Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Πάρτυ 
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GI4NNEN4 την Πέμ 03 Νοέμ 2011, 20:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
ΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΠΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΝΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
ΝΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΜΟΥ ΡΕ ΣΑΛΠΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙιι
Έλα και το τρίτο προσωπικό του ψήνεται...... Μίλησα!!!
Έλα και το τρίτο προσωπικό του ψήνεται...... Μίλησα!!!
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Μάγκες σταματήστε να παριστάνετε οτι παίζουμε με τη χειρότερη ομάδα του πλανήτη!
ΝΑΙ είναι κατώτερης δυναμικότητας, αλλά δεν θυμάμαι καμιά ελληνική ομάδα να κάνει τόσο επιβλητική εμφάνιση στο εξωτερικό! Δεν είναι δυνατόν να είμαστε οι μόνοι που πετύχαμε κατώτερη ομάδα απέναντι μας! ΈΛΕΟΣ.
Ξυλοκόποι και ξυλοκόποι. Να παίζουμε μόνο διπλά με τη μάντσεστερ αν είναι για να τελειώνουμε.
ΝΑΙ είναι κατώτερης δυναμικότητας, αλλά δεν θυμάμαι καμιά ελληνική ομάδα να κάνει τόσο επιβλητική εμφάνιση στο εξωτερικό! Δεν είναι δυνατόν να είμαστε οι μόνοι που πετύχαμε κατώτερη ομάδα απέναντι μας! ΈΛΕΟΣ.
Ξυλοκόποι και ξυλοκόποι. Να παίζουμε μόνο διπλά με τη μάντσεστερ αν είναι για να τελειώνουμε.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
+1926 αδερφέ... είπαμε αλλά δεν παίζουμε και με άμπαλους... Απλά είμαστε 2 κλάσεις πάνωrainmaker έγραψε:Μάγκες σταματήστε να παριστάνετε οτι παίζουμε με τη χειρότερη ομάδα του πλανήτη!
ΝΑΙ είναι κατώτερης δυναμικότητας, αλλά δεν θυμάμαι καμιά ελληνική ομάδα να κάνει τόσο επιβλητική εμφάνιση στο εξωτερικό! Δεν είναι δυνατόν να είμαστε οι μόνοι που πετύχαμε κατώτερη ομάδα απέναντι μας! ΈΛΕΟΣ.
Ξυλοκόποι και ξυλοκόποι. Να παίζουμε μόνο διπλά με τη μάντσεστερ αν είναι για να τελειώνουμε.
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
με το που το γράψα μπηκε το 3ο...moican4 έγραψε:μόλις 5 λεπτά πέρασαν...moican4 έγραψε:ρε σεις το παιχνίδι έχει ολόκληρη ζωή μπροστά του..
Καλά ξεκινήσαμε ,βάλαμε γκολ, πιέζουμε ,κάνουμε φάσεις...
μην τρελαίνεστε ...
Σας είπα ..χαλαρά..
φαίνεται το πράγμα...
Ανυπόμονοι είστε ρε...
χαλαρά..
Η Ομάδα παίζει εξαιρετικά πλησιάζει το άριστα σχεδόν..
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Ασε να κανουμε λιγο πλακα βρε rainmaker! Κανείς δεν είπε ότι πήγαμε στο Δουβλίνο για διακοπές, ούτε ότι αυτοι ειναι η χειροτερη ομαδα του πλανήτη. Αφού έπρηζα όλη την βδομάδα ότι η ομάδα προετοιμάζεται για αυτο το παιχνίδι... Δεν περίμενα να δω μια "χωρίς μαχητικοτητα και παθος" ομάδα, οπως στο πρωταθλημα...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
ABOLEYTOI, Ale3, Argonaut4, ΑποστόληςΑ, cellophan, cristiano4, D.A.A.T., denis, desperando, free4, gergeo4, IKARIA_4, john71, karabill, keeper4, MANIAKOS, Maximus, moican4, PARASANDALOS, Parolos, Photis, pirate_salonica, rainmaker, RoMaN, sourmenetes, stefwow, Τρόμος και 77 επισκέπτες
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
δε σηκωνει πολυ κριτικη το ματς/..//ειναι ατεχνη ομαδα και με την πιεση ψηλα τα χασανε/////
επιττελους πρωτοβουλιες ο γεωργιαδης.....το κεντρο το ελεγχει ο λαζαρ κυριως παρα κπς κακες πασες....σναου καλος...λινο δεν ειναι καλα και παιζει προσεχτικα...νομιζω σταφ ή αποστολ πρεπει να μπουν σημερα...
σαλπι επιτελους....αντε να παει και τπτ καλα τελευταια...
μη τυχον σταματησουμε στα 3...
επιττελους πρωτοβουλιες ο γεωργιαδης.....το κεντρο το ελεγχει ο λαζαρ κυριως παρα κπς κακες πασες....σναου καλος...λινο δεν ειναι καλα και παιζει προσεχτικα...νομιζω σταφ ή αποστολ πρεπει να μπουν σημερα...
σαλπι επιτελους....αντε να παει και τπτ καλα τελευταια...
μη τυχον σταματησουμε στα 3...