Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από peris »

TransferManiac έγραψε:
peris έγραψε:νομιζω οτι σατυριζει την μανια που μας εχει πιασει και τιποτα παραπανω
με λιγα λογια μας λεει να χαλαρωσουμε
Α να μπράβο...

Xαιρετίσματα στην ασπροόμαυρη Δράμα! Βρέθηκα πριν λίγες ημέρες εκεί!

Ωραία περάσα
την επομενη φορα στειλε ενα πμ οτι ερχεσαι και κερναω τσιπουρο σπεσιαλ
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Steenage »

plato6 έγραψε:Ο TransferManiac Paokmania Ένα σας λέω: To μπαμ θα ακουστεί πολύ μακριά....

:shock: :shock: :shock:
Κλείνει επιθετικό "βόμβα"

Το όνομά του διαφυλάσσεται σαν κόρη οφθαλμού. Οι πληροφορίες που διαρρέουν, αναφέρουν ότι η δημοσιοποίηση της συμφωνίας θα προκαλέσει αίσθηση στο ευρύ ποδοσφαιρικό κοινό αλλά... μέχρι εκεί. Ο ΠΑΟΚ φέρεται να βρίσκεται κοντά στην απόκτηση ενός διάσημου ποδοσφαιριστή

http://www.sport.gr/default.asp?lg=1&pid=4&aid=40809

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από erevos187 »

Steenage έγραψε:
Κλείνει επιθετικό "βόμβα"

ΜΠΑΜ
asteris1988
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 11 Φεβ 2009, 13:57

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από asteris1988 »

Εικόνα

Τρανσφερ σου κανω κονε στο αψε σβησε αν δωσεις γριφο...!

Και δε χρειαζεσαι και οδοντιατρο...................!

:)
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από free4 »

χαχαχα σαλταρατε μερικοι μαλλον.. χαχαχα
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Kevin »

Χαχαχα!!! Τρέλα για τον ΠΑΟΚ ρεεε!!!
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Shady20 »

Ωραίος ο asteris1988...

Βρήκε την αδερφή του Transfer...Αυτή έχει ρίξει τον Βρύζα και από εκεί διαρεούν όλες οι πληροφορίες...!

Χαχαχα!!!

:)
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από comealot »

Τον Ρονάλντο θα πάρουμε...θα δώσει ο Ζαγοράκης 5 εκατομμύρια παραπάνω από αυτά που έδωσε η Ρεάλ και πιστεύω να δεχτεί...
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Thanos4 »

ΠΑΟΚ εισαι!τι ειναι τωρα 99.εκ.(αντε επειδη ειμαστε λεφταδες 100)????

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
mike
Δημοσιεύσεις: 935
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 14:25
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από mike »

παλικάρια ξεφεύγετε!!!!!!!

είστε λίγο off topic αν δεν το καταλάβατε...
εντάξει χαλαρό και ανεβαστικό το θέμα για καλοκαίρι, αλλά μην το χ@ζ#υμε κιόλας
Άβαταρ μέλους
kokout
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Παρ 31 Οκτ 2008, 21:50

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από kokout »

Από Μεξικό ο φορ

Στον ΠΑΟΚ έχουν δουλέψει καλά το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά και έχουν φροντίσει να ολοκληρώσουν το μεγαλύτερο μέρος των μεταγραφών. Ωστόσο εκκρεμότητες επικρατούν στη θέση του αριστερού μπακ, όσο και σε αυτήν του κεντρικού επιθετικού. Παρά το γεγονός ότι έχει γίνει η προεργασία και για τις δύο θέσεις, εκεί που φαίνεται να υπάρχει κάτι χειροπιαστό, είναι η περίπτωση του φορ.

Ο 30χρονος επιθετικός Αντόλφο «Μπόφο» Μπαουτίστα, έχει προταθεί στον Δικέφαλο, κάτι που επιβεβαιώνεται και από δηλώσεις του ιδίου. Μάλιστα έκανε λόγο για διπλό ενδιαφέρον από τη χώρα μας, από μια ομάδα που θα αγωνίζεται στο Champions League, αλλά και από ομάδα που θα παίξει στο Europa League, φωτογραφίζοντας τον ΠΑΟΚ.

http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

σωθηκαμε
Άβαταρ μέλους
kokout
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Παρ 31 Οκτ 2008, 21:50

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από kokout »

Πάντως παίδες οπως ειπε ενας αλλος φιλος σε αλλο topic 8υμιζει λιγο περιπτωση Αμπρεου..που βγαλαν οι φυλλαδες οτι ενδιαφερομαστε και καπακι τον ανακοινωσε το σκουλικι..
οπως ειπα και χ8ες...καμια φυλλαδα...κανενας δημοσιοκαφρος..
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον Ζησαρο!!!!!
:?
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

+ 100000000
Omar4
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 16 Ιουν 2009, 16:25

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Omar4 »

kokout έγραψε:Από Μεξικό ο φορ

Στον ΠΑΟΚ έχουν δουλέψει καλά το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά και έχουν φροντίσει να ολοκληρώσουν το μεγαλύτερο μέρος των μεταγραφών. Ωστόσο εκκρεμότητες επικρατούν στη θέση του αριστερού μπακ, όσο και σε αυτήν του κεντρικού επιθετικού. Παρά το γεγονός ότι έχει γίνει η προεργασία και για τις δύο θέσεις, εκεί που φαίνεται να υπάρχει κάτι χειροπιαστό, είναι η περίπτωση του φορ.

Ο 30χρονος επιθετικός Αντόλφο «Μπόφο» Μπαουτίστα, έχει προταθεί στον Δικέφαλο, κάτι που επιβεβαιώνεται και από δηλώσεις του ιδίου. Μάλιστα έκανε λόγο για διπλό ενδιαφέρον από τη χώρα μας, από μια ομάδα που θα αγωνίζεται στο Champions League, αλλά και από ομάδα που θα παίξει στο Europa League, φωτογραφίζοντας τον ΠΑΟΚ.

http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24
Αν οντως ειναι απο Μεξικο ο φορ μακαρι να ειναι ο Omar Arellano.Παικτουρα http://www.youtube.com/watch?v=WaLtJIbVVj0
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”