WRC
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
Μετά τις πρώτες 12 ειδικές διαδρομές τα αποτελέσματα του GP Islas Canarias έχουν ως εξής:
1. Rovanpera K. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), 2:20:43.4
2. Ogier S. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), +45.7
3. Evans E. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), +1:08.7
4. Katsuta T. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), +1:42.3
5. Fourmaux A. - Hyundai Shell Mobis WRT (i20 N Rally1), +2:05.1
6. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT (i20 N Rally1), +2:15.2
7. Tanak O. - Hyundai Shell Mobis WRT (i20 N Rally1), +2:36.0
8. Rossel Y. - PH Sport (C3-WRC2), +5:44.0
9. Cachon A. - Cachon A. (GR Yaris-WRC2), +6:04.5
10. McErlean J. - M-Sport WRT (Puma Rally1), +6:06.7
1. Rovanpera K. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), 2:20:43.4
2. Ogier S. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), +45.7
3. Evans E. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), +1:08.7
4. Katsuta T. - Toyota Gazoo Racing WRT (GR Yaris Rally1), +1:42.3
5. Fourmaux A. - Hyundai Shell Mobis WRT (i20 N Rally1), +2:05.1
6. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT (i20 N Rally1), +2:15.2
7. Tanak O. - Hyundai Shell Mobis WRT (i20 N Rally1), +2:36.0
8. Rossel Y. - PH Sport (C3-WRC2), +5:44.0
9. Cachon A. - Cachon A. (GR Yaris-WRC2), +6:04.5
10. McErlean J. - M-Sport WRT (Puma Rally1), +6:06.7
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
Μετά τις πρώτες 17 διαδρομές και πριν την τελευταία 18η, η κατάταξη δεν έχει αλλάξει σημαντικά: Είναι ασύνηθες ότι στην πρώτη 10άδα υπάρχουν 3 πληρώματα που τρέχουν με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC2, ενώ ο Grégoire MUNSTER, που τρέχει με Ford Puma Rally1 είναι 11ος.
Τα υπόλοιπα πληρώματα με Rally1 [ρ'ε[ει να έχουν εγκαταλείψει.
Τα υπόλοιπα πληρώματα με Rally1 [ρ'ε[ει να έχουν εγκαταλείψει.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
Τελείωσε και η SS18, μήκους 13,47 χιλιομέτρων με την ίδια σχεδόν σειρά. Αξιοσημείωτη η ΗΓΕΤΙΚΗ εμφάνιση του Kalle σε όλο το gp. Στην SS18 μάλιστα, παρ' όλο που είχε εξασφαλίσει την πρώτη θέση, δεν μείωσε την ταχύτητά του για να περιορίσει τον κίνδυνο κάποιου ατυχήματος. Αντίθετα: Τερμάτισε πρώτος με 53,5 sec διαφορά (!!) από τον 2ο Ozier, 1 λεπτό και 17 sec από τον τρίτο και 2 λεπτά (!) και 2 sec από τον τέταρτο.
Οι πρώτοι τέσσερις οδηγούν Yaris Rally 1.
Ακολούθησαν τα τρία Hyundai i20 Rally 1, με τους Fourmaux, Tanak και Neuville.
Στην 8η θέση ο Γάλλος Yohan ROSSEL με Citroen C3 Rally2
9ος ο Ισπανός Alejandro CACHÓN με toyota GR Yaris WRC2
10ος ο Βούλγαρος Nikolay GRYAZIN με skoda Fabia RS WRC2
11ος o Γάλλος Grégoire MUNSTER με ford Puma Rally
Την τελική κατάταξη του Rally θα την γράψω μόλις ανακοινωθεί επίσημα από το wrc.com
Οι πρώτοι τέσσερις οδηγούν Yaris Rally 1.
Ακολούθησαν τα τρία Hyundai i20 Rally 1, με τους Fourmaux, Tanak και Neuville.
Στην 8η θέση ο Γάλλος Yohan ROSSEL με Citroen C3 Rally2
9ος ο Ισπανός Alejandro CACHÓN με toyota GR Yaris WRC2
10ος ο Βούλγαρος Nikolay GRYAZIN με skoda Fabia RS WRC2
11ος o Γάλλος Grégoire MUNSTER με ford Puma Rally
Την τελική κατάταξη του Rally θα την γράψω μόλις ανακοινωθεί επίσημα από το wrc.com
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Elfyn EVANS - toyota, 109
2. Kalle ROVANPERÄ - toyota, 66
3. Thierry NEUVILLE - hyundai, 59
4. Sébastien OGIER - toyota, 58,
5. Ott TÄNAK - hyundai, 57
6. Adrien FOURMAUX, hyundai, 44
7. Takamoto KATSUTA, toyota, 39
8. Sami PAJARI, toyota, 19
9. Grégoire MUNSTER, ford, 16
10. Mārtinš SESKS, ford, 8
11. Gus GREENSMITH, skoda, 8
12. Joshua MCERLEAN, ford, 8
13. Yohan ROSSEL, citroen, 8
14. Jan SOLANS, toyota, 6
15. Jourdan SERDERIDIS, ford, 4
16. Nikolay GRYAZIN, skoda, 3
17. Αlejandro CACHÓN, toyota, 2
18. Fabrizio ZALDIVAR, skoda, 2
19. Oliver SOLBERG, toyota, 2
20. Roope KORHONEN, toyota, 1
21. Eric CAMILLI, hyundai, 1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. TOYOTA 208
2. HYUNDAI 157
3. FORD 58
4. TOYOTA 25
Πηγή: https://www.wrc.com/en/results-and-stan ... -standings
1. Elfyn EVANS - toyota, 109
2. Kalle ROVANPERÄ - toyota, 66
3. Thierry NEUVILLE - hyundai, 59
4. Sébastien OGIER - toyota, 58,
5. Ott TÄNAK - hyundai, 57
6. Adrien FOURMAUX, hyundai, 44
7. Takamoto KATSUTA, toyota, 39
8. Sami PAJARI, toyota, 19
9. Grégoire MUNSTER, ford, 16
10. Mārtinš SESKS, ford, 8
11. Gus GREENSMITH, skoda, 8
12. Joshua MCERLEAN, ford, 8
13. Yohan ROSSEL, citroen, 8
14. Jan SOLANS, toyota, 6
15. Jourdan SERDERIDIS, ford, 4
16. Nikolay GRYAZIN, skoda, 3
17. Αlejandro CACHÓN, toyota, 2
18. Fabrizio ZALDIVAR, skoda, 2
19. Oliver SOLBERG, toyota, 2
20. Roope KORHONEN, toyota, 1
21. Eric CAMILLI, hyundai, 1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. TOYOTA 208
2. HYUNDAI 157
3. FORD 58
4. TOYOTA 25
Πηγή: https://www.wrc.com/en/results-and-stan ... -standings
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
ΡΑΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ META THN 11 Ε.Δ.
