όμως και μενα πάντα μου άρεσε αυτος ο παίκτης αλλα δεν νομίζω και δεν τρελαίνομε να τον δω πάλι στον ΠΑΟΚ.
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εγω για πλάκα το είπα βασικά
όμως και μενα πάντα μου άρεσε αυτος ο παίκτης αλλα δεν νομίζω και δεν τρελαίνομε να τον δω πάλι στον ΠΑΟΚ.
όμως και μενα πάντα μου άρεσε αυτος ο παίκτης αλλα δεν νομίζω και δεν τρελαίνομε να τον δω πάλι στον ΠΑΟΚ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αυτος θα ξαναπαιξει στην ευρωπη αυτο ειναι σιγουρο αλλα για ΠΑΟΚ δεν τον βλεπω πραγματικα παντος ηρθε σε λαθος εποχη κριμα.
-
SergioConceicao
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 18:07
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Παιδια μπηκα να δω αυτον τον Ντιουφ που απεκτησε η Μαντσεστερ απο τη Μολντε κ βρηκα αθτον εδω,βασικα τον προσεξα στα βιντεακια επειδη συμμετεχει σε ολα σχεδον τα γκολ του Ντιουφ.
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html
Φερτον Ζηση για δεκαρι,γρηγορος καλη πασα αλλα αθτα διαπιστωστε τα μονοι σας.

http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html
Φερτον Ζηση για δεκαρι,γρηγορος καλη πασα αλλα αθτα διαπιστωστε τα μονοι σας.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εμ γκοντζαμ Σέρτζιος είσαι γιατί δεν τον φέρνεις? 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Παιδια θελω το Samuel!
Ο αγαπημενος μου επιθετικος ειναι!
Γινεται να ερθει?

Ο αγαπημενος μου επιθετικος ειναι!
Γινεται να ερθει?
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο αγιος βασιλης κανει μεταγραφες????????θελω να μου στειλει πακεταρισμενο εναν jesus navas

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΚΕΖΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ

- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
pagotatzis έγραψε:θα το γράφω μέχρι να έρθει!
KEZMAN
για κοιτάξτε ποτε το έγραψα και ποτε βγήκε η είδηση!
ΚΕΖΜΑΝ λέμε τώρα!
και του χρόνου Σαλπιγγίδης και DI ΝΑΤΑΛΕ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εδω που γραφουμε λοιπον τα ονειρα μας θα το βροντοφωναξω και εγω...ΚΕΖΜΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ????
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μαζι σας αδερφια μου!
Mateja ΕΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΝΑ ΦΑΣ ΨΩΜΙ
Υ.Γ. Αυτη ειναι εκφραση του πατερα μου...
Mateja ΕΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΝΑ ΦΑΣ ΨΩΜΙ
Υ.Γ. Αυτη ειναι εκφραση του πατερα μου...
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
KEZMAN
JEBOTE PATAK COME TO PAOKARA
γαμώ την παπια στα γιουγκοσλαβικά
JEBOTE PATAK COME TO PAOKARA
γαμώ την παπια στα γιουγκοσλαβικά
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
KKKKKEEEEEEEEEEEZZZZZZZZMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNN
μή γίνεσαι φλώρος και έλα!! άσε τις δυσκολίες.. έχουμε άγιο όρος, έχουμε το νούμερο 9, έχουμε αδέρφια τους παρτιζάνους, φοράμε ασπρόμαυρα, θα έχεις συμπαίκτη το γκαρσία τί άλλο θες?
μή γίνεσαι φλώρος και έλα!! άσε τις δυσκολίες.. έχουμε άγιο όρος, έχουμε το νούμερο 9, έχουμε αδέρφια τους παρτιζάνους, φοράμε ασπρόμαυρα, θα έχεις συμπαίκτη το γκαρσία τί άλλο θες?
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Το καλοκαίρι, άμα φύγει ο Χαλκιάς, θέλουμε ένα μπακ απ του Κρέσιτς....
Πιστεύω πως αφού είναι τερματοφύλακας της εθνικής Βραζιλιας μας κάνει...
Ο λόγος για την Laisa Andrioli.

Πιστεύω πως αφού είναι τερματοφύλακας της εθνικής Βραζιλιας μας κάνει...
Ο λόγος για την Laisa Andrioli.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Dani είσαι μεγάλη κουφάλα..
ΥΓ Συμφωνώ με την επιλογή σου..
Δεν πρόκειται να φάμε γκολ με τέτοιον τερματά ούτε με αίτηση..
ΥΓ Συμφωνώ με την επιλογή σου..
Δεν πρόκειται να φάμε γκολ με τέτοιον τερματά ούτε με αίτηση..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Πέμ 31 Δεκ 2009, 20:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.