Re: ΠΑΟΚ FC Megastore
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Απρ 2009, 09:26
Καλημέρα αδέρφια.
Καταρχήν αδερφέ Interad για όποιους σκέφτονται γνήσια παοκτσήδικα δεν ήταν δύσκολο να καταλάβουμε το σκεπτικό σου. Να σου πω όμως ακόμα δύο τρία πράγματα για να μπούμε και σε ακόμα πιο σωστό δρόμο.
1. Δεν τίθεται θέμα για δωρεάν υπηρεσίες. Τίθεται όμως και μάλιστα πολύ σοβαρά το θέμα της ποιότητας, της όρεξης και το μεράκι για κορυφαίο αποτέλεσμα. Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Αν έχω να επιλέξω σαν μάνατζερ ανάμεσα σε σένα και σε έναν άλλον επαγγελματία σχεδιαστή σαιτ με περίπου ίδιες γνώσεις και εμπειρία τότε θα διαλέξω με κλειστά μάτια εσένα. Ο λόγος είναι απλός. Σε όλες τις δουλειές ανεξάρτήτου γνώσεων κορυφαίο ζήτημα είναι το πόσο εσύ σαν τεχνικός θα δώσεις σημασία στο συγκεκριμένο project. Πόσο μεράκι θα βάλεις, πόσες ώρες, πόση σκέψη.
Κορυφαίο παράδειγμα για να μην μπερδευτούμε με δωρεάν υπηρεσίες και αντίστοιχα επικίνδυνα σκεπτικά είναι οι ίδιοι οι Ζαγοράκης και Βρύζας. Είναι από ότι φαίνεται κορυφαίοι στην δουλειά που κάνουν. Πρώτον γιατί έχουν τις γνώσεις και έπειτα και κυριότερο γιατί έχουν μεράκι.
Ο ΠΑΟΚ σαν οργανισμός προς το παρόν δίνει λίγα λεφτά στον Βρύζα και στον Ζαγόρ μάλλον τίποτα. Αυτό πρέπει να αλλάξει και πρέπει να φροντίσει για αυτό η οργάνωσή μας και οι δυνατότητές μας. Πρέπει οι άνθρωποι αυτοί να πληρώνονται. Δεν γίνεται αλλιώς σωστή δουλειά σε βάθος χρόνου.
2. Πάμε τώρα στο δεύτερο. Στο θέμα της εκμετάλλευσης της εμπορικότητας του σήματος του ΠΑΟΚ ο σχεδιασμός του online καταστήματος είναι η τελευταία λεπτομέρεια. Είναι για να το πω απλά ένα σημαντικό θέμα από τα ασήμαντα. Προηγούνται άλλα πράγματα πολύ πιο σημαντικά.
α. Η οργάνωση του δικτύου προμηθειών. Αυτό είναι και το πιο μεγάλο θέμα. Μέσα σε αυτό περιλαμβάνονται:
1. Ο σχεδιασμός της γκάμας των προϊόντων. Η στρατηγική για το ποιοι κωδικοί θα περιλαμβάνονται στις πωλήσεις της εταιρείας ΠΑΟΚ. Θέλει αποφάσεις σοβαρές για τις κατηγορίες προϊόντων που θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση και έπειτα θέλει αποφάσεις για το εύρος της γκάμας των προϊόντων ανά κατηγορία. Θέλει π.χ. αποφάσεις όπως αν πρέπει να έχω σε ένα προϊόν το ποιοτικό και το λιγότερο ποιοτικό που θα είναι φθηνότερο από τα ιμιτασιόν που κυκλοφορούν παντού.
2. Για όλα τα προϊόντα πρέπει να διερευνηθούν οι προμηθευτές οι οποίοι συνήθως δεν πρέπει να είναι μοναδικοί. Εκεί και αν έχει πολύ δουλειά, επικοινωνίες, διαπραγματεύσεις, στρατηγική παραγγελιών, συμφωνίες εκπτώσεων κλπ κλπ
3. Διαχείριση αποθεμάτων. Αυτό είναι το πιο σημαντικό θέμα αναφορικά με την χρηματοροή, την διασπορά των αποθεμάτων ανά κωδικό καθώς την πολιτική της εταιρείας.
β. Η οργάνωση του δικτύου πωλήσεων
Αυτό είναι το αλλο σημαντικό θέμα. Πρέπει να φτιάξεις το δίκτυο μέσα από το οποίο θα φεύγουν τα προϊόντα. Κορυφαίο ζήτημα εδώ είναι ότι δεν φτιάχνεις οργάνωση για να πρέπει να έρχεται ο πελάτης να σε βρει. Πρέπει να πας εσύ στον πελάτη. Το γεγονός ότι εμείς έχουμε φτιαγμένο ένα κατάστημα και περιμένουμε πωλήσεις κασκόλ και φανελών είναι επιεικώς γελίο. Θέλει πολλη δουλειά το συγκεκριμένο θέμα και σε αυτό περιλαμβάνεται και το online κατάστημα.