Overall - After SS11
1. Ott TÄNAK/Martin JÄRVEOJA – Hyundai i20 N Rally1, 01:41:26.2
2. Sébastien OGIER/Vincent LANDAIS – Toyota GR Yaris Rally1, + 07.0
3. Takamoto KATSUTA/Aaron JOHNSTON – Toyota GR Yaris Rally1, + 20.1
4. Kalle ROVANPERÄ/Jonne HALTTUNEN - Toyota GR Yaris Rally1, + 28.3
5. Thierry NEUVILLE/Martijn WYDAEGHE – Hyundai i20 N Rally1, + 32.7
6. Sami PAJARI/Marko SALMINEN – Toyota GR Yaris Rally1, 01:01.4
7. Elfyn EVANS/Scott MARTIN – Toyota GR Yaris Rally1, + 01:09.0
8. Grégoire MUNSTER/Louis LOUKA – Ford Puma Rally1, + 01:50.2
9. Joshua MCERLEAN/Eoin TREACY – Ford Puma Rally1, + 01:54.3
10. Oliver SOLBERG/Elliott EDMONDSON – Toyota GR Yaris WRC2, + 03:38.2
Πηγή: https://www.wrc.com/en/events/wrc-vodaf ... 25-results
Overall - After SS11
1. Ott TÄNAK/Martin JÄRVEOJA – Hyundai i20 N Rally1, 01:41:26.2
2. Sébastien OGIER/Vincent LANDAIS – Toyota GR Yaris Rally1, + 07.0
3. Takamoto KATSUTA/Aaron JOHNSTON – Toyota GR Yaris Rally1, + 20.1
4. Kalle ROVANPERÄ/Jonne HALTTUNEN - Toyota GR Yaris Rally1, + 28.3
5. Thierry NEUVILLE/Martijn WYDAEGHE – Hyundai i20 N Rally1, + 32.7
6. Sami PAJARI/Marko SALMINEN – Toyota GR Yaris Rally1, 01:01.4
7. Elfyn EVANS/Scott MARTIN – Toyota GR Yaris Rally1, + 01:09.0
8. Grégoire MUNSTER/Louis LOUKA – Ford Puma Rally1, + 01:50.2
9. Joshua MCERLEAN/Eoin TREACY – Ford Puma Rally1, + 01:54.3
10. Oliver SOLBERG/Elliott EDMONDSON – Toyota GR Yaris WRC2, + 03:38.2
Πηγή: https://www.wrc.com/en/events/wrc-vodaf ... 25-results
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
ΡΑΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ META THN 17η Ε.Δ.
Overall - After SS17
1. Sébastien OGIER/Vincent LANDAIS – Toyota GR Yaris Rally1, 02:58:34.2
2. Kalle ROVANPERÄ/Jonne HALTTUNEN - Toyota GR Yaris Rally1, + 26.0
3. Ott TÄNAK/Martin JÄRVEOJA – Hyundai i20 N Rally1, + 28.1
4. Thierry NEUVILLE/Martijn WYDAEGHE – Hyundai i20 N Rally1, + 44.4
5. Takamoto KATSUTA/Aaron JOHNSTON – Toyota GR Yaris Rally1, + 45.4
6. Sami PAJARI/Marko SALMINEN – Toyota GR Yaris Rally1, 01:57.3
7. Elfyn EVANS/Scott MARTIN – Toyota GR Yaris Rally1, + 02:14.4
8. Joshua MCERLEAN/Eoin TREACY – Ford Puma Rally1, + 04:10.2
9. Grégoire MUNSTER/Louis LOUKA – Ford Puma Rally1, + 04:39.9
10. Oliver SOLBERG/Elliott EDMONDSON – Toyota GR Yaris WRC2, + 07:00.4
Πηγή: https://www.wrc.com/en/events/wrc-vodaf ... 25-results
Overall - After SS17
1. Sébastien OGIER/Vincent LANDAIS – Toyota GR Yaris Rally1, 02:58:34.2
2. Kalle ROVANPERÄ/Jonne HALTTUNEN - Toyota GR Yaris Rally1, + 26.0
3. Ott TÄNAK/Martin JÄRVEOJA – Hyundai i20 N Rally1, + 28.1
4. Thierry NEUVILLE/Martijn WYDAEGHE – Hyundai i20 N Rally1, + 44.4
5. Takamoto KATSUTA/Aaron JOHNSTON – Toyota GR Yaris Rally1, + 45.4
6. Sami PAJARI/Marko SALMINEN – Toyota GR Yaris Rally1, 01:57.3
7. Elfyn EVANS/Scott MARTIN – Toyota GR Yaris Rally1, + 02:14.4
8. Joshua MCERLEAN/Eoin TREACY – Ford Puma Rally1, + 04:10.2
9. Grégoire MUNSTER/Louis LOUKA – Ford Puma Rally1, + 04:39.9
10. Oliver SOLBERG/Elliott EDMONDSON – Toyota GR Yaris WRC2, + 07:00.4
Πηγή: https://www.wrc.com/en/events/wrc-vodaf ... 25-results
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
Ο Tanak κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κερδίσει θέση ή θέσεις στο Rally. Έχει κερδίσει 4 συνεχόμενες ειδικές διαδρομές (20, 21, 22 και 23) και ενώ υπολείπεται μόνο η SS24 έχει φτάσει στην δεύτερη θέση, 1,5 sec μπροστά από τον Rovanpera και 13,6 sec πίσω από τον Ogier, που πολύ δύσκολα θα χάσει την πρωτιά.
