Alessio Lisci

Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21275
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από navigator11 »

Φαινομενικά παντελώς οφτοπικ αλλά μεθαύριο θα συνεδριάσει η φίλη μας η επο για να αποφανθούν αν εγχώριοι - και ανίκανοι εκτός από ... ευαίσθητοι σε πιέσεις - τρόμπες θα σφυρίζουν τη νέα σεζόν ντέρμπι.

Α ρε κατακαημένε Αλέσσιο, τι σου μέλλει να ζήσεις κι εσύ 😂
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3395
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από van rooy »

Στην ανάλυση που κάνουν δείχνουν τον τρόπο που κινούνται οι παίκτες μέσα στο γήπεδο.

Αν δείτε πόσο ψηλά ανεβάζει το στόπερ....

Αν δείτε πόσα τρεξίματα πρέπει να έχουν τα χαφ.

Αν δείτε πόσα τρεξίματα πρέπει να έχει η ομάδα.

Μεγάλο στοίχημα .

Οι παίκτες μας δεν είναι συνηθισμένοι σε τέτοιο τέμπο με τόσα τρεξίματα...οπότε η προετοιμασία θα είναι άκρως σημαντική για να χτιστεί η ανάλογη φυσική κατάσταση.

Να δούμε πως θα κουμπώσει το ρόστερ στη φιλοσοφία του.
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4065
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:44
Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.

Αυτό που καταλαβαίνω, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο, είναι ότι η ομάδα περνάει σε μια φάση που ο πρωταθλητισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα και πλέον το club προσανατολίζεται στην ανάδειξη νέων asset και την δημιουργία εσόδων με πρωτεύοντα στόχο πλέον την Νέα Τούμπα. Κάτι που φυσικά είναι απολύτως θεμιτό όταν φτιάχνεις το νέο γήπεδο με ιδια κεφάλαια και δεν στο χτίζει το κράτος.

Καλή αρχή στον αλενατόρε, ελπίζω να σπάσει την κακή παράδοση που έχουν οι συμπατριώτες του στα μέρη μας.
Δεν νομίζω ότι ο πρωταθλητισμός και ο στόχος των τίτλων πάει σε δεύτερη μοίρα.
Νομίζω ότι ο στόχος είναι να γίνουν και τα δύο ταυτόχρονα,με τους Ματος και Βιερίνια όμως να έχουν πολύ ενεργή συμμετοχή στην καθημερινότητα του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Αν γίνει και το θαύμα να έχουμε και κανέναν Φερνάντο CFO...το μιας και είναι της μόδας,θα πω ότι ο ανταγωνισμός θα μας βλέπει με κιάλια σε μια 2ετια - 3ετια
Πρώτη φορά νομίζω διαβάζω wishful thinking από εσένα, μακάρι να δικαιωθείς (και να έρθει και ο Φερνάντο)
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4065
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:21
Σουριναμέζος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:50 Δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με την επιλογή του Ιταλού, η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει και ψηνόμουν με τον Πούσιτς τις τελευταίες ημέρες.
...
Αυτό που στο θέμα του διαδόχου, οι φανατικοί Ρασβανικοί συγκλιναμε με τον πιο σκληρό αντιρασβανικο, τον ρενε, έχει κάποια εξήγηση Σουριναμεζε παιχταρά;
Πρέπει να το κοιτάξουμε; :mrgreen:

Σε κάθε περίπτωση καλή αρχή στον καινούργιο Μαρσέλ Λίπι.

Υγ. Αυτό που λες στη συνέχεια περί δεύτερης μοίρας του πρωταθλητισμού είναι πολύ σοβαρό και κάθε μέρα προσπαθώ να το θίξω με διαφορετικό τρόπο. Δεν ειναι εύκολο να μπει σε εφαρμογή γιατί θα έχει και παρελκόμενα. Δεν απεμπολεις εύκολα ευρωπαϊκή βαθμολογία, και κρισιμαευρωπαϊκά έσοδα, ούτε ευκολα αφηνεσαι σε καλοκαιρινές ζαριές με 3 ευρωπαϊκούς γύρους. Ο μη πρωταθλητισμος δεν ξέρω αν είναι δρόμος που μπορεί να τον περπατήσει τώρα η ομάδα. Δεν είναι αεκ που μόλις ήρθε από τη γ' και χωρίς έδρα 20 χρόνια. Γι ' αυτό έχω μεγάλη περιέργεια και ανυπομονησία να ακούσω την παρουσίαση.
Υγ2. Ρενέ, χαβαλε κάνω. Ας έχουμε πλακωθεί προσφάτως, η εκτίμησή μου είναι δεδομένη..
Νομίζω το πήρες λίγο βαριά περί μη πρωταθλητισμού, περιμένω ότι θα είναι δευτερεύον στόχος πίσω από το νέο γήπεδο κάτι που θα είναι πιο εμφανές στις αποφάσεις της ομάδας σε αγοραπωλησίες, ανανεώσεις, κτλ.

