33. Στέφανος Αθανασιάδης
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
λύση γι αυτό υπάρχει και θα του το διδάξει ο μπολόνι
όταν ο φορ είναι "μόνος" του, γυρνάει προς το κέντρο, γίνεται συμμετοχικός και μπολιάζεται όταν αμυνόμαστε στον κύκλο του κέντρου.
και στην επίθεση σπάει τη μπάλα σε ότι κινείται πίσω ή πλάγιά του μετά από υποδοχή της μπάλας, ή πλαγιάζει στη γραμμή για να αφήσει χώρο στο επιτελικό χαφ να πατήσει περιοχή
αυτά εννοώ λέγοντας να βάλει άλλα στοιχεία στο παιχνίδι του
όταν ο φορ είναι "μόνος" του, γυρνάει προς το κέντρο, γίνεται συμμετοχικός και μπολιάζεται όταν αμυνόμαστε στον κύκλο του κέντρου.
και στην επίθεση σπάει τη μπάλα σε ότι κινείται πίσω ή πλάγιά του μετά από υποδοχή της μπάλας, ή πλαγιάζει στη γραμμή για να αφήσει χώρο στο επιτελικό χαφ να πατήσει περιοχή
αυτά εννοώ λέγοντας να βάλει άλλα στοιχεία στο παιχνίδι του
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
+1danirifle έγραψε:λύση γι αυτό υπάρχει και θα του το διδάξει ο μπολόνι
όταν ο φορ είναι "μόνος" του, γυρνάει προς το κέντρο, γίνεται συμμετοχικός και μπολιάζεται όταν αμυνόμαστε στον κύκλο του κέντρου.
και στην επίθεση σπάει τη μπάλα σε ότι κινείται πίσω ή πλάγιά του μετά από υποδοχή της μπάλας, ή πλαγιάζει στη γραμμή για να αφήσει χώρο στο επιτελικό χαφ να πατήσει περιοχή
αυτά εννοώ λέγοντας να βάλει άλλα στοιχεία στο παιχνίδι του
μειωνεκτει σε αυτα +φωνω
ο κλους εχει αυτο το ''κουσουρι΄΄ αν δεν σκοραρει σπανια τον λες καλο....για αυτους ακριβως τους λογους
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
δεν θεωρω οτι ηταν κακος ...απλα ο κλαους ειναι ενας παικτης που εξαρτατε αρκετα απο τους υπολοιπους παικτες....αν αυτοι ειναι τραγικοι και δεν τον τροφοδοτουν τοτε και αυτος δεν μπορει να φανει
2 φορες προσπαθηεσε σε δυσκολες φασεις να το παστελωσει
2 φορες προσπαθηεσε σε δυσκολες φασεις να το παστελωσει
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
παροτι δεν εβαλε γκολ...παρα πολυ καλος..πηρε πολλες μονομαχιες μοιρασε σωστα,,μπραβο κλαους
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Κανεις δεν θα σου χαρισει τιποτα,αν δεν δουλεψεις στις αδυναμιες σου θα εχεις προβλημα.Αν δεν τις βελτιωσεις αργα η γρηγορα......καποιος αλλος θα παρει τη θεση σου.
Υπαρχουν παιχνιδια που μας τρελενεις,και υπαρχουν ματς που φαινεσαι βαρυς, αργος, ακεφος...
....και στην Ξανθη και σημερα δεν ησουν καλος,ελπιζω την Τεταρτη να δουμε τον γνωστο Κλαους.
Υπαρχουν παιχνιδια που μας τρελενεις,και υπαρχουν ματς που φαινεσαι βαρυς, αργος, ακεφος...
....και στην Ξανθη και σημερα δεν ησουν καλος,ελπιζω την Τεταρτη να δουμε τον γνωστο Κλαους.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ΣΟΒΑΡΑ?!?MANIAKOS έγραψε:παροτι δεν εβαλε γκολ...παρα πολυ καλος..πηρε πολλες μονομαχιες μοιρασε σωστα,,μπραβο κλαους
ΟΥΡΛΙΑΖΑ να τον βγάλει σήμερα...
ΤΡΑΓΙΚΟΣ κατ' εμέ, 3-4 φάσεις τις έπνιξε ενώ ήταν ευκολάκια (γι' αυτόν).
ΜΠΡΑΒΟ???? ΜΕ τέτοια εμφάνηση??? Ούτε Γ' Εθνικής ομάδα να είμασταν δε θάπαιρνε μαυτά μπράβο...