Στις υπόλοιπες θέσεις έχουμε τον Evans να περνάει στην 6η θέση, 5 sec μπροστά από τον νεαρό Φινλανδό Pajari. Τα δύο Ford είναι πολύ πίσω για να ανέβουν περαιτέρω, όπως και πολύ πίσω, στην 10η θέση, παραμένει ο πρωτοπόρος του WRC2 Σουηδός Solberg με το αντίστοιχο Yaris, ένα λεπτό μπροστά από τον 11ο Γάλλο Rossel με Citroen C3 WRC2.
Στις υπόλοιπες θέσεις έχουμε τον Evans να περνάει στην 6η θέση, 5 sec μπροστά από τον νεαρό Φινλανδό Pajari. Τα δύο Ford είναι πολύ πίσω για να ανέβουν περαιτέρω, όπως και πολύ πίσω, στην 10η θέση, παραμένει ο πρωτοπόρος του WRC2 Σουηδός Solberg με το αντίστοιχο Yaris, ένα λεπτό μπροστά από τον 11ο Γάλλο Rossel με Citroen C3 WRC2.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ ΡΑΛΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ
1. Elfyn EVANS – Toyota, 118
2. Kalle ROVANPERÄ – Toyota, 88
3. Sébastien OGIER – Toyota, 86
4. Ott TÄNAK – Hyundai, 84
5. Thierry NEUVILLE – Hyundai, 78
6. Takamoto KATSUTA – Toyota, 51
7. Adrien FOURMAUX – Hyundai, 44
8. Sami PAJARI – Toyota, 25
9. Grégoire MUNSTER – Ford, 18
10. Joshua MCERLEAN – Ford, 12
11. Mārtinš SESKS – Ford, 8
12. Gus GREENSMITH – Skoda, 8
13. Yohan ROSSEL – Citroen, 8
14. Jan SOLANS – Toyota, 6
15. Jourdan SERDERIDIS – Ford, 4
16. Nikolay GRYAZIN – Skoda, 3
17. Oliver SOLBERG – Toyota, 3
18. Fabrizio ZALDIVAR – Skoda, 2
19. Alejandro CACHÓN – Toyota, 2
20. Roope KORHONEN – Toyota, 1
21. Eric CAMILLI – Hyundai, 1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΡΑΛΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ
1. ΤΟΥΟΤΑ 258
2. HYUNDAI, 203
3. FORD 72
4. TOYOTA 36
1. Elfyn EVANS – Toyota, 118
2. Kalle ROVANPERÄ – Toyota, 88
3. Sébastien OGIER – Toyota, 86
4. Ott TÄNAK – Hyundai, 84
5. Thierry NEUVILLE – Hyundai, 78
6. Takamoto KATSUTA – Toyota, 51
7. Adrien FOURMAUX – Hyundai, 44
8. Sami PAJARI – Toyota, 25
9. Grégoire MUNSTER – Ford, 18
10. Joshua MCERLEAN – Ford, 12
11. Mārtinš SESKS – Ford, 8
12. Gus GREENSMITH – Skoda, 8
13. Yohan ROSSEL – Citroen, 8
14. Jan SOLANS – Toyota, 6
15. Jourdan SERDERIDIS – Ford, 4
16. Nikolay GRYAZIN – Skoda, 3
17. Oliver SOLBERG – Toyota, 3
18. Fabrizio ZALDIVAR – Skoda, 2
19. Alejandro CACHÓN – Toyota, 2
20. Roope KORHONEN – Toyota, 1
21. Eric CAMILLI – Hyundai, 1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΡΑΛΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ
1. ΤΟΥΟΤΑ 258
2. HYUNDAI, 203
3. FORD 72
4. TOYOTA 36
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
Ράλι Πορτογαλίας: Έβδομη νίκη για τον Ogier στη χώρα της Ιβηρικής - «Ανάβει» η μάχη για το πρωτάθλημα
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Ο Sebastien Ogier πανηγύρισε την έβδομη νίκη του στο Ράλι Πορτογαλίας και σε συνδυασμό με το αποτέλεσμα του Elfyn Evans δίνει νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.
Το Ράλι Πορτογαλίας ολοκληρώθηκε με τις έξι ΕΔ της Κυριακής μήκους 72,16 km, συμπεριλαμβανομένης της θρυλικής Fafe και του φημισμένου άλματος που μαγνητίζει τα βλέμματα.
Μετά την αστοχία στην υποβοήθηση του τιμονιού στον Ott Tanak, ο Sebastien Ogier είχε περάσει στην πρωτιά, την οποία και κράτησε ως το φινάλε για να πάρει την έβδομη νίκη του στα πορτογαλικά χώματα.
Ο Kalle Rovanpera προσπάθησε να τον πιέσει για να τον αναγκάσει σε λάθος όσο ο ίδιος θα μείωνε τη διαφορά, ωστόσο ο 8κις πρωταθλητής δεν «μάσησε» και διατηρήθηκε στην κορυφή παίρνοντας του 25 βαθμούς που έχει να προσφέρει.