Προφανώς και αυτό δεν σημαίνει ότι θα είμαστε σταθερά τέταρτοι μέχρι να γίνει το γήπεδο.
These users thanked the author Σουριναμέζος for the post:
marsantos
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από MagdiTolba »

O Τσονακας ήταν συμπαθέστατος, με καλή νοοτροπία κ τσαμπουκάς. Δεν χωρούσε λέτε? Ήταν μόνο γυμναστής?
grizos
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ 20 Αύγ 2025, 14:37

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από grizos »

MagdiTolba έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:54 O Τσονακας ήταν συμπαθέστατος, με καλή νοοτροπία κ τσαμπουκάς. Δεν χωρούσε λέτε? Ήταν μόνο γυμναστής?
Ο τσονακας μια χαρά χωράει απλά είναι στο τιμ λουτσεσκου. Τον ακολουθεί παντού από εποχές Ξάνθης ακόμα
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από PablitoV2 »

van rooy έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:03 Στην ανάλυση που κάνουν δείχνουν τον τρόπο που κινούνται οι παίκτες μέσα στο γήπεδο.

Αν δείτε πόσο ψηλά ανεβάζει το στόπερ....

Αν δείτε πόσα τρεξίματα πρέπει να έχουν τα χαφ.

Αν δείτε πόσα τρεξίματα πρέπει να έχει η ομάδα.

Μεγάλο στοίχημα .

Οι παίκτες μας δεν είναι συνηθισμένοι σε τέτοιο τέμπο με τόσα τρεξίματα...οπότε η προετοιμασία θα είναι άκρως σημαντική για να χτιστεί η ανάλογη φυσική κατάσταση.

Να δούμε πως θα κουμπώσει το ρόστερ στη φιλοσοφία του.
Ελπίζω μόνο να μην έχουμε τα φετινά.
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5789
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

Σουριναμέζος έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:27 ...
Νομίζω το πήρες λίγο βαριά περί μη πρωταθλητισμού, περιμένω ότι θα είναι δευτερεύον στόχος..
Να πω πως δεν έχω πάρει βαριά ένα τέτοιο ενδεχόμενο, θα είναι ψέματα..
Γιανα δούμε..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος marsantos την Τρί 23 Ιουν 2026, 14:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Andrew R
Δημοσιεύσεις: 3046
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2014, 23:31

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Andrew R »

Maxpaok έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:53 Υγ2 προσωπικά θεωρώ το δεύτερο του πέρασμα αποτυχημένο.
Όχι μόνο για τους τίτλους που έχασε αλλά κυρίως ( εφόσον χάθηκαν οι τίτλοι ) γιατί δεν έχτισε τίποτα.
Έφυγε μετά από 5 χρόνια και δεν έχεις σε τίποτα να πατήσεις πάνω
Αυτό είναι ίσως πιο μεγάλη αποτυχία και από τους χαμένους τίτλους.

Κράτησα κυρίως αυτή την παράγραφο από τα γραφόμενα του ρενέ.
προσωπικά θα πω ότι κυρίως η τελευταία του διετία ήταν το κώνειο στην δουλειά του.
έχει καταφέρει έναν τίτλο σημαδιακό για κάθε έναν από εμάς. Για τον σύλλογο. Όλος ο φίλαθλος κόσμος του έβγαλε το καπέλο.
με μια διαιτησία ''βαλτή'' καταφέρνεις και παίρνεις τον τίτλο στην μισητή γειτονιά.
Εκεί πατάς πάνω σε αυτόν τον άθλο. Πατάς πόδι και στην εργοδοσία σου. Θέλω αυτούς τους δύο τρεις. Δεν θέλω εκείνον. Αυτόν που μου φέρατε να φύγει πίσω ή θα τον στείλετε στην β΄ομάδα.
όχι μόνο δεν χτύπησε πόδι αλλά βροντοφώναξε ένα γιες σερ! ή να τιμωρεί παίκτες και ομάδα με την συνεχή χρήση τους....για να φανερώσει την αντίθεση του? ή από εγωισμό?
σωστά αρκετοί από τους φαν του, ισχυρίζονταν ότι ήταν ο κατάλληλος χρόνος, η πρέπουσα στιγμή να σταματήσει με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Όμως, Συνέχισε και μάλιστα χωρίς να προβάρει τις ενστάσεις του κι έτσι διαιώνισε κι εξυπηρέτησε τις όποιες αδυναμίες, αστοχίες, δυσλειτουργίες του οργανισμού.

