Play-off και play-out 2008- 2009

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες των Play off...
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από axl4 »

και μαλλον υπολογιζουν κανονικες τιμες εισιτηριων και οχι τα μινι διαρκειας και τις λαικες τιμες ....μακαρι να ειναι τοσα αλλα χλωμοτατο το κοβω.
Άβαταρ μέλους
maikopoulos
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από maikopoulos »

30000 κόσμος x 20 ευρώ εισιτήριο (Μ.Ο.) x 3 ματς = 1.800.000 ευρώ ακαθάριστα στο περίπου.
1.500.000 θα μπει στα ταμεία χονδρικά. Καλά είναι αλλά όχι και 5 μύρια που λένε πσραπάνω.
Ορθόν;
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

Κάνα εκατομύριο θα βγάλουμε καθαρά αμα ο κόσμος στηρήξει την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από gash04 »

Υπάρχουν και διαφημίσεις και άλλα που δεν μπορεί να γνωρίζουμε.
Πιθανόν να αφορά και τα τηλεοπτικά κλπ.
Απο τα μπιλέτια πάντως μόνο με τίποτα.
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από Yiankos »

maikopoulos έγραψε:30000 κόσμος x 20 ευρώ εισιτήριο (Μ.Ο.) x 3 ματς = 1.800.000 ευρώ ακαθάριστα στο περίπου.
1.500.000 θα μπει στα ταμεία χονδρικά. Καλά είναι αλλά όχι και 5 μύρια που λένε πσραπάνω.
Ορθόν;
Από τα εισιτήρια της κανονικής περιόδου σχεδόν το 50% ήταν καθαρά έσοδα στα ταμεία της ΠΑΕ!
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από darklord »

5 μυρια;;; χαχαχαχα
μου θυμιζει απιστευτο ρεπορταζ απο τα σπορ του βορρα επι γουμενου που ελεγε οτι με την πωληση ολων των σουιτων της Τουμπας μπηκαν 3 εκ. ευρω στο ταμειο.
χαχαχαχα
μλκς της αθλητικης.
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από Tetradje »

Και αν περασουμε στους ομιλους του ch l, τα εσοδα θα πλησιασουν τα 100.000.000 ευρω (συμφωνα με μετριοπαθεις υπολογισμους παντα)

Παντως, ασχετο λιγο με το θεμα μας, ακουσα σε ραδιοφωνο οτι ο γαυρος θα κινηθει σε ρηχα νερα στις μεταγραφες φετος. Απλα επειδη δεν προκριθηκε στους ομιλους του ch l περυσι!!!

Φανταστειτε ποσα εκατομυρια εχουν παρει συμμετεχοντας ανελλιπως! Φανταστειτε ποσα ΔΕΝ εχουμε παρει εμεις, μη συμμετεχοντας ποτε σε τετοιο θεσμο! Αυτο, απλα για να μην απαιτουμε παραλογα πραγματα στις μεταγραφες...

Ιλιγγο προκαλουν τα μεγεθη... 10 χρονια σε ομιλους του Ch l μεταφραζεται σε ενα αστρονομικο ποσο εσοδων! Και υστερα μιλαμε για επενδυτες και ξερω γω...
Άβαταρ μέλους
maikopoulos
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από maikopoulos »

Yiankos έγραψε:
maikopoulos έγραψε:30000 κόσμος x 20 ευρώ εισιτήριο (Μ.Ο.) x 3 ματς = 1.800.000 ευρώ ακαθάριστα στο περίπου.
1.500.000 θα μπει στα ταμεία χονδρικά. Καλά είναι αλλά όχι και 5 μύρια που λένε πσραπάνω.
Ορθόν;
Από τα εισιτήρια της κανονικής περιόδου σχεδόν το 50% ήταν καθαρά έσοδα στα ταμεία της ΠΑΕ!
Οπότε κάνα μύριο τα έσοδα μέσες άκρες, όπως είπε κι ένας παραπάνω. Το 1/10 του προπονητικού.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από gika »

Ή ένας πολύ καλος παίκτης...
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από jibbie »

ή τα μισα απο αυτα που θα πληρωσουμε για τιμωριες κλπ χρηματικα προστιμα
Άβαταρ μέλους
Dimotikos
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 11:51

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από Dimotikos »

Γειά σας..!