Ο Tanak είδε την ευκαιρία του και στην ουσία πίεσε για την 2η θέση, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο στις SS22 και SS23 για να προσπεράσει τον Rovanpera, ο οποίος απλα δεν είχε πρόσφυση από ένα σημείο και μετά.
Παράλληλα, ο Thierry Neuville, ο οποίος είχε περάσει και αφήσει για τα καλά πίσω του τον Takamoto Katsuta με τη μάχη που είχαν το Σάββατο, έμεινε 4ος.
Ο Elfyn Evans επιδόθηκε στο κυνήγι του Sami Pajari για την 6η θέση στη γενική κατάταξη. Με δεδομένο ότι η Toyota δεν έδωσε εντολή στον Φινλανδό να αφήσει το πόδι από το γκάζι, ο Ουαλός άρχισε να πιέζει και πέρασε στα ίσια τον teammate του, σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσει τις βαθμολογικές απώλειες.
Χαμηλά στη δεκάδα, ο Josh McErlean παρέμεινε μπροστά από τον Gregoire Munster στη μάχη των M-Sport, ενώ οι Adrien Fourmaux εγκατέλειψε, και οι Martins Sesks και Diogo Salvi ήταν τα Rally1 που έμειναν εκτός δεκάδας, με τον Λετονό να έχει κλατάρισμα από την SS2 κιόλας, και τον Πορτογάλο απλά να μην έχει ρυθμό.
Στην Power Stage, ο Tanak ήταν ο ταχύτερος με τους Neuville, Rovanpera, Katsuta και Ogier στην πεντάδα των βαθμών.
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Ο Sebastien Ogier πανηγύρισε την έβδομη νίκη του στο Ράλι Πορτογαλίας και σε συνδυασμό με το αποτέλεσμα του Elfyn Evans δίνει νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.
Το Ράλι Πορτογαλίας ολοκληρώθηκε με τις έξι ΕΔ της Κυριακής μήκους 72,16 km, συμπεριλαμβανομένης της θρυλικής Fafe και του φημισμένου άλματος που μαγνητίζει τα βλέμματα.
Μετά την αστοχία στην υποβοήθηση του τιμονιού στον Ott Tanak, ο Sebastien Ogier είχε περάσει στην πρωτιά, την οποία και κράτησε ως το φινάλε για να πάρει την έβδομη νίκη του στα πορτογαλικά χώματα.
Ο Kalle Rovanpera προσπάθησε να τον πιέσει για να τον αναγκάσει σε λάθος όσο ο ίδιος θα μείωνε τη διαφορά, ωστόσο ο 8κις πρωταθλητής δεν «μάσησε» και διατηρήθηκε στην κορυφή παίρνοντας του 25 βαθμούς που έχει να προσφέρει.
Ο Tanak είδε την ευκαιρία του και στην ουσία πίεσε για την 2η θέση, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο στις SS22 και SS23 για να προσπεράσει τον Rovanpera, ο οποίος απλα δεν είχε πρόσφυση από ένα σημείο και μετά.
Παράλληλα, ο Thierry Neuville, ο οποίος είχε περάσει και αφήσει για τα καλά πίσω του τον Takamoto Katsuta με τη μάχη που είχαν το Σάββατο, έμεινε 4ος.
Ο Elfyn Evans επιδόθηκε στο κυνήγι του Sami Pajari για την 6η θέση στη γενική κατάταξη. Με δεδομένο ότι η Toyota δεν έδωσε εντολή στον Φινλανδό να αφήσει το πόδι από το γκάζι, ο Ουαλός άρχισε να πιέζει και πέρασε στα ίσια τον teammate του, σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσει τις βαθμολογικές απώλειες.
Χαμηλά στη δεκάδα, ο Josh McErlean παρέμεινε μπροστά από τον Gregoire Munster στη μάχη των M-Sport, ενώ οι Adrien Fourmaux εγκατέλειψε, και οι Martins Sesks και Diogo Salvi ήταν τα Rally1 που έμειναν εκτός δεκάδας, με τον Λετονό να έχει κλατάρισμα από την SS2 κιόλας, και τον Πορτογάλο απλά να μην έχει ρυθμό.
Στην Power Stage, ο Tanak ήταν ο ταχύτερος με τους Neuville, Rovanpera, Katsuta και Ogier στην πεντάδα των βαθμών.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
Συγχαρητήρια στον Ott Tanak που την Κυριακή ήταν σαφώς ο ταχύτερος οδηγός όλων!
Συγχαρητήρια στον Γάλλο "γερόλυκο" Ogier, που στα 41,5 έτη (17.12.1983) του απέδειξε ότι η οδήγηση σε υψηλότατο επίπεδο δεν χάνεται με τα χρόνια, όπως συμβαίνει στα υπόλοιπα αθλήματα. Βέβαια και ο Εσθονός Tanak που είναι κοντά ηλικιακά με τον Ogier (15.10.1987) απέδειξε το ίδιο.
Κοντά τους είναι και ο μέχρι σήμερα πρωτοπόρος στην βαθμολογία Ουαλός Elfyn Evans (29.12.1988), όπως και ο Βέλγος οδηγός της Hyundai Thiery Neuville (16.06.1988)
Ο "τρελός" Ιάπωνας Takamoto Katsuta (17.03.1993), ο οδηγός με το μεγαλύτερο και εντυπωσιακότερο άλμα στον χθεσινό αγώνα, είναι κάτι ενδιάμεσο της παλιάς φουρνιάς και της νέας γενιάς που ακολουθεί.
H Toyota έχει επενδύσει σε μερικούς νέους οδηγούς, όπως:
Ο Φινλανδός Kalle Rovanperä (01.10.2000)
Ο Φινλανδός Sami Pajari (01.12.2001)
O Σουηδός Oliver Solberg (23.09.2001), που αγωνίζεται στο WRC2.
