5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από desperando »

Ακούω τις τελευταίες μέρες μετά το ματς με τον βάζελο πολλούς που πέσανε να φάνε τον Pablo, οι ίδιοι που μετά το ματς με τον γαύρο τον κάνανε σύνθημα στα χείλη τους. Ακούω συνέχεια για τις τρεις κόκκινες που κρέμασε την ομάδα ξεχνώντας (ή χειρότερα δεν έχουν τη ικανότητα να κρίνουν και περιμένουν να ακούσουν τι θα πουν οι έγκριτοι δημοσιογράφοι αυτής της πόλης και μη)ότι τουλάχιστον οι δύο από τις τρεις ήταν άδικες.
Ακόμα όμως και σε αυτό το γεγονός υπάρχουν κάποιοι που δηλώνουν ευθαρσώς ότι έδωσε το δικαίωμα λες και αν φύγει ο PABLO δεν θα βρουν κάποιον άλλο ποδοσφαιριστή της ομάδας μας να στοχοποιήσουν. Πιστεύω το κακό έγινε, η προπαγάνδα τους και ο έλεγχος των ΜΜΕ, ο απίστευτος πόλεμος ενάντια στην ομάδα μας άρχισε για αυτούς να αποδίδει καρπούς, και όλα αυτά γιατί ο ΠΑΟΚ μας πάει εκεί που του αρμόζει ιστορικά στην ΚΟΡΥΦΗ.
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε αυτά τα ζιζάνια να μας αλλοτριώσουν ως οπαδούς.
Ο PABLO είναι ένα πολύ δυνατό όπλο στην φαρέτρα μας και πρέπει να χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να οδηγήσει την ομάδα μας εκεί που της αξίζει. Ο ΠΑΟΚ δεν πρέπει να τρώει τα παιδιά του, ότι προβλήματα υπάρχουν μπορούν να λυθούν εκ τον έσο.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

2+2 η τιμωρία του...ανακοινώθηκε!
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από nikos55 »

Gash πολύ ενδιαφέρον ο τελευταίος προβληματισμός σου με αφορμή το άρθρο του σιχαμένου μπουχέσα (Χίντε, η μύτη για μένα), αλλα αυτό που κατά τη γνώμη μου προέχε είναι να αντιμετωπιστεί ο κίνδυνος να δημιουργηθεί κλίμα φυγής του Πάμπλο από την ομάδα. Θα πρόσεξες σε μεγάλη μερίδα των δηθεν αντικειμενικων αθηναϊκών μέσων προσπαθούν να δημιουργησουν τετελεσμενα ("τελειωμενος ο Γκαρσια" στο Φιλαθλο κτλ) και μεις εδω καθομαστε και συζητάμε αν πρεπει ή όχι να τον διωξουμε!! Γιατί ? Για να μας χτυπησει την πλάτη φιλικά και να μας πει μπραβο ο καθε καρπετομαλακας! Ε, οχι!
Κανεις δεν ειναι χαζος, ολοι ξερουμε οτι ο δικος μας το παρακανει και πρεπει να βαζει φρενο στις αντιδρασεις του. Ξερουμε ομως κι οτι 2 στις 3 κοκκινες που πηρε ηταν ανυπαρκτες, οτι τον τραυματισαν 2 φορες φετος, ο Νατσο πηγε να του κόψει την μπαλα, η Λουλου του σπασε το δοντι, ο προχθεσινος φλωρακος τον προσπαθησε κι αυτος, και την ιδια ωρα ο Παμπλο με εξαιρεση ενα πολυ σκληρο φαουλ στον 1ο αγωνα κυπελλου με τον Αρη δεν εχει πειραξει κανενα κι ολες οι εφημεριδες αλητη τον ανεβαζουν, ψυχοπαθη τον κατεβαζουν. (παρεπιπτοντως στους πιο πολλους αντιπαλους που τον χτυπησαν δε σφυριχτηκε ουτε φαουλ!!!!) Κι αντι να τον προστατευσει ο κοσμος του ΠΑΟΚ και οι εφημεριδες της πολης, σα χαζοχαρουμενοι στο χαβαλε κι εμεις, παιζουμε το παιχνιδι τους.
Μπεεεεεε!!!!!

Ο Παμπλο πρεπει να μεινει και θα μεινει
. Ειναι απαραιτητος, τετοιο αμυντικο χαφ ουτε με 3-4 εκ. ευρω δε βρισκεις, αλλα υποχρεωτικα πρεπει να σοβαρευτει. Το καλοκαιρι να ηρεμησει, να του τραβηξει λιγο το αυτι ο Σαντος, να πεσει και κανενα προστιμο (καλο κανουν και κακο δεν κανουν αυτα) γιατι ειναι η ψυχη της ομαδας. Με 4-1-4-1 και αυτον κοφτη θα κανουμε παπαδες τα επομενα χρονια

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ!!!!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Photis »

Ο Πάμπλο έφαγε 4 αγωνιστηκές.....προς γνώσην όλων...Αυτό λέει μες το σάϊτ της superleague.

