ελα ρε γκας πες σαντικοι-αντισαντικοι να καταλαβουμεgash04 έγραψε:Η διαφορά μπάτζετ και το κατά πόσο παίζει τον ρόλο του.
Είναι σαν να παίζεις με την ομάδα 5χ5 που φτιάξαμε οι καπνιστές των Νοτιών με την Εθνική Βραζιλίας και παρόλα αυτά να τους πηγαίνεις κόντρα μέχρι τέλους.
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σημερα ο πραγματικα κορυφαιος Ελληνας σκορερ,ο Φανης Γκεκας, δηλωνει οτι θα σκεφτοταν σοβαρα προταση του ΠΑΟΚ.......Αντε μακαρι.......Χαλαρα εχει τα 15 γκολ....Αν μεινει ελευθερος ισως μπορει να γινει κατι....Κασε γυρω στο 1.000.000 εχει νομιζω.......
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Τετ 10 Φεβ 2010, 11:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μακη ετοιμασου για μεγαλη επιθεση.....μονο αυτο σου λεω
Πριν 2 χρονια θα τον ηθελα....τωρα , δεν ξερω.
Πριν 2 χρονια θα τον ηθελα....τωρα , δεν ξερω.
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Κι εγω θα τον ηθελα γιατι τοτε που μας εφτυσε.... ε ολοι θα μας εφτυναν... σου λεει γιατι ρε να παω ανταλλαγμα για τον Σαλπιγγιδη σε μια ομαδα που ειναι διαλυμενη και γινεται χαμος??? Πρωτος σκορερ στον βαζελο ηταν εκεινη την περιοδο και οπως αποδειχτηκε επραξε σωστα. Επαγγελματιας ειναι και τωρα που εστρωσαν τα πραγματα καλοβλεπει μια ασπρομαυρη μεταγραφη! Εγω παντως θα τον ηθελα με χιλια! Φευγουν Εντινιο, Φιλομενο, Βερον, Σαβινι και ερχεται Γκεκας και Σαλπιγγιδης και με τις επιστροφες των δανεικων ειμαστε μια χαρα!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
+φωνω (για Φιλομενο δεν ξερω), Εγω θελω και Τζαβελλα με 300 000 και Μπαλαφα Αμπου ανταλλαγμα...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τσέζαρεκ να πάρουμε και με υγιή Φιλομένο, Ζλάταν και Παπάζογλου και Αθανασιάδη είμαστε καλυμμένοι...
Δε θέλουμε κανέναν που μας γύρισε την πλάτη στα δύσκολα όσο ρομαντικό κι αν ακούγεται αυτό....
Άλλωστε με το ποσό που έχουμε στην ΑΜΚ μόνο για Τσέζαρεκ είμαστε...
Α και αν μπορέσουμε να κρατήσουμε κάμα παίκτη....
Περαστικά μας και με τις υγείες σας...
Δε θέλουμε κανέναν που μας γύρισε την πλάτη στα δύσκολα όσο ρομαντικό κι αν ακούγεται αυτό....
Άλλωστε με το ποσό που έχουμε στην ΑΜΚ μόνο για Τσέζαρεκ είμαστε...
Α και αν μπορέσουμε να κρατήσουμε κάμα παίκτη....
Περαστικά μας και με τις υγείες σας...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Φιλομένο είναι πολύ καλός, δεν συμφωνώ. Οι τραυματισμοί του δεν τον αφήσανε τον παίκτη να μας δείξει τα προσόντα του.Dj_timo έγραψε:Κι εγω θα τον ηθελα γιατι τοτε που μας εφτυσε.... ε ολοι θα μας εφτυναν... σου λεει γιατι ρε να παω ανταλλαγμα για τον Σαλπιγγιδη σε μια ομαδα που ειναι διαλυμενη και γινεται χαμος??? Πρωτος σκορερ στον βαζελο ηταν εκεινη την περιοδο και οπως αποδειχτηκε επραξε σωστα. Επαγγελματιας ειναι και τωρα που εστρωσαν τα πραγματα καλοβλεπει μια ασπρομαυρη μεταγραφη! Εγω παντως θα τον ηθελα με χιλια! Φευγουν Εντινιο, Φιλομενο, Βερον, Σαβινι και ερχεται Γκεκας και Σαλπιγγιδης και με τις επιστροφες των δανεικων ειμαστε μια χαρα!
Συμφωνώ στα υπόλοιπα αν και κάνουμε εικασίες.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εγώ δεν θα γράψω ποιόν θα ήθελα να πάρουμε , αλλά ποιόν μπορούμε να πάρουμε , με βάση τα οικονομικά μας δεδομένα.Στην επίθεση μπορούμε να χτυπήσουμε Ζλάταν (τον κανονικό), και τον Σαλπι για πάγκο. Στο κέντρο τον Κουαρέσμα που θα προσαρμοστεί άμεσα και τον Ρικέλμε για πάγκο, στην άμυνα δεν χρειαζόμαστε κανέναν , έχουμε τον Σαβίνι!Άαα και ένας Χουλκ για μπακ απ του Βιερίνια δεν ειν'κακός!

