Συμφωνώ μαζί σου ,απλά ενημερωτικά το γράφω ότι ρίξανε τις τιμές .Mīngus έγραψε:20 ευρώ και φουλ πακέτο συνδρομητική δεν υπάρχει.
Στην nova με 25 ευρώ παίρνεις το sports pack που είναι πραγματικά για γέλια. Super League, Ιταλικό, Γαλλικό και ξυσ τα τέτοια σου.
Στην cosmote με 20 ευρώ το sports πάλι, που έχει σαφώς καλύτερα πρωταθλήματα και Ευρώπη, αλλά δεν έχεις super league καθόλου, οπότε μόνο αν είσαι φίλος του αθλήματος.
Άρα μη λέμε ότι ο οπαδός του ΠΑΟΚ γιατί να δώσει 10 ευρώ το μήνα και να μη δώσει 20 κλπ.
Ο οπαδός του ΠΑΟΚ την ομάδα του θέλει να δει.
Αν ο οποιοσδήποτε θεωρεί ότι είναι προτιμότερο να δίνει 20 ευρώ το μήνα αντί για 10 για να δει ΠΑΟΚ, με γεια του με χαρά του, αλλά πελάτης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν ήταν και ούτε θα γινόταν.
Ο ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή προσδοκά έσοδα από τον ενεργό κόσμο του. Και καλά κάνει.
Στη cosmote όταν κάποιοι ζήτησαν να φύγουν τους δώσανε 18 ή 20 το full pack,όπως και σε εμένα .
Εγώ στη nova είμαι με 25 ευρώ το full pack .