Για μένα η χειρότερη του εμφάνηση εδώ και κάνα χρόνο...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
εμενα μ αρερσαν κπ πραγματα.οπως οτι πηρε αρκετες γιομες...πασαρε σωστα..κυριως ηταν καλυτερος στο κακο μας α ημιχρονο....ενταξει διαφωνουμε γνωμες ειναι αυτες..
αλλον φορ δεν εχουμε....
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
εμενα μ αρερσαν κπ πραγματα.οπως οτι πηρε αρκετες γιομες...πασαρε σωστα..κυριως ηταν καλυτερος στο κακο μας α ημιχρονο....ενταξει διαφωνουμε γνωμες ειναι αυτες..
αλλον φορ δεν εχουμε....
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
εκείνο που περιμέναμε, να απλώσει το ποδάρι του στο πρώτο ημίχρονο και να βάλει το γκολ δεν το έκανε.
εκείνο που δεν περιμέναμε, να βγάλει την κάθετη στον Ρομπέρ για το πρώτο γκολ, το έκανε.
εκείνο που δεν περιμέναμε, να βγάλει την κάθετη στον Ρομπέρ για το πρώτο γκολ, το έκανε.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Κάτι γενικό για τον Κλάους που το σκέφτομαι πολύ καιρό αλλά τώρα έχω ικανό δείγμα αγώνων για το πω.
Το ότι έχει δολοφονικό ένστικτο το ξέραμε. Τους τελευταίους 12 μήνες το εμπεδώσαμε για τα καλά. Δεν χωρεί αμφιβολία. Το να είναι στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή, το να ψάχνει πρώτα και κύρια να σκοράρει και μετά όλες τις άλλες επιλογές, το να εκτελεί με τη μία κάνοντας όλα τα γκολ να μοιάζουν εύκολα (καθόλου δεν είναι), το να ξέρει πού ακριβώς είναι η εστία ανα πάσα στιγμή και να μπορεί να στέλνει την μπάλα εκεί υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, όλα αυτά, είναι χαρακτηριστικά που τα έχει και είναι τα καλύτερα δυνατά βασικά χαρακτηριστικά για έναν πραγματικό γκολτζή, έναν πραγματικό επιθετικό. Εκμεταλλευόμενος λοιπόν μόνο το εκ γεννετής ταλέντο που έχει και με λίγη δουλειά (που ήδη έχει κάνει και φάνηκε φέτος στα πόδια του, στα άλματά του κλπ), αν αρκεστεί σε αυτά, θα μπορέσει να γίνει ο απλά καλός επιθετικός που θα βάζει κάθε χρόνο περί τα 15 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις ώσπου κάποια στιγμή θα τον ξεπεράσει η εποχή και θα αργοσβήσει.
Για να γίνει όμως πραγματικά μεγάλος επιθετικός, μεγάλης κλάσης, πρέπει να δουλέψει πάρα πολύ σε συγκεκριμένα πράγματα. Είναι αυτό που λέμε "πρέπει να βάλει στο ρεπερτόριό του και άλλες κινήσεις". Δεν υποτιμώ καθόλου το ταλέντο που έχει να βγαίνει πάνω στη γραμμή του αντίπαλου τέρματος και να σπρώχνει την μπάλα μέσα. Δεν είναι εύκολο και δεν το'χουν όλοι οι επιθετικοί αυτό παρά μόνο οι πραγματικοί δολοφόνοι και όχι τα εργαλεία τύπου Μουσλι και οι λεγόμενοι "περιφερειακοί". Καθόλου δεν το υποτιμώ λοιπόν. Απλά, επειδή έχει αυτό το σπάνιο ταλέντο, αν δουλέψει και άλλες κινήσεις, τότε θα γίνει μεγάλος, ολοκληρωμένος σύγχρονος επιθετικός.
Μπορεί! Γι'αυτό δεν θα του (μας) συγχωρήσω να αφεθεί. Πρέπει να αρχίσει να δουλεύει την ντρίμπλα, το παιχνίδι με πλάτη, το χειρισμό μπάλας σε ανοιχτό χώρο (όχι στατικά δηλ), τα τελειώματα από διάφορες θέσεις και υπό διάφορες συνθήκες (ναι, παίρνει κι άλλη βελτίωση). Ο Ανρί θα ήταν ένας μέτριος επιθετικός αν δεν καθόταν επί χρόνια μετά από κάθε προπόνηση να δουλεύει κάθε μορφής τελείωμα φάσης. Ο Κλάους οφείλει να μην επαναπαυτεί στο ταλέντο του και να τον δούμε να μπορεί να δημιουργεί και φάσεις από μόνος του περνώντας έναν-δύο αντιπάλος, κάνοντας το απρόβλεπτο, εκτοπίζοντας αμυντικούς, περνώντας τους στο σπριντ κλπ. Και βέβαια να δουλέψει τα σουτ από μακριά που πάντα είναι προς την εστία αλλά κατά κανόνα είναι αδύναμα.
