Πες τα ρε αδερφε.Ειδικα αυτος ο μανιακος πολυ γκρινιαρηςDuke_Rolson έγραψε:joshua έγραψε:Εδω ρε Odi εσυ εγραψες πως ο Κρεσπο με 10 προπονησεις και 2 45λεπτα σε φιλικα ειναι ηδη καλυτερος των Βιτορ,Κοστα,εγω ειμαι ο απολυτος? Ο Κοστα στα 34 επαιξε βασικος σε Μουντιαλ οταν ο Κρεσπο σκουπιζε παγκους καπου στην Ιταλια και ναι προφανως ο Κοστα απογοητευσε στον ΠΑΟΚ οπως και τοσοι αλλοι κατι που θα επρεπε να μας κανει ακομα πιο δυσπιστους στους διθυραμβους που γραφονται ηδη.spyretto έγραψε:Ποιος άλλος θα είχε βάλει οργανική κολλώδη ουσία στο πληκτρολόγιο; Πρόσεξε μην πάθεις καμμιά αγκύλωση goran μου. Με τα μαυράκια β' διαλογής που πήραμε ομάδα για να χτυπήσει ομίλους δεν έχουμε. Θα το καταλάβετε όλοι σύντομα. Και να μην περιμένεις άλλες μεταγραφές αν δεν γίνουν γενναίες πωλήσεις. Γκέγ...john4serres έγραψε:200 ποστ δεν διαβάζω.
Μακριά από Κρεσπο γαμω τις μετριοτητες
Η χαρά του αντιπαλου επιθετικούο μπίσεσβαρ δεν είναι ένας μέτριος απο τουρκία?MANIAKOS έγραψε:Ηρθε ο Ματέους Γιάγκο ;
Παντως για αλλη μια φορα φαινεται η στάση σαββιδη να μην κανει μεγάλες μετεγγραφες με λεφτα σε ομάδες ... Εκτος αν πουλήσουμε
Ετσι για να καταλαβαίνουνε τι να περιμενουμε αν μεινει ο μακ κ λουκας
ο κάμπος δεν είναι και αυτός ένας μέτριος?
ο σακόφ και ο μάτος τελικά ήρθαν λόγω εξυπηρ'ετησης του μάνατζερ?
Την κλέβουμε τελικά την ντίπρο? θα βάλει λεφτά τελικα ο Ιβαν?
Αλλά ξέρω ξέρω...
Τώρα ομαδάρα, αν χάσουμε στο επόμενο θεοί και δαίμονες..
τώρα αυτοματισμοί, αν χάσουμε άπειρος ο ίβιτς..
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2202
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κ γω με βαρέθηκα
Παντως εχω πει κ χω πει βλακείες κ παραθέτει κατι σωστο

Παντως εχω πει κ χω πει βλακείες κ παραθέτει κατι σωστο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
αν εξαιρεσουμε τις μαλακιες του βελλιδη εκεινα τα 45 λεπτα , δεν εχουμε δεχθει γκολ.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
22-2 είναι τα γκολ, εκτός αν ξεχνάω κάποιον αγώνα...
Μια χαρά!
Μια χαρά!
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
4 χρόνια τα ίδια.. Ο Σαββίδης φταίει που έχουμε κλιματική αλλαγή..MANIAKOS έγραψε:Ρε φιλε ελεος
Έβαλες το ποστ που λεω δε δινει λεφτα ο σαββιδης σε ομαδες για να μου πεις τι ;
Για τα λεφτα που εδωσε ο σαββιδης σε ομαδες ; Φετος ;
Τι να πω....
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
[youtube]h0xlCC6fGiY[/youtube]
Ο Άι Λουπνίκης!
Με άρεσαν πολύ οι κάθετες που βγήκαν! Θέλει να παίξει ωραίο και γρήγορο ποδόσφαιρο ο Ivic, με αρέσει αυτό..
Ο Άι Λουπνίκης!
Με άρεσαν πολύ οι κάθετες που βγήκαν! Θέλει να παίξει ωραίο και γρήγορο ποδόσφαιρο ο Ivic, με αρέσει αυτό..
