Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πραγματικά δεν παίζεστε ορισμένοι! Δεν πειράζει...
Εσείς θα είστε μια ζωή μέσα στη μιζέρια.
ΠΑΟΚάρα ως το τέλος με Άραβες, ή χωρίς.!!
Εσείς θα είστε μια ζωή μέσα στη μιζέρια.
ΠΑΟΚάρα ως το τέλος με Άραβες, ή χωρίς.!!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Δεν εκτέθηκε ο Ζαγόρ.......μια χαρά τσούλισε.Ας περιμένουμε λίγο να ακούσουμε δηλώσεις και μετά να κρίνουμε......ταπεινή μου γνώμη πάντα.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
+ απειροD.A.A.T. έγραψε:ΥΣΤ: Οποιος μιλησει για παπα τεραστιων διαστασεων και ολα τα λοιπα πρεπει να συνηδητοποιησει οτι δεν τα λεει στους ΑΡδ αλλα στον προεδρο του ΠΑΟΚ ο οποιος με επισημη ανακοινωση βεβαιωσε ενδιαφερον και συζητησεις και ο οποιος 21 του μηνος ειναι υποχρεωμενος να εξηγησει με καθε λεπτομερεια στον κοσμο του ΠΑΟΚ τι εγινε και γιατι και ο ιδιος εκτεθηκε
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Φυσικά θα μιλήσει και ο ζαγορ ´αν δεν γίνει η δοελεια αλλα γιατί να χρεωσουμε τον ζαγορ ´αν δεν γίνει η δουλειά
; Αλλα πες εδω του χρεωσαμε τις μαλακιες του μεγκα για το ΣΔΟΕ δεν θα του χρεωσουμε και αυτο
;πετάει μια βλακεία ο άλλος και ας είναι και ο σκορδας που λέει ο λόγος εμείς θα το κανουμε σημαία κατα του ζαγορακη με το ΣΔΟΕ και το μεγκα τι εγινε κος κανά νέο
συγκρατηθειτε λίγο εσείς που δεν γουσταρετε ζαγορ μην εκτιθεστε χωρίς λόγο......
; Αλλα πες εδω του χρεωσαμε τις μαλακιες του μεγκα για το ΣΔΟΕ δεν θα του χρεωσουμε και αυτο
;πετάει μια βλακεία ο άλλος και ας είναι και ο σκορδας που λέει ο λόγος εμείς θα το κανουμε σημαία κατα του ζαγορακη με το ΣΔΟΕ και το μεγκα τι εγινε κος κανά νέο
συγκρατηθειτε λίγο εσείς που δεν γουσταρετε ζαγορ μην εκτιθεστε χωρίς λόγο......
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Καποιοι θα εκτεθουν ανεπανορθωτα..
Σε λιγο η λιγο πιο μετα....
Ξεκινηστε κυβιστησεις..
Σε λιγο η λιγο πιο μετα....
Ξεκινηστε κυβιστησεις..
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
κανεις δεν χρεωνει κανεναν...οι υπερπροστασιες δεν χρειαζονται..απλα εφοσον εχει βγει επισημη ανακοινωση απο τον ΠΑΟΚ περιμενω ειτε υπαρχει θετικη ή αρνητικη καταληξη τους λογους απο τον προεδρο μου..γιατι το να ακουω για παπαδες σε κατι που ειπε ο ιδιος με εκνευριζει
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Από λεπτό σε λεπτό θα υπάρχει εξέλιξη... Περιμέντε...
Μάλλον παράταση τελικά...
Μάλλον παράταση τελικά...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Argonaut4 έγραψε:Δεν εκτέθηκε ο Ζαγόρ.......μια χαρά τσούλισε.Ας περιμένουμε λίγο να ακούσουμε δηλώσεις και μετά να κρίνουμε......ταπεινή μου γνώμη πάντα.
Εννοω να μην εκτεθει..εχεις δικιο οτι δεν εκτεθηκε..ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΕΘΕΙ...Γιατι θα ειναι ασχημο
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
μην βιαζεστε !!!!!!!!!!!!!!!!!!
μην αναπαραγεται φημες..αναπαραγωγη μονο του επισημου σαιτ της παε.
μην αναπαραγεται φημες..αναπαραγωγη μονο του επισημου σαιτ της παε.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Το ταμείο γίνετε τέλος Μαΐου στο ποδόσφαιρο.Άμα είναι να αναλωθούμε σε ακόμα έναν εμφύλιο πριν από κομβικά παιχνίδια για όλη τη χρονιά είμαστε άξιοι της μοίρας μας.Μας περιμένουν στη γωνία οι εχθροί και ήδη γελάνε.
Το επόμενο κερασάκι θα είναι να βγεί πάλι καμιά ανακοίνωση για τον ''Θοδωράκη''.
Ε-Ν-Ο-Τ-Η-Τ-Α ....ΣΥ-Σ-Π-ΕΙ-Ρ-Ω-Σ-Η.....ταμείο τον Μάιο.
Το επόμενο κερασάκι θα είναι να βγεί πάλι καμιά ανακοίνωση για τον ''Θοδωράκη''.
Ε-Ν-Ο-Τ-Η-Τ-Α ....ΣΥ-Σ-Π-ΕΙ-Ρ-Ω-Σ-Η.....ταμείο τον Μάιο.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ρε που τα λένε όλα αυτά να μάθουμε κι εμείς; Απ το πανέρι ειδήσεις βρίσκετε;
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
βγαινει ανακοινωση σε λιγο απο τους αραβες ...
παει για παραταση ...
παει για παραταση ...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Εγω δεν ειπα ουτε οτι χαλαει , ουτε οτι θα παρει παραταση ,ουτε ΤΙΠΟΤΑ....!!!!
Απλα περιμενετε....
Απλα περιμενετε....
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ετοιμάστε τα χάπια.. ένα μήνα ακόμη... ω ρε πούστη...