Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Πάντως, εξετάστε το ενδεχόμενο να μην έβρεχε αλλά να είχε αλλεργικό παροξυσμό ο Τσακ Νόρις.
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
ΜΕ παναχαικη στο γηπεδο της καλαμαριας...
Κυπελλο ηταν 2-0 κερδισαμε εαν θυμαμαι καλα..
Το σιγουρο ειναι οτι ηταν απο τα τελευταια ματς του Βρυζα πριν παει ιταλια...
Κυπελλο ηταν 2-0 κερδισαμε εαν θυμαμαι καλα..
Το σιγουρο ειναι οτι ηταν απο τα τελευταια ματς του Βρυζα πριν παει ιταλια...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Όχι από τα τελευταία, το τελευταίο.
Ήμουν κι εγώ εκεί.
Είχε κανει και το 2-0 με κεφαλιά από προφανή θέση off side.
Το πρώτο ο Γιαννάκης Οκκάς στο πρώτο λεπτό του παιχνιδιού.
Ήμουν κι εγώ εκεί.
Είχε κανει και το 2-0 με κεφαλιά από προφανή θέση off side.
Το πρώτο ο Γιαννάκης Οκκάς στο πρώτο λεπτό του παιχνιδιού.
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Το ματς με την Παναχαϊκή πρέπει να ήταν το 2000- 2001, όπου είχαμε προηγηθεί με 3-0 και τελικά η Πατρινοί το γύρισαν με Κομίνχες, ο οποίος νομίζω ότι κι έχασε προς το τέλος μεγάλη ευκαιρία για το 4-3. Αυτό που θύμαμαι είναι ότι το άκουγα ραδιοφωνικά από το Μετρόπολις με τον Κόλκα που έκανε την μετάδωση τότε να λέει στο 0-3 "δεν μπορεί να χάσει αυτό το ματς ο ΠΑΟΚ"Effrem1 έγραψε:Εγώ πρώτη φορά δεν θυμάμαι καθόλου πότε είδα από την Τιβί τον ΠΑΟΚ..πρέπει να ήμουν κοντά 8-9-10 χρονών..θυμάμαι κάτι μάτς με Παναχαϊκη το 3-3 και έντονα τα κύπελλα αλλά πρώτη φορά πήγα στον ναο σε ενα ματς ΠΑΟΚ-Εργοτέλης 0-2..την πρώτη χρονια του τέλη στην Α' Εθνική τότε...νμζ Ογκουνσότο σκοραρε κ τα δύο ή μπορεί να ΄΄εβαλε ενα ο Γκονιοτάκης που βγαίνοντας έκανε καραγκιοζιλικια και τον βρίζανε όλοι...με τον μπαμπα μου που μετά από χρόνιο πρήξιμο με πήγε Τουμπα..δεν τν αφήναν οι δουλειές...μετά πήγα σε ένα ΠΑΟΚ νιονιος..1-0..από κει και πέρα πηγαινα σε αρκετα παιχνίδια για να φτάσω σε σημείο να μην χανω ούτε σημαντική προπόνηση τα τελευταία 5-6 χρόνια..![]()
τελικά ήταν το 2002
http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.gr
κάτω κάτω έχει review του ματς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nyxteridas την Δευ 14 Φεβ 2011, 08:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
PRAKTORINOS έγραψε:
Αν η ρεβάνς (6/2/2002) ήταν ο παρθενικός σου αγώνας,
τι να πω,
φάγαμε τέσσερα, δεν βάλαμε κανένα,
και αποκλειστήκαμε παρά τα "Ντούσαν-Ντούσαν".
