Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
-
Makis44
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΣΚΟΚΟ Μ' ΑΚΟΥΣ???????????????????????????????????ΚΟΥΝΗΣΟΥ................................. 
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ROY MAKAAY
JAN SIMAK τώρα.
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ
DI ΝΑΤΑΛΕ ΚΑΙ ΣΑΛΠΙ
γιατί μην ξεχνάμε έχουμε και CL

JAN SIMAK τώρα.
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ
DI ΝΑΤΑΛΕ ΚΑΙ ΣΑΛΠΙ
γιατί μην ξεχνάμε έχουμε και CL
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ε οχι ρε παιδια ημουν μεγαλος φαν του μακαυ ποσο μαλλον και σαν υποστηριχτης της μπαγερν αλλα ειναι 35 χρονων πλεον τι να τον κανουμε??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τι να τον κανουμε???
αυτος ο παικτης σε αυτο το πρωταθλημα εχει στο χαλαρο τα 15 γκολακια.
ισως λεω και λιγα γιατι το ατομο ειναι ικανο σε καθε μικρο μεσα στην τουμπα να βαζει απο 2-3
αυτος ο παικτης σε αυτο το πρωταθλημα εχει στο χαλαρο τα 15 γκολακια.
ισως λεω και λιγα γιατι το ατομο ειναι ικανο σε καθε μικρο μεσα στην τουμπα να βαζει απο 2-3
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
kos δεν ειναι πλεον ο μακαυ που ολοι ξεραμε...στα 35 το ειδα σε καποιους αγωνες με την φεγενορντ και φαινεται οτι δεν εχει πλεον δυναμεις νομιζω κιολας οτι φετος ειναι η τελευταια του χρονια....ο μακαυ πριν 2 χρονια συμφωνω για πλακα θα πετουσε 2-3 γκολ σε καθε ματς...απο τους κορυφαιους εκτελεστες στον κοσμο που θυμαμαι προσωπικα και στη λακορουνια και στη μπαγερν μαμουσε...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
όντως τότε η λα κορούνια με μακάι και τριστάν και πίσω βαλερόν μαμούσε και έδερνε
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εγω θα ηθελα ενα παιχτη σαν το νουνιεζ που ειχε φερει ο γαυρος γρηγορος τεχνιτης και με πολυ τρελα πανω του εγω θα ηθελα ενα παιχτη σαν το μποτζιεζ να μην ειναι πολυ βαρης αλλα να νιωθει το πλεκτο
ULTRAS NEVER DIE
4-10-99
ULTRAS NEVER DIE
4-10-99
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Για το Νούνιεζ όσα like θες!!
Από κει και πέρα, η ειδησεογραφία λέει ότι αν δεν κλείσει κάπου ο Ματέγια, τότε πιθανότατα να κινηθούμε το προσεχές διάστημα!!
Από κει και πέρα, η ειδησεογραφία λέει ότι αν δεν κλείσει κάπου ο Ματέγια, τότε πιθανότατα να κινηθούμε το προσεχές διάστημα!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Κάποιος φίλος έκανε ποστ κάπου ένα ρώσικο άρθρο με τη μετάφραση του που λέει ότι ο Ματέγια συνεχίζει στη Ζενίτ. Ή τόσο λάθος κατάλαβα??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Άδερφέ στην Ζενίτ έπαιζε δανεικός στους τελευταίους έξι μήνες..
Το που θα συνεχίσει την καριέρα του τώρα είναι το ζήτημα..
Το που θα συνεχίσει την καριέρα του τώρα είναι το ζήτημα..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Για κανενα Εντινιο το κοβω .Αλλιος θα ηθελα Ντελ πιερο
Ονειρο ομως...Ετσι και αλλιος απο αυτα που γραφουμε τιποτα δεν θα γινει λογικα.Ας φανταζομαστε τουλ.
Ονειρο ομως...Ετσι και αλλιος απο αυτα που γραφουμε τιποτα δεν θα γινει λογικα.Ας φανταζομαστε τουλ.
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μιας κι επικρατει μια γεροντολαγνοια , τον μονο παπου που θα θελα στον ΠΑΟΚ ειναι ο Κλαρενς Σεεντορφ.Παιχταρας ολκης!!!!Κι ας παιζουμε και χωρις σεντερ φορ!!!