Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εεε όοοχιιιι. Σκόνταψε η στραπατσρμάδα; Ποιός να το πίστευε ...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Στο τελος οι βαζελοι ηταν για λυπηση,σαν παλαιμαχοι φαινονταν,τους εβγαλαν τη γλωσσα τα ολλανδακια.
Αυτος ο Σαμπα καιει η λαμπα ειναι πιο βαρυς και απο τον Μαρινακη.
Αυτος ο Σαμπα καιει η λαμπα ειναι πιο βαρυς και απο τον Μαρινακη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
δείτε και το πέναλτι που πήρε ο Αγιαξ στην λεωφόρο, και σύγκριση με αυτό του Λέοβατς
τελικά καλύτερα να τον κλαδέψεις παρά να τον τραβήξεις

την κυριακή να σας δω βαζελάκια, ποιος θα νιώσει το πρώτο τράβηγμα, την πρώτη θλάση
τελικά καλύτερα να τον κλαδέψεις παρά να τον τραβήξεις
την κυριακή να σας δω βαζελάκια, ποιος θα νιώσει το πρώτο τράβηγμα, την πρώτη θλάση
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η νικη του γαυρου δεν με πειραξε, αλλα την ηττα του βαζελου την χαρηκα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πολύ μέτριοι οι Ελβετοί. Ειδικά στην επίθεση. Είχαν τραυματίες έμαθα...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ετσι οι κ@λοβαζελοι! Με εχουν πρηξει ρε παιδια εδω κατω (Ηρακλειο). Ολοι θα παρουν το νταμπλ και ουτε λιγο ουτε πολυ εμεις θα παλευουμε για να υποβιβασμο.
Και οχι τπτ αλλο δεν εχω και εναν αφερφο να μιλησω να ξεσκασω ρε πουστη μου...
Και οχι τπτ αλλο δεν εχω και εναν αφερφο να μιλησω να ξεσκασω ρε πουστη μου...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το δες και συ;;και γω το γυρισα και ειδα μεσα σε τρια λεπτα δυο τελικες για χαβαλε ο αγιαξ.obanebane έγραψε:Στο τελος οι βαζελοι ηταν για λυπηση,σαν παλαιμαχοι φαινονταν,τους εβγαλαν τη γλωσσα τα ολλανδακια.
Αυτος ο Σαμπα καιει η λαμπα ειναι πιο βαρυς και απο τον Μαρινακη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αστειος Στραπατσονι, οι αλλοι εχουν κανει 20 τελικες και ο τυπας βγαζει αμυντικο χαφ και βαζει φορ.Σε 2 λεπτα πεναλτυ και κοκκινη.Αλλα αυτα τα παιδακια του αγιαξ λες και καναν αγγαρεια, φταναν πολυ ανετα στην περιοχη και μετα περπατουσαν και αλλαζαν πασες,
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σήμερα φάγανε την πρώτη φάπα έρχονται και άλλες ας έχουν ψηλωμενη την μύτη7sins έγραψε:Ετσι οι κ@λοβαζελοι! Με εχουν πρηξει ρε παιδια εδω κατω (Ηρακλειο). Ολοι θα παρουν το νταμπλ και ουτε λιγο ουτε πολυ εμεις θα παλευουμε για να υποβιβασμο.
Και οχι τπτ αλλο δεν εχω και εναν αφερφο να μιλησω να ξεσκασω ρε πουστη μου...
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
σε όλα τα σάιτ που έκανα μία βόλτα, όλοι οι βάζελοι τα έχουν βάλει με τον Ιταλό
κράτα τον γερά τουίτι, μην χάσουμε το πουλέν. Δεν καταλαβαίνουν ότι δεν έχουν το υλικό για να χτυπήσουν τον Άγιαξ, νομίζαν επειδή ήταν ο ΠΑΟΚ καλός με τον Άγιαξ ότι τον έχουν
έλα και μία γκέλα την Κυριακή με τον ΠΑΣ να δέσει το γλυκό
έλα και μία γκέλα την Κυριακή με τον ΠΑΣ να δέσει το γλυκό