Συγχαρητήρια στον Γάλλο "γερόλυκο" Ogier, που στα 41,5 έτη (17.12.1983) του απέδειξε ότι η οδήγηση σε υψηλότατο επίπεδο δεν χάνεται με τα χρόνια, όπως συμβαίνει στα υπόλοιπα αθλήματα. Βέβαια και ο Εσθονός Tanak που είναι κοντά ηλικιακά με τον Ogier (15.10.1987) απέδειξε το ίδιο.
Κοντά τους είναι και ο μέχρι σήμερα πρωτοπόρος στην βαθμολογία Ουαλός Elfyn Evans (29.12.1988), όπως και ο Βέλγος οδηγός της Hyundai Thiery Neuville (16.06.1988)
Ο "τρελός" Ιάπωνας Takamoto Katsuta (17.03.1993), ο οδηγός με το μεγαλύτερο και εντυπωσιακότερο άλμα στον χθεσινό αγώνα, είναι κάτι ενδιάμεσο της παλιάς φουρνιάς και της νέας γενιάς που ακολουθεί.
H Toyota έχει επενδύσει σε μερικούς νέους οδηγούς, όπως:
Ο Φινλανδός Kalle Rovanperä (01.10.2000)
Ο Φινλανδός Sami Pajari (01.12.2001)
O Σουηδός Oliver Solberg (23.09.2001), που αγωνίζεται στο WRC2.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
Ράλι Σαρδηνίας: Ξανά νικητής ο Ogier, 1-3 για την Toyota
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Το σκληρό και άκρως απαιτητικό Ράλι Σαρδηνίας δάμασε ο Sebastien Ogier. Ο Γάλλος κατάφερε να κερδίσει με πειστικό τρόπο για πέμπτη φορά στο ιταλικό νησί, δίνοντας νέα τροπή στο πρωτάθλημα.
Ο Γάλλος 8κις πρωταθλητής οδήγησε καταπληκτικά την Κυριακή, ανοίγοντας τη διαφορά του στην κορυφή σε σημείο που δεν μπορούσε να πλησιάσει κανείς από την πρώτη κιόλας ΕΔ της μέρας.
Κάπως έτσι, ο Ott Tanak συμβιβάστηκε με τη δεύτερη θέση. Ο Εσθονός, που πέρασε το Σάββατο πίσω από τον Ogier μετά το κλατάρισμα του Adrien Fourmaux, δεν μπόρεσε να βρει ξανά αρκετή ταχύτητα για να περάσει τον αντίπαλό του.
Στο βάθρο μαζί τους θα ανέβει ο Kalle Rovanpera. Σε έναν αγώνα που -όπως έχει πει ο ίδιος- δεν του αρέσει, ο δύο φορές πρωταθλητής φεύγει με την 3η θέση και παραπάνω βαθμούς από τον Elfyn Evans, πρωτοπόρο της βαθμολογίας και 4ο στην κατάταξη.
O Takamoto Katsuta ανέκαμψε μετά το δύσκολο απόγευμα που είχε το Σάββατο, ώστε να περάσει στην 5η θέση, οδηγώντας εξαιρετικά όλη την Κυριακή.
Μετά από ένα τετακέ του στην SS13, ο Sami Pajari έπεσε από την 5η στην 8η θέση, και κατάφερε να αναρριχηθεί ξανά μέχρι την 7η, χάνοντας πολύτιμο έδαφος στην τελευταία μέρα του αγώνα.
Στα της Powerstage, ο Rovanpera έδειξε για ακόμα μία φορά την ταχύτητά του και πήρε με εμφατικό τρόπο τους 5 βαθμούς που είχε να δώσεις, με τους Neuville, Tanak, Katsuta και Evans να ακολουθούν.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
1. Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS - toyota GR Yaris Rally1
2. Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA - hyundai i20 N Rally1
3. Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN - toyota GR Yaris Rally1
4. Elfyn EVANS / Scott MARTIN - toyota GR Yaris Rally1
5. Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON - toyota GR Yaris Rally1
6. Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON - toyota GR Yaris
7. Sami PAJARI / Marko SALMINEN - toyota GR Yaris Rally1
8. Nikolay GRYAZIN / Konstantin ALEKSANDROV - skoda Fabia RS
9. Roberto DAPRÀ / Luca GUGLIELMETTI - skoda Fabia RS WRC2 (DC/CC)
10. Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK - toyota GR Yaris WRC2 (DC/CC)
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Το σκληρό και άκρως απαιτητικό Ράλι Σαρδηνίας δάμασε ο Sebastien Ogier. Ο Γάλλος κατάφερε να κερδίσει με πειστικό τρόπο για πέμπτη φορά στο ιταλικό νησί, δίνοντας νέα τροπή στο πρωτάθλημα.
Ο Γάλλος 8κις πρωταθλητής οδήγησε καταπληκτικά την Κυριακή, ανοίγοντας τη διαφορά του στην κορυφή σε σημείο που δεν μπορούσε να πλησιάσει κανείς από την πρώτη κιόλας ΕΔ της μέρας.
Κάπως έτσι, ο Ott Tanak συμβιβάστηκε με τη δεύτερη θέση. Ο Εσθονός, που πέρασε το Σάββατο πίσω από τον Ogier μετά το κλατάρισμα του Adrien Fourmaux, δεν μπόρεσε να βρει ξανά αρκετή ταχύτητα για να περάσει τον αντίπαλό του.
Στο βάθρο μαζί τους θα ανέβει ο Kalle Rovanpera. Σε έναν αγώνα που -όπως έχει πει ο ίδιος- δεν του αρέσει, ο δύο φορές πρωταθλητής φεύγει με την 3η θέση και παραπάνω βαθμούς από τον Elfyn Evans, πρωτοπόρο της βαθμολογίας και 4ο στην κατάταξη.
