Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
VAGGOS4
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ 03 Οκτ 2010, 21:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από VAGGOS4 »

Η απάντηση θα δωθεί μετά το ματς με την Μάλτα
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Bono »

Μάλιστα.....
Δλδ άμα τώρα αλλάξει γνώμη και έρθει στον ΠΑΟΚ πρέπει εμείς να κάνουμε κωλοτούμπες απ' τη χαρά μας?
bristol

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από bristol »

Πιρουετα :D
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από niko70 »

Εντάξει ρε Bono, εσύ θα στεναχωρηθείς δηλαδή..?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Photis »

VAGGOS4 έγραψε:που το ακουσες Photi , σταθμο?
sport 103fm. Στην εκπομπή ριγέ..το χρώμα το ξέρουμε από τον ρεπόρτερ της ομάδας τον Πετρωτό αν δεν κάνω λάθος.Επίσης εκτός από θέση αντιπροέδρου του δίνει και τη θέση του τεχνικού διευθυντή μαζί με τον Παντελή μάλλον.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Photis »

Bono έγραψε:Μάλιστα.....
Δλδ άμα τώρα αλλάξει γνώμη και έρθει στον ΠΑΟΚ πρέπει εμείς να κάνουμε κωλοτούμπες απ' τη χαρά μας?
Δε νομίζω να λυπηθεί κανείς ρε φίλε..πλάκα κάνεις??
:pano:
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Boksic4 »

μην πιστευετε ρε παιδια τους αρδ...

μονο επισημες ανακοινωσεις να περιμενουμε....

χορτασαμε απο αρδο-μπουρδολογιες... του παοκ24 του ολαπαοκ του μπαλαδορου κτλ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Boksic4 την Παρ 03 Ιουν 2011, 23:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
VAGGOS4
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ 03 Οκτ 2010, 21:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από VAGGOS4 »

Εγώ απο αλλού το έμαθα πριν 3-4 ωρες
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Olorin »

D.A.A.T. έγραψε:
Olorin έγραψε:Drama Queens ο λαος, drama queens και οι παραγοντες! Δεν παιζομαστε τελικα. Αν και βρισκω το κειμενο του Τερατιου εξαιρετικο (οπως σχεδον παντα), νομιζω ηταν βιαστικο απο τη στιγμη που δεν υπαρχει ακομα επισημη ανακοινωση. Αν οντως παει στο βαζελο, θα προκειται περι προδοσιας εφαμιλης του ακατανομαστου. Τοτε θα κραξω. Προς το παρον απολαμβανω τη συζητηση, χωρις να παιρνω θεση.
Ισως μερικες φορες ειναι καλο να ξεκαθαριζεις σε καποιον ανθρωπο τις συνεπειες μιας αποφασης πριν γινει αυτη.Για αυτο και θεωρω τις αντιδρασεις φυσιολογικες..οι αντιδρασεις αφου ειχε ολοκληρωθει το κακο δεν εχουν νοημα..Τοτε θα ειναι ανθρωπος αλλης ομαδας και εμεις θα πρεπει να ασχολουμαστε με την δικη μας..
Εχεις δικιο, DAAT.
Ειναι ανησυχητικο οτι χρειαστηκαν αυτες οι αντιδρασεις για να πεισουν το Βρυζα να μην παει εκει (αν τελικα δεν παει). Αυτο και μονο με κανει να βλεπω το Ζηση με αλλον ματι.
Ακομα και αυτη η αποψη μου ειναι προσωρινη. Δεν ξερουμε τι πραγματικα συμβαινει, τουλαχιστον εγω δεν ξερω
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Boksic4 »

μηπως ο καστανης ηταν στο τζαμαλ στο 103 ρε παιδια;;; :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Photis »

Προφανώς και είναι αλήθεια αδελφέ.Απλά περιμένουμε τις εξελίξεις.Ίσως και γι'αυτό να καθυστερεί η συνέντευξη του προέδρου.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Photis »

Boksic4 έγραψε:μηπως ο καστανης ηταν στο τζαμαλ στο 103 ρε παιδια;;; :ugeek:
Μπορεί.Ένας από τους 2.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Bono »

niko70 έγραψε:Εντάξει ρε Bono, εσύ θα στεναχωρηθείς δηλαδή..?
Αμα σου πω,ούτε κρύο ούτε ζέστη θα το πιστέψεις?
Κούρασε η φάση και ξενέρωσε ειδικά όταν αρχίζουν και μπαίνουν και κάποια (πολλά) φράγκα στη μέση.
VAGGOS4
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ 03 Οκτ 2010, 21:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από VAGGOS4 »

Η είδηση για την συναντηση ειναι περα για περα αληθινη.Τώρα για συμφωνία και πόστο δεν είμαι 100% σίγουρος.Λογικά αντιπροέδρου η τεχν. διευθ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος VAGGOS4 την Παρ 03 Ιουν 2011, 23:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από niko70 »

@bono...Τα οποία δεν πολυπιστεύω...Είναι περισσότερο εγωϊστικό το θέμα (υποθέτω)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”