Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Αυτο το πραγμα με τους αυτοδιορισμενους δικηγορους της παε εχει καταντησει αηδια.Παλικαρια ολοι ΠΑΟΚ ειμαστε και ξερουμε πολυ καλα σε τι κατασταση βρισκεται το αγωνιστικο τμημα της ομαδας αλλα δεν ηρθε μονο του εδω.Μετα απο πανω απο 20 μεταγραφες τις τελευταιες 4 μεταγραφικες περιοδους φτασαμε στο σημειο να περιμενουμε τον τσουκαλα να ερθει απο την β εθνικη κυπρου για να παιξει δεξι χαφ,οκταρι, αμυντικο χαφ και επιτελικος μεσος.Εμεις φταιμε που το καλοκαιρι τα @##$@$@ και οτι πηραν το εστειλαν?Ακομα και τωρα ενω ο μπουσαιντι εχει φυγει εδω και κανα μηνα και η εγχειρηση του βιτολο ηταν προγραμματισμενη αλλο τοσο, εφτασε το παιχνιδι με τον γαυρο και καμια απο τις 2 εστω προσθηκες που καναμε δεν ειναι ετοιμη να προσφερει( η μια δεν εχει καν δικαιωμα συμμετοχης στην ευρωπη). Η οικονομικη κατασταση της ομαδας ειναι κακη και σε μεγαλο βαθμο ευθηνεται και ο κακος μεταγραφικος σχεδιασμος αλλα αυτο δεν επιτρεπει σε μια ομαδα με πανω απο 20 μυρια εσοδα αν μη τι αλλο να μην εχει την στοιχειωδη πληροτητα στο ροστερ της.Δεν ζητησε κανεις να ερθει κανας παικτης εκατομμυριου αλλα μαλλον καποιοι δεν εχετε καταλαβει οτι με καμια 20ρια παιχνιδια ακομα και ενω ειμαστε εντος στοχων εχουμε μεινει με 3 επιθετικους μεσους (ουτε ομαδα γ εθνικης).Δεν σας επιασε ενας κομπος χτες στο στομαχι και δεν σκεφτηκατε ενα μεγαλο γιατι βλεποντας τον τσουκαλα δεξι χαφ? Φτανει πια με την μιζερια.Την μια επρεπε να περασουμε ευρωπη για να μην πωληθει παικτης (φτασαμε στους 32),μετα επρεπε να αποχωρησουν παικτες για να γινει προσθηκη και ας περασαμε στην ευρωπη (αποχωρησαν 4) και παλυ δεν βγαινουμε με τιποτα.Να κοιταξουν να σοβαρευτουν εκει στην παε και να παρουν αποφασεις σχετικα και με την οικονομικη διαχειριση αλλα και την διαχειριση του αγωνιστικου τμηματος γιατι κινδυνευει να καταστραφει οτι και με δικο τους κοπο χτιστηκε.

Υ.Γ Αν υποψιαστω οτι το καλοκαιρι θα φερουν ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΑΦ τον σορλεν,θα πεθανω.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gika »

+1000000000000

Ζαγοράκη φέρε πίσω τα κλεμένα και δώσε τα σε μεταγραφές........ Αμάν πια... Να μην έχουμε έναν πρόεδρο της προκοπής όπως τόσα χρόνια...

Και παικτάκια όπως ο Βιειρίνια... Που είναι οι εποχές που είχαμε τον Πία ρε γαμωτό... Ζαγόρ βρέστον και φέρτονα τον παικταρά να πάρουμε το Τσου Λου....

Ζαγόρ άκου το λαό σου ρε.... Εμείς ξέρουμε καλύτερα!!!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

joshua έγραψε:Υ.Γ Αν υποψιαστω οτι το καλοκαιρι θα φερουν ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΑΦ τον σορλεν,θα πεθανω.
:lol: :lol: :lol: ωχ ρε καημενε τζοσουα ουτε τα λεξοτανιλ δε θα πιανουν τοτες.... :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Federacion »

πολύ σωστός ο τζόσουα.
γκίκα δε νομίζω να γελάει κ πολύς κόσμος πια...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gika »

Δεν ειρωνεύτικα κανένα.....