Το ότι έχει δολοφονικό ένστικτο το ξέραμε. Τους τελευταίους 12 μήνες το εμπεδώσαμε για τα καλά. Δεν χωρεί αμφιβολία. Το να είναι στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή, το να ψάχνει πρώτα και κύρια να σκοράρει και μετά όλες τις άλλες επιλογές, το να εκτελεί με τη μία κάνοντας όλα τα γκολ να μοιάζουν εύκολα (καθόλου δεν είναι), το να ξέρει πού ακριβώς είναι η εστία ανα πάσα στιγμή και να μπορεί να στέλνει την μπάλα εκεί υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, όλα αυτά, είναι χαρακτηριστικά που τα έχει και είναι τα καλύτερα δυνατά βασικά χαρακτηριστικά για έναν πραγματικό γκολτζή, έναν πραγματικό επιθετικό. Εκμεταλλευόμενος λοιπόν μόνο το εκ γεννετής ταλέντο που έχει και με λίγη δουλειά (που ήδη έχει κάνει και φάνηκε φέτος στα πόδια του, στα άλματά του κλπ), αν αρκεστεί σε αυτά, θα μπορέσει να γίνει ο απλά καλός επιθετικός που θα βάζει κάθε χρόνο περί τα 15 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις ώσπου κάποια στιγμή θα τον ξεπεράσει η εποχή και θα αργοσβήσει.
Για να γίνει όμως πραγματικά μεγάλος επιθετικός, μεγάλης κλάσης, πρέπει να δουλέψει πάρα πολύ σε συγκεκριμένα πράγματα. Είναι αυτό που λέμε "πρέπει να βάλει στο ρεπερτόριό του και άλλες κινήσεις". Δεν υποτιμώ καθόλου το ταλέντο που έχει να βγαίνει πάνω στη γραμμή του αντίπαλου τέρματος και να σπρώχνει την μπάλα μέσα. Δεν είναι εύκολο και δεν το'χουν όλοι οι επιθετικοί αυτό παρά μόνο οι πραγματικοί δολοφόνοι και όχι τα εργαλεία τύπου Μουσλι και οι λεγόμενοι "περιφερειακοί". Καθόλου δεν το υποτιμώ λοιπόν. Απλά, επειδή έχει αυτό το σπάνιο ταλέντο, αν δουλέψει και άλλες κινήσεις, τότε θα γίνει μεγάλος, ολοκληρωμένος σύγχρονος επιθετικός.
Μπορεί! Γι'αυτό δεν θα του (μας) συγχωρήσω να αφεθεί. Πρέπει να αρχίσει να δουλεύει την ντρίμπλα, το παιχνίδι με πλάτη, το χειρισμό μπάλας σε ανοιχτό χώρο (όχι στατικά δηλ), τα τελειώματα από διάφορες θέσεις και υπό διάφορες συνθήκες (ναι, παίρνει κι άλλη βελτίωση). Ο Ανρί θα ήταν ένας μέτριος επιθετικός αν δεν καθόταν επί χρόνια μετά από κάθε προπόνηση να δουλεύει κάθε μορφής τελείωμα φάσης. Ο Κλάους οφείλει να μην επαναπαυτεί στο ταλέντο του και να τον δούμε να μπορεί να δημιουργεί και φάσεις από μόνος του περνώντας έναν-δύο αντιπάλος, κάνοντας το απρόβλεπτο, εκτοπίζοντας αμυντικούς, περνώντας τους στο σπριντ κλπ. Και βέβαια να δουλέψει τα σουτ από μακριά που πάντα είναι προς την εστία αλλά κατά κανόνα είναι αδύναμα.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
αν μπορεσει να τα κανει ολα αυτα θα κανει το παραπανω βημα...αλλα και μπλανκο-παστελιτς να βγει καλα ειναι....