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
είχα πάει μια φορά στο ΠΑΟΚ-ΑΣ Νεάπολης 6-1.. Μαραγκός, Φρατζέσκος,Ζουμπούλης και σία..Πολύ κλωτσιά.. Εκείνο ναι, ήταν δυνατό φιλικό..spyretto έγραψε:eorptol έγραψε:Το κλωτσιδι που ρίξανε οι ολλανδοι δεν το είδες;spyretto έγραψε:Πάντως το ότι δεν βγαίνει η χρονιά χωρίς Μακ ή αντικαταστάτη πρέπει να θεωρείται δεδομένο, Επίσης δεδομένο είναι ότι φιλικά παιγνίδια με Ολλανδους είναι περισσότερο φιλικά από απλά φιλικά κι αυτό φάνηκε και σήμερα. Ηθελα πιο δυνατά φιλικά γενικά.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι δεν το είδα το ματς, μόνο το τελευταίο τέταρτο.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
η τβεντε ειναι μια χαμηλου επιπεδου ομαδα οποτε μην παιρνουν τα μυαλα μας αερα,με τον εργοτελη παιζαμε
απο εκει και περα η ποιοτητα ηταν ο ντιεγκο,ο τζαλμα και ο σακχοφ
ο ροντρι ειναι καλος αλλα κλαση τζαλμα ,ακομα και μακ δεν ειναι
μακαρι να μεινει ο μακ,θα ειναι απωλεια αν φυγει
επισης εγω θεωρω πως και ο κατσε πρεπει να μεινει,ο κανιας δεν τον ειδαμε ακομα,μετα απο αυτον;
επισης χρειαζεται φορ η ομαδα
να μεινουν οι δυο και να παρεις ενα φορ κλασης,οχι μπαλωμα
απο εκει και περα η ποιοτητα ηταν ο ντιεγκο,ο τζαλμα και ο σακχοφ
ο ροντρι ειναι καλος αλλα κλαση τζαλμα ,ακομα και μακ δεν ειναι
μακαρι να μεινει ο μακ,θα ειναι απωλεια αν φυγει
επισης εγω θεωρω πως και ο κατσε πρεπει να μεινει,ο κανιας δεν τον ειδαμε ακομα,μετα απο αυτον;
επισης χρειαζεται φορ η ομαδα
να μεινουν οι δυο και να παρεις ενα φορ κλασης,οχι μπαλωμα
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο κατσε στο εξι ειναι οχι κακος ειναι έως κ επικίνδυνος οποτε στο οκτώ τρακάρει με τσιμι χαριση σαχοφ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εμενα αυτος που αρεσε αρκετα ειναι ο λεοβατς, καμια σχεση με περσυ κ πιστευω καλυτερος του ματος στο ματς.Με αγιαξ θα παιξει ο Τζιολης αναγκαστικα, οποτε με κλαους κ σαχοφ θα βαρυνει πολυ η ομαδα.Θεωρω οτι ο μακ πρεεπει να παιξει οπωσδηποτε.Δεν μπορω να καταλαβω γτ να μν ειναι ετοιμος,Αφου εκατσε οσο οι αλλοι.Μπορει να μν ξεκουραστηκε αλλα μεχρι πριν 10 μερες επαιζε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
θελω να ακουσω Μινο να λεει: Τζαλμα Μπραουμε Μανουελ Αμπελ Καμπος
Παμε ΠΑΟΚαρα!!! Εχουμε παρει κανονικους ποδοσφαιριστες και εχουμε τις περισσοτερες πιθανοτητες απο καθε αλλη χρονια να δουμε ωραιο ποδοσφαιρο απο την ομαδα. Αυτο με ενδιαφερει, ουτε πρωταθλημα, ουτε Ch.L. Οχι οτι θα με χαλουσαν βεβαια
Επιτελους εχουμε 10αρι!
Παμε ΠΑΟΚαρα!!! Εχουμε παρει κανονικους ποδοσφαιριστες και εχουμε τις περισσοτερες πιθανοτητες απο καθε αλλη χρονια να δουμε ωραιο ποδοσφαιρο απο την ομαδα. Αυτο με ενδιαφερει, ουτε πρωταθλημα, ουτε Ch.L. Οχι οτι θα με χαλουσαν βεβαια
Επιτελους εχουμε 10αρι!
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Η ομαδα φανηκε καλα στημενη στο χωρο
Οτι ειδαμε, σε συνθηκες αγωνων θα το δουμε λογικα ενα επιπεδο πανω σε ταχυτητα και ενταση...
Δεν βιαζομαι, θα αργησει να δεσει η ομαδα
Δυο ωραια γκολ ενδεικτικα της ποιοτητας των παιχτων που πηραμε:
Μπισεσβαρ-Ματος-Σακχοφ
Μπισεσβαρ-Τζαλμα
Οτι ειδαμε, σε συνθηκες αγωνων θα το δουμε λογικα ενα επιπεδο πανω σε ταχυτητα και ενταση...
Δεν βιαζομαι, θα αργησει να δεσει η ομαδα
Δυο ωραια γκολ ενδεικτικα της ποιοτητας των παιχτων που πηραμε:
Μπισεσβαρ-Ματος-Σακχοφ
Μπισεσβαρ-Τζαλμα