33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ξέρει κανενας τι ρήτρα έχει?Πάντως αν συνεχισει έτσι το παλικάρι οι απολαβές του πρέπει να βελτιωθούν στο τέλος της χρονιάς....α και σε βλέπω στο Euro ανετα αν συνεχισεις ετσι
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πουλενάρα βγάζομεν και ασσίστ τώρα;;; πωπωπωπω!!!
Άντε και στο χατ τρικ!
Άντε και στο χατ τρικ!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Η κάθετη μπαλιά του στον Ivic, με άφησε speachless! Θυμάμαι άλλη μία παρόμοια, ακριβώς πριν ένα χρόνο στις Σέρρες στον Σαλπι, με τακουνάκι.
Χρειάζεται λίγο περισσότερη προπόνηση για να αποκτήσει και τον απαραίτητο τσαμπουκά (εκτόπισμα) στο παιχνίδι του. Η ικανότητά του να ξεμαρκάρεται και να σουτάρει με τη μία είναι μοναδική.
Χρειάζεται λίγο περισσότερη προπόνηση για να αποκτήσει και τον απαραίτητο τσαμπουκά (εκτόπισμα) στο παιχνίδι του. Η ικανότητά του να ξεμαρκάρεται και να σουτάρει με τη μία είναι μοναδική.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεστε πριν την πασα του Λαζαρ τα βηματακια που κανει σε γρηφορο ρυθμο για να δωσει δυναμη στο πλασε....
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Σταθερή ανοδική πορεία για το Στέφανο....με χαροποιεί ιδιαίτερα και ίσως κατά κει ψάξουμε να βρούμε τον ηγέτη της ομάδας μας με τη φυγή Γκαρσία...
Αρκεί βέβαια να ...
Αρκεί βέβαια να ...
Τσαμπουκάς στο παιχνίδι του = αυτοπεποίθηση και αποδοχή του νέου ρόλου του.... Μακάρι να ανταποκριθεί το παλικάριΑποστόληςΑ έγραψε:
Χρειάζεται λίγο περισσότερη προπόνηση για να αποκτήσει και τον απαραίτητο τσαμπουκά (εκτόπισμα) στο παιχνίδι του. Η ικανότητά του να ξεμαρκάρεται και να σουτάρει με τη μία είναι μοναδική.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Νομίζω οτι το πιο σημαντικό προσόν του Στέφανου είναι οτι τα μάτια του κοιτάνε χαμηλά.. 
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Πέμ 05 Ιαν 2012, 15:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
33. Στέφανος Αθανασιάδης
και αν Θυμασε ούτε ο Σαντος τον πιστεύε και μάλιστα είπε να όνομα αφήσουμε ελεύθερο αλλα δεν το δέχθηκε ο Ζαγορακης μπράβο ρε κλαους για το πείσμα σου δικαιωθηκες όπως και αυτοι που σε πίστεψαν ......Sick Bastard έγραψε:Καλα ρε Κλάους, εσύ δεν ήσουν που ήρθες απο τη Β εθνική που δεν κάνεις και δεν ράνεις και δεν μπορείς και τέτοια;
Εσύ, που είσαι 1ο σκόρερ του ΠΑΟΚ με 6 γκολ σε 11 παιχνίδια κι άλλες 2-3 ασσίστ στο πρωτάθλημα;
Κι άλλα 4 γκολ στην Ευρώπη; Και ήσουν και τραυματία;
Που να έκανες κιόλας δηλαδή, τι θα γινόταν;
Ε ρε τι διαβάζουμε κατα καιρούς εδώ μέσα....
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Στο πρώτο του γκολ (στο 2-0) δεν έκανε τίποτα (παραπάνω από το να είναι στην θέση του). Το μισό ανήκει στον Ίβιτς που έβγαλε κεφαλιά-πάσα και το άλλο μισό στον κοντό που το σέρβιρε στο πιάτο.
Στο πρώτο γκολ της ομάδας όμως
- βρίσκεται στο κέντρο όταν κερδίζουμε την μπάλα, συμμετέχοντας στο παιχνίδι.
