21. Vladimir Ivić

Dimg4

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Dimg4 »

eleos έγραψε:Δηλώσεις μεγάλου παίχτη.
Εμφάνιση μεγάλου παίχτη.
Αποβολή μεγάλου βλάκα..


Αλλά είπαμε, είσαι μεγάλο pulain και σε συγχωρώ..

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από slidar »

eleos έγραψε:Άμα είχες παιχταρά (γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενα σου δεν έχεις..) και είχε περάσει μόνος 5 παίχτες στην αρχή της φάσης, και ήταν ΤΟΣΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΠΙΑ, θάμπαινε στα δίχτια με τη μπάλα, όχι απλά δε θάδινε πάσα...
Στην προκειμενη περιπτωση ο μεγαλος παιχτης οταν περασει 2-3 αντιπαλους και δημιουργησει την λεγομενη "αριθμητικη" υπεροχη σπαει την μπαλα δεξια και βγαζει τον συμπαικτη του τετ-α-τετ.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

ρε παιδιά ξαναδείτε λίγο τη φάση...
Δεν είναι ότι κάνει και καμια κίνηση κάθετη ο Φωτάκης και δε του τη δίνει...
Ψιλοστατικός είναι απ'έξω και να του την έδινε ο αμυντικός θα τον έπιανε με τη μία.
Ο Βλάνταν είχε μέτωπο και φόρα προς την εστία και τόκανε.

Το ότι δε πήγε μέσα το σουτ δε σημαίνει και ότι αν την έσπαγε θάταν γκολ..

Έτσι τόδα εγώ έστω.
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από sernikos »

ελειπε σημερα, βλαντο 30+ εγινες, την μακακια στο τηγανι την καταλαβες;
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από stefwow »

τι εγινε βλανταν, κανα φραπεδακι θελουμε ? Φεεεττααα... κουραστηκες !
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από black death »

Προκλητικά αδιάφορος. Δεν υπήρχε στο γήπεδο. Τζάμπα και το άβαταρ ρεεεε. :lol: :yellowcard:
Άβαταρ μέλους
xrhstos_volos4
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν 2010, 21:17
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από xrhstos_volos4 »

Οντως τουριστας σημερα...


αλλα και ποιος να σε αντικαταστησει?
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Χαλασιά μου (ή κατ' άλλους Χαλασά μου). Ηπειρώτικο παραδοσιακό τραγούδι.

Αφιερωμένο Βλάνταν!

Στίχοι:
Δεν στόειπα Χαλασιά μου
στο μύλο να μην πας
να μην σε πάρει η ρόδα
και γίνω εγώ φονιάς Χαλασιά μου
και γίνω εγώ φονιάς

Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλιάπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα

Δεν σ' εχω να δουλεύεις
να βασανίζεσαι
σέχω να τρως να πίνεις
και να στολίζεσαι Χαλασιά μου
και να στολίζεσαι


Διαμάντι δακτυλίδι
φοράς στο χέρι σου
κι απάνω γράφει η πέτρα
να γίνω ταίρι σου Χαλασιά μου
να γίνω ταίρι σου

Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλιάπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα

[youtube]xlhULjIbJds&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Falegkos »

καπου στο 60 νομιζω τον ειδα..... αλλα μετα παλι ποτε ισος δεν ηταν αυτος μεσα.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Steenage »

ο ιβιτς να περπατησει δεν μπορει , οχι να τρεξει ...

ετσι οπως ειναι κανει μονο για ματς που θα παιζουμε με καλυτερη ομαδα ( βιγιαρεαλ πχ ) και θα αμυνομαστε ...σε τετοιου στυλ ματς δλδ ...

για ματς που ο αντιπαλος ειναι χειροτερος οπως χθες με μπριζ δεν μπορει να παρει τα ποδια του και πολυ απλα δεν μπορει να δημιουργησει ...εχθες με το που ακουμπουσε την μπαλα η την εχανε η εκανε λαθος πασα ... δεν ειχε δυναμεις να τρεξει γιαυτο και δεν εμπαινε περιοχη να γινει δευτερο φορ και επαιζε πολυ πισω ... τελειωμενος παιχτης ...


η ομαδα θελει παικταρα για αυτην την θεση
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ronaldo »

ρε για τον ιβιτς τα λετε αυτα??

ο κολκας του εβαλε 7..
ποιον να πιστεψω τελικα??

δεν νομιζω να παιζουνε αβαντες στον σημερινο ΠΑΟΚ..
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από shark4 »

Βασιλικη εμφανιση εχθες . Οπως ακριβως οι κινησεις του βασιλια στο σκακι . Ενα τετραγωνο εμπρος , ενα πισω , ενα δεξια , ενα αριστερα... 8-)
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Federacion »

ετσι αργά αργά,σχεδον νωχελικά,
πάρε το τραίνο για ζαγκρεμπ, πιες τη φραπεδάρα σου,
τεντωσε τη κορμάρα σου, διαβασε τα σπορ του βελιγραδίου,
παρε τηλεφωνάκι τον ιλιεφ να τα πείτε, κατέβα στο τελος του δρόμου και
σε ρυθμο αργό μα σίγουρο
αλα μπερυ μπερυ
ΚΕΡΝΑ ΠΙΠΕΡΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟΥΣ ΤΗ ΚΗΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΡΟΑΤΙΑ.


παρεπιπτόντως κλείσε κ μερικά στοματάκια...
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Ο Ιβιτσ ειναι περιεργη περιπτωση..να βουλωσει στοματα δεν χρειαζεται..το εχει κανει ολα αυτα τα χρονια..

Δε θα ασχοληθω με το μονιμο κομπλεξ οπαδων κατα του..το θεμα ειναι ο ΠΑΟΚ..

Ο Ιβιτσ χτες ηταν κακος.Το προβλημα ειναι οτι με το που βγηκε η ομαδα και παλι εχασε πολλα μετρα στο γηπεδο..ειναι προφανες οτι η ομαδα βασιζεται πανω του και ειδικα η αμυνα οταν πανικοβαλεται γιομαρει κατα πανω του..αυτος και στην κακη του μερα κερδιζει μονομαχιες και μετρα για την ομαδα..Επομενως στην συγκεκριμενη στιγμη ειναι πολυτελεια να βγαινει ακομα και σαν αλλαγη..

Ειναι σημαντικο να ρθει ενας προπονητης και να μαθει την ομαδα να απογαλακτιστει απο τον ιβιτσ και τον γκαρσια αφου και οι 2 συντομα θα σταματησουν τη μπαλα.Γιατι στην παρουσα φαση,χωρις αυτους η ομαδα ειναι σε μια τρικυμια
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ronaldo »

η ομαδα ηταν χωμα και με τον ιβιτς και χωρις τον ιβιτς χθες
δεν ειδα καμια διαφορα
απλα ετυχε να φαμε γκολ οταν βγηκε ο ιβιτς και μπηκε ο ελ ζαρ που ηταν καλυτερος

χωμα ηταν και ο ιβιτς οπως και οι περισσοτεροι παιχτες της ομαδας χθες
οντως οπως το λες DAAT ιβιτς και γκαρσια ειναι στα τελειωματα τους και πρεπει να ερθει η επομενη μερα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”