Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από dolphinto »

Ο TransferManiac Paokmania O BOFO LENE OI MEXIKANOI OTI INE KONTA... auta...


υπομονη.......
εδω περιμεναμε τοσο καιρο να περασει το αιγαιο ο μικρος... ο αλλος εχει ολοκληρο ωκεανο να περασει....υπομονη....και...εαν πνιγη στο δρομο...εχω ζηση..θα βρει καλυτερο στο κολυμπι... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Ο TransferManiac Paokmania Pinei telika o Zisis Bofous kai paizei pro?
Πριν από 11 λεπτά
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από teod1980 »

TransferManiac Paokmania EPIDI ME ROTATE: DEN PISTEUO OTI TELIKA 8A PIIEI BOFOUS O ZISIS... idomen
17 minutes ago
prince_483
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τετ 28 Μάιος 2008, 00:55

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από prince_483 »

Απο παλιο σου αρθρο:"Προς το τέλος της ταινίας στο αστυνομικό τμήμα μπαίνει ένας μουστάκιας (ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ) που θυμωμένος που ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ δεν πήρε αστυνομικούς από την δική του σχολή επειδή ο τελευταίος είπε πως δεν θέλει ξανθούς (ΡΙΕΡΑ) στο τμήμα του ούτε ξένους Αστερες (ΦΙΛΟΜΕΝΟ) και αφού έχει κλέψει έναν ιό (ΨΕΥΔΗ ΕΙΔΗΣΗ), τον εξαπλώνει στο τμήμα για να κολλήσουν όλοι οι αστυνομικοί. Αυτός ο ιός επηρεάζει περίεργα τους ανθρώπους. Τρελαίνει εντελώς τους ατυνομικούς."

Απο οτι φαινεται φιλε τρανσφερ τελικα πηραμε ξενους αστερες(οχι οτι μας χαλασε) αλλα μαλλον το πολυ μεγαλο ποσοστο (85%) των σωστων προβλεψεων σου,επεσε λιγακι! :)) οπως και να εχει συνεχισε να μας τρελλαινεις με τους γριφους σου και σορρυ αν σε ζαλιζω αλλα με εκεινον τον βουλγαροκτονο παππου τι γινεται?το επεισε το εγγονακι του τελικα η ακομη στο ψησιμο ειναι?μεγαλη καψουρα το'χω:)) Και παλι καλημερα και χαιρετισματα στον οδοντιατρο!!! ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!!!
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από teod1980 »

TransferManiac Paokmania
Για τη μεταγραφή του Αργεντίνου Αστέρα σας είχα ενημερώσει με δύο άρθρα στο Paokmania. Ένα από αυτά στις 1 Απριλίου. Καλημέρα έχω οδοντρίατρο.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

κουραγιο φιλε
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από eorptol »

στον σκορδα πας για τα δοντια σου ? :)
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από peris »

οντως επεσε μεσα για τον φιλομενο και με τα αρθρα και με τις μπηχτες για τον ομορφο
το κονσεπτ με τον οδοντιατρο σημαινει οτι το παλευουμε με λεοναρντο
τα λεω καλα τρανσφερ?
teacher

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από teacher »

Ο Τρανσφερ ξαναχτυπά. Τώρα κείμενό του στην κεντρική ...
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Thanos4 »

αριστερο μπακ απο φιορεντινα η κανω λαθος?ε τρανσφερ?
Άβαταρ μέλους
Gerard04
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 13:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη,Τούμπα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Gerard04 »

Κατσουρανης λεμεεεε. Σιγα μην πηγαινε στους λαγους. Τον Δικεφαλο περιμενε!! :) :)
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Yiankos »

Ψυχραιμία λέμε ...
Μην τρώτε πρόλογο ... Ο Μετρουλάκης πετάει άδεια και να πιάσει γεμάτα .. Ακόμα και ενδιαφέρον να υπάρχει αυτός το μόνο που θέλει να καταφέρει είναι να πουλήσει εφημερίδες και κατά δεύτερο λόγο να κάνει κακό στον ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gash04 »

Gerard04 έγραψε:Κατσουρανης λεμεεεε. Σιγα μην πηγαινε στους λαγους. Τον Δικεφαλο περιμενε!! :) :)

Αν ισχύει θα είναι το 2/2 πιστεύω για Γκαγκάτση.
dimitraros
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 23:01

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από dimitraros »

Από φάσεις με τον Σαβίνι μέσα μόνο αυτό βρήκα.

http://www.videobala.com/videoplayer.ph ... Μεταγραφές
Omar4
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 16 Ιουν 2009, 16:25

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Omar4 »

Που ειναι ο Τρανσφερ οεο.Εχεις καιρο να ποσταρεις και ανησυχουμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”