Από τις πιο ντροπιαστικές στιγμές (και δεν μιλάω μόνο για το σκορ) που έζησα στο γήπεδο, γελούσαν τα χανούμια που δεν πιστεύαν τι ζούσαν
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
ΠΑΟΚ ΕΘΝΙΚΌΣ για το κύπελλο. Πρέπει να ήταν 1971 δεν θυμάμαι καλά. Ήμουν δεν ήμουν 7 χρόνο και το είδα όλο το mats καβαλα στην πλάτη του πατέρα μου που ήταν όρθιος. Ήμασταν στην 4 και το θύμαμα το γήπεδο πίτα. Κερδίσαμε 1-0
- Dark_Shadow
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Κυρ 14 Φεβ 2010, 15:17
- Τοποθεσία: Νεάπολη
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Στο ποδόσφαιρο πρώτη φορά Τούμπα ήταν στο ΠΑΟΚ-ΠΑΟ 0-1 το 2007-2008 στη Θύρα 6
ενώ στο μπάσκετ το 2004-2005 είχα μπει στο Ιβανώφειο για να δω την ομάδα μετά το σερί 5 ή 6-0 που είχε κάνει νικώντας άρη ολυμπιακό κτλ.Στο παλατάκι ήταν με τον Ηρακλή πάλι ένα γύρο μετά.Στο μεταξύ έχω κάνει παράδοση με το Μαρούσι.Κάθε φορά που πάω κερδίζουμε

ενώ στο μπάσκετ το 2004-2005 είχα μπει στο Ιβανώφειο για να δω την ομάδα μετά το σερί 5 ή 6-0 που είχε κάνει νικώντας άρη ολυμπιακό κτλ.Στο παλατάκι ήταν με τον Ηρακλή πάλι ένα γύρο μετά.Στο μεταξύ έχω κάνει παράδοση με το Μαρούσι.Κάθε φορά που πάω κερδίζουμε
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Με 4-0 είχαμε ξεκινήσει νομίζω και το σερί σταμάτησε στο...απόρθητο κάστρο - Ιβανώφειο.
Αν θυμάμαι μάλιστα καλά το 4-0 έγινε με συνοπτικές διαδικασίες 4-4...
Είχαμε πάει με 2 φίλους να μπούμε undercover σε εκείνο το παιχνίδι.
Μας πήραν πρέφα οι γριούλες, οι οποίες γάβγισαν γάβγισαν αλλά δεν δάγκωσαν φυσικά.
Ήμουν αρκετά γκαντέμης πάντως διότι όταν είχαμε απομακρυνθεί πολύ κιολάς εκσφενδονίστηκε αριστοτεχνικά ένας φραπές από κάποιον ερασιτέχνη σφαιροβόλο μάλλον, ο οποίος κατέληξε στην κουκούλα μου.
Αν θυμάμαι μάλιστα καλά το 4-0 έγινε με συνοπτικές διαδικασίες 4-4...
Είχαμε πάει με 2 φίλους να μπούμε undercover σε εκείνο το παιχνίδι.
Μας πήραν πρέφα οι γριούλες, οι οποίες γάβγισαν γάβγισαν αλλά δεν δάγκωσαν φυσικά.
Ήμουν αρκετά γκαντέμης πάντως διότι όταν είχαμε απομακρυνθεί πολύ κιολάς εκσφενδονίστηκε αριστοτεχνικά ένας φραπές από κάποιον ερασιτέχνη σφαιροβόλο μάλλον, ο οποίος κατέληξε στην κουκούλα μου.
- Dark_Shadow
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Κυρ 14 Φεβ 2010, 15:17
- Τοποθεσία: Νεάπολη
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Σωστός 4-0 ήταν το σερί. http://www.galanissportsdata.com/basket ... ay.asp?d=5
Εγώ είχα πάει με τον πατέρα μου ως μικρό και ανυποψίαστο παιδάκι(έβραζα μέσα μου!!!)
Παίζει να ταν και το χειρότερο παιχνίδι του βασιλειάδη τότε.
Εγώ είχα πάει με τον πατέρα μου ως μικρό και ανυποψίαστο παιδάκι(έβραζα μέσα μου!!!)
Παίζει να ταν και το χειρότερο παιχνίδι του βασιλειάδη τότε.