Το πόσο συμφέρει να ανοιχτείς σε περισσότερα σημεία πώλησης εξαρτάται άμεσα από την γκάμα των προιόντων που διαθέτεις και τον σχεδιασμό που αυτά έχουν. Αν π.χ. θέλουμε να πουλάμε φανέλες του Γκαρσία κάτσε στο κατάστημα στην Τούμπα και μην πας πουθενά. Αν φτιάξεις όμως μία επαρκή γκάμα παιδικών ρούχων ή λευκών ειδών τότε πας παντού. Κατευθείαν μπαίνεις σε 100 σημεία μόνο στην Βόρεια Ελλάδα. Και κοντά σε αυτά βάζεις και άλλα.
Τέλος πάντων δεν τελειώνει το θέμα. Σου έγραψα δύο κουβέντες καταρχήν για να μην οδηγηθούμε σε λάθος δρόμο με τις δωρεάν υπηρεσίες.
Από την άλλη πρέπει να καταλάβουν στην ΠΑΕ ότι υπάρχει ένα ανθρώπινο δυναμικό τεράστιο στις τάξεις του ΠΑΟΚ οι οποίοι γνωρίζουν πολλά πράγματα και έχουν την δυνατότητα και τις ικανότητες να προσφέρουν στην ομάδα τους. Και μάλιστα σε τομείς που αυτοί στην ΠΑΕ είναι επιεικώς άσχετοι. Είναι σαν να με στέλνεται εμένα στην Αργεντινή να σας φέρω το επόμενο δεκάρι της Τούμπας. Το πιο πιθανό είναι να σας φέρω καμιά παλιά αφίσα του Μαραντόνα !!!!
Για να μην αναρωτιούνται κάποιοι πως μπορεί να γίνει αυτό, η εκμετάλλευση δηλαδή του ανθρώπινου δυναμικού του ΠΑΟΚ στις τάξεις των οπαδών του είναι πολύ απλό. Θέλει μία σχετική οργάνωση διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων. Είναι πολύ απλό και εύκολο.
Αυτά αδέρφια. ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
Καταρχήν αδερφέ Interad για όποιους σκέφτονται γνήσια παοκτσήδικα δεν ήταν δύσκολο να καταλάβουμε το σκεπτικό σου. Να σου πω όμως ακόμα δύο τρία πράγματα για να μπούμε και σε ακόμα πιο σωστό δρόμο.
1. Δεν τίθεται θέμα για δωρεάν υπηρεσίες. Τίθεται όμως και μάλιστα πολύ σοβαρά το θέμα της ποιότητας, της όρεξης και το μεράκι για κορυφαίο αποτέλεσμα. Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Αν έχω να επιλέξω σαν μάνατζερ ανάμεσα σε σένα και σε έναν άλλον επαγγελματία σχεδιαστή σαιτ με περίπου ίδιες γνώσεις και εμπειρία τότε θα διαλέξω με κλειστά μάτια εσένα. Ο λόγος είναι απλός. Σε όλες τις δουλειές ανεξάρτήτου γνώσεων κορυφαίο ζήτημα είναι το πόσο εσύ σαν τεχνικός θα δώσεις σημασία στο συγκεκριμένο project. Πόσο μεράκι θα βάλεις, πόσες ώρες, πόση σκέψη.
Κορυφαίο παράδειγμα για να μην μπερδευτούμε με δωρεάν υπηρεσίες και αντίστοιχα επικίνδυνα σκεπτικά είναι οι ίδιοι οι Ζαγοράκης και Βρύζας. Είναι από ότι φαίνεται κορυφαίοι στην δουλειά που κάνουν. Πρώτον γιατί έχουν τις γνώσεις και έπειτα και κυριότερο γιατί έχουν μεράκι.
Ο ΠΑΟΚ σαν οργανισμός προς το παρόν δίνει λίγα λεφτά στον Βρύζα και στον Ζαγόρ μάλλον τίποτα. Αυτό πρέπει να αλλάξει και πρέπει να φροντίσει για αυτό η οργάνωσή μας και οι δυνατότητές μας. Πρέπει οι άνθρωποι αυτοί να πληρώνονται. Δεν γίνεται αλλιώς σωστή δουλειά σε βάθος χρόνου.
