Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gika »

Όπως το καταλαβαίνει κανένας.
Άλλο είναι πάντως να διαμαρτυθείς για ένα πρόβλημα που λύνεται και άλλο για ένα πρόβλημα αδύνατο να λυθεί.
Στην δεύτερη περίπτωση απλά τους δίνεις πάτημα.
Εκτός αν περιμένεις να αποφασιστεί μεταγραφική ενίσχυση σε τρεις θέσεις, να γίνει ερευνα, να κλείσει η συμφωνία, να πέσουν υπογραφές και να ανακοινωθεί μέσα σε 1 ώρα και 12 λεπτα.
Βέβαια κανένας δεν μπορεί να περιορίσει κανέναν να γράψει τη γνώμη του.
Dimg4

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

και ποιος σου ειπε οτι δεν εχει γινει προεργασια? Κατσε να δουμε, εγω απλα ελπιζω να δουμε εναν επιτελικο χαφ γιατι δημιουργικα ειμαστε ανυπαρκτοι οταν ο Ιβιτς ειναι χαλια.
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

Τι εγινε ρε μαγγες το τοπικ ?
χαλαρωστε λιγο ολοι σας...αλλανθαστος δεν ειναι κανενας!Ο Ζαγορ τα εδωσε,τα δινει και θα τα δινει ολα για τον Π.Α.Ο.Κ. ολων μας....


αα παρεπιμτοντος καμια μεταγραφη για 10αρη θα κανουμε?? Αυτος ο Ιβιτς ειναι τερμα αργος!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
χαβαλε κανω μην ορματε...
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Ρε γκίκα τι ψύχωση έχεις πάθει; Ξέρουμε ότι η ομάδα, από ομάδα πρωταθλητισμού δείχνει να έχει φτάσει σ' ενα τέλμα. Οπότε χρειάζεται να παρθούν κάποια μέτρα. Πάρθηκαν κάποια αλλά για να αλλάξει άρδην η κατάσταση πρέπει να παρθούν ριζικότερα. Αλλιώς θα παίρναμε το πρωτάθλημα...
Ποιος πολέμησε τον Ζαγοράκη; Εγώ π.χ. μπορεί να θέλω να φύγουν 10 παίκτες και να πάρουμε άλλους. Δεν έπιασα απ' το λαιμό τον Ζαγοράκη να το κάνει οπωσδήποτε... Και ξέρω ότι είναι δύσκολο να το κάνει. Ο.Κ.

Χαλαρά...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από eorptol »

ο γκικας τα λεει πολυ καλα αλλο να λες την γνωμη σου και αλλο να απαξιωνεις ....υπαρχει τεραστια διαφορα γιατι δεν το καταλαβαινεις ρε timo ? και ολα ειναι συναρτηση και του οικονομικου να κανουμε σαν την αεκ μεταγραφες ενω ειναι μεσα 70 εκατ και θελουν οπως ειπε ο αδαμιδης αμεσα 10 εκατ για υποχρεωσεις που δεν υπαρχουν ?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από eorptol »

dj_timo έγραψε:Μεχρι τις 8 λετε να περιμενουμε κατι η μπα?
ρε τιμο τον σαλπι τον πηραμε χαλαρωσε :lol: :lol: :lol: :lol:
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

εεε λιγα λογια για τον χωριανο μ (σαλπι)!! :lol:

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team



οκ σρυ Admin Team!! :D
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Black_White_Heart την Δευ 31 Ιαν 2011, 19:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από tigon4 »

45 λεπτα εμειναν....
Dimg4

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

eorptol έγραψε:
dj_timo έγραψε:Μεχρι τις 8 λετε να περιμενουμε κατι η μπα?
ρε τιμο τον σαλπι τον πηραμε χαλαρωσε :lol: :lol: :lol: :lol:

χαχαχα οχι δε μου φτανει, θελω ανανεωση συμβολαιου μεχρι το 2019 μεχρι τις 8 αλλιως κραζω :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από diniko80 »

eorptol έγραψε:
dj_timo έγραψε:Μεχρι τις 8 λετε να περιμενουμε κατι η μπα?
ρε τιμο τον σαλπι τον πηραμε χαλαρωσε :lol: :lol: :lol: :lol:
συμφωνα με ενα σαιτ τα γραφεια της παε κλεισαν
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

αντε πειτε και τα τελευταια να το κλεισουμε...8 ακριβως κλειδωνει...ουτε λεπτο παραπανω :twisted:
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Ποια ολλανδικη λετε να πετυχουμε το καλοκαιρι για να παμε ομιλους?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gika »

Τσουκαλάς, Αρίας, Ετό....

Τα λέμε σε 4 μήνες αλάνια της μεταγραφολογίας!!!!
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

noooooooooooooooooooooo :(
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

εφυγαν: αμπουμπακαρι,μπουσαιντι,ζουελα,κριστιανο και δανεικος ο παπαζογλου στην τριπολη
ηρθαν: αριας,ετο

ραντεβου το καλοκαιρι παλι...κουραγιο αδερφια... :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”