Είπα και γω το τι θέλω... Έβγαλα το δικηγόρο της ΠΑΕ από μέσα μου και είπα αυτά που πίεζα τόσο καιρό να μην βγούν στη φόρα.....

ΖΑΓΟΡΑΚΗΗΗΗ... ΦΕΡΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΡΕ ΑΧΡΗΣΤΕ!!!!
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Μπραβο πιτσιρικα εγραψες και παλυ την εξυπναδα σου.Πρεπει να νοιωθεις περηφανος.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

ειπαμε μην το γυρνατε στο προσωπικο τωρα...αντε μην κλειδωθει μια ωρα αρχιτερα... :ugeek:

να κανουμε και μια σουμα μιας και δεν αναμενουμε τιποτα αλλο απο εξελιξεις

εφυγαν οι αμπουμπακαρι μπουσαιντι ζουελα κριστιανο και δανεικος ο παπαζογλου
ηρθαν οι αριας και ετο
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από georgedoulk »

Εεεεε σιγά σιγά...

σε κανα δυωράκι πρέπει δεν πρέπει;;;
Dimg4

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

gika έγραψε:Λοιπόν εγώ πιστεύω ότι χρειαζόμαστε τρεις τερματοφύλλακες επιπέδου.
Ο Χαλκιάς είναι 34 και πρέπει να συνταξιοδοτηθεί. Σε κάθε ματς γκρίνια και κίτρινες, κακές έξοδοι...
Ο Κρέσιτς είναι καλούτσικος, αλλά δεν συνενοήτε με την ομάδα, και δεν έχει καλές εξόδους.
Οι Κουτζαβασίλης, Γλύκος, Κυριακίδης κι ο Γιακουμής να φύγουν γιατί αν ήταν καλοί θα έπαιρναν τις ευκαιρίες τους.

Επίσης πιστεύω ότι χρειαζόμαστε δύο αριστερά μπακ επιπέδου τσάμπιονς λιγκ.
Ο Λίνο είναι αδύναμος αμυντικά, μεγάλος σε ηλικία, τώρα τελευταία κάνει και πολλά λάθη. Να φύγει.
Ο Σακελλαρίου χάθηκε. Αν ήταν καλός δεν θα του έπαιρνε τη θέση ο ανύπαρκτος Λίνο. Να φύγει.
Ο Γεωργίου δεν πήρε ευκαιρία ακόμα και όταν ο Λίνο ήταν τραυματίας κι ο Σακ χάλια. Παλτουδιά μεγάλη θα είναι.

Φυσικά χρειαζόμαστε και 4 σέντερ μπακ:
Ο Κοντρέρας καλός είναι, αλλά μεγάλος σε ηλικία, έχασε την προετοιμασία και τα σημαντικά ματς της Ευρώπης. Να σηκωθεί να φύγει.
Ο Τσιρίλο είναι μεγάλος σε ηλικία, καθόλου ψύχραιμος και κάνει όλο γιόμες. Να φύγει. Μας στέρησε και την πρόκριση με Άγιαξ.
Ο Μαλεζάς εξαφανισμένος. Δεν θα αξίζει τίποτα. ΝΑ ΦΥΓΕΙ.
Ο Σαβίνι; ΧΑΛΙΑ. Στον αγύριστο να πάει.

Επίσης χρειαζόμαστε και δύο δεξιά μπακ.
Ο Σνάουτσνερ δεν προωθείται καθόλου. Τι να τον κάνεις.
Ο Ετό κατ' αρχήν έχει κλέψει το όνομα από άλλον και κατα δεύτερον έπαιζε σε μία ομαδούλα που αποκλείσαμε. Φλώρος. Να φύγει!

Στα χαφ; Χάλια!! Εκεί θέλουμε 5 παίκτες!! Ο ένας να είναι δεκάρι (Ρικέλμε σε δέκα χρόνια νεότερος)...
Γιατί ο Μπαλάφας είναι παλτό.
Ο Τσουκαλάς δεν έχει δείξει λέει ακόμα κάποια φοβερή περίτεχνη ενέργεια.
Ο Βιτόλο; Όλο τραυματίας είναι.
Ο Γκαρσία; Γέρος.. Ούτε τρεξίματα ούτε τίποτα. Άσε που είναι και αλήτης.
Ο Ίβιτς; όλο περπατάει. ούτε μία ασσίστ. κι αυτός συνέχεια τραυματισμούς.
Ο Φωτάκης; άλλο ταγάρι. παλτό από τα λίγα που μας φόρτωσε η λάρισα.
ΝΑ ΦΥΦΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!