O Takamoto Katsuta ανέκαμψε μετά το δύσκολο απόγευμα που είχε το Σάββατο, ώστε να περάσει στην 5η θέση, οδηγώντας εξαιρετικά όλη την Κυριακή.
Μετά από ένα τετακέ του στην SS13, ο Sami Pajari έπεσε από την 5η στην 8η θέση, και κατάφερε να αναρριχηθεί ξανά μέχρι την 7η, χάνοντας πολύτιμο έδαφος στην τελευταία μέρα του αγώνα.
Στα της Powerstage, ο Rovanpera έδειξε για ακόμα μία φορά την ταχύτητά του και πήρε με εμφατικό τρόπο τους 5 βαθμούς που είχε να δώσεις, με τους Neuville, Tanak, Katsuta και Evans να ακολουθούν.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
1. Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS - toyota GR Yaris Rally1
2. Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA - hyundai i20 N Rally1
3. Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN - toyota GR Yaris Rally1
4. Elfyn EVANS / Scott MARTIN - toyota GR Yaris Rally1
5. Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON - toyota GR Yaris Rally1
6. Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON - toyota GR Yaris
7. Sami PAJARI / Marko SALMINEN - toyota GR Yaris Rally1
8. Nikolay GRYAZIN / Konstantin ALEKSANDROV - skoda Fabia RS
9. Roberto DAPRÀ / Luca GUGLIELMETTI - skoda Fabia RS WRC2 (DC/CC)
10. Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK - toyota GR Yaris WRC2 (DC/CC)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
CHAMPIONSHIP STANDINGS - DRIVERS
1. Elfyn EVANS - toyota, 133
2. Sébastien OGIER - toyota, 114
3. Kalle ROVANPERÄ - toyota, 113
4. Ott TÄNAK, hyundai - 108
5. Thierry NEUVILLE - hyundai, 83
6. Takamoto KATSUTA - toyota, 63
7. Adrien FOURMAUX - hyundai, 44
8. Sami PAJARI - toyota, 31
9. Grégoire MUNSTER - ford, 18
10. Joshua MCERLEAN - ford, 12
11. Oliver SOLBERG - toyota, 11
12. Gus GREENSMITH - skoda, 8
CHAMPIONSHIP STANDINGS - MANUFACTURERS
1. toyota, 312
2. hyundai, 243
3. ford, 87
4. toyota, 48
Πηγή: https://www.wrc.com/
1. Elfyn EVANS - toyota, 133
2. Sébastien OGIER - toyota, 114
3. Kalle ROVANPERÄ - toyota, 113
4. Ott TÄNAK, hyundai - 108
5. Thierry NEUVILLE - hyundai, 83
6. Takamoto KATSUTA - toyota, 63
7. Adrien FOURMAUX - hyundai, 44
8. Sami PAJARI - toyota, 31
9. Grégoire MUNSTER - ford, 18
10. Joshua MCERLEAN - ford, 12
11. Oliver SOLBERG - toyota, 11
12. Gus GREENSMITH - skoda, 8
CHAMPIONSHIP STANDINGS - MANUFACTURERS
1. toyota, 312
2. hyundai, 243
3. ford, 87
4. toyota, 48
Πηγή: https://www.wrc.com/
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100358
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: WRC
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Το πρόγραμμα και οι ειδικές διαδρομές του αγώνα (χάρτες)
Car & Driver - ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ https://www.caranddriver.gr/wrc/arthro/ ... s-7843360/
Έναν συνδυασμό παλαιών και αγαπημένων ειδικών διαδρομών, τα ονόματα των οποίων είναι συνυφασμένα με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επέλεξε η Οργανωτική Επιτροπή του φετινού αγώνα, προκειμένου να καταλήξει στο πρόγραμμα του 2025.
Οι αλλαγές των κανονισμών πριν από την έναρξη της σεζόν, αναφορικά με τον τρόπο βαθμολόγησης των πληρωμάτων, «επέβαλλε» κατ’ ουσίαν την εκ νέου αναθεώρηση της δομής του προγράμματος. Έτσι, ενώ το 2024 είχαμε Υπερειδική το βράδυ του Σαββάτου στον «Σείριο», καθώς το Σάββατο αποτελούσε το «τέλος» του μεγαλύτερου μέρους του αγώνα με την Κυριακή να είναι εντελώς αυτόνομη βαθμολογικά, φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Οι βαθμοί απονέμονται και πάλι στο τέλος του αγώνα, ως εκ τούτου το σαββατιάτικο σκέλος δεν έχει τόσο ιδιαίτερη βαρύτητα. Αντιθέτως, με το σύστημα βαθμολογίας να περιλαμβάνει την «Super Sunday», αλλά και την Wolf Power Stage, υπάρχουν δέκα επιπλέον βαθμοί διαθέσιμοι αποκλειστικά την Κυριακή, η οποία έχει ακόμα μεγαλύτερη «αξία».
Με βάση αυτή τη διαφοροποίηση, η Ανίτα Πασαλή και οι συνεργάτες της διαμόρφωσαν ένα ενδιαφέρον μα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα ειδικών. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Πέμπτη 26 Ιουνίου όχι στη σκιά, αλλά με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συγκεκριμένα, η εκκίνηση θα λάβει χώρα ακριβώς μπροστά από το Καλλιμάρμαρο κι εν συνεχεία θα διεξαχθεί η Υπερειδική του Ζαππείου, πριν τα πληρώματα πάρουν τον δρόμο για το Λουτράκι. Εκεί θα λάβει χώρα η πρώτη διανυκτέρευση και φυσικά το park ferme.
Παρασκευή
Την Παρασκευή τα πληρώματα θα φύγουν από το park ferme στο Λουτράκι στις 6.30 π.μ. και θα κατευθυνθούν προς την πρώτη ειδική, η οποία είναι οι «Άγιοι Θεόδωροι 1» των 26,76 km, με εκκίνηση πρώτου αυτοκινήτου στις 7.28 π.μ. Η ειδική είναι σχεδόν ίδια με αυτή του 2024, απλά έχει μετακινηθεί η εκκίνηση κατά μερικά μέτρα.
