την επομενη φορα στειλε ενα πμ οτι ερχεσαι και κερναω τσιπουρο σπεσιαλTransferManiac έγραψε:Α να μπράβο...peris έγραψε:νομιζω οτι σατυριζει την μανια που μας εχει πιασει και τιποτα παραπανω
με λιγα λογια μας λεει να χαλαρωσουμε
Xαιρετίσματα στην ασπροόμαυρη Δράμα! Βρέθηκα πριν λίγες ημέρες εκεί!
Ωραία περάσα
Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Re: TransferManiac
Κλείνει επιθετικό "βόμβα"plato6 έγραψε:Ο TransferManiac Paokmania Ένα σας λέω: To μπαμ θα ακουστεί πολύ μακριά....
![]()
![]()
Το όνομά του διαφυλάσσεται σαν κόρη οφθαλμού. Οι πληροφορίες που διαρρέουν, αναφέρουν ότι η δημοσιοποίηση της συμφωνίας θα προκαλέσει αίσθηση στο ευρύ ποδοσφαιρικό κοινό αλλά... μέχρι εκεί. Ο ΠΑΟΚ φέρεται να βρίσκεται κοντά στην απόκτηση ενός διάσημου ποδοσφαιριστή
http://www.sport.gr/default.asp?lg=1&pid=4&aid=40809



-
asteris1988
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Τετ 11 Φεβ 2009, 13:57
Re: TransferManiac

Τρανσφερ σου κανω κονε στο αψε σβησε αν δωσεις γριφο...!
Και δε χρειαζεσαι και οδοντιατρο...................!
Re: TransferManiac
Ωραίος ο asteris1988...
Βρήκε την αδερφή του Transfer...Αυτή έχει ρίξει τον Βρύζα και από εκεί διαρεούν όλες οι πληροφορίες...!
Χαχαχα!!!

Βρήκε την αδερφή του Transfer...Αυτή έχει ρίξει τον Βρύζα και από εκεί διαρεούν όλες οι πληροφορίες...!
Χαχαχα!!!
Re: TransferManiac
Τον Ρονάλντο θα πάρουμε...θα δώσει ο Ζαγοράκης 5 εκατομμύρια παραπάνω από αυτά που έδωσε η Ρεάλ και πιστεύω να δεχτεί...
Re: TransferManiac
παλικάρια ξεφεύγετε!!!!!!!
είστε λίγο off topic αν δεν το καταλάβατε...
εντάξει χαλαρό και ανεβαστικό το θέμα για καλοκαίρι, αλλά μην το χ@ζ#υμε κιόλας
είστε λίγο off topic αν δεν το καταλάβατε...
εντάξει χαλαρό και ανεβαστικό το θέμα για καλοκαίρι, αλλά μην το χ@ζ#υμε κιόλας
Re: TransferManiac
Από Μεξικό ο φορ
Στον ΠΑΟΚ έχουν δουλέψει καλά το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά και έχουν φροντίσει να ολοκληρώσουν το μεγαλύτερο μέρος των μεταγραφών. Ωστόσο εκκρεμότητες επικρατούν στη θέση του αριστερού μπακ, όσο και σε αυτήν του κεντρικού επιθετικού. Παρά το γεγονός ότι έχει γίνει η προεργασία και για τις δύο θέσεις, εκεί που φαίνεται να υπάρχει κάτι χειροπιαστό, είναι η περίπτωση του φορ.
Ο 30χρονος επιθετικός Αντόλφο «Μπόφο» Μπαουτίστα, έχει προταθεί στον Δικέφαλο, κάτι που επιβεβαιώνεται και από δηλώσεις του ιδίου. Μάλιστα έκανε λόγο για διπλό ενδιαφέρον από τη χώρα μας, από μια ομάδα που θα αγωνίζεται στο Champions League, αλλά και από ομάδα που θα παίξει στο Europa League, φωτογραφίζοντας τον ΠΑΟΚ.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24
Στον ΠΑΟΚ έχουν δουλέψει καλά το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά και έχουν φροντίσει να ολοκληρώσουν το μεγαλύτερο μέρος των μεταγραφών. Ωστόσο εκκρεμότητες επικρατούν στη θέση του αριστερού μπακ, όσο και σε αυτήν του κεντρικού επιθετικού. Παρά το γεγονός ότι έχει γίνει η προεργασία και για τις δύο θέσεις, εκεί που φαίνεται να υπάρχει κάτι χειροπιαστό, είναι η περίπτωση του φορ.
Ο 30χρονος επιθετικός Αντόλφο «Μπόφο» Μπαουτίστα, έχει προταθεί στον Δικέφαλο, κάτι που επιβεβαιώνεται και από δηλώσεις του ιδίου. Μάλιστα έκανε λόγο για διπλό ενδιαφέρον από τη χώρα μας, από μια ομάδα που θα αγωνίζεται στο Champions League, αλλά και από ομάδα που θα παίξει στο Europa League, φωτογραφίζοντας τον ΠΑΟΚ.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: TransferManiac
Πάντως παίδες οπως ειπε ενας αλλος φιλος σε αλλο topic 8υμιζει λιγο περιπτωση Αμπρεου..που βγαλαν οι φυλλαδες οτι ενδιαφερομαστε και καπακι τον ανακοινωσε το σκουλικι..
οπως ειπα και χ8ες...καμια φυλλαδα...κανενας δημοσιοκαφρος..
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον Ζησαρο!!!!!

οπως ειπα και χ8ες...καμια φυλλαδα...κανενας δημοσιοκαφρος..
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον Ζησαρο!!!!!
Re: TransferManiac
Αν οντως ειναι απο Μεξικο ο φορ μακαρι να ειναι ο Omar Arellano.Παικτουρα http://www.youtube.com/watch?v=WaLtJIbVVj0kokout έγραψε:Από Μεξικό ο φορ
Στον ΠΑΟΚ έχουν δουλέψει καλά το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά και έχουν φροντίσει να ολοκληρώσουν το μεγαλύτερο μέρος των μεταγραφών. Ωστόσο εκκρεμότητες επικρατούν στη θέση του αριστερού μπακ, όσο και σε αυτήν του κεντρικού επιθετικού. Παρά το γεγονός ότι έχει γίνει η προεργασία και για τις δύο θέσεις, εκεί που φαίνεται να υπάρχει κάτι χειροπιαστό, είναι η περίπτωση του φορ.
Ο 30χρονος επιθετικός Αντόλφο «Μπόφο» Μπαουτίστα, έχει προταθεί στον Δικέφαλο, κάτι που επιβεβαιώνεται και από δηλώσεις του ιδίου. Μάλιστα έκανε λόγο για διπλό ενδιαφέρον από τη χώρα μας, από μια ομάδα που θα αγωνίζεται στο Champions League, αλλά και από ομάδα που θα παίξει στο Europa League, φωτογραφίζοντας τον ΠΑΟΚ.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24