ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Η λιακάδα δεν μπορεί να κάνει ένα τόπι να αναπηδήσει στο βούρκο. Αυτά ούτε στο Χάρι Πότερ δεν γίνονται.

Ζητάμε αναβολή και τέλος. Όχι πάλι για πολεμικές τέχνες στο βούρκο. 'Ελεος :o
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από free4 »

gash04 έγραψε:[youtube]mK3NKDYDa_M[/youtube]
Conceicao??? :shock: :shock: :shock:

Το ματς θα ξεκινήσει. το ζήτημα είναι πως θα συνεχιστεί!
thegrayscaleart
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από thegrayscaleart »

εχουμε κανα site? γιατι δεν θα μπορεσω να το δω?
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από gate4mitsos »

ΠΑΟΚ εμπρος και προλογο μην τρως...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

thegrayscaleart έγραψε:εχουμε κανα site? γιατι δεν θα μπορεσω να το δω?
http://bebinio.com/ λογικά στο channel 1
paokassss
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν 2008, 01:04

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paokassss »

http://www.bebinio.com φιλε...εχει και οδηγιες...συνηθως παιζει καλα....αντε ΠΑΟΚΑΡΑ φουλ επιθεση σορλεν φωτακης ιβιτς στο κεντρο μουσλι εντινιο βιερινια μπροστα και λινο αραμπατζης πλαγιοι αμυνα..... Α ρε σαντος αμυντικογενη μονο 2 αμυντικους βαζεις σε τετοιο ματς που φαγαμε 4αρα φυγε ρε καρπουζα :redcard: ...... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

με προλαβες γιαννη ιταλε.. και το ΠΑΟΚ με κεφαλαια ξερω δεν το προσεξα....
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αντε παμε για διπλο.....
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Εντεκάδα:
1 ΧΑΛΚΙΑΣ
10 ΣΟΡΛΕΝ
11 ΜΟΥΣΛΙΜΟΒΙΤΣ
13 ΜΑΛΕΖΑΣ
16 ΛΙΝΟ
18 ΦΩΤΑΚΗΣ
20 ΒΙΕΪΡΙΝΙΑ
21 ΙΒΙΤΣ
27 ΣΝΑΟΥΤΣΝΕΡ
2 ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ
80 ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ

και πάγκος:
91 ΚΡΕΣΙΤΣ
36 ΣΑΒΙΝΙ
3 ΜΟΥΝ
9 ΕΝΤΙΝΙΟ
14 ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
19 ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗΣ
22 ΒΕΡΟΝ

Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από free4 »

Σαβίνι μάλλον εκτός..
Παρτενέρ του Μαλεζά ο Σνάουτσνερ στο κέντρο της άμυνας!
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από interad »

γ@μώ τον Κανελλάκη σας μέσα...

πάλι Mute...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σναουτσερ σεντ μπακ το δαμε κι αυτο την ατυχια μας μεσα.....
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από stefa667 »

Τα προβλήματα τελειωμό δεν έχουν...Παπαζογλου centre back ρεεεεεεεεεε!
zoi4
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 19:54

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από zoi4 »

TI HTAN AYTO?

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Άβαταρ μέλους
ezln-gate4
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 18:44
Τοποθεσία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ezln-gate4 »

τράβηγμα...
zoi4
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 19:54

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από zoi4 »

EKTOS APO AYTO KALA PEZI TO KORAKI
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”