εάν συνέχιζε και φέτος εφόσον θα είχε πάρει το κύπελο ή είχε κερδίσει την δεύτερη θέση ή ακόμη και τα δύο, ακράδαντα πιστεύω ότι θα είχαμε ήδη ανανέωση των πάντων.....
μία δύο νέες προσθήκες αμφιβόλου ποιότητας. Με βεβαιότητα οδηγούμασταν σε άλλη μια χρονιά γήρανσης, φθοράς και κόπωσης του γκρουπ. Με συνέπεια την επόμενη σαιζόν, προφανώς χωρίς τον ίδιο, να κληθεί η ομάδα σε μια αναδόμηση με αλλαγές σε αριθμό διπλάσιο από τις σημερινές ανάγκες.

Εάν δεν υπήρχε η απόφαση για νέο στο κύπελο και η έλλειψη παίκτη να καλύψει τα επιθετικά άκρα, δεν θα βλέπαμε μύθου και χατσίδη.
Πράγματι την τελευταία διετία δεν άφησε ούτε ένα λιθαράκι. Κατάφερε μάλιστα να πριονίσει, να ξεφτίσει ακόμη και την ίδια του πετυχημένη επαγγελματική του πορεία. Αυτό είχε αντίκτυπο και στο σώμα του συλλόγου. Της ομάδας μας.
κι όλα αυτά χωρίς να είμαι βέβαιος ότι ο λίσι είναι η λύση. Αλλά σίγουρα ο δρόμος για την επόμενη μέρα, ελπίζοντας γρήγορα να είναι φωτεινή.
Φαντάσου λοιπόν να βρεθεί στην ίδια κατάσταση ο καινούργιος προπονητής . Όταν έχεις πάρει ένα πρωτάθλημα μέσα στο Χαριλάου με τον πιο ηδονικό τρόπο που θα μπορούσε να ονειρευτεί παοκτσης , να είσαι αναγκασμένος στην δευτερη θητεία σου ή να φύγεις όπως έκανες την πρώτη φορά ή να μείνεις να παλέψεις με επιλογές τύπου κολει κι Μπακαγιόκο κι να κατεβαίνεις στο πιο εχθρικό περιβάλλων χωρίς προστασία ( γήπεδο αεχ) . Αλλά να την ακούς κι σπο πάνω γιατί λέει προστατεύεις την διοίκηση . Αυτός ο τρόπος σκέψης είναι η σίγουρη συνταγή για μια παταγώδη αποτυχία . Αυτή την στιγμή η επιλογή των παιδιών για ένα νέο κι φέρελπι προπονητή είναι στην πραγματικότητα η προσπάθεια λειτουργίας ορθολογικά σε ένα πρώτιστος παράλογο περιβάλλων . Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι δεν υπάρχει η παραμικρή διάθεση να στηριχθεί στον πραγματικο κόσμο ο καινούργιος μας προπονητης. Δεν νομίζω ότι επίσης ότι και το φόρουμ θέλει να στηρίξει τον καινούργιο προπονητή. Οι γραφικότητες που γράφονται σε κάθε τοπικ του προπονητή στην αρχή της θητείας του είναι εντελώς χαρακτηριστικές του τρόπου που αλλάζει το έργο μόλις έρθουν τα πρώτα στραβά αποτελέσματα. Πολλές φορές μια ομάδα περνάει την μετάβαση από μια κατάσταση σε κάποια άλλη είτε με ομαλό είτε με τελείως περιπέτειωδες τρόπο . Είμαστε ικανοί να στηρίξουμε τον νέο προπονητή αν έρθει ο δύσκολος δρόμος ή θα βρίσκουμε πάλι δικαιολογιες ώστε να κεφαλαιοποιούμε τα πάντα στο πρόσωπο του εκάστοτε προπονητή ; Το ερώτημα είναι ρητορικό . Μακάρι οι συγκυρίες να βοηθήσουν τον νέο μας προπονητή . Σιδεροκέφαλος και εδώ θα είμαστε να σε στηρίξουμε απέναντι στον λαϊκισμό των εκάστοτε προπονητοφαγων και των ημιμαθών που δείξουν για αίμα .
These users thanked the author Andrew R for the post (total 2):
marsantos, Maxpaok
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5789
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

abc_o_ karpouzas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:10
marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 01:03 ............
, σε σημείο που φαίνεται πως γραφειι διαφορετικός άνθρωπος.
......

