eleos έγραψε:Δηλώσεις μεγάλου παίχτη.
Εμφάνιση μεγάλου παίχτη.
Αποβολή μεγάλου βλάκα..
Αλλά είπαμε, είσαι μεγάλο pulain και σε συγχωρώ..
21. Vladimir Ivić
-
Dimg4
Re: 21. Vladimir Ivić
Re: 21. Vladimir Ivić
Στην προκειμενη περιπτωση ο μεγαλος παιχτης οταν περασει 2-3 αντιπαλους και δημιουργησει την λεγομενη "αριθμητικη" υπεροχη σπαει την μπαλα δεξια και βγαζει τον συμπαικτη του τετ-α-τετ.eleos έγραψε:Άμα είχες παιχταρά (γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενα σου δεν έχεις..) και είχε περάσει μόνος 5 παίχτες στην αρχή της φάσης, και ήταν ΤΟΣΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΠΙΑ, θάμπαινε στα δίχτια με τη μπάλα, όχι απλά δε θάδινε πάσα...
Re: 21. Vladimir Ivić
ρε παιδιά ξαναδείτε λίγο τη φάση...
Δεν είναι ότι κάνει και καμια κίνηση κάθετη ο Φωτάκης και δε του τη δίνει...
Ψιλοστατικός είναι απ'έξω και να του την έδινε ο αμυντικός θα τον έπιανε με τη μία.
Ο Βλάνταν είχε μέτωπο και φόρα προς την εστία και τόκανε.
Το ότι δε πήγε μέσα το σουτ δε σημαίνει και ότι αν την έσπαγε θάταν γκολ..
Έτσι τόδα εγώ έστω.

Δεν είναι ότι κάνει και καμια κίνηση κάθετη ο Φωτάκης και δε του τη δίνει...
Ψιλοστατικός είναι απ'έξω και να του την έδινε ο αμυντικός θα τον έπιανε με τη μία.
Ο Βλάνταν είχε μέτωπο και φόρα προς την εστία και τόκανε.
Το ότι δε πήγε μέσα το σουτ δε σημαίνει και ότι αν την έσπαγε θάταν γκολ..
Έτσι τόδα εγώ έστω.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
- xrhstos_volos4
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν 2010, 21:17
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 21. Vladimir Ivić
Χαλασιά μου (ή κατ' άλλους Χαλασά μου). Ηπειρώτικο παραδοσιακό τραγούδι.
Αφιερωμένο Βλάνταν!
Στίχοι:
Δεν στόειπα Χαλασιά μου
στο μύλο να μην πας
να μην σε πάρει η ρόδα
και γίνω εγώ φονιάς Χαλασιά μου
και γίνω εγώ φονιάς
Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλιάπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα
Δεν σ' εχω να δουλεύεις
να βασανίζεσαι
σέχω να τρως να πίνεις
και να στολίζεσαι Χαλασιά μου
και να στολίζεσαι
Διαμάντι δακτυλίδι
φοράς στο χέρι σου
κι απάνω γράφει η πέτρα
να γίνω ταίρι σου Χαλασιά μου
να γίνω ταίρι σου
Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλιάπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα
[youtube]xlhULjIbJds&feature=related[/youtube]
Αφιερωμένο Βλάνταν!
Στίχοι:
Δεν στόειπα Χαλασιά μου
στο μύλο να μην πας
να μην σε πάρει η ρόδα
και γίνω εγώ φονιάς Χαλασιά μου
και γίνω εγώ φονιάς
Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλιάπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα
Δεν σ' εχω να δουλεύεις
να βασανίζεσαι
σέχω να τρως να πίνεις
και να στολίζεσαι Χαλασιά μου
και να στολίζεσαι
Διαμάντι δακτυλίδι
φοράς στο χέρι σου
κι απάνω γράφει η πέτρα
να γίνω ταίρι σου Χαλασιά μου
να γίνω ταίρι σου
Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλιάπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα
[youtube]xlhULjIbJds&feature=related[/youtube]
Re: 21. Vladimir Ivić
καπου στο 60 νομιζω τον ειδα..... αλλα μετα παλι ποτε ισος δεν ηταν αυτος μεσα.
Re: 21. Vladimir Ivić
ο ιβιτς να περπατησει δεν μπορει , οχι να τρεξει ...
ετσι οπως ειναι κανει μονο για ματς που θα παιζουμε με καλυτερη ομαδα ( βιγιαρεαλ πχ ) και θα αμυνομαστε ...σε τετοιου στυλ ματς δλδ ...
για ματς που ο αντιπαλος ειναι χειροτερος οπως χθες με μπριζ δεν μπορει να παρει τα ποδια του και πολυ απλα δεν μπορει να δημιουργησει ...εχθες με το που ακουμπουσε την μπαλα η την εχανε η εκανε λαθος πασα ... δεν ειχε δυναμεις να τρεξει γιαυτο και δεν εμπαινε περιοχη να γινει δευτερο φορ και επαιζε πολυ πισω ... τελειωμενος παιχτης ...
η ομαδα θελει παικταρα για αυτην την θεση
ετσι οπως ειναι κανει μονο για ματς που θα παιζουμε με καλυτερη ομαδα ( βιγιαρεαλ πχ ) και θα αμυνομαστε ...σε τετοιου στυλ ματς δλδ ...
για ματς που ο αντιπαλος ειναι χειροτερος οπως χθες με μπριζ δεν μπορει να παρει τα ποδια του και πολυ απλα δεν μπορει να δημιουργησει ...εχθες με το που ακουμπουσε την μπαλα η την εχανε η εκανε λαθος πασα ... δεν ειχε δυναμεις να τρεξει γιαυτο και δεν εμπαινε περιοχη να γινει δευτερο φορ και επαιζε πολυ πισω ... τελειωμενος παιχτης ...