Εν συνεχεία θα διεξαχθεί το «Λουτράκι» των 12,90 km στις 8.31 π.μ., το οποίο είναι ίδιο με το 2024. Ακολουθεί ανεφοδιασμός στο Λουτράκι και το δεύτερο πέρασμα από τους «Αγίους Θεοδώρους» στις 10.28 π.μ., πριν τα πληρώματα επιστρέψουν στο Λουτράκι για remote service διάρκειας 20’. Η τέταρτη ειδική της ημέρας και πέμπτη του αγώνα είναι η «Θήβα» των 19,58 km στις 2.29 μ.μ., η οποία δεν περνά από το Πεδίο Βολής, όπως και πέρυσι. Μετά είναι το «Στείρι» των 24,18 km, το οποίο αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από την παλιά ομώνυμη ειδική. Το πρώτο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει στις 4.50 μ.μ.
Η τελευταία ειδική της Παρασκευής είναι η «Ελάτεια» των 11,58 km, η οποία είναι ίδια με την ειδική του 2022 και έχει ώρα εκκίνησης πρώτου πληρώματος στις 7.30 μ.μ. Συνολικά την Παρασκευή τα πληρώματα θα καλύψουν 121,76 αγωνιστικά km, αλλά και σχεδόν 375 km απλών διαδρομών!
Σάββατο
Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει τρεις ειδικές, επαναλαμβανόμενες δύο φορές, πέριξ του Service Park της Λαμίας. Η πρώτη ειδική είναι η «Παύλιανη 1» των 24,58 km, στην κλασσική της χάραξη, με το πρώτο αγωνιστικό να παίρνει εκκίνηση στις 8.22 π.μ.
Ακολουθούν οι «Καρούτες 1» των 19,48 km, με ώρα εκκίνησης στις 10.05 π.μ. και χάραξη ίδια με αυτή του 2023, αλλά χωρίς την ειδική «Βωξίτες». Το πρωινό loop ολοκληρώνεται με την ειδική «Οινοχώρι 1» των 17,66 km με εκκίνηση στις 11.32 π.μ. για το πρώτο πλήρωμα και χάραξη ίδια με αυτή της περασμένης χρονιάς.
Μετά από το μεσημβρινό σέρβις στην υπό ανακατασκευή Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, θα διεξαχθεί το απογευματινό loop ακριβώς στις ίδιες ειδικές. Οι ώρες εκκίνησης του απογευματινού σκέλους του Σαββάτου είναι 3.22 μ.μ. για την «Παύλιανη 2», 5.05 μ.μ. για τις «Καρούτες 2» και 6.32 μ.μ. για το «Οινοχώρι 2». Συνολικά το σαββατιάτικο σκέλος αποτελείται από 123,44 αγωνιστικά km και 355 km απλών.
Κυριακή
Η Κυριακή μπορεί χιλιομετρικά να είναι η μικρότερη ημέρα του προγράμματος με μόλις δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές συνολικού μήκους 95,92 km, εντούτοις παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον, ακριβώς επειδή υπάρχουν οι βαθμοί της κατάταξης της Super Sunday, ενώ υπάρχει πάντα και η Wolf Power Stage που προσφέρει βαθμούς στους πέντε ταχύτερους συνδυασμούς.
Το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκινά στις 8.03 π.μ. με το «Σμόκοβο 1», μια ειδική που επιστρέφει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έπειτα από πολλές δεκαετίες. Στην πραγματικότητα, για πρώτη φορά έπειτα από 30 χρόνια ο αγώνας «πατάει» στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, μετά από αυτές της Αττικής, της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδος! Η συγκεκριμένη ειδική έχει μήκος 26,16 km. Ακολουθεί ο θρυλικός «Ταρζάν» των 23,37 km στις 9.05 π.μ. κι εν συνεχεία τα πληρώματα επιστρέφουν στη Λαμία για service.
Η προτελευταία ειδική είναι το «Σμόκοβο 2» στις 12.32 μ.μ., ενώ ο «Ταρζάν 2» θα ξεκινήσει στις 2.15 μ.μ. και αποτελεί την Wolf Power Stafe του αγώνα. Συνολικά το πρόγραμμα του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις περιλαμβάνει 17 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 345,76 km, με τις απλές να αγγίζουν τα 1.076 km. Οι ειδικές αποτελούν το 24.31% του συνολικού μήκους του αγώνα.
Car & Driver - ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ https://www.caranddriver.gr/wrc/arthro/ ... s-7843360/
Έναν συνδυασμό παλαιών και αγαπημένων ειδικών διαδρομών, τα ονόματα των οποίων είναι συνυφασμένα με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επέλεξε η Οργανωτική Επιτροπή του φετινού αγώνα, προκειμένου να καταλήξει στο πρόγραμμα του 2025.
Οι αλλαγές των κανονισμών πριν από την έναρξη της σεζόν, αναφορικά με τον τρόπο βαθμολόγησης των πληρωμάτων, «επέβαλλε» κατ’ ουσίαν την εκ νέου αναθεώρηση της δομής του προγράμματος. Έτσι, ενώ το 2024 είχαμε Υπερειδική το βράδυ του Σαββάτου στον «Σείριο», καθώς το Σάββατο αποτελούσε το «τέλος» του μεγαλύτερου μέρους του αγώνα με την Κυριακή να είναι εντελώς αυτόνομη βαθμολογικά, φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Οι βαθμοί απονέμονται και πάλι στο τέλος του αγώνα, ως εκ τούτου το σαββατιάτικο σκέλος δεν έχει τόσο ιδιαίτερη βαρύτητα. Αντιθέτως, με το σύστημα βαθμολογίας να περιλαμβάνει την «Super Sunday», αλλά και την Wolf Power Stage, υπάρχουν δέκα επιπλέον βαθμοί διαθέσιμοι αποκλειστικά την Κυριακή, η οποία έχει ακόμα μεγαλύτερη «αξία».