Η σημαντικότερη προσπάθεια πουμετοχικότητας στα χρονικά του Ελληνικού Ποδοσφαίρου, γίνεται στον ΠΑΟΚ!

Διοίκηση και Κόσμος ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!

Η Δυναμική της ομάδας, θυμίζει δεκαετία 70' !

Οπότε, αυτά τα δύο συνεταιράκια (με την καλή έννοια), Κόσμος και Διοίκηση.....ΑΠΟΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να 'Μαλώνουν' για τα εισητήρια των Πλέι-όφς !

Νομίζω, ότι είναι λάθος εδώ μέσα, στο δημοφιλέστερο διαδυκτυακό τόπο του ΠΑΟΚ, να έκφράζει κάποιος δυσπιστία....για το αν "ήξερε ή δεν ήξερε ή δεν είχε ενημερωθεί" για το αν ισχύουν τα εισητήρια...!

Ότι και να έγινε...νομίζω θα ήταν καλό για την ομάδα μας και την ΤΙΤΑΝΙΑ προσπάθεια που καταβάλει....να ΜΗ συζητάμε άλλο το θέμα....δημόσια !

Ο ΠΑΟΚ, είναι ομάδα ΠΡΟΤΥΠΟ για τα Ελληνικά Δεδομένα και αυτό το οικοδόμημα δεν πρέπει να έχει τριγμούς...για οικονομικά και διοικητικά θέματα !

...Γνώμη μου....


Πάντως, σχετικά με τα Πλέι οφφς, αν η ομάδα πάρει το 1ο της παιχνίδι στην Τούμπα, τότε, ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ....!

...Και οικονομικά....και αγωνιστικά !

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Δε διαφωνώ στα περισσότερα αλλά για τα πλέιοφ καλό θα ήταν να ήταν πιο συγκεκριμένα τα πράγματα απ'την αρχή. Αυτό δε σημαίνει ότι... κράζουμε τη διοίκηση ή πως πάψαμε να είμαστε καλοπροαίρετοι απέναντί της. Φίλος όμως είναι αυτός που λέει τα χρήσιμα και όχι μόνο τα ευχάριστα. :wink:
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από axl4 »

ενα καλο αρθρο για τις πιθανες θεσεις καταταξης στα πλειοφς,τα σεναρια και τις ημερομηνιες για ταξιδακια απο εναν σοβαρο δημοσιογραφο τον Τσορμπατζογλου.

http://www.sport-fm.gr/article/169812
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Tetradje έγραψε:Και αν περασουμε στους ομιλους του ch l, τα εσοδα θα πλησιασουν τα 100.000.000 ευρω (συμφωνα με μετριοπαθεις υπολογισμους παντα)

Παντως, ασχετο λιγο με το θεμα μας, ακουσα σε ραδιοφωνο οτι ο γαυρος θα κινηθει σε ρηχα νερα στις μεταγραφες φετος. Απλα επειδη δεν προκριθηκε στους ομιλους του ch l περυσι!!!

Φανταστειτε ποσα εκατομυρια εχουν παρει συμμετεχοντας ανελλιπως! Φανταστειτε ποσα ΔΕΝ εχουμε παρει εμεις, μη συμμετεχοντας ποτε σε τετοιο θεσμο! Αυτο, απλα για να μην απαιτουμε παραλογα πραγματα στις μεταγραφες...

Ιλιγγο προκαλουν τα μεγεθη... 10 χρονια σε ομιλους του Ch l μεταφραζεται σε ενα αστρονομικο ποσο εσοδων! Και υστερα μιλαμε για επενδυτες και ξερω γω...
Αντε να παμε τσου λου για να κανουμε οσα επεισοδια θελουμε :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Να μη ξεχάσουμε πως χρωστάμε 300.000 απο πρόστιμα και άλλα τόσα σε τρίτους..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Play off 08-09”