η ομαδα θελει παικταρα για αυτην την θεση
Re: 21. Vladimir Ivić
ρε για τον ιβιτς τα λετε αυτα??
ο κολκας του εβαλε 7..
ποιον να πιστεψω τελικα??
δεν νομιζω να παιζουνε αβαντες στον σημερινο ΠΑΟΚ..
ο κολκας του εβαλε 7..
ποιον να πιστεψω τελικα??
δεν νομιζω να παιζουνε αβαντες στον σημερινο ΠΑΟΚ..
Re: 21. Vladimir Ivić
Βασιλικη εμφανιση εχθες . Οπως ακριβως οι κινησεις του βασιλια στο σκακι . Ενα τετραγωνο εμπρος , ενα πισω , ενα δεξια , ενα αριστερα... 
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 21. Vladimir Ivić
ετσι αργά αργά,σχεδον νωχελικά,
πάρε το τραίνο για ζαγκρεμπ, πιες τη φραπεδάρα σου,
τεντωσε τη κορμάρα σου, διαβασε τα σπορ του βελιγραδίου,
παρε τηλεφωνάκι τον ιλιεφ να τα πείτε, κατέβα στο τελος του δρόμου και
σε ρυθμο αργό μα σίγουρο
αλα μπερυ μπερυ
ΚΕΡΝΑ ΠΙΠΕΡΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟΥΣ ΤΗ ΚΗΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΡΟΑΤΙΑ.
παρεπιπτόντως κλείσε κ μερικά στοματάκια...
πάρε το τραίνο για ζαγκρεμπ, πιες τη φραπεδάρα σου,
τεντωσε τη κορμάρα σου, διαβασε τα σπορ του βελιγραδίου,
παρε τηλεφωνάκι τον ιλιεφ να τα πείτε, κατέβα στο τελος του δρόμου και
σε ρυθμο αργό μα σίγουρο
αλα μπερυ μπερυ
ΚΕΡΝΑ ΠΙΠΕΡΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟΥΣ ΤΗ ΚΗΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΡΟΑΤΙΑ.
παρεπιπτόντως κλείσε κ μερικά στοματάκια...
Re: 21. Vladimir Ivić
Ο Ιβιτσ ειναι περιεργη περιπτωση..να βουλωσει στοματα δεν χρειαζεται..το εχει κανει ολα αυτα τα χρονια..
Δε θα ασχοληθω με το μονιμο κομπλεξ οπαδων κατα του..το θεμα ειναι ο ΠΑΟΚ..
Ο Ιβιτσ χτες ηταν κακος.Το προβλημα ειναι οτι με το που βγηκε η ομαδα και παλι εχασε πολλα μετρα στο γηπεδο..ειναι προφανες οτι η ομαδα βασιζεται πανω του και ειδικα η αμυνα οταν πανικοβαλεται γιομαρει κατα πανω του..αυτος και στην κακη του μερα κερδιζει μονομαχιες και μετρα για την ομαδα..Επομενως στην συγκεκριμενη στιγμη ειναι πολυτελεια να βγαινει ακομα και σαν αλλαγη..
Ειναι σημαντικο να ρθει ενας προπονητης και να μαθει την ομαδα να απογαλακτιστει απο τον ιβιτσ και τον γκαρσια αφου και οι 2 συντομα θα σταματησουν τη μπαλα.Γιατι στην παρουσα φαση,χωρις αυτους η ομαδα ειναι σε μια τρικυμια
Δε θα ασχοληθω με το μονιμο κομπλεξ οπαδων κατα του..το θεμα ειναι ο ΠΑΟΚ..
Ο Ιβιτσ χτες ηταν κακος.Το προβλημα ειναι οτι με το που βγηκε η ομαδα και παλι εχασε πολλα μετρα στο γηπεδο..ειναι προφανες οτι η ομαδα βασιζεται πανω του και ειδικα η αμυνα οταν πανικοβαλεται γιομαρει κατα πανω του..αυτος και στην κακη του μερα κερδιζει μονομαχιες και μετρα για την ομαδα..Επομενως στην συγκεκριμενη στιγμη ειναι πολυτελεια να βγαινει ακομα και σαν αλλαγη..
Ειναι σημαντικο να ρθει ενας προπονητης και να μαθει την ομαδα να απογαλακτιστει απο τον ιβιτσ και τον γκαρσια αφου και οι 2 συντομα θα σταματησουν τη μπαλα.Γιατι στην παρουσα φαση,χωρις αυτους η ομαδα ειναι σε μια τρικυμια
Re: 21. Vladimir Ivić
η ομαδα ηταν χωμα και με τον ιβιτς και χωρις τον ιβιτς χθες
δεν ειδα καμια διαφορα
απλα ετυχε να φαμε γκολ οταν βγηκε ο ιβιτς και μπηκε ο ελ ζαρ που ηταν καλυτερος
χωμα ηταν και ο ιβιτς οπως και οι περισσοτεροι παιχτες της ομαδας χθες
οντως οπως το λες DAAT ιβιτς και γκαρσια ειναι στα τελειωματα τους και πρεπει να ερθει η επομενη μερα
δεν ειδα καμια διαφορα
απλα ετυχε να φαμε γκολ οταν βγηκε ο ιβιτς και μπηκε ο ελ ζαρ που ηταν καλυτερος
χωμα ηταν και ο ιβιτς οπως και οι περισσοτεροι παιχτες της ομαδας χθες
οντως οπως το λες DAAT ιβιτς και γκαρσια ειναι στα τελειωματα τους και πρεπει να ερθει η επομενη μερα