Μη ψαχνουμε δικαιολογιες ρε συ. Κι απ τα χανουμια λειπουν 3 βασικοτατοι, οπως και σε μας (Μουσλι αναθεμα αν θεωρειται βασικος και Λινο αν κρινουμε απ τις τελευταιες εμφανισεις του ισως και καλυτερα που δεν παιζει...). Πως ακριβως τα δινουν ολα ρε συ οι παικτες??Shaman4 έγραψε:Λετε ολοι μαλακιες, ειστε τελιως αμπαλοι.
Το προβλημα ειναι απλα οτι λειπουν ολοι οι οργανωτες μας.λοιπουν οι γκαρσια, ιβιτς, λινο μουσλι, βιεριννια.
Δυο απο αυτους τους πεντε να παιζανε σημερα, και θα βλεπαμε ενα πολυ διαφορετικο παιχνιδι.
Χωρια το οτι ποδοσφαιρο μονο με κοντους δεν γινετε.Ελα ομως που λειπουν ολα τα ψηλα παιδια που προανεφερα.
Μην κανετε τζαμπα ανουσια κριτικη.Οι παικτες τα δινουν ολα, αλλα λοιπουν οργανωτες. παιρνει την μπαλα ο καθε μας παικτης και κανει μια μαλακια.
Ισως να καταλαβατε τωρα αμπαλοι γιατι παιζει ο ανετοιμος μουσλι στην θεση του κλαους, και ο τρυπιος λινο στην θεση του απροσπελαστου σναουτσνερ ?
γιατι πολυ απλα ο μουσλι και ο λινο παντα κατι κανουν με την μπαλα, ενω οι αλλοι δεν ξερουν να την κανουν τιποτε.
ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Μην απελπιζεστε. στο ματς κυπελου, με βιεριννια, ιβιτς, λινο και γκαρσια θα δειτε αλλον ΠΑΟΚ.
Να μη παιζουν καλα ή να μη τους βγει το ματς, μπορουμε να το καταλαβουμε. Το να βαριουνται ομως, οχι!