:?
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Retzi »

Τέλος η χρονιά για τον Γκαρσία... Ίσως και κάπου εδώ να τελειώνει και από τον ΠΑΟΚ. :(
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Θα κάνουμε έφεση;
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gash04 »

nikos55 ακριβώς αυτό ήταν και το σκεπτικό μου εξ αρχής που εξήγησα και στον Hideguti.
Και όσο για τους οπαδούς μας απλά δεν θέλω να σκέφτονται σαν γίδια.
Ας έχουν αντίθετη άποψη δεν με πειράζει αλλά να ξέρουν τι λένε και πότε.
Τέσπα για μένα ο παίχτης τελείωσε έτσι και αλλιώς.
Φάγαμε το τυράκι μας έφαγε και αυτός το δικό του τον περίμενε και ο άλλος στην γωνία.
Πάμε αύριο να φάμε αληθινό τυρί τουλάχιστον μπας και αλλάξουμε γεύση γιατί το συγκεκριμένο ήταν αλμυρό.


Y.G Για αυτό πετούσε τις μπάλες σαν να τους λέει παίξτε μόνοι σας ζουλού.
Εχει γνώση του τι έκανε.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από peris »

2+2 ναι ειναι οι μερες τους εκτος φυλακης τα λαμογια
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από eorptol »

στον σιμαο το βραβειο fair play παρακαλω NA DERNEI TA ΠΑΙΔΑΚΙΑ
ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ .......ΓΑΜΩ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΑΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΧΑΒΟΥΖΑΣ.....
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από tad »

4 αγωνιστικές στον Πάμπλο !!!

Σαν εφιάλτης ακούγεται. Για να μην παίξει και στα δύο με ΑΕΚ και στο δεύτερο με ΠΑΟ.

Ωραία τα κανονίζει η Αθήνα !!!

Για να μην τρελαθούν κάποιοι να πω ότι αυτό που συμβαίνει τώρα το έχω ζήσει ως παοκτσής από τότε που θυμάμαι τον ευατό μου. Κυρίως τις εποχές που είμασταν ανταγωνιστικοί !!!

Βγείτε τώρα αδέρφια μου και πέστε μου ότι δεν θέλετε τον Βασίλη Γκαγκάτση δικηγόρο του ΠΑΟΚ. Πέστε το ...

Πέστε ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να είναι στο μυαλό μας "καθαρός" .

Είμαστε ΠΑΟΚ και πρέπει να ανταπεξέλθουμε σε όλα.

Εγώ θα πω ...

Ζαγοράκη κάνε ότι μπορείς για να μας βγάλεις από τον βούρκο του μυαλού μας.

Εγώ θέλω το παιδί του Dimisk να πηγαίνει στο σχολείο του και να πουλάει τρέλα. Να σηκώνει η ΠΑΟΚΑΡΑ κούπες και τα παιδιά μας να κλαίνε από χαρά και όχι από πίκρα.

Δεν μπορώ άλλο μυαλοπώληδες. Μεγάλωσα και κουράστηκα με την πίκρα. Συγχωρήστε με ....
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Βγείτε τώρα αδέρφια μου και πέστε μου ότι δεν θέλετε τον Βασίλη Γκαγκάτση δικηγόρο του ΠΑΟΚ. Πέστε το ...
Ετσι ακριβως...Το ειπα απο προχθες το βραδυ..Μεχρι τοτε εβγαζα σπυρια..Αλλα δεν θα μας κανουν οτι θελουν και μεις θα καθομαστε ..
Τον καθαριζαμε τον Γκαρσια....
Ο ιδιος+ο κοσμος+ ο Κακος...
Ας τον σωσει η διοικηση,,
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Όλοι είχαμε τις απόψεις μας για το θέμα Γκαγκάτση... Επειδή μας αδικησεη διαιτισία προχθές θα κάνουμε εμείς κολοτούμπες... Δεν ακούγεται και πολύ ώριμο, με την κάθε μικροαποτυχία να αλλαζουμε γνώμη για κάποιο πρόσωπο...
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Δεν ειναι κολοτουμπα..Αμυνα ειναι φιλε..Αμυνα..Καπως αυτη η προσπαθεια πρεπει να προστατευει..
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ioanmits »

Στημένη απόφαση για να μην πάιξει με ΠΑΟ στην Αθήνα. Και φυσικά όταν του την έπεσαν όλοι οι παίκτες του βάζελου ήταν επίτηδες για να αποβληθεί. Αυτόν φοβούνται οι αντίπαλοι και εμείς οι χαζοβιόληδες να τον διώξουμε από μόνοι μας.. να κάνουμε αυτό που θέλουν οι αντίπαλοί μας... μπράβο μας...
Ελπίζω στην έφεση να πέσει στις 2...
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από thrix »

alexpaok4 έγραψε:Θα κάνουμε έφεση;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thrix την Τρί 12 Μάιος 2009, 18:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”