- παίρνει την μπάλα και εξετάζει επιλογές με ένα γρήγορο βλέμμα μπροστά και πίσω.
- βλέπει τον Ίβιτς να έχει πάρει θέση με πλάτη και περιμένει πότε θα κάνει την κίνηση.
- κάνει την πάσα στο σωστό χρόνο.
Δεν θέλει όγκο. Τεχνική, να μπορεί να κρατάει μπάλα και ντρίπλα. Και δὐναμη στα πόδια.
Πραγματικά, άλλος παίκτης σε σχέση με πέρσι.
Στο πρώτο γκολ της ομάδας όμως
- βρίσκεται στο κέντρο όταν κερδίζουμε την μπάλα, συμμετέχοντας στο παιχνίδι.
- παίρνει την μπάλα και εξετάζει επιλογές με ένα γρήγορο βλέμμα μπροστά και πίσω.
- βλέπει τον Ίβιτς να έχει πάρει θέση με πλάτη και περιμένει πότε θα κάνει την κίνηση.
- κάνει την πάσα στο σωστό χρόνο.
Δεν θέλει όγκο. Τεχνική, να μπορεί να κρατάει μπάλα και ντρίπλα. Και δὐναμη στα πόδια.
Πραγματικά, άλλος παίκτης σε σχέση με πέρσι.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
το μόνο που θέλει είναι χατ-τρικ. Οι πραγματικοί σκόρερ μπορούν να βάζουν πολλά γκολ σε έναν αγώνα. Η ομάδα παίζει επιθετικά και αυτό βοηθάει τον Κλάους που δεν μπορεί να παίξει σε μικρή επιθετικά ομάδα να παλεύει μόνος του με τα θηρία. Ούτε όγκο θέλει ούτε τίποτα, τα χαρακτηριστικά που ήδη έχει τον βοηθάνε να είναι αποτελεσματικός. Αυτό πρέπει να είναι ένας σκόρερ αποτελεσματικός.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ρε μην ακούω βλακείες.Δεν χρειάζεται όγκο λέει.
Δεν υπάρχει σέντερ φορ που να είναι 63 κιλά και φτερό στον άνεμο.
Μόνο ο Γκουγκουλιάς.
Από πέρσυ έχει βάλει τουλάχιστον 5 κιλά παραπάνω και η διαφορά στην μυική δύναμη είναι αισθητή.
Δεν λέμε να γίνει τέρας σαν τον Μπαπτίστα,να βάλει κανα κιλό να κοντράρετε λαιμαι.
2 νταμάρια αντιμετωπίζει όπως και να χει.
Δεν υπάρχει σέντερ φορ που να είναι 63 κιλά και φτερό στον άνεμο.
Μόνο ο Γκουγκουλιάς.
Από πέρσυ έχει βάλει τουλάχιστον 5 κιλά παραπάνω και η διαφορά στην μυική δύναμη είναι αισθητή.
Δεν λέμε να γίνει τέρας σαν τον Μπαπτίστα,να βάλει κανα κιλό να κοντράρετε λαιμαι.
2 νταμάρια αντιμετωπίζει όπως και να χει.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ο Μπόλονι ξέρει τι θέλει ο Στέφανος.Ας τον αφήσουμε να του τα δώσει του παστελλωτή.

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
προς το παρόν είναι κυρίως για ματς που ο ΠΑΟΚ κάνει υπεροχή
σε ματς που είμαστε ισοδύναμοι με τον αντίπαλο, ή χειρότεροι, συνήθως δεν ακουμπάει
δουλειά και πάλι δουλειά, γτ έχει πολλά στοιχεία να βάλει στο παιχνίδι του
σε ματς που είμαστε ισοδύναμοι με τον αντίπαλο, ή χειρότεροι, συνήθως δεν ακουμπάει
δουλειά και πάλι δουλειά, γτ έχει πολλά στοιχεία να βάλει στο παιχνίδι του
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ναι αλλά το παιχνίδι δεν του πήγε.Ήταν πολύ μόνος.Πλευρές δεν είχαμε..τι να κάνει???
