
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

MANIAKOS έγραψε:Steve Beleck Leo

παικταρας ο Ντουγκλαο σε επιθετικο.....+ Τζαβελλας εξαιρετικο αρ μπακ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”