Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πέμπτη χρονιά Σαββιδη και παρακαλάτε μήπως εξασφαλίσουμε ομίλους του Γιουρόπα πιο έυκολα και μήπως κάτσει και κάνα κυπελλάκι. Απίστευτο πραγματικά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο Μελισσανίδης ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΤΗς ΠΛΑΚΑΣ από την β εθνική έκανε με την μία αυτό που εμείς πολεμάμε τώρα πέμπτη χρονιά με τον Σαββίδη. σου πήρε κύπελλο κερδίζοντας τον γκέι σε στημένη τράπουλα.
Αλλά εντάξει, φετος είμαστε αισιόδοξοι λέμε.

Αλλά εντάξει, φετος είμαστε αισιόδοξοι λέμε.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Μάλιστα...Λοιπόν για να το κλείσουμε μια και καλή ρε λεβέντη μου σε λέω τελευταία φορά τα κάτωθι:
Όποιος ακούει αβέρτα κουβέρτα καμόρα, καραφλοσκουληκόπουλο και λοιπούς αηδιαστικούς των ερτζιανών της Θεσσαλονίκης και διαβάζει πολύ τα sites της χαβούζας, ειδικότερα μάλιστα όταν δηλώνει Π.Α.Ο.Κ.τσής κι ότι διαμένει μόνιμα εκτός Ελλάδας, αυτά τα αποτελέσματα έχει δυστυχώς!!!
Μια έτσι, μια γιουβέτσι και μια κοκορέτσι...
& 
Όποιος ακούει αβέρτα κουβέρτα καμόρα, καραφλοσκουληκόπουλο και λοιπούς αηδιαστικούς των ερτζιανών της Θεσσαλονίκης και διαβάζει πολύ τα sites της χαβούζας, ειδικότερα μάλιστα όταν δηλώνει Π.Α.Ο.Κ.τσής κι ότι διαμένει μόνιμα εκτός Ελλάδας, αυτά τα αποτελέσματα έχει δυστυχώς!!!
Μια έτσι, μια γιουβέτσι και μια κοκορέτσι...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 17 Ιούλ 2016, 14:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πες μου οτι κανεις πλακα....spyretto έγραψε:Ο Μελισσανίδης ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΤΗς ΠΛΑΚΑΣ από την β εθνική έκανε με την μία αυτό που εμείς πολεμάμε τώρα πέμπτη χρονιά με τον Σαββίδη. σου πήρε κύπελλο κερδίζοντας τον γκέι σε στημένη τράπουλα.
Αλλά εντάξει, φετος είμαστε αισιόδοξοι λέμε.![]()
![]()
![]()
Γελαει ολη η Αθηνα με Μελλισανιδη πλην Κετσετζογλου και Τσακιρη που τον στηριζουν
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
spyretto έγραψε:Πέμπτη χρονιά Σαββιδη και παρακαλάτε μήπως εξασφαλίσουμε ομίλους του Γιουρόπα πιο έυκολα και μήπως κάτσει και κάνα κυπελλάκι. Απίστευτο πραγματικά.
Τα συμπεράσματα σου είναι απλά...ΘΛΙΒΕΡΑ!!!!
ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ???
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Μαυράκια β διαλογής ακούστηκες τα υπόλοιπα στο χορτάρι. ....όπως είπε ο γκοραν ποιους θεωρείς α διαλογής και τι μπατζετ πιστεύεις ότι πρέπει να έχουμε μέσα στα πλαίσια του ffp;spyretto έγραψε:Φυσικα και ειναι Β διαλογής, για τους στοχους που τους θέλεις είναι Β διαλογής. Εννοείται
Επαναλαμβάνω: για τους στόχους που τους θέλεις - πέρα ίσως του Canas που πρεπει όμως να δούμε σε τι κατάσταση είναι - οι παίκτες που έφερες είναι Β διαλογής. Να το ξαναπώ;
Αν ο στόχος πάλι είναι δεύτερη θέση 20 βαθμούς από τον πρώτο στο πρωτάθλημα και πρόκριση σε ομίλους Europa League, έχεις μια ομάδα που μπορεί να το πετύχει εξαρτάται βέβαια πάντα το πως θα παρουσιαστούν και οι υπολοιποι.
