ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
novito έγραψε:Επειδη βλεπω παντου τα κλασσικα τραγικα σχολια για υπεροχη κερκιδα και τεραστιο λαο και φουτσες μπλε, ποτε θα σταματησουμε να πουλαμε προλογο στους εαυτους μας?? ..
δηλαδή χθες η κερκίδα ήταν μέτρια και ο λαός μικρός?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Πέμ 05 Αύγ 2010, 12:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
χαλαρώστε ρε αλανιαααααααα
η ομαδα πεταει αν δεν τους παρει απο κατω και συνεχίσουν ετσι 3 γκολακια σε καθε ματσακι σε ολες τις ομαδες θα ρίχνει.
μην τρελενεστε ρε μαγκια ειναι να εισαι ΠΑΟΚτσις.....
η ομαδα πεταει αν δεν τους παρει απο κατω και συνεχίσουν ετσι 3 γκολακια σε καθε ματσακι σε ολες τις ομαδες θα ρίχνει.
μην τρελενεστε ρε μαγκια ειναι να εισαι ΠΑΟΚτσις.....
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
Θα δούμε τι θα γίνει, προσωπικά μια πώληση την περιμένω, ΜΑΚΑΡΙ να πέσω έξω.
Για την κερκίδα θα τα μεταφέρω και στην αντίστοιχη θεματική ενότητα. Στο Α ημίχρονο ήταν από τις καλύτερες που έχουμε κάνει σε παιχνίδι με τόσο μεγάλη παρουσία κόσμου. Η γιούχα έφερε αποτέλεσμα κατά τη γνώμη μου. Τα συνθήματα τα έλεγαν σχεδόν όλοι.
Στο Β ημίχρονο η γιούχα μειώθηκε, ξεκίνησε νωθρά η κερκίδα και μετά το 1-3 κάποιοι όχι απλά σιώπησαν αλλά κίνησαν να φύγουν. Φταίξιμο ρίχνω στον κόσμο που νιώθω ότι δεν το πίστεψε όσο το πίστεψε η ομάδα (στο 3-3 πήρε λίγο φωτιά η κερκίδα αλλά ήταν αργά) αλλά και στους οργανωτές που έδιναν νωθρά συνθήματα και δίχαζαν καμιά φορά την κερκίδα την ώρα που γιούχαρε τον Άγιαξ. Ναι ξέρω, η κριτική πίσω απ' το πληκτρολόγιο είναι εύκολη, και ποιος είσαι εσύ ρε μάγκα, έλα πες τα μας από κοντά κτλ. . Δεκτά όλα αυτά, είμαι ένας ανώνυμος. Όμως αυτό δεν αλλάζει το ότι τα περισσότερα συνθήματα ήταν χαμηλής "έντασης" και όχι ξεσηκωτικά σε στιγμές που η κερκίδα ήθελε ξεσήκωμα. Βέβαια, για να τα λέμε και όλα, κάποια στιγμή στο 1-3 ή 2-3 φωνάχτηκε "ΠΑΟΚ εσύ εσύ εσύ θα προκριθείς" και το σύνθημα δε μεταδόθηκε ιδιαίτερα στο υπόλοιπο γήπεδο. Ας τελειοποιήσουμε αυτό που είναι ήδη πολύ καλό. Γκρινιάζουμε και αργότερα, δόξα το θεό που λένε θα έχουμε ώρες και μέρες μετά για να γκρινιάζουμε...
Έχουμε και φωνή και παλμό και ακόμα και στα χειρότερά μας το κάνουμε το γήπεδο ζεματιστό αλλά με σωστότερη διαχείριση καταστάσεων τα πράγματα θα γίνουν ακόμα καλύτερα. Όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης σε αυτό. Σημειωτέον ότι όσοι είναι σε μεγάλη ηλικία ή δεν μπορούν να φωνάζουν μπορούν απλά να τραγουδάνε με φυσιολογική φωνή ή και να ψιθυρίζουν ακόμα. Πιστέψτε με, 5.000 ψιθυριστές κάνουν πολύ περισσότερο και πιο παραγωγικό θόρυβο από 5.000 μουγκούς ή 5.000 γκρινιάρηδες.
Για την κερκίδα θα τα μεταφέρω και στην αντίστοιχη θεματική ενότητα. Στο Α ημίχρονο ήταν από τις καλύτερες που έχουμε κάνει σε παιχνίδι με τόσο μεγάλη παρουσία κόσμου. Η γιούχα έφερε αποτέλεσμα κατά τη γνώμη μου. Τα συνθήματα τα έλεγαν σχεδόν όλοι.
