16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τα λογια πλεον,ειναι πολυ λιγα για να περιγραψουν την προσφορα σου στον ΠΑΟΚ μας!!!
Δυστυχως εισαι τοσο χαμηλων τονων χαρακτηρας που δεν μας κανεις για ηγετης!.......
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ !!!!!
Δυστυχως εισαι τοσο χαμηλων τονων χαρακτηρας που δεν μας κανεις για ηγετης!.......
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ !!!!!
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Σπυρόπουλο πίσω... Λίνο αντί Στοχ!!! Κλειδώνεις για φέτος αν δεν έρθει κάποιος άλλος. Και στέλνεις τον Στοχ πίσω. Αυτό το παιδί... Ξέχασε το τόπι;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Όταν μπήκες, έγραφε στο πρόσωπό σου:
"Ο coach με είπε να μπω και να γυρίσω τον αγώνα. Θα το κάνω."
Φάνηκε και από τους πανηγυρισμούς σου..
"Ο coach με είπε να μπω και να γυρίσω τον αγώνα. Θα το κάνω."
Φάνηκε και από τους πανηγυρισμούς σου..
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Όταν μπήκες, έγραφε στο πρόσωπό σου:
Program loaded: ATTACK.
Κάποιο cyborg η κάτι τέτοιο είναι ..Ανθρωπος αποκλείεται.Γι αυτόν δε περνά ο χρόνος.
Program loaded: ATTACK.
Κάποιο cyborg η κάτι τέτοιο είναι ..Ανθρωπος αποκλείεται.Γι αυτόν δε περνά ο χρόνος.
16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τι να πω γιαυτον τον άνθρωπο παικταρας και φοβερός χαρακτήρας ολα σε ένα
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
αχαχαχαχχαα...όντως...αγέραστος και με τον αέρα του μεγάλου παίχτη!!kataramenos5 έγραψε:Όταν μπήκες, έγραφε στο πρόσωπό σου:
Program loaded: ATTACK.
Κάποιο cyborg η κάτι τέτοιο είναι ..Ανθρωπος αποκλείεται.Γι αυτόν δε περνά ο χρόνος.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ΤΕΡΑΣΤΙΕ Λίνο, ότι θα παίξεις 1-2 με τα @@ του Κατσουράνη δεν το περίμενα...!!!

- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
τι να πουμε για τη λιναρα? παικταρας αγεραστος με καρδια μικρου παιδιου.
χθες μπηκε σε κατασταση αμοκ στο παιχνιδι και φανηκε απο την πρωτη του ενεργεια. στο γκολ ειδικα τον κυνηγανε ολοι και αυτος παιρνει ολες τις κοντρες και το καρφωνει.
ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

χθες μπηκε σε κατασταση αμοκ στο παιχνιδι και φανηκε απο την πρωτη του ενεργεια. στο γκολ ειδικα τον κυνηγανε ολοι και αυτος παιρνει ολες τις κοντρες και το καρφωνει.
ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Το θετικο με τον Λινο αλλα και με τον Βουκιτς ειναι πως ζουνε την καθε τους στιγμη στο χορταρι σαν να ειναι η τελευταια τους στη ποδοσφαιρικη τους καριερα!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΘΟΣ!
ΕΥΓΕ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΘΟΣ!
ΕΥΓΕ