2. Πάμε τώρα στο δεύτερο. Στο θέμα της εκμετάλλευσης της εμπορικότητας του σήματος του ΠΑΟΚ ο σχεδιασμός του online καταστήματος είναι η τελευταία λεπτομέρεια. Είναι για να το πω απλά ένα σημαντικό θέμα από τα ασήμαντα. Προηγούνται άλλα πράγματα πολύ πιο σημαντικά.
α. Η οργάνωση του δικτύου προμηθειών. Αυτό είναι και το πιο μεγάλο θέμα. Μέσα σε αυτό περιλαμβάνονται:
1. Ο σχεδιασμός της γκάμας των προϊόντων. Η στρατηγική για το ποιοι κωδικοί θα περιλαμβάνονται στις πωλήσεις της εταιρείας ΠΑΟΚ. Θέλει αποφάσεις σοβαρές για τις κατηγορίες προϊόντων που θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση και έπειτα θέλει αποφάσεις για το εύρος της γκάμας των προϊόντων ανά κατηγορία. Θέλει π.χ. αποφάσεις όπως αν πρέπει να έχω σε ένα προϊόν το ποιοτικό και το λιγότερο ποιοτικό που θα είναι φθηνότερο από τα ιμιτασιόν που κυκλοφορούν παντού.
2. Για όλα τα προϊόντα πρέπει να διερευνηθούν οι προμηθευτές οι οποίοι συνήθως δεν πρέπει να είναι μοναδικοί. Εκεί και αν έχει πολύ δουλειά, επικοινωνίες, διαπραγματεύσεις, στρατηγική παραγγελιών, συμφωνίες εκπτώσεων κλπ κλπ
3. Διαχείριση αποθεμάτων. Αυτό είναι το πιο σημαντικό θέμα αναφορικά με την χρηματοροή, την διασπορά των αποθεμάτων ανά κωδικό καθώς την πολιτική της εταιρείας.
β. Η οργάνωση του δικτύου πωλήσεων
Αυτό είναι το αλλο σημαντικό θέμα. Πρέπει να φτιάξεις το δίκτυο μέσα από το οποίο θα φεύγουν τα προϊόντα. Κορυφαίο ζήτημα εδώ είναι ότι δεν φτιάχνεις οργάνωση για να πρέπει να έρχεται ο πελάτης να σε βρει. Πρέπει να πας εσύ στον πελάτη. Το γεγονός ότι εμείς έχουμε φτιαγμένο ένα κατάστημα και περιμένουμε πωλήσεις κασκόλ και φανελών είναι επιεικώς γελίο. Θέλει πολλη δουλειά το συγκεκριμένο θέμα και σε αυτό περιλαμβάνεται και το online κατάστημα.
Το πόσο συμφέρει να ανοιχτείς σε περισσότερα σημεία πώλησης εξαρτάται άμεσα από την γκάμα των προιόντων που διαθέτεις και τον σχεδιασμό που αυτά έχουν. Αν π.χ. θέλουμε να πουλάμε φανέλες του Γκαρσία κάτσε στο κατάστημα στην Τούμπα και μην πας πουθενά. Αν φτιάξεις όμως μία επαρκή γκάμα παιδικών ρούχων ή λευκών ειδών τότε πας παντού. Κατευθείαν μπαίνεις σε 100 σημεία μόνο στην Βόρεια Ελλάδα. Και κοντά σε αυτά βάζεις και άλλα.
Τέλος πάντων δεν τελειώνει το θέμα. Σου έγραψα δύο κουβέντες καταρχήν για να μην οδηγηθούμε σε λάθος δρόμο με τις δωρεάν υπηρεσίες.
Από την άλλη πρέπει να καταλάβουν στην ΠΑΕ ότι υπάρχει ένα ανθρώπινο δυναμικό τεράστιο στις τάξεις του ΠΑΟΚ οι οποίοι γνωρίζουν πολλά πράγματα και έχουν την δυνατότητα και τις ικανότητες να προσφέρουν στην ομάδα τους. Και μάλιστα σε τομείς που αυτοί στην ΠΑΕ είναι επιεικώς άσχετοι. Είναι σαν να με στέλνεται εμένα στην Αργεντινή να σας φέρω το επόμενο δεκάρι της Τούμπας. Το πιο πιθανό είναι να σας φέρω καμιά παλιά αφίσα του Μαραντόνα !!!!
Για να μην αναρωτιούνται κάποιοι πως μπορεί να γίνει αυτό, η εκμετάλλευση δηλαδή του ανθρώπινου δυναμικού του ΠΑΟΚ στις τάξεις των οπαδών του είναι πολύ απλό. Θέλει μία σχετική οργάνωση διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων. Είναι πολύ απλό και εύκολο.
Αυτά αδέρφια. ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