ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ολοι μας κανουμε υπομονη τοσα χρονια τα μαλια μας ασπρισαν....ας κανουμε υπομονη μεχρι το Μαιο και μετα βλεπουμε μην αρχισουμε τους αφορισμους....ολοι βλεπουμε τα μειονεκτηματα της ομαδας και ο Λου τα βλεπει ψυχραιμια....
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Η ομάδα είναι τραγικά αργή, όλη τη χρονιά.
Η ομάδα απλά κρατάει την μπάλα πίσω από το κέντρο για να μην εκτεθεί.
Η ομάδα δεν μπορεί να κόψει μπάλες.
Αυτά.-
SM-G965F
Η ομάδα απλά κρατάει την μπάλα πίσω από το κέντρο για να μην εκτεθεί.
Η ομάδα δεν μπορεί να κόψει μπάλες.
Αυτά.-
SM-G965F
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
αν το γυρισουμε να δεις γελια .........
περα απο την πλακα ειμαστε τραγικοι και διακρινω τοσο αγχος για το πρωταθλημα που τελικα νομιζω οτι αυτο και οχι η κουραση η η ηλικια εχουν βαρυνει τα ποδια τον παικτων 34 ειναι πολλα
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Το γράφω ξανά.
Στην Ευρώπη ο ΠΑΟΚ μικραίνει συνεχώς.
Πήραν το σύνθημα "γι'αυτο ΠΑΟΚ παίξε τόπι να παραμιλάει η ευρώπη" κ το ξέσκισαν σε χίλια σκουπίδια.
Ευθύνη της διοίκησης κ του προπονητή.
Στην Ευρώπη ο ΠΑΟΚ μικραίνει συνεχώς.
Πήραν το σύνθημα "γι'αυτο ΠΑΟΚ παίξε τόπι να παραμιλάει η ευρώπη" κ το ξέσκισαν σε χίλια σκουπίδια.
Ευθύνη της διοίκησης κ του προπονητή.
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Φτου, μόνο τρεις αλλαγές επιτρέπονται
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Οι δύο τελευταίες μεταγραφικές περίοδοι του Μιχελ δεν βοήθησαν αλλά και ο
Λουτσεσκου δεν κατάφερε να αξιοποιήσει έστω κάποιους από τους καινούργιους.
Λουτσεσκου δεν κατάφερε να αξιοποιήσει έστω κάποιους από τους καινούργιους.
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
ο λου τα βλεπει,αλλα με ατρομητο δεν εκανε τις κινηεις που επρεπε να παρουμε το διπλο,τελος παντων
παλι καλα που απο αποτελεσματικοτητα σκιζουμε στην ελλαδα(για ποσο;)
λουτσεσκου και τεχνικος διευθυντης πρεπει να συνεργαστουν επειγοντως στην μεταγραφικη,υπαρχει μεγαλη αναγκη απο ταχυδυναμους παιχταραδες
επισης να παρει τ στημενα απο τον βιερινια να τα δωσει στον μαουριτσιο και στον ουαρντα
εστω αυτα για την ωρα.
παλι καλα που απο αποτελεσματικοτητα σκιζουμε στην ελλαδα(για ποσο;)
λουτσεσκου και τεχνικος διευθυντης πρεπει να συνεργαστουν επειγοντως στην μεταγραφικη,υπαρχει μεγαλη αναγκη απο ταχυδυναμους παιχταραδες
επισης να παρει τ στημενα απο τον βιερινια να τα δωσει στον μαουριτσιο και στον ουαρντα
εστω αυτα για την ωρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Πέμ 13 Δεκ 2018, 21:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
πόσα και πόσα παοκτσακια,αναμεσά τους και εγώ, που μεγαλώσαμε με τον ΠΑΟΚ των μεγάλων ευρωπαϊκών παιχνιδιών,καταραμένα πέναλτυ με την μπαγερν,ντρεπόμαστε σημερα για αυτή την εικονά της ομάδας
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ας βάλουμε κάνα γρήγορο γκολ μπας και αλλάξει η ψυχολογία μας ...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
τραυματισμος Πελκας
φετος δεν υπαρχει παντως, ειτε παιζει ειτε οχι..
αρνητικοτατος
φετος δεν υπαρχει παντως, ειτε παιζει ειτε οχι..
αρνητικοτατος
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1062
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ξεκινα το ματς, εισαι ζεστος, δειχνεις καλα, αισιοδοξα..
Δεχεσαι σχεδον αυτογκολ..Λες γαμωτο το χω ξανακανει, παμε λιγο συγκεντρωση..
Γινεται το πεναλτυ, σου πηδαει την ψυχη..
Κατεβαινεις ολακερος να πας ημιχρονο με καλυτερες προυποθεσεις..
Τρως αντεπιθεση ως φυσιολογικη εξελιξη..
Ολοι εσεις ποθ παρεκτρεπεστε θελω να ξερω τι σκατα αλλο ειδατε κ θελετε να τα ξυλωσουμε ολα??
Ειναι μια βραδια που οπως πολλες στο ποδοσφαιρο παν ΟΛΑ στραβα..τελος..
Δεχεσαι σχεδον αυτογκολ..Λες γαμωτο το χω ξανακανει, παμε λιγο συγκεντρωση..
Γινεται το πεναλτυ, σου πηδαει την ψυχη..
Κατεβαινεις ολακερος να πας ημιχρονο με καλυτερες προυποθεσεις..
Τρως αντεπιθεση ως φυσιολογικη εξελιξη..
Ολοι εσεις ποθ παρεκτρεπεστε θελω να ξερω τι σκατα αλλο ειδατε κ θελετε να τα ξυλωσουμε ολα??
Ειναι μια βραδια που οπως πολλες στο ποδοσφαιρο παν ΟΛΑ στραβα..τελος..
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ναι. Μάλλον αυτό είναι!paok re niamou έγραψε:Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?