εχει αυτο το θεμα αν δε βαζει γκολ σπανια τον λεμε καλο αλλα εχει βελτιωσει τις μτβιβασεις του,.ασσιστ σε ιβιτς , χθες σε ρομπερ....χθες πηρε και γιομες με καλα αλματα...εσπαγε τη μπαλα στο πλαι...τωρα τριπλα κλπ ειναι πιο δυκολα να τα βαλει στο παιχνιδι του και δεν ξερω αν γινεται να βελτιωθουν πολυ πλεον...αλλα σιγουρα πρεπει να πιεστει απο ολους και κυριως απο τον Λαζλο...αυτος πραγματι ξερει...ειμαι ησυχος...
εχει αυτο το θεμα αν δε βαζει γκολ σπανια τον λεμε καλο αλλα εχει βελτιωσει τις μτβιβασεις του,.ασσιστ σε ιβιτς , χθες σε ρομπερ....χθες πηρε και γιομες με καλα αλματα...εσπαγε τη μπαλα στο πλαι...τωρα τριπλα κλπ ειναι πιο δυκολα να τα βαλει στο παιχνιδι του και δεν ξερω αν γινεται να βελτιωθουν πολυ πλεον...αλλα σιγουρα πρεπει να πιεστει απο ολους και κυριως απο τον Λαζλο...αυτος πραγματι ξερει...ειμαι ησυχος...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
[quote="Stepas"]Κάτι γενικό για τον Κλάους που το σκέφτομαι πολύ καιρό αλλά τώρα έχω ικανό δείγμα αγώνων για το πω.
Ο Ανρί θα ήταν ένας μέτριος επιθετικός αν δεν καθόταν επί χρόνια μετά από κάθε προπόνηση να δουλεύει κάθε μορφής τελείωμα φάσης.
Αυτό ισχύει για όλους ακόμη για τους κορυφαίους αφού όλοι μα όλοι οι αθλητές έχουν αδυναμίες και όπως πολύ σωστά είπες πρέπει ο καθένας να ασχολείται και μετά την προπόνηση στα ¨αδύνατα του" σημεία, έτσι ολοκληρώνεται ένας παίκτης και αλλάζει επίπεδο και αυτό τον κάνει μετά ξεχωριστό και επιθυμητό από τους πάντες.
Ελπίζω ο Κλάους να μην εχει προβλήματα τραυματισμών και οσο περνά ο χρόνος να γίνεται ολοένα και καλύτερος.
Πάντως είναι ένας πάρα πολύ καλός παίκτης και σωστός χαρακτήρας, σπάνιο φαινόμενο για σέντερ φορ και μάλιστα μεγάλης ομάδος, μακάρι το παλικαράκι να είναι γερός και δυνατός και να βοηθά έτσι όπως κάνει μέχρι τώρα την ομάδα μας.
Ο Ανρί θα ήταν ένας μέτριος επιθετικός αν δεν καθόταν επί χρόνια μετά από κάθε προπόνηση να δουλεύει κάθε μορφής τελείωμα φάσης.
Αυτό ισχύει για όλους ακόμη για τους κορυφαίους αφού όλοι μα όλοι οι αθλητές έχουν αδυναμίες και όπως πολύ σωστά είπες πρέπει ο καθένας να ασχολείται και μετά την προπόνηση στα ¨αδύνατα του" σημεία, έτσι ολοκληρώνεται ένας παίκτης και αλλάζει επίπεδο και αυτό τον κάνει μετά ξεχωριστό και επιθυμητό από τους πάντες.
Ελπίζω ο Κλάους να μην εχει προβλήματα τραυματισμών και οσο περνά ο χρόνος να γίνεται ολοένα και καλύτερος.
Πάντως είναι ένας πάρα πολύ καλός παίκτης και σωστός χαρακτήρας, σπάνιο φαινόμενο για σέντερ φορ και μάλιστα μεγάλης ομάδος, μακάρι το παλικαράκι να είναι γερός και δυνατός και να βοηθά έτσι όπως κάνει μέχρι τώρα την ομάδα μας.
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ευτυχώς που το καλοκαίρι ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΦΩΝΑΖΕΙ δεν έγινε μεταγραφή επιθετικού,συνηδειτά,ωστε να δοθεί η ευκαιρία σε σένα να ξεδιπλώσεις το ταλέντο σου και σε εμάς τους υπόλοιπους να σε απολαμβάνουμε ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ μου....οι υπόλοιποι..ας χαίτονται τον Ιακουίντα