Στα εξτρέμ;
Εκεί θέλουμε 4 παικταράδες...

Ο Βιειρίνια όλο μας τα πρήζουν για κάτι ομαδούλες στυλ Ζενίτ που τον θέλουν. Να σηκωθεί να φύγει.
Ο Κούτσια; Τζάμπα τα 2 εκατομμύρια. Μπούλο
Ο Ελ Ζαρ όλο τραυματισμούς προσποιείται... Να φύγει χθες.

Επιθετικούς: Εδώ θέλουμε άλλους τέσσερις...
Μουσλίμοβιτς; Όλο τραυματίζεται. Να φύγει.
Σαλπιγγίδης; Να φύγει ο προδότης που δεν βάζει ποτέ γκολ στο χαριλάου. λες να είναι σκουλίκι;; ουουου...
Φιλομένο; Να πάει να ανοίξει κανένα κομμοτήριο....
Κλάους; Εδώ ο Σ¨αντος τον έδιωξε, θα τον κρατήσουμε εμείς;;; Να σηκωθεί να φύγει και αυτός.....


ΣΥΝΟΛΟ: 24 παίκτες μας λείπουν.

ΑΧΡΗΣΤΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ...

ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΣΥ ΤΑ ΤΡΩΣ ΡΕ ΡΕΜΑΛΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ 24 ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕΣ.

ΑΠΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗ Δ ΕΘΝΙΚΗ.

ΡΕΜΑΛΙ...

ΕΣΥ ΚΙ Ο ΒΙΟΛΙΔΗΣ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ............. ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ...

ΠΟΥΛΗΜΕΝΕ. ΣΕ ΠΟΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΡΤΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΡΕ;;;;;;;;;;
:lol: :lol: πρεπει να εχεις αρκετο χρονο στα χερια σου ρε γκικα
Dimg4

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

gika έγραψε:+1000000000000

Ζαγοράκη φέρε πίσω τα κλεμένα και δώσε τα σε μεταγραφές........ Αμάν πια... Να μην έχουμε έναν πρόεδρο της προκοπής όπως τόσα χρόνια...

Και παικτάκια όπως ο Βιειρίνια... Που είναι οι εποχές που είχαμε τον Πία ρε γαμωτό... Ζαγόρ βρέστον και φέρτονα τον παικταρά να πάρουμε το Τσου Λου....

Ζαγόρ άκου το λαό σου ρε.... Εμείς ξέρουμε καλύτερα!!!!

Γιατι τους ειρωνευεσαι ετσι ρε φιλε? καποιοι απλως ασκουν κριτικη, δεν ειμαστε και προβατα. Ουτε κανεις υποννοει οτι κλεβουν, απλως τονιζουν οτι ισως να μη γινεται και η πιο σωστη διαχειριση σε καποια θεματα κακο ειναι? Χαλαρωσε λιγο
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από xrisitsapa »

gika, αν και σε πολλα συμφωνω μαζι σου, σημερα δεν εχεις δικιο...αλλα δεν πειραζει...ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ !! :opaokara:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από tigon4 »

ενταξει η αληθεια ειναι καπου στην μεση .....μπορει να ηταν λιγο υπερβολικος για μερικους ο γκικα
αλλα και καποιοι αλλοι μπορει να ειναι υπερβολικοι στην κριτικη τους με τον ζαγορ και τις επιλογες του και αυτο μπορει να εκνευριζει πχ τον γκικα κλπ (γενικα μιλαω ,δεν συμβαινει σε εμενα)

χαλαρα
Dimg4

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μεχρι τις 8 λετε να περιμενουμε κατι η μπα?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gika »

Όλοι μα όλοι, ακόμα κι ο ίδιος ο Ζαγοράκης, έχουν πει ότι έχουν γίνει λάθη.
Κανείς δεν διαφωνεί σε αυτό.