Στο Β ημίχρονο η γιούχα μειώθηκε, ξεκίνησε νωθρά η κερκίδα και μετά το 1-3 κάποιοι όχι απλά σιώπησαν αλλά κίνησαν να φύγουν. Φταίξιμο ρίχνω στον κόσμο που νιώθω ότι δεν το πίστεψε όσο το πίστεψε η ομάδα (στο 3-3 πήρε λίγο φωτιά η κερκίδα αλλά ήταν αργά) αλλά και στους οργανωτές που έδιναν νωθρά συνθήματα και δίχαζαν καμιά φορά την κερκίδα την ώρα που γιούχαρε τον Άγιαξ. Ναι ξέρω, η κριτική πίσω απ' το πληκτρολόγιο είναι εύκολη, και ποιος είσαι εσύ ρε μάγκα, έλα πες τα μας από κοντά κτλ. . Δεκτά όλα αυτά, είμαι ένας ανώνυμος. Όμως αυτό δεν αλλάζει το ότι τα περισσότερα συνθήματα ήταν χαμηλής "έντασης" και όχι ξεσηκωτικά σε στιγμές που η κερκίδα ήθελε ξεσήκωμα. Βέβαια, για να τα λέμε και όλα, κάποια στιγμή στο 1-3 ή 2-3 φωνάχτηκε "ΠΑΟΚ εσύ εσύ εσύ θα προκριθείς" και το σύνθημα δε μεταδόθηκε ιδιαίτερα στο υπόλοιπο γήπεδο. Ας τελειοποιήσουμε αυτό που είναι ήδη πολύ καλό. Γκρινιάζουμε και αργότερα, δόξα το θεό που λένε θα έχουμε ώρες και μέρες μετά για να γκρινιάζουμε...
Έχουμε και φωνή και παλμό και ακόμα και στα χειρότερά μας το κάνουμε το γήπεδο ζεματιστό αλλά με σωστότερη διαχείριση καταστάσεων τα πράγματα θα γίνουν ακόμα καλύτερα. Όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης σε αυτό. Σημειωτέον ότι όσοι είναι σε μεγάλη ηλικία ή δεν μπορούν να φωνάζουν μπορούν απλά να τραγουδάνε με φυσιολογική φωνή ή και να ψιθυρίζουν ακόμα. Πιστέψτε με, 5.000 ψιθυριστές κάνουν πολύ περισσότερο και πιο παραγωγικό θόρυβο από 5.000 μουγκούς ή 5.000 γκρινιάρηδες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus την Πέμ 05 Αύγ 2010, 12:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
Κολοκοtroni μπορει εσυ να εισαι ικανοποιημενος απ τη χθεσινη κερκιδα. Προσωπικα το θεωρω πολυ λιγο για τα δεδομενα του ΠΑΟΚ. Ειδικα στο μεγαλυτερο μερος του β ημιχρονου ημασταν σαν επιταφιος.... Φυσικα οχι ολοι, αλλα η μεγαλυτερη μεριδα του κοσμου.... Και αυτο για μενα ειναι ντροπη...
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
kos ξαναεγραψα οτι δεν θελω να μπω σε αυτη τη διαδικασια απλα το μονο που θα σου πω ειναι οτι μονο απο αυτους τους δυο μπορει να καλυφθει το περσινο ανοιγμα και το πιθανο φετινο με τη λογικη οτι ειναι οι μονοι που μπορουν να φερουν αρκετα φραγκα στα ταμεια της ομαδας.
Κανενας ΠΑΟΚτσης δεν θελει να φυγουν αυτοι οι δυο παιχτες αλλα αν πρεπει να γινει πρεπει να το δεχτουμε και να προχωρησουμε μπροστα.
Κανενας ΠΑΟΚτσης δεν θελει να φυγουν αυτοι οι δυο παιχτες αλλα αν πρεπει να γινει πρεπει να το δεχτουμε και να προχωρησουμε μπροστα.
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
δεν υπαρχει πώληση ρε ξεκωλατε.......
μην κουνηθεί παικτης απο την ομαδα θα γινει χαμος.
να πουλήσω κοντρερας να παρω 500 κατοστάρικα ρε τη να τα κανω?
η ομαδα ειναι ετιμη φετος και παει να παρει το κύπελλο για αρχη σαν δωρω στον κοσμο και να χτυπήσει και παλι το πρωτάθλημα.
ΔΕΝ ΠΩΛΕΊΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ.....
μην κουνηθεί παικτης απο την ομαδα θα γινει χαμος.
να πουλήσω κοντρερας να παρω 500 κατοστάρικα ρε τη να τα κανω?
η ομαδα ειναι ετιμη φετος και παει να παρει το κύπελλο για αρχη σαν δωρω στον κοσμο και να χτυπήσει και παλι το πρωτάθλημα.
ΔΕΝ ΠΩΛΕΊΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ.....
