Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

:roll: :roll: :shock: :shock: :o :o
τον γνωστό????? :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paoki_sweden »

gash04 έγραψε:Τον Πάμπλο Γκαρσία.
+ 1 000 000 :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Iakovidis »

Θέλω τον Μπέν Αρφά...
Έ ρε να τον πάρουμε το καλοκαίρι τίποτα δανεικό με οψιόν και βλέπω τους γκεΥ να χτυπιούνται... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
El Left
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 22:53
Τοποθεσία: Εύοσμος,Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από El Left »

Εγώ μάγκες θα γούσταρα έναν Νταρίο Φερνάντεζ εκεί στο κέντρο...
Έναν Σκόκο...
Και τον Μούσλι στα καλά του...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τζαβελας εδειξε οτι ειναι πολυ καλοαρ μπακ ξανα .....αν και λοκοπαιδο
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

λοιπον τζαβελας,σκοκο,κουμορτζι(τα ελεγα απο το αιγαλεο ακομα) και τσεζαρεκ...δυστυχως μονο τον τελευταιο μπορουμε...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gika »

Βγάλε το Σκοκο και τον Τσεζαρεκ και φερε τους άλλους δύο... Ο ένας έλληνας, ο άλλος ο συμπληρωτής του Βιτολο!!
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Οντως ο Κουμορτζι ο πιο επικυνδυνος παικτης του νιωνιου.Αυτη την παλτουδια τον Μπαλαμπαν απορω που καποιοι τον ηθελαν στον ΠΑΟΚ!!!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο Μπαλαμπαν σε αλλα παιχνιδια που τον εχω δει ειναι καλος...οχι κτ σουπερ καλος ομως αλλα σημερα επαιζε και απεναντι στην καλυτερη αμυνα του πρωταθληματος
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από obanebane »

Τον Σικαμπάλα έχει βάλει στο μεταγραφικό της στόχαστρο η Νάπολι. Η ιταλική ομάδα έκανε πρόταση τριών εκατομμυρίων ευρώ για να αποκτήσει από την Ζάμαλεκ τον πρώην μεσοεπιθετικό του ΠΑΟΚ.



Ο 24χρονος Αιγύπτιος είναι πολύ κοντά στο να συνεχίσει την καριέρα του στο Καμπιονάτο με την φανέλα των «παρτενοπέι», όπως δήλωσε ο μάνατζερ του, Αχμέτ Σοβεϊλάμ: «Θα ταξιδέψω στην Ιταλία την Παρασκευή (σ.σ. σήμερα) για να ολοκληρώσω τις διαπραγματεύσεις με τη Νάπολι. Σύντομα θα γίνει επίσημη πρόταση που θα φτάνει τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Η διοίκηση της ιταλικής ομάδας είναι διατεθειμένη να αποκτήσει τον πελάτη μου».


Τελικα επιβεβαιεωθηκα δυστηχως οτι συντομα θα παιξει παλι σε ομαδα της ευρωπης αλλα οχι στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

ο μιλανο του ηρακλη ειναι εξαιρετικος παιχτης αλλα αντιστοιχη περιπτωση με τον αραμπατζη
με 2 χιαστους σε 2 χρονια πλεον αρχιζει να βρισκει πατηματα
νομιζω εκανε προσφυγη και μπορει να μεινει ελευθερος..

ειναι ενα ρισκο αλλα με λιγα χρηματα(100 χιλιαρικα συμβολαιο εχει) αλλα αν δεν ξαναπαθει κατι παρομοιο ειναι μεγαλη παιχταρα με χαρακτηριστικα παρομοια του βιειρινια(ισως και πιο εκρηκτικος στα καλα του πριν τραυματιστει)
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

βλέποντας το ματς ερπετού-γριάς στο α' ημιχ.παίκτη Μιλάνο δεν έχω δει...ούτε με 50 χιλ. στην κατάσταση του.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

ναι δικιο εχεις αλλα και πριν ενα τριμηνο δεν εβλεπες και παιχτη αραμπατζη
δεν επανερχεσαι ευκολα απο 2 χιαστους
θα επανερθει ομως αν ολα πανε καλα ειναι ενα ρισκο με λιγα χρηματα
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από nyxteridas »

Βλέποντας το ματς της θυγατρικής σήμερα, απλά επιβεβαίωσα την θετική μου άποψη για δύο ποδοσφαιριστές, οι οποίοι νομίζω ότι θα ταίριαζαν πάρα πολύ στο στυλ του ΠΑΟΚ. Ο λόγος για τους Κάμπορα και Κάλβο, με τον πρώτο να έχει ένα στοιχείο που γουστάρω πάρα πολύ, ότι είναι αθόρυβος, ωστόσο κάνει πάρα πολύ καλά την δουλειά του. Έχει την κίνηση χωρίς την μπάλα, είναι ευέλικτος και ταυτόχρονα παίρνει πάρα πολύ καλές τοποθετήσεις και προσωπικά θα τον έβρισκα πιο χρήσιμο στην ομάδα από ότι έναν παίκτη του τύπου Σαλπιγγίδης (τυχαία η αναφορά…). Από την άλλη ο Κάλβο νομίζω ότι μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό δίδυμο ακραίων, μαζί με τον Βιερίνια, βγάζει σέντρες πατάει περιοχή, έχει ταχύτητα, είναι καλός με την μπάλα στα πόδια, ενώ φυσικά το κίνητρο που δίνει το σκαλί παραπάνω που λέγεται ΠΑΟΚ, ασφαλώς μπορεί να τον κάνει καλύτερο (όπως συνέβη και με άλλους παίκτες που πήραν το 30 κι ανέβηκαν στην Τούμπα. Κρίμα ίσως που δεν κινηθήκαμε πιο μπροστά προτού ανανεώσει, αν κι είχε ακουστεί αρκετά το όνομα του. Ωστόσο του δεύτερου το συμβόλαιο σύμφωνα με το transfermarkt λήγει το καλοκαίρι οπότε αν ξεκολούσαμε από την σαλπιγγιδιολογία να ανοίγαμε τα μάτια μας σε πραγματικές Value for money περιπτώσεις
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Και ο Ναφτι ειναι καλος αν και σ αυτη τη θεση εχουμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”