Με βάση αυτή τη διαφοροποίηση, η Ανίτα Πασαλή και οι συνεργάτες της διαμόρφωσαν ένα ενδιαφέρον μα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα ειδικών. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Πέμπτη 26 Ιουνίου όχι στη σκιά, αλλά με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συγκεκριμένα, η εκκίνηση θα λάβει χώρα ακριβώς μπροστά από το Καλλιμάρμαρο κι εν συνεχεία θα διεξαχθεί η Υπερειδική του Ζαππείου, πριν τα πληρώματα πάρουν τον δρόμο για το Λουτράκι. Εκεί θα λάβει χώρα η πρώτη διανυκτέρευση και φυσικά το park ferme.
Παρασκευή
Την Παρασκευή τα πληρώματα θα φύγουν από το park ferme στο Λουτράκι στις 6.30 π.μ. και θα κατευθυνθούν προς την πρώτη ειδική, η οποία είναι οι «Άγιοι Θεόδωροι 1» των 26,76 km, με εκκίνηση πρώτου αυτοκινήτου στις 7.28 π.μ. Η ειδική είναι σχεδόν ίδια με αυτή του 2024, απλά έχει μετακινηθεί η εκκίνηση κατά μερικά μέτρα.
Εν συνεχεία θα διεξαχθεί το «Λουτράκι» των 12,90 km στις 8.31 π.μ., το οποίο είναι ίδιο με το 2024. Ακολουθεί ανεφοδιασμός στο Λουτράκι και το δεύτερο πέρασμα από τους «Αγίους Θεοδώρους» στις 10.28 π.μ., πριν τα πληρώματα επιστρέψουν στο Λουτράκι για remote service διάρκειας 20’. Η τέταρτη ειδική της ημέρας και πέμπτη του αγώνα είναι η «Θήβα» των 19,58 km στις 2.29 μ.μ., η οποία δεν περνά από το Πεδίο Βολής, όπως και πέρυσι. Μετά είναι το «Στείρι» των 24,18 km, το οποίο αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από την παλιά ομώνυμη ειδική. Το πρώτο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει στις 4.50 μ.μ.
Η τελευταία ειδική της Παρασκευής είναι η «Ελάτεια» των 11,58 km, η οποία είναι ίδια με την ειδική του 2022 και έχει ώρα εκκίνησης πρώτου πληρώματος στις 7.30 μ.μ. Συνολικά την Παρασκευή τα πληρώματα θα καλύψουν 121,76 αγωνιστικά km, αλλά και σχεδόν 375 km απλών διαδρομών!
Σάββατο
Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει τρεις ειδικές, επαναλαμβανόμενες δύο φορές, πέριξ του Service Park της Λαμίας. Η πρώτη ειδική είναι η «Παύλιανη 1» των 24,58 km, στην κλασσική της χάραξη, με το πρώτο αγωνιστικό να παίρνει εκκίνηση στις 8.22 π.μ.
Ακολουθούν οι «Καρούτες 1» των 19,48 km, με ώρα εκκίνησης στις 10.05 π.μ. και χάραξη ίδια με αυτή του 2023, αλλά χωρίς την ειδική «Βωξίτες». Το πρωινό loop ολοκληρώνεται με την ειδική «Οινοχώρι 1» των 17,66 km με εκκίνηση στις 11.32 π.μ. για το πρώτο πλήρωμα και χάραξη ίδια με αυτή της περασμένης χρονιάς.
Μετά από το μεσημβρινό σέρβις στην υπό ανακατασκευή Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, θα διεξαχθεί το απογευματινό loop ακριβώς στις ίδιες ειδικές. Οι ώρες εκκίνησης του απογευματινού σκέλους του Σαββάτου είναι 3.22 μ.μ. για την «Παύλιανη 2», 5.05 μ.μ. για τις «Καρούτες 2» και 6.32 μ.μ. για το «Οινοχώρι 2». Συνολικά το σαββατιάτικο σκέλος αποτελείται από 123,44 αγωνιστικά km και 355 km απλών.
Κυριακή
Η Κυριακή μπορεί χιλιομετρικά να είναι η μικρότερη ημέρα του προγράμματος με μόλις δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές συνολικού μήκους 95,92 km, εντούτοις παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον, ακριβώς επειδή υπάρχουν οι βαθμοί της κατάταξης της Super Sunday, ενώ υπάρχει πάντα και η Wolf Power Stage που προσφέρει βαθμούς στους πέντε ταχύτερους συνδυασμούς.
Το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκινά στις 8.03 π.μ. με το «Σμόκοβο 1», μια ειδική που επιστρέφει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έπειτα από πολλές δεκαετίες. Στην πραγματικότητα, για πρώτη φορά έπειτα από 30 χρόνια ο αγώνας «πατάει» στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, μετά από αυτές της Αττικής, της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδος! Η συγκεκριμένη ειδική έχει μήκος 26,16 km. Ακολουθεί ο θρυλικός «Ταρζάν» των 23,37 km στις 9.05 π.μ. κι εν συνεχεία τα πληρώματα επιστρέφουν στη Λαμία για service.
Η προτελευταία ειδική είναι το «Σμόκοβο 2» στις 12.32 μ.μ., ενώ ο «Ταρζάν 2» θα ξεκινήσει στις 2.15 μ.μ. και αποτελεί την Wolf Power Stafe του αγώνα. Συνολικά το πρόγραμμα του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις περιλαμβάνει 17 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 345,76 km, με τις απλές να αγγίζουν τα 1.076 km. Οι ειδικές αποτελούν το 24.31% του συνολικού μήκους του αγώνα.