Λοιπον εχω να πω πολλα πρωτον δεν θελω να ξανα ακουσω για τον υπεροχο λαο που βοηθαει την ομαδα που στιριζει την διοικηση κ αλλες τετοιες μπαρουφες..ειμαστε ολο λογια κ απο πραξεις τπτ..το ποσο δεν με νοιαζει αλλα απαγορευεται να εχω 21000 διαρκειας κ 3000 μετοχους.δεν πιστευω οτι δεν εχει 10 ευρω καποιος να δωσει για τον ΠΑΟΚ ενα γαμω ποτο ειναι λιγοτερο ας μην το πιουμε αλλα το ποτο πανω απο τον ΠΑΟΚ...ειμαστε πρωτοι να κραξουμε να το παιξουμε προπονητες παιχτες κ διοικηση κ να εχουμε γνωμη για ολα αλλα οταν ειναι να δειξουμε την στιριξη κ την εμπιστοσυνη σφυραμε αδιαφορα,ειναι σαν να μην θελουμε το ΠΑΟΚ μεγαλο αλλα 3-2 για να μπορουμε να κραζουμε κ να βγαινουμε να λεμε τισ παπαριες μας γιατι αν ο ΠΑΟΚ παρει πρωταθλημα τι θα λεμε??ποιον θα κραζουμε θα χασουμε το χομπυ μας...
ΥΓ1 απογοητευσαμε αυτους που μας εσωσαν...
ΥΓ2 Μονο για πανυγιρια ειμαστε
ΥΓ3 Μακαρι να εβλεπα 100.000 μετοχους κ το ποσο να ηταν 1.000.000 ευρω παρα 10.000 κ να ηταν 5.000.000
ΥΓ4 καληνυχτα μας κ