Απ''οτι κατάλαβα η αισιοδοξία σας περιορίζεται στο να έχουμε περισσότερη πιθανότητα να περάσουμε στους 16 του Europa...αντε καλά τότε...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Οι χειρότεροι είναι οι θεσσαλονικεις ΑΡΔgoran 64 έγραψε:Μάλιστα...Λοιπόν για να το κλείσουμε μια και καλή ρε λεβέντη μου σε λέω τελευταία φορά τα κάτωθι:
Όποιος ακούει αβέρτα κουβέρτα καμόρα, καραφλοσκουληκόπουλο και λοιπούς αηδιαστικούς των ερτζιανών της Θεσσαλονίκης και διαβάζει πολύ τα sites της χαβούζας, ειδικότερα μάλιστα όταν δηλώνει Π.Α.Ο.Κ.τσής κι ότι διαμένει μόνιμα εκτός Ελλάδας, αυτά τα αποτελέσματα έχει δυστυχώς!!!![]()
![]()
Μια έτσι, μια γιουβέτσι και μια κοκορέτσι...&
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ωραιο το πεσιμο σας μαγκες
ενταξει ο ανθρωπος δεν ειναι αναγκασμενος να παρακολουθει τουρκικο πρωταθλημα.
ποσοι απο εσας ξερατε τον τζαλμα και τα στοιχεια του ;
πριν δειτε τα videos
οσο για μπισεσβαρ ειχε ονομα απο φεγενορντ αλλα χαθηκε στην καισερισπορ, που επαιξε και β τουρκιας.
στην διαρκεια θα κριθουν ολοι.
ενταξει ο ανθρωπος δεν ειναι αναγκασμενος να παρακολουθει τουρκικο πρωταθλημα.
ποσοι απο εσας ξερατε τον τζαλμα και τα στοιχεια του ;
πριν δειτε τα videos
οσο για μπισεσβαρ ειχε ονομα απο φεγενορντ αλλα χαθηκε στην καισερισπορ, που επαιξε και β τουρκιας.
στην διαρκεια θα κριθουν ολοι.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Αν δεν έχεις εικόνα,δεν εκφέρεις άποψη ποσο μάλλον μια τοσο ακραία όσο το "β διαλογής".
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Άσε κι εσύ ρε John τα περί πεσιμάτων και της ομορφιές που πας και να τον δικαιολογήσεις κι από πάνω!!!!
PAOKmania να παρακολουθεί και φτάνει για να έχει μια λογική-σταθερή άποψη για όλα!!!!
Αλλά εδώ ο άνθρωπος μπαίνει κάθε λίγο και λιγάκι με διαφορετικές 180 μοιρών απόψεις, ανακυκλώνοντας όσα ακούει απ τους βρωμοΑΡΔ στα ράδια, για να μας ανεβάζει την πίεση και είναι ηλίου φαεινότερο ρε αδερφέ, δεν το βλέπεις??? :ugeek:
PAOKmania να παρακολουθεί και φτάνει για να έχει μια λογική-σταθερή άποψη για όλα!!!!
Αλλά εδώ ο άνθρωπος μπαίνει κάθε λίγο και λιγάκι με διαφορετικές 180 μοιρών απόψεις, ανακυκλώνοντας όσα ακούει απ τους βρωμοΑΡΔ στα ράδια, για να μας ανεβάζει την πίεση και είναι ηλίου φαεινότερο ρε αδερφέ, δεν το βλέπεις??? :ugeek:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 17 Ιούλ 2016, 15:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Οταν κανεις κριτικη μονο για να την πεις στους αλλους(γενικα μιλαω)λογικο να δεχτεις αντιλογο...john4serres έγραψε:ωραιο το πεσιμο σας μαγκες
ενταξει ο ανθρωπος δεν ειναι αναγκασμενος να παρακολουθει τουρκικο πρωταθλημα.
ποσοι απο εσας ξερατε τον τζαλμα και τα στοιχεια του ;
πριν δειτε τα videos
οσο για μπισεσβαρ ειχε ονομα απο φεγενορντ αλλα χαθηκε στην καισερισπορ, που επαιξε και β τουρκιας.
στην διαρκεια θα κριθουν ολοι.
Ολοι λεγαμε να τους δουμε και καποιοι βγαλανε συμπερασματα απο τα βιογραφικα και επειδη δεν τους ηξεραν...
Λες και ολοι ειμαστε σκαουτερς και βλεπουμε ολα τα πρωταθληματα..
-
Perestroika_G4
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2014, 00:57
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Οσο τραγικος κι αν ειναι ο φιλος spyretto στο τρόπο που εκφράζεται ίσως, δεν παύει να έχει δίκιο..
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, μα ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ οσοι παιρνουμε ειναι παικταραδες και ποσο θα σκισει ο Σαμπο και ο Ζαιρο και ο Μπερμπα και o Αντονις! και ο Ολσεν και ο ετσι και ο αλλιως..