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Οτι ζητήσει ο Σαντος, εφόσον ικανοποιηθει και μείνει!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Γκεκας-Σαλπι-Εντινιο-Τζαβελλας(παικτουρα)-δεξι μπακ-και οχι οτι ψηνομαι ιδιαιτερα αλλα νομιζω θα παρουμε και τον Μαντουκα λογω Σαντος..τον εκτιμαει πολυ ο Πορτογαλος μας
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Έτσι που πάμε είναι μία υπέροχη ευκαιρία...όχι για παίκτες αλλά
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1jYiUK78_SE&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1jYiUK78_SE&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
''....Γι' άλλη μια χρεοκοπία κι άλλη μια υποταγή
Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία
Γι' άλλη μια θεραπεία κι άλλη μια υποτροπή
Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...'''
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1jYiUK78_SE&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1jYiUK78_SE&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
''....Γι' άλλη μια χρεοκοπία κι άλλη μια υποταγή
Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία
Γι' άλλη μια θεραπεία κι άλλη μια υποτροπή
Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...'''
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ντουγκλάο: Με πλησίασαν ΠΑΟ και ΠΑΟΚ, αλλά ο Ψωμιάδης δεν ήθελε να με παραχωρήσει
...«Είχα πολλές προτάσεις από την Ελλάδα και τη Γερμανία, αλλά ο πρόεδρος της Καβάλας προτίμησε να μην με παραχωρήσει το χειμώνα. Από το ελληνικό πρωτάθλημα με πλησίασαν ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ, ενώ από την Bundesliga η Βέρντερ Βρέμης και η Χέρτα. Το ιδανικό θα ήταν να αγωνιστώ σε μία ομάδα που συμμετέχει στο Champions League»...
http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=123182
...«Είχα πολλές προτάσεις από την Ελλάδα και τη Γερμανία, αλλά ο πρόεδρος της Καβάλας προτίμησε να μην με παραχωρήσει το χειμώνα. Από το ελληνικό πρωτάθλημα με πλησίασαν ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ, ενώ από την Bundesliga η Βέρντερ Βρέμης και η Χέρτα. Το ιδανικό θα ήταν να αγωνιστώ σε μία ομάδα που συμμετέχει στο Champions League»...
http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=123182
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
καποιοι εξακολουθουν να εθελοτυφλουν κι αυτο ειναι επικινδυνο.με μια αμκ ακρως απογοητευτικη ξεκιναμε παλι,βασιζομενοι που βεβαια αδυνατω να καταλαβω,να μιλαμε για ενισχυση το καλοκαιρι,για αποχωρησεις οσων δε μας καθονται στο ματι κλπ κλπ.τελικα δε συνειδητοποιουμε οτι το ζητημα των χρεων οσο πιο απειλητικοι γινομαστε για τους αλλους τοσο θα ερχεται στην επιφανεια και θα αρχισει το "ξεπαγωμα".κι εμεις αναλωνομαστε σε εικασιες,ευχολογια κι αλλα λογια να αγαπιομαστε.φυσικα,του θεματος της διευθετησης των χρεων οφειλει να επιληφθει η διοικηση ομως κι εμεις πρεπει να αρχισουμε να αποκτουμε,κι αργησαμε χαρακτηριστικα,συναισθηση της ολης καταστασης που βρισκομαστε.τραβαμε ζορι οικονομικο,ας το αντιληφθουμε,ας το αποδεχτουμε κι ηδη οφειλε να προσπαθησει καθενας με τις δυναμεις του να το αμβλυνει!τωρα το να συζηταμε σε μιαν εποχη,που το υφισταμενο οικονομικο ανοιγμα δεν καλυφθηκε,για παιχτες με κασε ενα μυριο μολις ειναι εντυπωσιακο .........
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Επιθυμια εκφραζουμε μην το βλεπεις ετσι, αυτο με τα χρεη που λες ειναι το πιο σημαντικο ζητημα χωρις συζητηση....ΠΑΟΚ με χρεη = εξαρτωμενος ΠΑΟΚ. 2ο μεγαλο θεμα ειναι το προπονητικο που καθυστερει λογω οικονομικων και μετα η ομαδα-μετεγγραφες.
Αλλα για τα χρεη δεν μπορουν να ειπωθουν πολλα πραγματα εδω για ευνοητους λογους ΑΛΛΑ οταν το πει η διοικηση θα ξανακατεβουμε στο δρομο μηπως κποιοι βαλουν μυαλο..
Αλλα για τα χρεη δεν μπορουν να ειπωθουν πολλα πραγματα εδω για ευνοητους λογους ΑΛΛΑ οταν το πει η διοικηση θα ξανακατεβουμε στο δρομο μηπως κποιοι βαλουν μυαλο..