Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5866
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Πάρτυ :D
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GI4NNEN4 την Πέμ 03 Νοέμ 2011, 20:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Argonaut4 »

ΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΠΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΝΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Equalizer »

ΝΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΜΟΥ ΡΕ ΣΑΛΠΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙιι

Έλα και το τρίτο προσωπικό του ψήνεται...... Μίλησα!!!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Maximus »

Woodcutters Rovers - PAOK 0-3!!!!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Equalizer »

Μάγκες σταματήστε να παριστάνετε οτι παίζουμε με τη χειρότερη ομάδα του πλανήτη!

ΝΑΙ είναι κατώτερης δυναμικότητας, αλλά δεν θυμάμαι καμιά ελληνική ομάδα να κάνει τόσο επιβλητική εμφάνιση στο εξωτερικό! Δεν είναι δυνατόν να είμαστε οι μόνοι που πετύχαμε κατώτερη ομάδα απέναντι μας! ΈΛΕΟΣ.

Ξυλοκόποι και ξυλοκόποι. Να παίζουμε μόνο διπλά με τη μάντσεστερ αν είναι για να τελειώνουμε.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Argonaut4 »

+100000000000000000
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Photis »

Ο Γεωργιάδης είναι εκπληκτικός.
:pano:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από pirate_salonica »

rainmaker έγραψε:Μάγκες σταματήστε να παριστάνετε οτι παίζουμε με τη χειρότερη ομάδα του πλανήτη!

ΝΑΙ είναι κατώτερης δυναμικότητας, αλλά δεν θυμάμαι καμιά ελληνική ομάδα να κάνει τόσο επιβλητική εμφάνιση στο εξωτερικό! Δεν είναι δυνατόν να είμαστε οι μόνοι που πετύχαμε κατώτερη ομάδα απέναντι μας! ΈΛΕΟΣ.

Ξυλοκόποι και ξυλοκόποι. Να παίζουμε μόνο διπλά με τη μάντσεστερ αν είναι για να τελειώνουμε.
+1926 αδερφέ... είπαμε αλλά δεν παίζουμε και με άμπαλους... Απλά είμαστε 2 κλάσεις πάνω :pano:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από moican4 »

moican4 έγραψε:
moican4 έγραψε:ρε σεις το παιχνίδι έχει ολόκληρη ζωή μπροστά του..

Καλά ξεκινήσαμε ,βάλαμε γκολ, πιέζουμε ,κάνουμε φάσεις...

μην τρελαίνεστε ...

:pano:
μόλις 5 λεπτά πέρασαν...
Σας είπα ..χαλαρά..

φαίνεται το πράγμα...
με το που το γράψα μπηκε το 3ο... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ανυπόμονοι είστε ρε... :D
χαλαρά..
Η Ομάδα παίζει εξαιρετικά πλησιάζει το άριστα σχεδόν..
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Maximus »

Ασε να κανουμε λιγο πλακα βρε rainmaker! Κανείς δεν είπε ότι πήγαμε στο Δουβλίνο για διακοπές, ούτε ότι αυτοι ειναι η χειροτερη ομαδα του πλανήτη. Αφού έπρηζα όλη την βδομάδα ότι η ομάδα προετοιμάζεται για αυτο το παιχνίδι... Δεν περίμενα να δω μια "χωρίς μαχητικοτητα και παθος" ομάδα, οπως στο πρωταθλημα...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ότι και να ναι είναι ομάδα Europa League.
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από stefwow »

ενα ακομα σαλπι. :opaokara:

ωραια μπαλα παιζουμε !
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Σαλπιγγιδη βάλε ενα γκολ ένα γκολ ένα γκοοοοοοολ!!
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Argonaut4 »

ABOLEYTOI, Ale3, Argonaut4, ΑποστόληςΑ, cellophan, cristiano4, D.A.A.T., denis, desperando, free4, gergeo4, IKARIA_4, john71, karabill, keeper4, MANIAKOS, Maximus, moican4, PARASANDALOS, Parolos, Photis, pirate_salonica, rainmaker, RoMaN, sourmenetes, stefwow, Τρόμος και 77 επισκέπτες
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δε σηκωνει πολυ κριτικη το ματς/..//ειναι ατεχνη ομαδα και με την πιεση ψηλα τα χασανε/////


επιττελους πρωτοβουλιες ο γεωργιαδης.....το κεντρο το ελεγχει ο λαζαρ κυριως παρα κπς κακες πασες....σναου καλος...λινο δεν ειναι καλα και παιζει προσεχτικα...νομιζω σταφ ή αποστολ πρεπει να μπουν σημερα...

σαλπι επιτελους....αντε να παει και τπτ καλα τελευταια...


μη τυχον σταματησουμε στα 3...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”