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
Αν διάβασες έγραψα και εγώ για τη υπνωτισμένη κερκίδα στις αρχές του Β' ημιχρόνου. αλλά μετά το γκολ του κοντού πήραμε ξανά μπρος. γιατί έτσι όπως το έγραψες τα ισοπεδώνεις όλα. Να λέμε τα κακά, αλλά και τα καλά συγχρόνως. Στο Α' ημίχρονο, πάθαν ή δεν πάθαν μ@υνόπλακα οι ολλανδέζες? Εγώ αυτό εισέπραξα.novito έγραψε:Κολοκοtroni μπορει εσυ να εισαι ικανοποιημενος απ τη χθεσινη κερκιδα. Προσωπικα το θεωρω πολυ λιγο για τα δεδομενα του ΠΑΟΚ. Ειδικα στο μεγαλυτερο μερος του β ημιχρονου ημασταν σαν επιταφιος.... Φυσικα οχι ολοι, αλλα η μεγαλυτερη μεριδα του κοσμου.... Και αυτο για μενα ειναι ντροπη...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Πέμ 05 Αύγ 2010, 12:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
Εξαρτάται τι θα πάρεις για αντάλλαγμα και γενικά πώς θα αντικαταστήσεις το κενό. Όλες οι ομάδες πουλάνε. Σαφώς παίχτες όπως ο Κοντρέρας πχ δεν κουνιούνται.
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
Δεν νομίζω να υπάρχει Παοκτσής που έμεινε ευχαριστημένος από την κερκίδα του Β ημιχρόνου.
΄
Δεν πειράζει...μετά από χρόνια θα λέμε ότι ''ήμουνα κ εγώ μέσα στο ΠΑΟΚ-Αγιαξ''
΄
Δεν πειράζει...μετά από χρόνια θα λέμε ότι ''ήμουνα κ εγώ μέσα στο ΠΑΟΚ-Αγιαξ''
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
Oπλαρχηγε να πω την αμαρτια μου δε προλαβα να τα διαβασω ολα τα ποστ. Πιαστηκα, επομενως μονο στο τελευταιο που εγραψες. Κατα τ αλλα συμφωνω οτι στο πρωτο πηγαμε αρκετα καλα, αλλα πλεον εχω κουραστει μ αυτη τη βουβαμαρα μολις μας πηγαινει στραβα το ματς, γι αυτο και ισως τα ισοπεδωνω ολα οπως λες... Τοτε ειναι ρε γαμωτο που χρειαζεται παραπανω παθος, παραπανω πιστη, παραπανω παλμος...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
Μαζί σου 100%. Και εγώ αυτό πιστεύω.
Εκεί στα δύσκολα να ανεβάζουμε την ομάδα!
Στο πρώτο 10λεπτο του Β' κοιμηθήκαμε ΟΛΟΙ και μας τον πρέσσαραν.
Εκεί στα δύσκολα να ανεβάζουμε την ομάδα!
Στο πρώτο 10λεπτο του Β' κοιμηθήκαμε ΟΛΟΙ και μας τον πρέσσαραν.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα
fuzztone έγραψε:Έτσι είναι φίλε. Τι σόι οπαδοί είμαστε τελικά? Τα μεγάλα παιγνίδια δημιουργούν θρύλους, νέους οπαδούς, μεγάλες συγκινήσεις. Ακόμη κι όταν αποκλείεσαι.niko70 έγραψε: Και εγώ χωρίς πλάκα σου λέω Μάκη ότι εξαρτάται πως βλέπεις τα οφέλη και τις ζημιές....Μας έχει τόσο συνεπάρει το κυνήγι του ευρώ, που κοντέψαμε να ξεχάσουμε ότι η ΨΥΧΗ του ΠΑΟΚτσή θρέφεται από τέτοια ΜΕΓΑΛΑ παιχνίδια....
Σε τι διάολο έχουμε μεταλλαχθεί? Μας ενδιαφέρουν περισσότερο τα "φράγκα" και όχι η χαρά του παιγνιδιού, η ίδια η ομάδα, η προσπάθεια, η αυταπάρνηση των παικτών, η μεγάλη πρόκριση που θα διατρανώσει το όνομα του ΠΑΟΚ γνωστό στην Ευρώπη.
Μ' αρέσει που υποτίθεται ότι σταματήσαμε να είμαστε "λογιστές"....
θελω να πιστευω αδερφε οτι δε θα σε πειραξει να πουληθει εις εκ των βιτολο,βιεϊρινια,μουσλι (λεμε και καμμια μαλακια),κοντρερας.υποθετικο σεναριο,αλλα ενδεχεται και να μην περασουμε γιουροπα λιγκ.εμενα ομως θα με πειραξει.συγκεκριμενα θα σκασω.στη φαση αυτη,που βρισκομαι πολυ κοντα στο να φτιαξω μια ομαδα μονιμως ανταγωνιστικη του ποκ,με νοιαζουν τα ευρω κι οχι να συντηρησω το θρυλο του επαξιως στεκουμενου ΠΑΟΚ απεναντι σε μεγαθηρια αλλα ως συνηθως αποκλεισμενου απο καθε πιθανη ή απιθανη συγκυρια.δε θελω να,ενω εχω παει 2 χρονια μπροστα,ξαναγυρισω σχεδον εκει απ'οπου ξεκινησα.Ο Χ Ι ΠΑΛΙ.