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Πρεπει να ηταν στο Παλε με Πανιωνιο.Η επιστροφη του Ιβκοβιτς σαν αντιπαλος.Η πρωτη φυσικα.Μετα ακολουθησαν και αλλες (στην τβ παλι μπασκετ, καπου στα τελη του 80.Εκει ειναι που δεν θυμαμαι)
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Στην Τουμπα πρωτη φορα στην πρωτη χρονια Σαντος, στο χειροτερο μας ισως ματς ΠΑΟΚ - αεκ 0-4
Και στο μπασκετ περσι με την αρχη της νεας χρονιας ΠΑΟΚ Πανιωνιος στο οποιο ματς νικησαμε αλλα δεν ενθυμουμαι το σκορ
Και στο μπασκετ περσι με την αρχη της νεας χρονιας ΠΑΟΚ Πανιωνιος στο οποιο ματς νικησαμε αλλα δεν ενθυμουμαι το σκορ
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
προπερσι ηταν με νιονιο μπασκετ η πρεμιερα και ειχαμε χασει νομιζω αδερφε στην πυλαια
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Νομίζω εννοεί στην αρχή της ημερολογιακής χρονιάς, δηλαδή αρχές του 2010 ο φίλος adamroxas.
Κι εγώ ήμουν σε αυτό το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Αν θυμάμαι καλά, δεν έπαιζε ο Μονρό και είχαμε κερδίσει με 75-70.
Μία από τις ελάχιστες καλές εμφανίσεις του Μιλισάβλιεβιτς.
Επί Δρόσου η πρεμιέρα του πρωταθλήματος ήταν όντως μία εντός έδρας ήττα από τον Πανιώνιο.
Κι εγώ ήμουν σε αυτό το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Αν θυμάμαι καλά, δεν έπαιζε ο Μονρό και είχαμε κερδίσει με 75-70.
Μία από τις ελάχιστες καλές εμφανίσεις του Μιλισάβλιεβιτς.
Επί Δρόσου η πρεμιέρα του πρωταθλήματος ήταν όντως μία εντός έδρας ήττα από τον Πανιώνιο.
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Εμενα παιδες ηταν ΠAOK-Παο το 2008-09 στα πλαυ οφ 0-1 που χασαμε με γκολ του καραγκουνη στο 80κατι. Μπασκετ ντρεπομαι που θα το πει δεν εχω παει ποτε-λογο αθηνας. Εχω και πανεπιστημιο-οποτε μου ειναι δυσκολο-χωρις χοντρα φραγκα να ερχομε Θεσσαλονικη. Τωρα απο μπασκετ-ποδοσφαιρο απο τηλεοραση δεν θυμαμε! Θυμαμε ομως οταν ειχα παει εκδρομη Αγλεξανδρουπολη με τον ξαδερφο μου οικογενειακα-που μου κανει ο ξαδερφος μου ρε ξερεις ποιον πηρε ο ΠAOK? του λεω ποιον ρε μαλακα? μου λεει τον Μυσλιβομιτσ απο την Αταλαντα της Ιταλιας. Και του λεω και? καλος ειναι? και μου λεει μια χαρα επιθετικος ειναι ρε 7 γκολ με γεματη χρονια στην Ιταλια. Και αμεσως μετα περασαμε απεξω απο μια καφετερια με κατι μεγαλους σε ηλικια Παοκτσηδες-και του κανω ωπ παιζει φιλικο η Παοκαρα. Μου λεει παμε να το δουμε! Του λεω μεσα! Αραξαμε με κατι καρντασια, και λεγαμε για την πορεια φετος της ομαδας. Το φιλικο λοιπον δεν θυμαμε με ποια ομαδα ηταν-πρεπει να ηταν ή με Πορτο ή με Παρτίζαν. Το τι οικογενειακο κλιμα επικρατησε δεν λεγεται! Αυτο ηταν που με εκανε ΠΑΟΚ! 
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Το πρώτο μου ματς αδερφε που λες ήταν το ΠΑΟΚ - ΜΑΛΙΝ 1-1 (18/9/1991) ΘΥΡΑ 4Α