Από αυτό μέχρι το να τους λες ανίκανους υπάρχει διαφορά.
Από το να λες "μακάρι να ερχόταν ένα εξτρέμ" μέχρι το "άχρηστε Ζαγοράκη, κοιμάσαι, φέρε ένα εξτρέμ" υπάρχει διαφορά.
Αν δεν μπορείτε να το καταλάβαιτε πόσο κακό κάνετε στην ομάδα, τότε υπάρχει πρόβλημα.

"Εσωτερικά προβλήματα στον ΠΑΟΚ με τον Ζαγορ να απογοητεύει τους οπαδούς" η ΑΜΘ.
"Ο Ζαγόρ σκέφτεται να παραιτηθεί λόγο αντιδράσεων των οπαδών για την μη ενίσχυση" η Μέτροσπορ.
"Ο Ζαγόρ περιμένει τους Άραβες για να κάνει μεταγραφές το καλοκαίρι. Αγωνία στους οπαδούς" τα Σπορ.
"Ο Ζαγόρ στον Παναθηναικό; Αυτό δείχνει η εσκεμένη αποδυνάμωση του ΠΑΟΚ" η Γάτα.

Και από το μεσημεράκι και μετά κάθε καρυδιάς καρύδι θα παίρνει τηλέφωνο στο ραδιόφωνο και θα σχολιάζει όλα αυτά. Η ερχόμενη κατάρευση, η πιθανή παραίτηση, η νέα αγωνία για επενδυτές, ο αγανακτισμένος κόσμος και πολύ πουλάνε και τους παίκτες μπορούν να επηρεάσουν.

Κι όλα αυτά παραμονές του ματς με τον γαύρο.

Ή όλα αυτά που λέω μοιάζουν απίθανα;

Το χειρότερο όλων θα είναι να σας ακούσει ο Ζαγόρ και να φέρει κανέναν παίκτη τελευταία στιγμή. Και να λέμε μετά για 8 μήνες καθυστέρηση στις πληρωμές, αποχές των παικτών, σκηνικά αλά Γιάννενα και τα σχετικά.

Εκεί να δείτε πρωτοσέλιδα:

"Ο καταχρεωμένος ΠΑΟΚ, σε νέο σκάνδαλο. Που τα βρίσκει τα λεφτά; Που είναι το ΣΔΟΕ;" Σκορδοεφημερίδα.
"Χάλια μεταγραφή ο ΠΑΟΚ. Αν το είχαμε αποκλειστικότητα θα ήταν σούπερ όμως." Μέτροσπορ.
"Παει για πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ με τέτοιον παικταρά. Σιγα τους 17 βαθμούς διαφορά απ' την κορυφή". Σπορ
"Πώληση Βιειρίνια στο προσκήνιο, για αυτό και η αγορά του παίκτη." Γάτα.
"Ο Ζαγόρ σπαταλάει τα λεφτά του κόσμου σε ανούσιες μεταγραφές." ΑΜΘ.

Ή μήπως και αυτά είναι απίθανα;

Τέσπα, εγώ το σταματάω εδώ γιατί ευτυχώς σε δύο ώρες το "μαγαζί" κλείνει.

ΥΓ: ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ.
Dimg4

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

Τωρα ρε φιλε παλι προκαλεις για απαντηση. Δηλαδη αν ειναι ετσι να το κλεισουμε το φορουμ για να μη γραφουν μαλακιες οι εφημεριδες. Μονος σου τα λες. Οτι κι αν πουμε κατι θα βρουν να γραψουν. Μπορουμε να πουμε "οκ Τεο ειμαστε κομπλε μην κανεις τιποτα ολα τελεια" και θα μας πουν οτι εχουμε γινει προβατα, ο λαος εχει γινει σκυλακι κλπ... αν πουμε "Τεο κανε καμια μεταγραφη γιατι εχουμε τεραστια ευκαιρια για τιτλο φετος" θα βγουν να πουν οτι τον κραζουμε. Οποτε που καταληγουμε? Να το κλεισουμε το μαγαζι για να μη δινουμε τροφη στους δημοσιογραφους?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”