:lol: :lol: :lol:

Ένας είναι ο....αποστάτης...

Αλλά μερικές φορές....αποστατει....και από τον ίδιο του τον εαυτό...

:opaokara:
Τον αγαπάω όμως και το ξέρει.
These users thanked the author marsantos for the post:
abc_o_ karpouzas
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106630
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ισπανικά ΜΜΕ: «Ο Αλμπέρτο Χινές στο πλευρό του Λίσι στον ΠΑΟΚ»

Ελένη Μπούντου

Ο Αλμπέρτο Χινές θα βρίσκεται στο πλευρό του Αλέσιο Λίσι, ως προπονητής φυσικής κατάστασης, σύμφωνα με τα ισπανικά δημοσιεύματα - Το προφίλ του Ισπανού γυμναστή που γνωρίζει καλά ο Ιταλός τεχνικός.
Νέες πληροφορίες έρχονται στο φως όσον αφορά το τεχνικό επιτελείο που θα έχει δίπλα του ο Αλέσιο Λίσι, με τα ισπανικά ΜΜΕ να ξεχωρίζουν την περίπτωση του Αλμπέρο Χινές.

Ο 34χρονος γυμναστής γεννημένος στη Σόρια της Ισπανίας, γνωρίζεται αρκετά καλά με τον Αλέσιο Λίσι, τον νέο τεχνικό του ΠΑΟΚ, τόσο από το πέρασμα του στη Μιραντές όσο και πέρσι στην Οσασούνα. Μία τριετία «γεμάτη» λοιπόν στο πλευρό του Ιταλού τεχνικού, ο οποίος του έδειξε εμπιστοσύνη, τον πήρε μαζί του στη Θεσσαλονίκη και όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει -και σύμφωνα με τα ισπανικά ρεπορτάζ- τον νέο προπονητή φυσικής κατάστασης του Δικεφάλου.

Ο Χινές ήταν και ο πρώτος εκ των συνεργατών του Λίσι που έφτασε στην Ελλάδα από την Ισπανία, ενώ αναμένονται ένας αναλυτής αλλά και ένας βοηθός, που μαζί με τον Πέτρο Τσιαπακίδη θα σχηματίσουν το «παζλ» του τεχνικού επιτελείου του Ιταλού τεχνικού.

Σταδιακά και βήμα βήμα «χτίζεται» και στελεχώνεται ο ΠΑΟΚ ενόψει μίας σεζόν, η οποία ξεκίνησε με την πρώτη προπόνηση και συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, καθώς σε ακριβώς ένα μήνα (23 Ιουλίου) θα διεξαχθεί ο πρώτος επίσημος αγώνας στο Europa League.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
Patron, astral
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10656
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από astral »

Είναι καλοντυμένος τουλάχιστον η θα έρθει κι αυτός σαν λέτσος;
These users thanked the author astral for the post:
Montrealiotis
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3854
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

MagdiTolba έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:54 O Τσονακας ήταν συμπαθέστατος, με καλή νοοτροπία κ τσαμπουκάς. Δεν χωρούσε λέτε? Ήταν μόνο γυμναστής?
αυτός ειναι αυτοκολητος με Λου απο εποχη Ξανθης
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3854
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Athens έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:40 διαβασα για τον γυμναστη της ομαδας μας, λεω για να δω το βιογραφικο του και βλεπω οτι ηταν στις
Μπουργκος
Σεγκοβιάνα
Αλκαλα...
ενα σοκ το παθαινεις θελεις δεν θελεις
Αυτό το διαβασες, ότι στη συνεχεια ειναι με τον Λισι, απο την Μιραντες και μετα,
δεν βολευει στο αφηγημα ???
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10656
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από astral »

These users thanked the author astral for the post:
Maklaz
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”