Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
yiannis4
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:15

voronin?

Δημοσίευση από yiannis4 »

den kserw an einai radio arvila alla kati pire to afti mou gia epixeirimatia pou ta xwnei gia voronin.an to exei akousei kai kapoios allos as apantisei.
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
TransferManiac
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42

Re: voronin?

Δημοσίευση από TransferManiac »

Μετά λένε ότι πουλάω εγώ παπάδες :)

Ψέμματα είναι παιδιά
PAOKARA MIA ZOI
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 17:35

Δημοσίευση από PAOKARA MIA ZOI »

φιλε εχω ακουσει κι εγω για βορονιν και οτι θα τον κανει δωρο ενας επιχειρηματιας στον παοκ αλλα υπαρχει περιπτωση να αφησει την χερτα που παιζει βασικος( οχι οτι δεν θα παιζει σε εμας βασικος) και τις υποδομες τις χερτα κ να ερθει τουμπα? τι να πω μακαρι γιατι ειναι παικταρα αλλα...

Ο λινο παντως φαινεται οτι εναι παικταρα απο τα βιντεακια παντα..
ελπιζω να βγει κι ο σορλεν
Άβαταρ μέλους
gagas
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιαν 2008, 01:16
Τοποθεσία: που?

Δημοσίευση από gagas »

vangelis183 έγραψε:
Το προσεχές διάστημα ο Ζήσης Βρύζας θα ασχοληθεί με τα συμβόλαια των Ηλιάδη και Σνάουτσνερ, που λήγουν το καλοκαίρι, την επέκταση της συνεργασίας με τον Κοντρέρας, αλλά και την αγορά των δικαιωμάτων του Βιεϊρίνια από την Πόρτο.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Κ ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ.ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΖΗΣΗ!
Άβαταρ μέλους
Akis o skoulikofagos
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 13:45
Τοποθεσία: toumpa

Δημοσίευση από Akis o skoulikofagos »

και χωρις μεταγραφες αυτη η ομαδα εμενα πρωσοπικα μ αρεζε...δλδ και χωρις τς προσθηκες σορλεν λινο...τωρα ειδικα που εκανε και αυτες τις κινησεις σορρυ ποδια αλλα εγω κανω αλλα ονειρα πλεον...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

ΘΕΛΩ ΒΙΕΡΙΝΙΑΑΑΑΑΑ

ζήση αν το κάνεις αυτό με βιερίνια.... θα... τέλος πάντων...
μπράβο σου
:) :) :)
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Δημοσίευση από pyrgioths »

http://www.metrosport.gr/?p=11784

Στέλνουν τον Τσο στον ΠΑΟΚ

Δημοσιεύματα από τη Βραζιλία (”Globo Online”, “Folha Online”) στέλνουν στον ΠΑΟΚ τον νεαρό ταλαντούχο ποδοσφαιριστή της Ατλέτικο Μινέιρο, Βαλδεσίρ ντε Σόουζα Τζούνιορ, πιο γνωστός με το προσωνύμιο Τσό. Συγκεκριμένα, το δύο άρθρα αναφέρουν ότι, σύμφωνα με τον ατζέντη του Βραζιλιάνου άσου, Κάρλος Φίρμο, ο ΠΑΟΚ κατέθεσε επίσημη πρόταση για τον Τσο, για εξάμηνο δανεισμό του, την ώρα που τα δικαιώματα του ποδοσφαιριστή ανέρχονται στα 4 εκατομμύρια ευρώ. Ο Τσο είναι 21 ετών και παίζει ως μεσοεπιθετικός. Έχει ύψος 1,75 και ζυγίζει 70 κιλά. Είναι παίκτης που δεν φοβάται να δοκιμάσει το πόδι του από οποιαδήποτε απόσταση από την εστία, ενώ έχει μεγάλη ευχέρεια και ευρηματικότητα στο κοντρόλ. Αγωνίζεται στη Μινέιρο από το 2005, με την οποία κατέκτησε το 2006 το πρωτάθλημα Β’ κατηγορίας Βραζιλίας και το πρωτάθλημα της Περιφέρειας το 2007. Μάλιστα, υπήρξε και διεθνής με την Εθνική κάτω των 20, με την οποία κατέκτησε το Κύπελλο Νοτίου Αμερικής το 2007. Στην τελική φάση του Κυπέλλου σκόραρε τρία γκολ και βρίσκεται στη λίστα με τους πρώτους σκόρερ του θεσμού. Στη χώρα του θεωρείται ένα από τα αστέρια του μέλλοντος και ο Βραζιλιάνικος Τύπος έχει ασχοληθεί ουκ ολίγες φορές μαζί του, μάλιστα και με τηλεοπτικά αφιερώματα.



ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΤΟΣ???????
:shock:
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Δημοσίευση από adam04 »

Συγκεκριμένα με δημοσιεύματα τους οι εφημερίδες, «Globo» και «Folha» αναφέρουν ότι

Εφημεριδα που την λενε φολα εγω δεν την πιστευω :)
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Δημοσίευση από pagotatzis »

καποιος εδω μεσα ειναι κατασκοπος του μετροσπορτ.
:)
ολα τα ονοματα που γραψαμε βγηκαν εξω
για να πω και εγω ενα
ΧΟΥΑΝ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΒΕΡΟΝ πωλη παιχταρας
φανταστητε τριπλεττα ματιας ο αδερφος του και ο χουαν :) :) :)
delmuslimovic
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 01:30

Δημοσίευση από delmuslimovic »

Παιδιά μόλις διάβασα ότι ο Βοσκόπουλος ανανέωσε με τις Σέρρες για τα επόμενα 2,5 χρόνια!Ξέρει κανείς αν θα είναι ως μεταγραφή ή δανεικός από εμάς?
Πάντως αν τον πουλήσαμε νομίζω ότι κάναμε λάθος!Είναι φέρελπις αμυντικός και μόλις 20 ετών!

http://www.sport24.gr/html/ent/273/ent.269273.asp
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Δημοσίευση από magiktigra »

fuzztone έγραψε:
Fantomas έγραψε:Στην ΑΜΚ θα τα βάλουν φίλε μου. Αν αληθεύουν αυτά που λένε οι δημοσιογράφοι, το ποσό που θα βάλει στην ΑΜΚ ένας επιχειρηματίας θα το βάλει π.χ. στις 26 και στις 27 θα το δώσει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αυτό το ποσό για μια μεταγραφή αν υπάρχει κάποια εξαιρετική περίπτωση. Αλλά αυτά είναι ντεμέκ και εμείς δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε αυτά. Στην ΑΜΚ πρέπει να φανεί η μεγάλη συμμετοχή. Όχι 2000 και 3000 μετοχοι κτλ. Πάτε βάλτε έστω 10 ευρώ. Αν δεν έχετε ΑΦΜ, βρείτε κάποιον που έχει, πάρτε τον αγκαζέ και πηγαίνετε στην Marfin. Είναι καλύτερα να βάλεις 10 ευρώ από το να μη βάλεις καθόλου. Τι θα πει λέει ο άλλος ντρέπομαι να βάλω 10 ευρώ. Στην ουσία θα βάλεις 10 ευρώ για να συμμετάσχεις στην ΑΜΚ.
Αν αληθεύουν αυτά που λες τότε υπάρχει θέμα με αυτά που είπε ο Ζαγοράκης στη συνέντευξη τύπου. Ελπίζω πως δεν αληθεύουν. Δεν αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο αυτός ο επιχειρηματίας πρέπει να περιμένει ως τις 26-27. Περιμένει δηλαδή να μας ελέγξει? Να μας βάλει "καλό βαθμό" και μετά συμμετάσχει?
Επίσης, υπάρχει μεγάλη διαφορά το "συμμετέχω στην ΑΜΚ" και στο "κάνω δώρο ένα παίκτη". Στην πρώτη περίπτωση δίνεις χρήματα για να τα διαχειριστεί η διοίκηση της Α.Ε. Στη δεύτερη περίπτωση υποκαθιστάς τη διοίκηση και δεν την αφήνεις να επενδύσει όπως κρίνει η ίδια τα χρήματα των επενδυτών συμμετεχόντων στην ΑΜΚ.
Μάλλον αυτά που ακούγονται για τον επιχειρηματία τα έχουν βγάλει κάποιοι αλλόθρησκοι για να καθυσηχαστούμε και να μην πάμε για μετοχές.. Έχω ακούσει άτομα να λένε:'Γιατί να πάω να δώσω 30 ευρώ αφού ο επιχειρηματίας θα δώσει τα εκατομμύρια?'
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Δημοσίευση από pyrgioths »

ηρεμιστε ρε....δεν ειναι χαζος ο προεδρος....ισως πηγε με μεταγραφη αλλα να υπαρχει καποια μικρη ρητρα σε περιπτωση ενδιαφέροντος απο τον ΠΑΟΚ......οτι εκανε και ο βαζελος με τον εντοη δηλαδη.......
:shock:
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Δημοσίευση από adam04 »

Santos,Bρυζας,Ζαγορακης ξερουν καλυτερα απο ολους εμας ποιος κανει για τον ΠΑΟΚ και ποιος οχι.Θελω και εγω Ελληνες στον ΠΑΟΚ,αλλα τους καλους μεχρι τωρα δεν ειχαμε λεφτα να τους κρατησουμε.Και αυτο θα αλαξει απο εδω και περα.
Μετοχες ολοι. :wink:
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Δημοσίευση από Iakovidis »

Ο Μανουσαρίδης στην Κέρκυρα


Πέμπτη ο Κώστας Μανουσαρίδης. Ο 22χρονος αμυντικός χαφ, ο οποίος αποχώρησε από τις τάξεις του Πανσερραϊκού, ήρθε σε συμφωνία με τη διοίκηση της νησιώτικης ΠΑΕ και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχερο το καλοκαίρι του 2010.

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Κέρκυρας έχει αγωνιστεί επίσης και στον ΠΑΟΚ. Πλέον, οι νησιώτες κινούνται για την απόκτηση και του Γιώργου Βουρεξάκη, ενώ αντίθετα όλα δείχνουν πως θα λυθεί η συνεργασία με τον Δημήτρη Γκίκα


Το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ τότε λίγει 30.06.2010 μήπως πήγε ελεύθερος
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Δεν πιστευω ρε γαμωτο να του δωαμε με ελευθερα και τους 2
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”