Και δωστου κραξιμο στο Πελκα, στο Κατσε, στο Κλαους και στα αλλα παιδια.. Και όταν παλι αυτοι θα παιζουν 50 παιχνιδια γιατι οι αλλοι που πηραμε ειναι σαπακια, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΣΕΙΣ αντι να κανετε κριτικη στη διοικηση για τη στελεχωση του ροστερ ποσοτικα και ποιοτικα θα κραζετε τους παικτες γιατι τελικα δεν ειναι οι παικταραδες που νομιζατε.
Πραγματικα αν ο σπυρετο γινεται μια φορα κουραστικος, οι υπολοιποι γινεστε 10, αβυσσος η λογικη σας
Ελπιζω να το δειξουν και στα επισημα και κυριως σε βαθος χρονου οι νεοι οτι ειναι καλυτεροι
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, μα ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ οσοι παιρνουμε ειναι παικταραδες και ποσο θα σκισει ο Σαμπο και ο Ζαιρο και ο Μπερμπα και o Αντονις! και ο Ολσεν και ο ετσι και ο αλλιως..
Και δωστου κραξιμο στο Πελκα, στο Κατσε, στο Κλαους και στα αλλα παιδια.. Και όταν παλι αυτοι θα παιζουν 50 παιχνιδια γιατι οι αλλοι που πηραμε ειναι σαπακια, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΣΕΙΣ αντι να κανετε κριτικη στη διοικηση για τη στελεχωση του ροστερ ποσοτικα και ποιοτικα θα κραζετε τους παικτες γιατι τελικα δεν ειναι οι παικταραδες που νομιζατε.
Πραγματικα αν ο σπυρετο γινεται μια φορα κουραστικος, οι υπολοιποι γινεστε 10, αβυσσος η λογικη σας
Ελπιζω να το δειξουν και στα επισημα και κυριως σε βαθος χρονου οι νεοι οτι ειναι καλυτεροι
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Το ιδιο γινεται(να την πουμε στους αλλους) απο πολλους.sourmenetes έγραψε:Οταν κανεις κριτικη μονο για να την πεις στους αλλους(γενικα μιλαω)λογικο να δεχτεις αντιλογο...john4serres έγραψε:ωραιο το πεσιμο σας μαγκες
ενταξει ο ανθρωπος δεν ειναι αναγκασμενος να παρακολουθει τουρκικο πρωταθλημα.
ποσοι απο εσας ξερατε τον τζαλμα και τα στοιχεια του ;
πριν δειτε τα videos
οσο για μπισεσβαρ ειχε ονομα απο φεγενορντ αλλα χαθηκε στην καισερισπορ, που επαιξε και β τουρκιας.
στην διαρκεια θα κριθουν ολοι.
Ολοι λεγαμε να τους δουμε και καποιοι βγαλανε συμπερασματα απο τα βιογραφικα και επειδη δεν τους ηξεραν...
Λες και ολοι ειμαστε σκαουτερς και βλεπουμε ολα τα πρωταθληματα..
Και ειδικα σε συμφορουμιτες που εχουν διαφορετικη ή "περιεργη" αποψη.
Για τα "μαυρακια"
Και μενα μου φανηκε στην αρχη καπως,αλλά.......
Παικτης που χαρακτηριζεται μεγαλο ταλεντο στην Ολλανδια και ξαφνικα "χαντακωνεται"
σε μικρομεσαιες ομαδες στην Τουρκια,ή παικτης " λαυρακι" που τον παιρνει η Πορτο
και τον εχει 3-4 χρονια δανεικο δεξια αριστερα και καταληγει ελευθερος,
δεν τον λες και α' διαλογης.
Το τι θα κανουν εδω ειναι αλλο θεμα και αλλο σαν τι επιπεδου παικτες ερχονται.
Κι ο Μακ απογειωσε την καριερα του εδω,αλλά ποιος πετουσε την σκουφια του οταν τον πηραμε?
Και μιλαμε για παικτη που ηταν 3 χρονια στην Γερμανια και τον βλεπανε ομαδες που
τα 300.000 χιλιαρικα που τον πηραμε εμεις,τα δινουνε σ' αυτον που κουρευει το γκαζον τους.
Κι αν δεν σας αρεσουν αυτα που λέει καποιος, προσπεραστε τον και μην του δινετε τροφη να συνεχισει.
Αντε γιατι στις τελευτσιες 10 σελιδες οι 5 εχουν να καλουν με τον "κοντε" spyrreto
ή τον επτανησιο που λέει και μια ψυχη.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ούτε β τους λες κρατάς μια πισινή να τους δεις στο χόρτο γιατί τόση βιασύνη να τους απαξιωσουμε;
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk